Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
33
Favori
29.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pink Floyd kullanıcısına yanıt
    Kapı kollarındaki soyulmayı servis değiştiriyor , garantisi bitmiş olsa bile önemli değilmiş yetkili servis kabul edip değiştiriyor
    (Sincan Renault Yetkili Servisinden Aldığım bilgidir.)
  • Renault scenic 2012 model dizel+edc .3 Sene ve 55 bin km geride kaldi.
    - Tasarim hatasi arka koltuk emniyet kemer kilitleri.Orta koltugun kilitleri yine koltuk icine gomuldugu icin rahatsiz etmiyor.Ama sag ve soldaki koltugun kilitleri tam gomulmediginden biraz toparlak insanlari rahatsiz ediyor.
    - Yine tasarim hatali cam tavan su kanallari.Su kanallarinin giderleri olmadigindan(!) yikama veya yagmur sonrasi biriken sular ilk sokak donusunde cam aciksa fos iceride.
    - Yazin cok terleten parcali deri koltuklar.

    Genel olarak oldukca memnunum.Mpv meraklilarina tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatrros

    Konu guzel fav a ekliyorum detayli yazacak olursak 2000 astra 1.6 CD manüel araç sahibiyim.
    Ateşleme sistemi biraz narin bizim araclarda çok da sıkıntı değil çözümü basit,yol bilgisayar ekranı silinmesi yasiyorum kronik birsey bunun dışında iliklerine kadar alman arabası formunda bir araç ve eleştirecek bir tarafını bulamıyorum harika bir araç yol tutuşu efsanedir,Ecotec XEL motor efsanedir,yeni araclara bakmayın bu araç gerçekten efsane,yenilerin oyuncak donanimlarina önem vermeyenler için yol tutuş ,malzeme kalitesi ,konfor ,yalıtım, işçilik vs.bakimindan kusursuz.

    Biraz abartmis olabilrim ama gercekten 2000 li yıllarda araç teknolojileri vs çok farklıydı ve o dönem Vectra olsun astra olsun b b.5 Passat olsun gerçekten çok baba araçlardı.


    X16XEL




  • 2003 Clio Privilege için

    100'den sonra çok yol sesi alıyor 150'den sonra içerisi bildiğin vuuuu vuuu sesle doluyor :)
    Direksiyonun yukarıdan aşağıya doğr yatay olması ve derinlik ayarının olmaması
    5 vites olması
    Diresksiyonun çok kalın olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaistlinXX

    Kia Sportage 1.6 gdi otomatik. 12 litreyi aşan yakıt tüketimi. Eski tip tork konvertörlü otomatik şanzımanı. Bunlar dışında mükemmel bir araç. Şuna i30'daki 1.6 crdi motoru bir de dct şanzımanı koysan araç kusursuz olacak.

    geçen bir yerde okudum

    Hyundai ix35 e mi yoksa kia sportage yeni serilere mi 1,7 dizeli , 1,6 ya indirerek takacaklarmış bizim piyasaya özel
  • Şu an araç alma arifesinde hazır böyle konu bulmuşken tek tek okudum. Hemen hemen her marka araçlarda illa ki kullanıcısı tarafından beğenilmeyen veyahut genel geçer olarak herkes tarafından kabul görmüş kronik eksiler mevcut.

    Fakat dikkatimi çeken Mazda 3 konusunda herhangi bir yazı göremedim. Forumda ya hiç kullanan yok ya da araçta olumsuz bir yön yok. Alım satım yavaşlığı , parça ücretleri yüksekliği harici (bunu diğer konulardan da özetleyerek aktarıyorum) sorunu var mıdır acaba. Kullanan varsa ve yazımı görürse değerlendirir ise mutlu olurum :)
  • Passat 2.0 tdi 2007 comfortline
    Cabuk soyulan direksiyon
    Kapanmayan yan aynalari
    Sehir ici 35 kurus yakiyor iyimi kotumu anlamadim
    Ses var goruntu yok park sensorleri
    Sunroof yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eleştirim: Aracın eleştirilecek hiçbir şeyinin olmaması
    [Yeni Passat(highline)tdi+dsg]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 Ford Focus Ghia 1,6 benzin
    2001-2004 arası 3 yıl kullandım. 22000km de aldım 60000km de sattım.
    Yalıtımı zayıf. Motor sesi o kadar olmasa da yol sesi olduğu gibi içeride.
    Süspansiyonlar çok sert, normal c sınıfı bir araçta bu kadar sert süspansiyona neden ihtiyaç var onuda anlamadım.
    Vites oranları çok uzun.
    Atmosferik 100 hp motor idare eder.
    Yol tutuşu süper.
    Kullandığım süre zaafında trim sesi hiç olmadı. Malzeme kalitesi bence Focus 2 den iyidir.
    Ne kadar rot balans jant tamiri ettiysemde 120 km/h den sonra titreşimini bi türlü geçiremedim.
    Akaryakıt kalitesinden dolayı motor arıza verdi ve cam krikosu bozuldu.
    Ghia olmasına rağmen yol bilgisayarı bile yoktu.
    Bakımları serviste acaip pahalıydı.

    2001 Bora Trendline 1,6 benzin
    2004-2007 arası 3yıl kullandım. 26000km de aldım 48000km de sattım.
    Yalıtımı bana göre Focus tan 1 gömlek üstteydi. Ancak pütürlü asfallta yine aynı
    Süspansiyonlar bence oldukça konforluydu. Ancak Focus a göre sesli çalışıyor.
    Yakıt Focustan enaz 1 litre fazla diyebilirim.
    Trim sesi hiç yoktu.
    102hp motor idare eder.
    Vites oranları kısa, yüksek hızlarda motor sesi artıyor.
    Bu da focus gibi donanım fakiri.
    Ne hikmetse bu araçta da cam krikosu bozuldu.
    VW de ford gibi servise gelenleri öpüyor.

    2008 Fiat Linea 1,3 Mj active
    2008-2011 arası 3 yıl kullandım. 7000km de aldım 62000 km de sattım.
    Yalıtım zayıf. Yol sesi çok fazla.
    Komple sert plastik olmasına rağmen bir iki noktada oluşan trim sesini ben hallettim. Sonrasında satıncaya kadar hiç trim sesi gelmedi.
    Aracın ön düzeninde amortisör takozları sürekli ses yapıyordu. 2 Kez garantiden 1 kez ben değiştirdim.
    Süspansiyon idare eder. Ne sert ne yumuşak. Yol tutuşuna kötü diyemem.
    Yakıt tüketimi süper. Benzinlilerden sonra çok iyi geldi.
    Performans konusunda 1,3mj elinden geleni yapıyor. İlk kalkışları çok kötü ama.
    Bu araca 20000km civarı yazılım yaptırdım. Performans baya iyi oldu ancak sıkıştırınca duman atıyodu. Satıncaya kadar bir problem yaşamadım.
    Kapı fitilleri kendiliğinden sökülebiliyordu.
    Bakımları yetkili seviste bile inanılmaz ucuza çıkabiliyor.

    2011-2015 Renault Fluence Privilige 1,5 Dci EDC
    0 Km aldım hala kullanmaktayım. Şuan tam 50000kmde
    EDC bazen bocalıyor. Ancak genelde memnunum
    Performans güzel.
    Yakıt Linea kadar olmasada gayet ekonomik
    Bakımlar Yetkili serviste pahalı değil. Ancak garanti bittikten sonra dışarda çok daha uyguna yapılabiliyor.
    Boya kalitesi vasat.
    Yalıtım bence çok iyi motor seside yol seside gayet güzel yalıtılmış, rüzgar sesi biraz var.
    Malzeme ve işçilik idare eder. İç tasarımı pek iyi değil. Trim sesi 1-2 yerde vardı bunu da kendim hallettim şimdilik yok.
    Direksiyon çok yumuşak hızlanınca sertliği fena değil.
    Yol tutuş konusunda çevik bir araç değil. Yüksekliği ve boyutları dolayısıyla kısa dar virajlara uygun değil.
    Deri direksiyon vites topuzu ve el freni soyuldu. Garantiden değişti hepsi.
    İç hacim süper. Bagaj çok iyi. Ancak bagaj kapağını tutan kolu tasarlayan mühendis falan olamaz. Bu da böyle olsun diye yapmışlar.
    Altı çok yüksek dağa taşa kötü yola girme korkusu yok.
    Eski araçlarıma göre donanım süper, her türlü sensörü, xenon far, açılır tavan, anahtarsız çalıştırma falan mevcut, navi yok.




  • 2014 clio 4 - 1.2 benzin
    Eksi Yönler
    1. iç plastik kalitesi çok kötü
    2. 1.2 motor zayıf kalıyor
    3. süspansiyon çok sert
    4. bagaj küçük zaten kendi de küçük
    Artı Yönleri
    1. yol tutuşu bence iyi
    2. az yakıyor
    3. konfor olarak iyi denebilir koltuklar rahat
    4. donanım olarak dolu bir araç sınıfına göre yeterli
    5. dış tasarımı en güzel tarafı

    sonuç olarak alacaklara tavsiye ederim.
  • Jetta Comfortline 1.6 TDI DSG 2014 model eksileri:
    - kapı içleri sert plastik, aynı model polo daha kaliteli
    - bagaj kapağı kalitesiz, anahtar ile açılıyor ancak açılırken sallanıyor.
    Artilari:
    Içi bagaj yeterince geniş
    - DSG şu ana kadar sorunsuz-70.000 kde, vites geçişleri sorunsuz.
    - yalıtım güzel, içeri çok ses almıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratdns

    Eleştirim: Aracın eleştirilecek hiçbir şeyinin olmaması
    [Yeni Passat(highline)tdi+dsg]

    Aracını eleştirebilecek kadar dürüst değilsen ne diye giriyon buraya
    Tamam anladık "Yeni Passat(highline)tdi+dsg" aracın varmış her konuya bunu yazıp çıkıyo

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 Corsa C Dizel 1.3

    -Uzun yolda bel ağrısı yapıyor koltuğu
    -Devirlenince , suyu akan hortumun bükülünce çıkardığı ses gibi bişey çıkarıyor.
    -Kontağı kapayınca Radyo+Farlar kapanmıyor.Tek tek uğraşmam gerekiyor.

    Başka aşırı kötü yanı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K E N

    Eksi basmak sizi rahatlatıyorsa basın gitsin.Eksi,artının bir önemi yok benim için ego tatminine yaradığını düşünüyorum sadece.Görüşünüzü belirttiğiniz için teşekkür ederim.Keyifli geceler. =)

    rcz olmasıda muhtemel yan oturmak zorunda kalıyoruz
  • 97 Honda Civic Vti

    -Kullanıma bağlı km de 1 liraya varan yakıt tüketimi.Sakin kullanılmıyor namussuz.Zevkimi aldıktan sonra dünyanın en az yakan arabasını almayı düşünüyorum.

    -1. 2. vites tutunamıyor.Bi gün altımdan kaçıp toslucak diye korkuyorum.

    -Şahin gibi frenleri.4 disk falan var ama hikaye frenleri berbat.

    -2000 devir altı çok ölü gaza abanınca bile boğulma sesinden başka bişey yok.

    -5 cm yayın etkisiyle bozuk yollarda 1. viteste gitmem akabinde arkamda konvoy oluşması.Okul önü tümseklerine başka arabalar dümdüz bodozlama girerkeken özeniyorum hep.Ben o tümsekleri görünce can çekişiyorum.


    Tabi her şeye rağmen çok çok memnunum bu hazzı kolay kolay başka arabada bulamam.Yakıtı sadece beni zorlayan unsur onun çözümü çok binmemek böylece araba değere de binmiş oluyo özlüyo insan sürünce ayrı mutlu ediyo




  • 2013 Suzuki SX4 1.6 Benzin + lpg otomatik
    Bagaj tam bir rezalet 250 lt. - port bagaj yada tavan sepeti yaptırıcam.
    lpg de kullanıyrken yokuşlarda çok komik duruma düşüyorum. - benzine alıp 4000-5000 devirde şov yapmaya başlıyorum.
    hafif arazi koşullarıda düşünülerek üretildiği için konfor yok.
    Yol sesi alıyor. Çukurları fazla hissettiriyor.
    40-50 bin km lpg de kullandıktan sonra ya sübap ayarı istiyor ya da çelik sübap değişimi ile kalıcı çözüm gerekiyor. Ben elime para geçince sübapları çelikleri ile değiştircem.
    Ön konsul sade. Süs istiyorsanız gelmez.
  • 2005 Touareg R5 Tdi;
    -İç mekandaki soyulmalar rahatsız edici
    -Ağırlığı (2500 kg), Performansı törpülüyor 400 Nm tork olmasına rağmen hissettirmiyor
    -Bitmeyen arızaları (Havalı suspansiyon, direksiyon pompası, klima vb.)
    -Yüksek yakıt tüketimi (Şehiriçi 11-12 lt, Şehirdışı 9-10 lt)
    -Manevrası çok düşük ve direksiyonu çok tepkisiz
    -Koltukların yanal destekleri çok az (Sanırım tüm SUV'larda böyle)

    2008 Chrysler Sebring 2.0 Crd;
    -Yol tutuşu (Yüksekliği biraz fazla ve yumuşak bir araç)
    -Konsolu çok sert (Buna rağmen hiç trim sesi yok)
    -Yol bilgisayarı kullanımı zor (Yol bilgisayarı 90ların bilgisayarları gibi, kimisinin hoşuna gidebilir ama ben beğenmiyorum)

    2006 Passat 1.6 Fsi Comfortline;
    -Çok yakıyor az kaçıyor (115 Hp 150 Nm motor)
    -Sinir bozucu trim sesleri (Özellikle ön dekordan çok geliyor, arasına kağıt sıkıştırınca kesiliyor)
    -Sert suspansiyon (Chrysler ile kıyaslayınca taş gibi nerdeyse)

    1999 Bmw 540i;
    -Yüksek yakıt tüketimi (Ortalama 20 lt yakıyordu ama hakediyordu)
    -Narin bir konsolu olması (Özellikle bardaklıklar kıralabiliyor)
    -Zamanla yol bilgisayarı ekranı bozulabiliyor (Pikseller ölüyor)

    Şu ana kadar tecrübe edindiklerim bunlar. Sorusu olan varsa çekinmeden sorabilir




  • [size=3] 1998 Vectra 2.0 CD,otomatik vites , 2 sene boyunca kullandık aile aracı olarak kullanıyorduk ama genelde ben kullanırdım.

    -2.0 136 bg olduğundan çekişte hiç problem yaşamadım
    -Herkes çok yakar diyordu ama aracın hızını aldıktan sonra yavaş yavaş dokunarak hızını kaybetmemesini sağlarsanız çokta yakmıyor(40lt lpg ile 240-270 istanbul içi,şehir dışı 330-350 arası)
    -Araç otomatikti, kullandığım süre boyunca vites atmalarında hiç bir problem yaşamadım.
    -Araç yola çok iyi oturuyor, otobanda 120-150 arasında gidiyordum genelde savrulma hiç yaşamadım ama çok hafif bi rüzgar sesi geliyordu, sanırım oda kapıdaki lastik yüzündendi pek rahatsız etmediği için kurcalamamıştım.
    -Bazı plastikleri sertti ama fazla rahatsız olmuyordum ben, belki rahatsız olanlar vardır.
    -Direksiyon kontrolü ne çok ağır nede çok hafifti, rahattı

    Vectradaki seriliği şuana kadar kullandığım araçlarda bulamadım, tekrar vectra aldırasım var bizimkilere


    [size=3] 2000 Passat 1.8 125 Bg Comfortline,otomatik vites , vectrada olduğu gibi bunuda aile aracı olarak kullanıyoruz.

    -Kolluklarının plastiklerinin soyulup çizilmesi sinirimi bozuyo, birde ordaki kapıya yapıştırılmış kılıfın bazı yerlerinin açılması
    -Vectranın kasası hafifti,bg yüksekti ve motoruda büyüktü serilik bakımından passat biraz geride kalıyor, Özellikle sollama yapacaksam beni sinir ediyor vectradaki gibi biraz yüklendiğimde basarsam sollamak amacıyla sanki 2-3 saniye boğuluyor gibi geliyor ondan sonra toparlıyo.Tabi bu dediğim 70-90 km hızlarda oluyor. 100den sonra 150 ye çok rahat çıkıyor. Hatta bir keresinde vectrada olduğu gibi basayım yol boştu demiştim. 120den 170e kadar zorlanmadan çıktı.Yolda eğim yoktu düz yol.Bassam 180-185 falan yapardı 5500 devirde falandı.Bazen keşke 1.8 yerine 1.8T veya 1.9tdi alsaydık daha performanslı,atik olurdu diyorum ama buda gayet yeterli geliyor.Genelde benim gibi düzgün hızlanan harekete sahip bir grafite hızlanıyorsanız arada bir sollama için basıyorsanız rahatça alabilirsiniz .Ama basıcam zorlarım diyorsanız 1.8t yada 1.9tdi ye bakın derim.
    -Otobanda falan giderken passat klasiği olarak 120 ve sonrasında hiç savrulma yaşamadım, yola gayet iyi oturuyor.
    -1. vitesten 2.ye atarken bazen deviri 3000-3500 e çıkarttığı oluyor tam sinir olmalık. Onun dşındaki viteslerde hiç yaşamadım tık tık atıyor 3bin olduğu zaman.
    - Comfortline olmasına rağmen orta kol dayaması yok, diğer araçlardan kalma alışkanlıktan dolayı arada koyasım geliyor, yokluğunu hissettiriyor.
    -Bazıları motor sesinin içeriye gelmesini sevmez ama nedendir bilmiyorum 140-150de giderken 4-5bin devirde içeriye gelen güzel bi sesi var,kulak tırmalamıyor, ninni gibi derler o şekil.
    - Kliması gayet iyi, performansını etkilemiyor en azından etkiliyorsa bile hissetmedim.
    -Otomatik silecekleri sevemedim pek, hassasiyeti yükseğe alıyorum çok az yağdığı halde deli gibi çalıştığı oluyor, hassasiyeti düşüğe alıyorum bu seferde çok yağdığında tın tın siliyor en son sinir olup bir üste çekiyorum
    -İki aracında diz mesafeleri iyi, boyum 1.80 ailedeki en uzun kişiyim. İki araçta da dizlerimin sıkıştığını hissetmedim.
    -Kornaya basmak bana işkence gibi geliyor biraz. Zor basıyor sanki.
    -Direksiyon kontrolü vectrada olduğu gibi ne çok hafif nede çok ağır. Orta ve rahattı.
    -Yakıt olarak vectradan fazla yakıyor.Kasanın ağır olmasından kaynaklı ( 40lt lpg ile 220-240 şehir içi, 300-320 arasıda şehirler arası diye hatırlıyorum.)
    -Bazen keşke vectradaki gibi vitesin üstüne S tuşu olsa diyorum. Passatta gaza yüklendiğim de sport moda geçiyor ama kasa ağır olduğundan çok performans alamıyorum, klasik aile arabası işte.

    Bunlar dışında aklıma bişey gelmedi. Eğer gelirse yazarım, sormak istediğiniz bişey varsa sorabilirsiniz cevaplarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemez -- 9 Ekim 2015; 0:09:19 >




  • Benim Clio'mda hala kaset çalar var . Siz yol sesi , yalıtım diyorsunuz :D
  • 2011 lancer;
    Aşırı trim ve yol sesi...
    Yolcu camları tek tuş otomatik değil.ayrıca cam tuşları ışıksız..
    Bagaj acma aparatı dışta yok..
    Yolcu koltuğu yükseklik ayarı yok..
    Torpido ve güneşliklerde ışık yok..
    Bagaj hacmini daraltan çamurluk cıkıntiları..
    Aşırı toz alışı..
    Aynalar stop durumunda uste otomatik kapanmıyor...
    Rezistan ısıtımını yani cam buharlarını almak ićin açtığımda direk klima devreye giriyor..uyuz oluyorum..
    Arka camda bazen silecek ihtiyacı duyuyorum...
    Far yıkama yok...
    Stop edince açık camlar otomatik kapanmıyor..
    Kol dayama küçük ve geride..
    Egzost susturucusu şekilsiz alçak vede arkadan aßırı pis görünüyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail_yilmaz61 -- 9 Ekim 2015; 10:06:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.