Şimdi Ara

Apple, yeni reklam filmini yayından kaldırarak özür diledi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Apple, yeni reklam filmini yayından kaldırarak özür diledi
    Apple pazarlama ekibi için 2024 yılı iyi geçmiyor. Birkaç ay önce, iPad 'Crush' reklamıyla tepkileri üzerine çeken Apple, aynı durumu tekrar yaşadı. Tayland'da çekilen yeni “OOO (Out of Office)” başlıklı reklam filmi yeni bir tartışmaya yol açtı ve Apple, özür dilemek zorunda kaldı. Hatta Crush videosunun aksine yayından kaldırıldı.



    Ayrıca Bkz.Apple, reklam filmi için özür diledi



    Tayland halkı ayaklandı!



    Apple, geçtiğimiz günlerde “The Underdogs” serisinin yeni reklamını yayınladı. Yeni reklam filminde Apple ürünleriyle çeşitli işler yapan bir grup eğlenceli bir formatta gösteriliyor. Yalnız Tayland, gelişmemiş ve çağın gerisinde bir ülke olarak tanıtıldığından büyük tepkilere yol açtı. Hatta Tayland Temsilciler Meclisi’nin Tayland komite sözcüsü Patpicha Tanakasempipat, “Tayland halkı reklamdan çok rahatsız. Tayland halkının Apple ürünlerini kullanmayı bırakıp başka markalara geçmesini destekliyorum.” dedi.



    Apple'dan özür mesajı



    Büyüyen tartışmaların ardından Apple, reklamı kaldırdı ve şu açıklamada bulundu: “Niyetimiz ülkenin iyimserliğini ve kültürünü herkese tanıtmaktı. Tayland’ın canlılığını tam olarak yansıtamadığımız için özür dileriz. Reklam filmi artık yayında değil.






    Kaynak:https://9to5mac.com/2024/08/02/apple-apologizes-for-new-underdogs-ad-after-growing-controversy/







  • Her doğru her yerde söylenmez

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bizi Arap ülkesi olarak gösterip reklam çeksinler kimse bir şey demez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    Harbi ha


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple ın istediği bu zaten. Sansasyonel reklam yapıp dikkat çekmek. Sonra reklam kaldırıldığı zaman neymiş bu kaldırılan reklam diye izlemeyenleri de dikkatini çekmek. Sonuçta kaldırılsa bile bir şekil izleniyor. Doğal olarak apple amacına ulaşmış oluyor.

  • Xit kullanıcısına yanıt
    adamların meselesi ürün satmak reklam izletmek değil.

    şu durumda o reklamı çekeni getirin buraya, rus usülü camdan atacağım naraları atılıyor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    Reklamın yapılış amacı insanlara ders vermek değil, ürün satışlarını artırmak. Tam tersi olursa o reklam olmaz ve özür dilemek zorunda kalırsın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Eskiden derdi. Artık niye desin Arap ülkelerinden farklı bi yer mi sanki Türkiye.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Hatta reklamda Araplar halay çeksin. Afgan ve Pakistanlılarda onları izlesin. Bu reklam hükümetin hoşuna gider.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • taylandi gelismemis olarak gostermis...ee dogru gostermis

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İzlemek isteyen varsa buyursun Archive.org'da kalmış kaydı: https://archive.org/details/youtube-SbYckRAt5os

    Reklamdan ziyade kısa film. 18 Temmuz'da 10 dakikalık bir video koymuşlar, daha yeni gizlemişler. Apple seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım!1

    (Tayland duyarı da kastık hayırlısı.)

  • gun kullanıcısına yanıt
    Reis zaten siyahi arkadaşları falan kullanıyorlar artık Türkiye tanıtımında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İstanbula gelin develere binen kafasına fes takan cahilleri çekin bizde sıkıntı çıkmaz hatta apple ülkemizin reklamını yapıyor derler #liyakat #liyakat #liyakat

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • limitsizce kullanıcısına yanıt
    Bide indirim falan dilenirler fiyat düşürsünler diye hahaha

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kadar hata ve özür artık bilerek olur yani buda yeni ticari teknik olsa gerek

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • apple super bir video hazirlamis ama gercekten tayland cok pis bir yermis. hindistanin baskenti gibi.

  • gun kullanıcısına yanıt

    Ahahaha.

    Git gogıla gir. Arapların kişi başı milli gelirlerine bak. İlk 100 deki Üniversitelerinin sıralamasına bak. Haftada kaç kilo et tüketiyorlar ona bak.

    Bulduklarını türkiyeyle kıyasla. Eziklini keşfet.

    Bir hacı milyon milyon para kösülüo bi binanın etrafında dönmek için. Sence araplar mı uyanık türkler mi.


    Bu coğrafya dibin dibini görmüş hala ayıkmadınız.

  • Bangkokta yaşıyorum bu reklamdakinden farkı yok aslında çoğu kişide biliyor bunun öyle olduğunu fakat gereksiz tepki gösteriyor.

  • Bize çekilen reklam güzeldi. Bence yerindeydi.



    Apple, yeni reklam filmini yayından kaldırarak özür dilediGood Ads Matteryoutube
    @goodadsmatter is an online repository of the best ads from across the world, hand-picked and curated by @purpose.studios Instagram: https://www.instagram.com/goodadsmatter/ Linkedin: https://www.linkedin.com/company/good... Facebook: https://www.facebook.com/goodadsmatter Website: https://www.goodadsmatter.com/ Contact us: contact@purpose.org.in https://www.purposestudios.in/ On today’s Good Ads Matter #AdMakersPicks, we bring to you production designer Fernanda Guerrero (@msferguerrero) and her favourite ad! Fernanda is a Mexican production designer known for her exceptional work in commercials, music videos, and feature films. Brimming with imagination, style and a keen eye for detail, some of her most recognised work include Nike ‘Kids’, Squarespace ‘Everything To Sell Anything’, Call of Duty ‘Squadup’, Coldplay’s ‘Champion of the World’ and Billie Eilish’s ‘Hostage’. Fernanda’s ultimate favourite is 𝗔𝗽𝗽𝗹𝗲'𝘀 𝗧𝗵𝗲 𝗚𝗿𝗲𝗮𝘁 𝗘𝘀𝗰𝗮𝗽𝗲 (𝗗𝗶𝗿𝗲𝗰𝘁𝗲𝗱 𝗯𝘆 𝗦𝗶𝗻𝗮𝗻 𝗦𝗲𝘃𝗶𝗻𝗰), a frame within a frame, a cinematic chase sequence shot on iPhone! This film lets us explore Istanbul’s Grand Bazaar through a new lens, following the paths of skaters on the run. With the actions shot at night when the Bazaar was officially closed and the cinematographer himself getting on the rollerblades to capture the chase, this film is the result of some seriously clever lighting trickery and meticulous direction! And hey, even in the middle of a great escape in the bustling Grand Bazaar, Apple does not compromise on its product integration! Country: Turkey Brand: Apple (@apple) Agency: TBWA\Media Arts Lab (@tbwamal) Production Company: Stink Films (@stinkfilms) Executive Producer: Jon Chads (@jonchads) Producer: Lucy Gossage (@lucy.gossage) Director: Sinan Sevinç (@sinansevinc_) Director of Photography: Justin Brown (@mrjustinbrown) Production Design: Yiğit Abik (@yigitabik) Edit: Assembly Rooms (@the_assembly_rooms) Editor: Sam Rice Edwards (@samriceedwards) VFX: Black Kite (@blackkitestudios) VFX Producer: Amy Richardson (@amyrichardson90) Production Manager: Bugs Hartley (@bugsarella) 2st AD: Ben Gill (@bencgill) Music: Altin Gün (@altingunband) Operator: Daniel Ilabaca (@danielilabaca) Service Company: FPS Production (@fpsprod) Cast: Bartu Küçükçağlayan Skate Choreography: Dan Magee (@chopchopmate) Skater: Dougie George (@dougiegeorge) To check out more of Fernanda’s top picks, head to our story and visit her YouTube playlist! This video is under Fair Use: Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act in 1976; Allowance is made for "Fair Use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. All rights and credit go directly to its rightful owners. No copyright infringement intended.
    https://www.youtube.com/watch?v=tnc2pxFQFqo
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.