Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
801
Cevap
34
Favori
29.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hug kullanıcısına yanıt
    Kotu yanlarini soyledim ben sadece hocam. Yoksa bu arabanin surus tarzini diger araclarda bulamadim. Araci hissediyorsunuz gercekten. Kemikli ve aninda tepki veriyor. O acidan cok zevkli bi arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AlmostFly kullanıcısına yanıt
    Mercekli farlar iyi aydınlatmıyor mu yani?
    Karma 6.8 fena sayılmaz trafik dahilse. Otomatik 1.6 sonuçta ne yapsın gariban.
  • Reis konun tutmuş Saygılar.
  • muskeder kullanıcısına yanıt
    Bizim bir arkadaşta vardı sizin kasadan elegance.

    Şöyle bir esp testi yapalım dedik viraja girdik, hop hava yastığı arıza lambası yandı. Götürdük servise, bilmem ne beyni değişecek dediler, o zamanın parasıyla çok uçuk bi para istemişlerdi tam hatırlamıyorum. Bizde sanayiye gitmiştik, 20 liraya hata ışığını söndürmüştü :)
  • carantinas kullanıcısına yanıt
    Gerçekten felaket yol tutuşu var o arabaların ya. İş yerinde bir abide var, geçen gittik lastik taktırdık yeni, şöyle bi yol tutuşu test edelim dedik yeni lastik aldık ya :) tekstilkent-istoç yolunda viraja bi girdik, öbür dünyayı boyluyorduk az daha :) istem dışı aynen şöyle gittik adeta:

    https://www.youtube.com/watch?v=wknWaFGXp_o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hug

    Mercekli farlar iyi aydınlatmıyor mu yani?
    Karma 6.8 fena sayılmaz trafik dahilse. Otomatik 1.6 sonuçta ne yapsın gariban.

    Gece yağmurlu havada biraz sıkıntılı. Öyle abartılacak bir durum değil ama her sıkıntıyı yazmak istedim.

    6.8 çoğunluğu uzun yol sayılır. 40kmlik yokun 15i şehir içi. Kalanı şehir dışı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ford Fiesta 2011 1.4 TDCi Titanium X

    Artılar

    + Çok güzel bir direksiyon tepkisi
    + Başarılı bir yol tutuş ve sürüş tecrübesi
    + Yakıt Tüketimi ( Uzun Yolda Ort 4,6 l/100km, İstanbul şehir içi 5,5lt/100km)
    + Tit. X paket olmasından ötürü, çok dolu donanım.
    + Fiyat/Performans

    Eksiler

    - Sert süspansiyonlardan ötürü konfor zayıf
    - Yüksek hızlarda (150kmh'den itibaren) yoğun bir rüzgar sesi
    - Kapılar anormal bir gürültü ile kapanıyor. (Rüzgar sesini de yine kapı fitillerindeki zayıflığa veriyorum)
    - Bagaj kendi sınıfına göre az bir miktar küçük
    - Alt devirlerde zayıf beygir gücü ( genelde 2000 devir ile 3000 devir aralığını seviyor araç)
    - Arka baş mesafesi iyi olsa da diz mesafesi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
  • 92 model Lada Samara,

    - konfor
    - klima
    - direksiyon ve koltuk ısıtma
    - direksiyon kontrollü radyo
    - sun roof
    - çelik jant
    - Cruise Control
    - devir saati
    - iyi baş ve iyi diz mesafesi
    - iyi vites geçişleri
    - ...

    daha bir çok sayabileceğim özellikler bu araçta YOK.
    Az yakar çok kaçar, cruise control olmasa da jikle var

    (Bu arada araç benim değil babamın, aracım olmadığı için onu eleştirdim)
  • VW Polo 2011 1.4 85 HP Benzinli Comfortline Düz Vites

    Geri vites geçişlerinde sıkıntı var, bazen geçmiyor, nazlanıyor.
    El frenini sonuna kadar kaldırdığımda bile, kaydırma yapabiliyor, güvenmemek lazım.
    İç mekan dar, uzun boylu biriyseniz görüş açısı sıkıntı.
    Çok yakıyor.
    Ses sistemi zayıf.
    Bagajı küçücük.
    Aracım siyah renk, boyasını kalitesiz buluyorum.
    Yol bilgisayarı, lastik basınç sensörü, sis farı, park sensörü ve ESP yok.
    2 hava yastığı mevcut.
    Arka frenler kampana.

    Olumlu yorumlarım;
    -Yol tutuşu iyi
    -Direksiyon yumuşacık
    -Malzeme kalitesi iyi
    -Yol sesi almıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Büyük İskender -- 24 Ağustos 2015; 14:11:23 >
  • @be46 yol tutuşu kötü değil hocam aksine bu aracın en iyi yönlerinden birisi yol tutuş. gerçi böyle bir algı var nedense sebebi sanırım direksiyon hissiyatı. direksiyon lastiklerin yola tutunup tutunmadığını sürücüye hissettiriyor bu da nedense aracı kullananlar tarafından negatif olarak algılanıyor. çoğu aracın direksiyonunda böyle bir his olmadığı için sürücü ancak lastikler kendini bırakınca anlayabiliyor aracın koptuğunu. yoldan tamamen izole olmayı kalite algısı olarak görüyorlar sanırım. 120'yi geçince direksiyonda bi hafiflik oluyor benim araçta ama benim araçtaki bi sorundan ötürü de olabilir dediğim gibi.

    @uA060 hangi sorunlardan bahsettiler hocam benim için şu an tek sorun konforu o da yol tutuşunu daha da artırmak için süspansiyon sistemini sert yapıyorlar fiestaların.

    yol tutuşunu şöyle özetleyim: benim 1,25 motorlu fiestayı düz yolda geçen daha üst sınıftaki araçlar biraz sert bi viraja ben hız kesmeden rahat girerken dikiz aynamda kalıyorlar. dediğim virajlarda daha esp devreye girmiyor bile.




  • Elmanders E kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Gorunen o ki tuttu. Milletin boyle bi konuya ihtiyaci varmis demek ki. Ama 2008de benzer konu acilmis. Ismi degisik oldugu icin aramada cikmamisti. Artik kapanir mi, birlesir mi bilmem. Ancak guzel kaynak oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1999 Renault Scenic 2.0 8v RXT
    -Bozuk yolda araç içine orkestra giriyo
    -Kalite diye birşey sözkonusu değil
    -Biraz hantal sayılır
    -Tamponlar,ön çamurluklar naylondan

    Ama herşeye rağmen seviyorum külüstürü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Selamlar beyler. Kimi zaman goruyoruz iste. Adama gore en iyi araba kendi kullandigi. Ondan iyisi yok. Kendi arabasini elestiren azdir. Polemik olmasin ama malum bi grup var isim vermeyeyim simdi

    Mesela diyelim toyota olsun hadi. Toyotaya laf ediyorum ben. Adam gelip diyor ki sanki honda cogh iyi yea. Ya da sanki senin bindigin araba daha iyi

    Yeri geldiginde kendi aracimi da elestirdigimi dusunuyorum. Hem de acimasizca.

    Bunun uzerinden belki ufak bir kaynak olur dedim kendimce. Kendi aracinizi elestirebilir misiniz? Acimasizca

    Ben baslayayim. Iyi yanlarini degil sadece kotu tarafini yazacagim.

    Aracim 2002 makyajsiz vtec kasa honda civic.

    - Cok yol ve lastik sesi aliyor.
    - Konfor yok.
    - Trim sesi ozellikle bozuk yolda epeyce mevcut.
    - Donanim sifira yakin.
    - Kronik direksiyon kutusunda ses olayi var.
    - Vites oranlari epey kisa. Kimi zaman kotu olabiliyor.
    - Frenler kotu. Abs erken devreye giriyor
    - Sofor koltugu rayinda hafif bosluk var. Kronik bi sorunmus bu da
    - Bagaj kapaginda anahtar disinda acma dugmesi yok

    Aklima gelenler bunlar. Yine eklerim

    Megane 2 . Kliması rezalet , iç malzeme kalitesi 1990 da üretilen bir çok arabaninkiden daha kötü.
    Opel astra f hb. yol sesini çok alıyor ama yaşına gore normal. İç malzeme kalitesi 10 yaş daha genç meganedan daha iyi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoppeR.

    92 model Lada Samara,

    - konfor
    - klima
    - direksiyon ve koltuk ısıtma
    - direksiyon kontrollü radyo
    - sun roof
    - çelik jant
    - Cruise Control
    - devir saati
    - iyi baş ve iyi diz mesafesi
    - iyi vites geçişleri
    - ...

    daha bir çok sayabileceğim özellikler bu araçta YOK.
    Az yakar çok kaçar, cruise control olmasa da jikle var

    (Bu arada araç benim değil babamın, aracım olmadığı için onu eleştirdim)

    Hız sabitleyici görevini yapan jikle ne oluyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 93 şahinim var.eksi yönü yok gibi.
    - Yol tutuşu iyi gibi. Basık olması bu kanıyı destekliyor.
    - Ses yalıtımı başarılı. Yol sesi lastik sesi aracın içinden duyulmuyor.
    - 1600 cc olması gayet hoşuma gidiyor çekiş çok iyi gaza basınca arkaya yaslıyor.
    - Gaz,debriyaj pedalları gayet yumuşak ayağı yormuyor.
    - uzun yolda tercih edilen araçların içerisine girememiş ama ben memnunum gayet konforlu bence
    - Parçaları neredeyse bedava,komple motor yaptırsan 1500 TL ye gelir en fazla.Tam bir öğrenci aracı cebindeki harçlıkla parça alabilir
    - Fabrika çıkışı sunroof yok ama tavanı deldirip sonradan taktırdım araç bir adım daha öne çıktı


    Aklıma geldikçe ekleme yaparım . İyi forumlar
  • 2005 mını cooper cabrıo

    Allah kahrtsın bu arabayı yapanıda satanıda araba dıye aldıgım ıcın benıde

    On konsol aldı basını gıdıyor tum tuslar sapıttı dıreksıyon soyuldu tamamen
    100 bın km de conta yaktı
    tavan desen sureklı bozuluyor nerdeyse 2 haftada 1 desem yerıdır acsanda acmasanda bozulcak ıllakı o tavan
    haddınden fazla yakıyor ocaga ıncır agacı dıker agac fılızlenır acımaz 2 ıncıyı dıker
    park sensoru bozuldu tamır ettırdım calısıyordu dun yıne bozuldu
    aksam yıne servıs yolu var bu seferde on sag tekerlegın ordan gaza basınca garıp garıp sesler gelıyor


    Ama yaptıgın havanın tadından yenmez tum gozler sende
  • Zamanında 40700 TL'ye aldığımız 2009 model Passat 1.6 Trendline (Yeni tip direksiyon ve göstergeli) . VW'nin en sorunsuz araçlarından biridir. 50 küsur bin kilometredir akü değişimi dışında hiçbir arıza çıkarmadı. Yürümeyen Hitler motoru (102HP 148NM ) ve 5 ileri şanzımanı haricinde pek de bir eksisi yok gibi aracın. İç mekan kalitesi orta halli. Sürüş zevki denen şey yoktur ama konforlu arabadır. Şimdiki Trendline'lar gibi boş değildir. Comfortline ile aradaki tek fark "Işık görüş paketi" diye tabir edilen sensör paketidir. Şimdi bu paraya anca 1.0 Trendline Polo veriyorlar.
  • 2013 yeni kasa tdi dsg leon.

    -Zaten mevcut olan trim seslerinin sert amortisör ve 17" jant birleşince daha da çoğalması.
    -yine jant ve amortisörden mütebellit konfor yoksunluğu..
    -bu sebeplerin yol tutuşa katkısı muazzam ama gel gelelim tekrar alıyor olsam 16" alırdım. konfor daha önemliymiş..

    başka memnuniyetsizliğim yok.
  • 2014 golf 7 tsi higline
    -start stop sürekli olarak kapatılamıyor,aracı her çalıştırdığımda düğmesine basıp kapatıyorum
    -orta konsolda yer alan bilgi ekranının çözünürlüğü düşük ve yavaş çalışıyor
    -siyah kumaş kaplamalar özellikle kapı içlerinde basit görünüyor
    -225/45-17 jantlar konforu olumsuz etkiliyor
    -hız sabitleyiciyi açmak için sırayla üç düğmeye basılıyor ve dikkat dağıtıyor,daha basit olabilirmiş
    -piyano boyası kaplamalar tozu ve parmak izini çok belli ediyor,sürekli temizlemek zorunda kalıyorum
    -gösterge tablosu camını adi plastikten yapmışlar,ilk silişimde harita gibi çizik oldu
    -arka kapıların üstü sert plastik,önceki kasada yumuşaktı
    -silecekte yavaş fasıla seçeneği yok,sadece yağmur sensörü seçeneği var o da hafif yağmurda geç çalışıyor,elimle sürekli tek seferlik silme yapıyorum




  • 1996 Model MK7 Ford Escort 1.6 CLX Zetec Efi

    -Frenler arabanın kasasına göre zayıf yaptırdığım halde güven vermiyor bu yüzden çok dikkat ediyorum.
    -Motoru çok nazlı sensörleri hassas özellikle maf sensörü adamı kanser eder
    -Motor ateşli çalışmayı seviyor hararet tepelerde çok dikkat ediyorum
    -İlk 3 vites araba gitsem mi diye düşünüyor alt devirler canlı üst devirler nazlı
    -Vites geçişleri kemikli hele geri vitesi beni deli ediyor şanzıman bakımı yeni yapıldı birazcık yumuşadı benim araçta ancak geneli böyleymiş
    -Kalorifer radyatörü tıkanır ısıtmaz benim ki tıkalı kış gelmeden temizletcem bakalım hangi sürprizler bekliyor görücez
    -Elektrik aksamı hassas sigorta kutusuna özel ilgi gerekiyor
    -Araba bazen uçuyor bazen sensörler saçmaladığı için performansı kısıtlıyor çoğu escortun ortak problemi

    Şimdilik gördüğüm bunlar.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.