Bildirim
arabaların arkalarını önlerini niye düz yapmıyorlar
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi ? -
Motoru kucagimiza mi alalim?
Ayrica hava direncini ve hava surtunme kat sayisini arastir. -
NE ALAKA KUCAĞIMIZAquote:
Orijinalden alıntı: Angelica
Motoru kucagimiza mi alalim?
Ayrica hava direncini ve hava surtunme kat sayisini arastir. -
Aerodinamik desem? -
Bir sürü sebebi var yahu, aerodinami var, yerleşim var, kaza güvenliği var, yol tutuşu var, denge var. Var oğlu var yani. -
Aerodinami ve tasarım özgünlüğü, ama emin ol istediğin gibi sivri köşeleri olan dikdörtgen olsaydı araçlar daha ucuz olurdu ama bi o kadar da fazla yakardı -
Aerodinamik yasaları nedeniyle. Bir de çarpışma durumunda dışa yatkın parçalar çarpışmayı sönümleyerek otomobile dağıtıyor. -
Bir araba ne kadar su damlasına benzerse sürtünme katsayısı o kadar az olur.Surtunme katsayı düşük arabanın; yakıt tüketimi düşük olur,daha kolay hızlanır ve rüzgar sesi segmentine oranla daha az olur.
Konu kilit, üye ban.
KAYNAKLAR
Vehicle Dynamics Reza N. Jazar. of Mechanical Engineering Manhattan College
Riverdale, NY 10471
http://www.megep.meb.gov.tr/mte_program_modul/moduller
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, “Bir Araç Modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi İle Simulasyonu”, Balıkesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir, Ağustos–2007.
An Introduction to Modern Vehicle Design Edited by Julian Happian-Smith
Fundamentals of Vehicle Dynamics Thomas D. Gillespie
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, “Bir Araç Modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi İle Simulasyonu”, Balıkesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir, Ağustos–2007.
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, ‘Bir araç modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Simülasyonu’ Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi Balıkesir, Ağustos-2007
http://web.itu.edu.tr/~yukselen/Uck351/02%20Aerodinamik%20kuvvet%20ve%20momentler.pdf , 2007.
-
Tabiiki aerodinamik onemli bir etken duz olmamasinda ama insanlarin begenisi de onemli bir etken, araba koseli dikdortgen olsaydi kac kisinin hosuna giderdi ve almak isterdi.
Tam duz olmasa da duze yakin araclar var.
Jeep Renegade, Kia Soul vs. Tabi estetik olmasi icin onlar bile tam duz ve koseli degil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 6 Temmuz 2018; 19:20:57 >
-
NİYE BAN MIŞquote:
Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu
Bir araba ne kadar su damlasına benzerse sürtünme katsayısı o kadar az olur.Surtunme katsayı düşük arabanın; yakıt tüketimi düşük olur,daha kolay hızlanır ve rüzgar sesi segmentine oranla daha az olur.
Konu kilit, üye ban.
KAYNAKLAR
Vehicle Dynamics Reza N. Jazar. of Mechanical Engineering Manhattan College
Riverdale, NY 10471
http://www.megep.meb.gov.tr/mte_program_modul/moduller
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, “Bir Araç Modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi İle Simulasyonu”, Balıkesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir, Ağustos–2007.
An Introduction to Modern Vehicle Design Edited by Julian Happian-Smith
Fundamentals of Vehicle Dynamics Thomas D. Gillespie
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, “Bir Araç Modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi İle Simulasyonu”, Balıkesir Universitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir, Ağustos–2007.
Mak. Müh. Tayfur Kerem Demircioğlu, ‘Bir araç modelinin Aerodinamik Analizi ve Sonlu Elemanlar Yöntemi ile Simülasyonu’ Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Makine Mühendisliği Anabilim Dalı, Yüksek Lisans Tezi Balıkesir, Ağustos-2007
http://web.itu.edu.tr/~yukselen/Uck351/02%20Aerodinamik%20kuvvet%20ve%20momentler.pdf , 2007.
-
tek endişe aero dynamic deel
ikinci dünya savaşını hitler doğu cephesinde t34 denilen minnacık tanklara karşı kaybetti
zira ruslar kibirli german möhendislerden farklı olarak tankın ön cephesinin yere dik olmasındansa eğik olmasının karşidan gelecek mermilere kat etmesi gereken daha fazla zırh sağlayacağını böylece zırhın dayanıklılığının arttığını keşfettiler
bunu ilk olarak t34 lerds kullandılar
aynı şekilde bu basit tasarım otomobillerde önden gelecek darbelere direnci arttırmak için kullanılır -
Japonyada var oyle arabalar kutu gibi honda b cube bak meseala -
Farzet ki diyim gerisini sen anla kral... -
marketten alışveriş sepeti alabilirsin.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X