Şimdi Ara

Apple ve diğerleri... Geri çağırmak ya da çağırmamak işte bütün mesele bu. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
274
Cevap
3
Favori
4.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • RX 480 kullanıcısına yanıt
    O kadar para verildi bir zahmet yapılsın mantığıyla alakası yok. İşi genele vurduğumuzda içlerinde yine de kullanıcısını en az mağdur edeni Apple'dır. Ben çok kez randevu alıp giden daha sonra birebir o an değişim yapan birçok kullanıcının mesajını forumda okudum. Şu anki kura göre hesap yaptığında KDV ÖTV ve TRT vergisini hesaba kattığımızda o 3500'ün en az 1250 lirası zaten devlete vergi olarak gidiyor. Apple zannedildiği gibi 3500 lira almıyor.



    Aynı şekilde diğer firmalar da 3000 üzerinde sattıkları fiyatın üçte birini devlete vergi olarak veriyorlar. Dolayısıyla firma tutumunun şu kadar para alıyor bir zahmet değiştirsin düşüncesiyle ilgisi yok. Zaten iPhone ucuz bir cihaz. Ekonomik verileri iyi olan bir ülkede ortalama bir asgari maaşla neredeyse iki adet iPhone alabiliyorsun. Fakat yüksek döviz kuru ve vergilerle fiyat yükseliyor. Tabi bir de şubenin kendisi buna bir 100-150 lira daha koyuyor çalışan masrafları maaşları derken oluyor 3500.



    ÖTV ve TRT vergisini çıkarıp doları 2 liradan hesapladığında en yüksek fiyat olsa olsa 1800 olur. 1800 nere 3500 nere. Vergi ve dolar kuru vatandaşın belini büküyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba sevgili donanımhaber ve takipçileri ;

    Bu kadar vahim bir konuya bu kadar az sıklıkla bile olsa değinmenizden ötürü teşekkür ederim ancak biraz üzülerek...

    Öncelikle yapılan yorumlardan mevzunun içeriğinin şu yada bu marka yönünde taraflı olduğu şeklinde değerlendirmek olayın farklı bir boyutu olabilir .

    Asıl problem biz tüketiciler olarak keyifle kullanmak için satın aldığımız bu ürünlerle yaşadığımız sorunlarda çaresiz bırakıldığımız gerçeği .

    Ne marka yetkilileri bu anlamda birebir samimi çözüm üretmekte nede yönlendirdikleri servisler olması gereken nitelikte . Hele aradaki ürünü satan bir gurup var ki size ürünü sattıktan sonraki an, sizi tanımazlar bile...
    Elbette sorunlar yaşanabilir ama üzücü olan bu sorunları mağdur etmeden çözme samimiyetinin noksanlığı. Bu kadar acı ve bir o kadar gerçek .

    Birebir şahit olduğum ; bu konuda mağdur bırakılan inanılmaz bir tüketici güruhunun varlığı

    Şu an Htc,vodafone ve teleservice üçlüsü arasında kalmış biriyim . Sorunum çok taze. Servis ile yaşadığım büyük tartışmanın ardından çözüm süreci ikinci kez devam etmekte . Nasıl sonuçlanacak bende merakla bekliyorum. Üzülerek söylüyorum hakem heyetine bile gitmem gerekebilir.

    Bu konuda kalıcı bir çözüm açıkçası birlmiyorum. Şu marka yada bu marka diyemem ama çevremdeki insanlardan aldığım geribildirimlerle söyleyebileceğim ; apple ın bu konuda (arzu edilen düzeyde olmasa bile ) bir tık daha iyi olduğu yönündeki yorumlar

    herkese iyi çalışmalar





  • Herkesin hikayesi farklıdır. İphone 5s yere düşe düşe 10 aramanın birini cevapsıza atmaya başladı. 2. El almıştım cihazı, Garanti süresinin bitmesine 3 gün vardı servise faturasız verdim ve 5. Gün yenisiyle değiştirdiler. Umarım bütün firmaların servisleri böyle olur.

  • Bahsettiginiz diger markalarin sorunlar iyla bataryanin patlaması arasında hicbir benzerlik yok. Diger sorunlar kullanima engel degil, insan sagligina zarar degil, guc tusu bozulsa nolur bozulmasa nolur kullanimla asinacak şeyler. Yenisi ile degistirilir olur biter.

    Ama batarya en fazla kullanim omrunu bitirebilir, patlamasi kabul edilemez.

    O yuzden bu yazi cok anlamsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple geri cagirmalari mahkeme kararlari yuzunden yapio xD tuketiciye sahip cikior demek abd mahkemekeri

  • ''Bükülen iPhone 6’ları da unutmayalım tabi. Arka cepte bükülen telefonu ücretsiz değiştirmek her firmanın harcı değil.''



    Arkadaşlar üslubum için kusura bakmayın ama köpek gibi değiştirmek zorundalardı.

  • Mesut Çevik'i Amerika havası çarpmış herhalde. Iphone 7 inceleme videosu ve bu yazısından bu manayı çıkardım.
    Iphone telefon sektöründe servis olarak şu anda en iyi şirket olduğu doğrudur ama anlattığınız kadar toz pembe de değil.
    Bir arkadaş yazmış zaten 4S anten problemini yanlış tutuyorsunuzlardan mahkemelere kadar gitti iş, nihayet mahkeme kararı ile yapmak zorunda kaldıhttps://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/ABDdeki-iPhone-4-anten-problemi-davasi-sonuclandi.htm .
    Iphone 6 'larda dokunmatik ekran sorunu vardı. Şöyle ki cihazların anakartının üst kısmına dokunmatik ekran denetleyicisi yongası yerleştirilmiş. Buradaki lehimler ise zamanla kendiliğinden kopuyor ve böyle bir sorunun oluşmasını sağlıyordu. Bu sorunla ilgili ilk başvuranlara servis hata sizin, sıvı kaçması vs. deyip bin bilmem kaç para verin yenisini verelim dediler. Yine imdada ABD mahkemesi yetişti.
    Iphone 6 Plus yamulma sorunu çok baş ağırttı. İstemeye istemeye mecburen bir kereye mahsus değişmek zorunda kaldı. O kadar gönülsüzdü ki bu yamulmayı ortaya çıkaran siteye bir daha test cihazı vermeyeceğini açıkladı.
    Mesut Bey sözüm size sizin editör olarak bu yazıyı hazırlarken hatırlamanız gereken şeyleri bizim mi size hatırlatmamız gerekiyor?
    NOT: Böyle böyle sattıracaklar herhalde.http://www.donanimhaber.com/iphone/haberleri/Apple-yil-sonuna-kadar-100-milyon-iPhone-7-satisi-hedefliyor.htm.
    Bende yorumu okuyucuya bırakıyorum. Saygılar.





  • 2 hafta önce örneğini görmesem bu habere biraz şüpheyle yaklaşabilirdim fakat arkadaşım 6S in kamera çekim kalitesini beğenmiyordu. Zorlu'dan randevu alıp gitti. 3 saat içinde kamerada çok küçük bir problem tespit edildi ve 6 aylık cihaz bahanesiz yenisiyle değiştirildi.

    Aklımda Iphone'dan çok daha güzel birçok android telefon var,
    Şu anda Note4 kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. 2 Yıl daha kaza bela olmazsa rahat kullanırım. Fakat yeni telefon seçerken kesinlikle teknik servis kalitesi, hızı ve değişim imkanı önceliklerim arasında 1 numara olacak.

    Yaşamayan bilmez, anlamaz. İnsanın parasıyla rezil olması çok sinir bozucu.

    Arkadaşlar çok yorum yazmıyorum, genelde okumayı tercih ediyorum.
    Son zamanlarda yapılan her haberin altında hakarete varan bilinçsizce, saygısızca yapılmış yorumlar görüyorum. İş bilmez, hayatta bir işin ucundan tutmamış, karakteri gelişmemiş bazı insanlar her başarılı işi, her emeği karalamak için ön sıradan yer kapma telaşındalar. Bunlar ciddi karakter problemidir. Bu ağır yorumları bu kadar sakin karşılamak ta büyük sabır ve iyi niyet gerektirir. DH ailesini bu tutumlarından dolayı tebrik ediyorum fakat bence bu kadar toleranslı olmamalılar. İfade özgürlüğü, eleştiri ayrı bir şey, fakat suçlama-saygısızlık ve karalama tolore edilmemeli.

    Saygılar,





  • Sony su geçirme olayını garanti kapsamına alamaz adam telefon eskiyince gider kapakları açar suya sokar al sana telefon su geçirdi

  • Bu Apple yüzünden Faxconn fabrikalarında ölenler olmadı mı nesi masum?

  • Her firmanın kötü yönleri var. Bunu Apple çok iyi diyerek görmezden gelmek boş konuşmaya girer boş işler yöneticisi burda da çıktı karşımıza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç bir firma temiz bir beyaz sayfa değil.

    Ama yine de en az kirlisi apple olarak sayılabilir. (Bahsettiğimiz konuda)

    Bunun sebebi müşteri memnuniyeti veya ürünleri zaten pahalı satıyor olması olabilir. Sebebi ne olursa olsun hatasız olmasa da en az hatalı olması.

    İphone 4 lerde oluşan sorun sebebiyle ukalâlık yapan şirket Apple, Ama 2011 model Amd gpu kullanan macbook pro cihazları 4 yıl sonra geri çağıran ve anakartı ücretsiz değiştirsen yine Apple.

    Işık sızması sebebiyle bilgisayarımı iade alan Asus için de ne olumsuz tecrübeleri olan arkadaşlar da vardır elbette.

    Sorunlu cihazları almayan veya kullanıcıyı suçlayan firmanın da Samsung olması, Note 7 modelinde oluşan sorunu iyi yöneterek müşteriyi mağdur etmediği gerçeğini de değiştirmiyor.

    Sonuç olarak bakarsak hiç bir firma tertemiz değil maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asıl sorun Bir yanda Yurt dışındaki Apple store lerin kalitesine bile yaklaşmayan,Türkiyedeki diğer cihazların taşeron teknik servislerine göre bir nebze iyi olan Apple ın kimseye bırakmadığı kendi Teknik servisleri, Bir yanda diğer firmaların Türkiye de ürünlerini emanet ettikleri,anlaştıkları teknik servis,distürübütör firmalarının nekadar az sorunlu cihaz talebini aza indiririz,milleti kekleriz okadar kâra geçeriz politikası.İşte bütün mesele bu.

    Bunuda Tüm Dünya genelinde Servis konusunda Diğer firmalar kötü, Apple bir numara,Samsung un Note 7 si patladı,bunuda müşteriler için değil kendi şirket menfaatleri için yaptı bla bla bla diyip bile bile böyle olmadığını bildiği halde,sanki Apple kendi menfaatlerini değilde müşteri odaklı düşündüğü için,yada DH in menfaatlerini değilde tamamen DH okuyucularını düşündüğü için bu yazıyı yazmış gibi,Aslında Türkiye yi ve bu gerçekleri baz almadan algı yaratmak işte bütün mesele bu.



    Doğru Apple diğer Firmalara göre bir tık hatta iki tık ürünlerine sahip çıkıyor ama Diğer firmaların Türkiye deki emanet ettikleri tamamen Teknik servis firmalarından kaynaklı politikalarla müşteriyi mağdur eden Türkiye gerçeklerinden bahsetmeden,tamamen iphone adına algı yaratmaya yönelik yazı yazmak en kolayı olsa gerek.

    Sonuçta hepimiz için ekmek parası önemli.İşte bütün mesele bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Jingles

    O kadar para verildi bir zahmet yapılsın mantığıyla alakası yok. İşi genele vurduğumuzda içlerinde yine de kullanıcısını en az mağdur edeni Apple'dır. Ben çok kez randevu alıp giden daha sonra birebir o an değişim yapan birçok kullanıcının mesajını forumda okudum. Şu anki kura göre hesap yaptığında KDV ÖTV ve TRT vergisini hesaba kattığımızda o 3500'ün en az 1250 lirası zaten devlete vergi olarak gidiyor. Apple zannedildiği gibi 3500 lira almıyor.



    Aynı şekilde diğer firmalar da 3000 üzerinde sattıkları fiyatın üçte birini devlete vergi olarak veriyorlar. Dolayısıyla firma tutumunun şu kadar para alıyor bir zahmet değiştirsin düşüncesiyle ilgisi yok. Zaten iPhone ucuz bir cihaz. Ekonomik verileri iyi olan bir ülkede ortalama bir asgari maaşla neredeyse iki adet iPhone alabiliyorsun. Fakat yüksek döviz kuru ve vergilerle fiyat yükseliyor. Tabi bir de şubenin kendisi buna bir 100-150 lira daha koyuyor çalışan masrafları maaşları derken oluyor 3500.



    ÖTV ve TRT vergisini çıkarıp doları 2 liradan hesapladığında en yüksek fiyat olsa olsa 1800 olur. 1800 nere 3500 nere. Vergi ve dolar kuru vatandaşın belini büküyor.

    Apple firması samsung hariç tüm firmalardan daha pahalı satıyor telefonları , bunun üstüne aksesuarlardan ve lisanslardan da ütopik paralar kazanıyor. Kasasında 200 milyar doların üstünde nakit parası olan şirketin telefon değişimi yapması , sosyete pastanesinin külahını yere düşüren çocuğa yenisini vermesi gibidir. Bu jesti yapması değil yapmaması anormal olur.adamlar 50 liraya usb kablo satıyor onlar degistirmeyecek te ben mi değiştireceğim bozuk telefonu.

    Iphone gerek kendisi gerek aksesuarları olsun diger markaların telefonlarından pahalı bir telefondur. Asgari ucrete göre değil rakiplerine göre kıyaslarım , fiyat konusunda kendisiyle kapışan tek marka samsungtur , o da 3000+ fiyat bandında 2 modele sahip ve karlılıgi apple kadar yuksek olmadığı icin birakin degistirmeyi , tamir ederken bile bin bir takla atar.Kısacası hiçbiri olaganustu musteri memnuniyeti için kendini yırtmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu tur seyleri hemen yaparsaniz ters teper.
    Dun kotu oldugunuza bugun kanka olmaniz kotu kokular ortaya cikarir.
    Hele Kizim sana soyluyorum ,gelinim sen anla mantigi isi tamamwn ayyuka cikarmis oluyor .

    Steve mezarinda termis donuyor ,amudami kalkiyor bilmem ama bana telefonu nasil tutacagimi ogrettigi zamani cok iyi hatirliyorum.

    O yuzden bu firmalarin para kazanmak icin kurulduklarini unutmammak gerek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllar önce iphone 4s aldım ıkı yıl kullandım garantisi bitmek uzereyken acma kapama tusunun ustune dustu tus bozuldu ve batarya sorunu vardı. Garantiye gitmeyi bile düşünmedim aslında nasılsa kullanıcı hatası der gecerler diye dusundum. Yeni telefon alamya gittim orda goverliyle konuştum bi anda servise gönderelim dediler o bölüme yönlendirdiler beni gittim bıraktım. Telefonu bıraktıgım gün garantisinin bitmesine 8 gün vardı. 14 gün sonra mesaj geldi servisten telefonunuzu teslim alabilirsiniz diye. Gittim bi baktım adamlar telefonu değiştirmişler 0 telefon vermişler. :) Hala onu kullanıyorum sorunsuz şekilde artık donanılsam olarak yetmiyor tabi. Yeni telefon almayı planlıyorum samsung s7 almayı dusunuyodum ama vazgectim, bir cok arkadasım samsgun kullanıyor servis macereları pek mutlu degıl. Suan güncellenmiş 6s i bekliyorum valla :)

  • Iphone 4 anten sorununda apple önce sorunu reddetti, sonra diğer telefonlarda da oluyor dedi, sonra yazılım güncellemesi ise sorunu gizledi, en sonunda dayanamayıp isteyene kılıf vericez ya da parasını iade edicez ama her isteyene de kılıf veremeyiz diyerek konuyu kapattı rahmetli. Yani hepsi aynı firmaların apple'ın ayrıldığı falan yok.

  • HTC 10 almayı düşünüyorken yazıda bahsedilen HTC M7, M8 ve M9 kronik sorunları korkuttu açıkçası. Bir sorun oldu mu hiçbir servisten umutlu değilim orası önemli değil de, HTC 10 da herhangi bir kronik sorun var mı ? Aldım mı en az 4 sene kullanırım şuan elimdeki 4s 4 seneyi geçti.

    Bu kadar uzun kullanım süresine samsung ya da lg gitmez diye düşünüyorum ki samsung sensörlü s7lerdeki ki sorun olmasaydı düşünebilirdim. Sony de ise alternatif yok. Ya HTC 10 ya da iphone 6s düşünüyordum ama onu da 64lük almak lazım yine çok pahalıya geliyor.

    Sonuç olarak HTC 10da herhangi bir kronik sorun duyan var mı ?
  • musteri memnuniyeti ve ilgi alaka da urunlerinin arkasinda durmada apple digerlerine acik ara fatk atar bu bir gercek kim aksini soylerse yalan soyler lakin 10 uzerinden 7 alir varin gerisini siz dusunun
    basima gelen olayi anlatayim
    iphone 6 plus ilk aldigim zaman kullanirken sifir olarak agir cekimde dalgali bozuk cekiyordu media markt bimkes gezdim ordaki iphone 6 plus larla karsilastirdim aynen kamerasi bozuk tu Ankara dan randevu aldim ta istanbul a gittim gittigimizde kavga vardi ( ne zaman gitsem kavga vardi 3 defa gittim toplam da ) neyse musteri temsilcisi geldi anlattim durumu adam bakti aa evet agir cekimde sorun var bozuk cekiyor dedi asagidaki teknisyenlere gostermek icin gitti adam geldi aaa abi bunlar boyle vekiyor asagida 5 tane iphone 6 plus var hepsi ayni demez mi la yok bunda sorun var deriysem de adam beni basindan savdi zorlu center da neyse Ankara ya geldim 1 hafta sonra basari servis e gittim kizilay da ordaki temsilciye anlattim durumu adam bakti evet kamera da sorun var biz servis formunu yazar apple a gondeririz yuzde 90 degisim olur dediler internetten sorguladigimda 2. gun degisim karari verilmis 8. gunde teslim aldim sifir cihazi
    lakin ne zaman istanbul zorlu centaar da apple a gitsem nerde coluk cocuk jendini b2genmis tipkeri oraya koymuslar apple in yanlisi kalitesini dusuruyor apple in musteriye davranislari temsilcilerinin
    gozlemledigim randevusuz kimseye bakmiyorlar bana da bakmammislardi diger gitmelerimde ankara dan geldigimimo belirtsem de yardimci olmadilar ilgilenmediler lakin benim randevu aldugim zaman orda beklerken bayan in birisi geldi taytli guzle sayilan bir tip ona randevusuz cihaziyla ilgilendiler
    isin özü apple %70 temisilcileri degistirsr %85 bana gore

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Apple dünyada ürünlerinden en çok kar elde eden firmalardan biri. E haliyle cihazları maliyetinin 3 4 katına sattığı için, şak diye değişim yapabiliyor. Zaten Apple bir cihaz aldığınızda ödediğiniz fiyatın içinde değişim ihtimali de bulunur.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.