Şimdi Ara

Arabanı Eleştirebilir misin? (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
33
Favori
28.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • -

    arka cam manuel, onlerin tuslari vitesin arkasinda

    2000 devirde 82 yapiyor. 150 icin 3500 devir gerekiyor

    80 e kadar cok guzel hizlansa da 80 den sonra agirlasiyor

    yol sesi motor sesi oldugu gibi icerde

    on tarafi cok alcak, 25 ten hizli tumsege girince karligi surtuyor

    esp yok

    park sensoru yok

    trim sesi yok diyordum. cukura girdim o da basladi

    onu alcak oldugu icin herhangi bi carpismada ondeki aracin tampon demiri buyuk ihtimalle benim kaputa gelir. kesin carpacaksak gaza basip carpmak daha mantikli

    elektrikli ayna yok, park ederken aynayi egmektense kafayi uzatip bakiyorum daha pratik



    +

    ankara sehirici 4.5 5 arasi yakiyor



    2005 206 1.4 hdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Benim bayiden ozamanlar baktığımda kapak jantlıydı demek opsiyon varmış üstünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asx 2015

    Yokuslarda tikaniyor.onceki 2012 2013 lerde elektrikli koltuk deri koltuk varken bu versiyonunda yok.5 vites fakat 200e yaklasinca motor cok bagirmaya basliyor
  • Pi kullanıcısına yanıt
    -Gitmiyor
    -Az yakmasi gerekiyor, cok yakiyor
    -Gurultulu
    -Savruluyor, savuruyor
    -Donduruyor
    -Kalas gibi, konfor sunmuyor

    *araba ucuz
    *asiri bir masrafi yok
    *yakiti butceyi cok yormuyor
    *hic yoktan iyidir
    *aciliyette ilac gibi

    ford fiesta 2008 1.4 tdci - 140.000 de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 19 Aralık 2016; 11:32:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle bir konuyu hep beklemiştim içimi dökeyim biraz;



    Marka:Citroen

    Model Yılı:2004

    Tipi: C3 SX 1.4İ. BENZİN



    (-)Negatif Yönleri



    Aracın yol tutuş özelliği iyi değil +100'e çıktığın zaman arabada çok hafif sallantı hissediyorsun



    Vites kutusundan sıkıntı var aldığımızdan beri (12 sene 13 olucak) vites geriye geçerken takılıyor servise getirdik onlarda çözemedi.Şimdi zaman geçtikce artık 1. vitesdede takılmaya başladı takılmaktan ziyade zor geçiyor.Servise götürdük adam tam basmıyorsun gibi saçma açıklama yaptı sonra kendi oturdu ve 1 saate geriye geçiremedi sonrada sanırım şanzımanda sıkıntı var dedi.(Sanki bilmediğim bir şey söyledi)



    Araç en ufak hasarda direk yamuluyor ve frenlere sert basınca frenler titriyor(Sanki ayağımı zemine sürterek durdurmuşum etkisi veriyor)Servise götürdük fren balatalarını değiştirdim falan dedi ama gene etkisi olmadı





    1.4 motor olmasına rağmen köpek gibi benzin yakıyor anlamadım gitti acaba yaşlandıkça daha mı çok yakıyor diye saçma düşüncelerede dalmadım değil.Zaten 50 liralık benzin alıyorum 2 çizgi dolduruyor buda içler acısı durum



    (+)Pozitif Yönleri



    Ayağını yerden kesiyor.




  • Opel İnsignia 1.6T 180 Ps Cosmo Eksiler



    Yüksek devirde 230 tork verip 2200 dd ye kadar hantal olması.

    Ses sisteminin rezalet ötesi olması.

    Sürücü koltuğunda bir türlü rahat edememek yan koltukta ise çok rahat olmak.

    Koltuklarının ciddi anlamda sert olması.

    Vites kolunun çok altta olması ve bir Ford gibi tıkır tıkır viteslerinin rahatça geçmemesi.



    Arabadan genede memnunum ama ses sistemi büyük eksiklik.
  • Porsche 924 (Boxster) 1976

    +Çekiş gücü

    +Tasarımı

    +Vitesi



    -Direksiyonda hidrolik yok

    -Çok alçak (yükselme imkanı zor)

    -Kasası Fiber-Glass

    -Konfor

    -Motor titriyor



    Eksiklikleri biraz fazla olsa da günümüz arabalarına göre bir çok açıdan daha iyi. Ama eksiklikleri olmasa daha iyi.
  • loley00 kullanıcısına yanıt
    O kapıda tık tık edenler kapı gergileri sanayide tanesini 150 tl ye hallettirebilirsiniz kronik sorundur.Bu soğukta 7 lt şehir içi çok iyi lakin c sınıfı otm. Daha az yakan muadilini biraz zor bulursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sen şu arkadaşla görüş lakin senin dediklerinin tam tersini savunuyor @9FiestaM6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 Kia Rio Sedan Benzin 1,4lt LPG

    Kötü yanları;

    - Süspansiyon sert kasislerde rahatsız ediyor.
    - Ses yalıtımı fena değil ama daha iyi olabilirdi. 68dB lastikle iyi gibiydi ama 71dB'e geçince yol sesi hissedilir hale geldi.
    - Direksiyonda soyulmalar oldu. Biraz da benim yüzükten dolayı.
    - İkinci eli biraz kötü, araç iyi tanınmadığından.
    - Normal araçlarda sis farının olduğu lambalar bunda gündüz farı. Her muayenede hafif kusur olarak geçiyor. Sis farları görevini yerine getirmiyor diye.
    - sert plastik konsol çok kaliteli durmuyor, sıcaklarda çıtırtı benzeri ses yapıyor kasislerde.
    - Koltuklar rahat olsa da bel desteği olsaydı daha iyi olurdu.

    İyi yanları;

    - Çok az yakıyor 8lt lpg/100km şimdilerde karma kullanımda 20 kuruş yapıyor. LPG 2TL iken 13,5kuruş yaktı uzun yolda 130km/s hız sabitleme ile.
    - Yol tutuşu gayet iyi
    - Geniş iç hacim.
    - Bakımı ucuz
    - Problem çıkartmıyor
    - Çekişi yeterli
    - Koltukları rahat
    - Hız sabitleme (sonradan ilave ettim), ESP, ASR, Bluetooth, 6 ileri vites, soğutmalı torpido, deri direksiyon ve vites topuzu
    - 6 hava yastığı, Euro NCAP'ten 5 yıldız.

    Bi ara değiştirmeyi düşündüm ama daha fazla özelliği olup daha az yakan kafama göre bir araç bulamadım. Şimdi de eve giriyorum araç değişikliği 3-4 sene ötelendi kafadan.




  • 2004 c3 1.4 hdi 92hp

    Deveye sormuşlar neren eğri diye... Citroen c3 cevaplamış nerem doğru ki diye.

    7 yaşındaki kızım bile nefret etti arabadan.

    Arnavut kaldırımı ise yol, arabadakiler o yolu inip yürüyerek geçmek istiyorlar, gezegende tarifi olmayan sesler çıkıyor.

    Motor sesi kucakta çalışıyormuş hissi yaratıyor.

    120yi geçtikten sonra araç yola yapışır derler ya bu tam tersi havalanıyor, hatta 160 sonrası gözleri kapatıp gidebilirsiniz asfaltla temas sıfıra iniyor, manyetik tren yapıcaz diye uğraşıyor japonlar boşuna-citroen yıllar önce yapmış.

    bagaj ses kapağı fena ses yapıyor(izole bant ile 3 tur yeterli oluyor (turkish care)

    Velev ki viraja hızlı girdiniz!! Ahşap parkede koştururken virajı alamayan kedi gibi oluyor.

    Yağmur sensörü depresyonda gibi davranıyor bazen. Bi bakıyorsun güzel çalışıyor, bi bakıyorsun almış sağına rakı-peyniri soluna da bir manita dünya tikinde değil .

    Vites kolu 110cm boya sahip hobbit ırkı için ideal. Biz insanlar için kısa kalmış

    Yani tamam ucuz araba ama insan bir kaç gr kalite arıyor ama yok. Hele şu kaputu havada tutmak için kullanılan demir çubuk yok mu o ne lan. O ne!! Tahta çubuk koyaydınız bari!

    Bir sonraki mesajım beğeni oranına göre 98 model mersedes a160 üzerine olacak. Yalnız dikkat edin mercedes değil mersedes (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meshood -- 19 Aralık 2016; 12:42:51 >




  • Clio 3 2007 hb içeri çok motor sesi alıyor,birde gri olduğu içinmi bilmiyorum boya atmalari çok oluyor
  • 2015 i20 tabanı alçak olduğu için 5 kişiyle kasisten geçerken altını sürtüyor.
  • Mitsubishi Colt Cz3 1.3 İnvite AMT

    Olumlu yanları;

    -Başarılı sayılabilecek donanım (cruise control, abs, otomatik klima, 4 airbag, elektrikli direksiyon, deri direksiyon, follow me home vs vs.)
    -Hacmine göre güçlü bir motor (95 hp 125 nm tork)
    -Az yakıt tüketimi, özellikle şehir dışında 4.5 litre tüketim görmek hayal değil. bir tam depoyla 720 küsür km menzili var. Yakıt Deposu 47 litre.
    -Başarılı 6 ileri yarı otomatik şanzıman (Getrag üretimi amt şanzıman)
    -Boyutlarına göre çok geniş bir iç hacim ve tavan yüksekliği
    -Sorunsuzluk, servis bakım fiyatları uygun.
    -Ön camın büyük olması, daha bir ferah olmuş bana göre.
    -Cz3'ün (ve czt'nin) arka tasarımı çok güzel ve hala modern. (5 kapının arka tasarımından daha güzel bana göre)
    -Motor çok sağlam, bakım aralıkları çok uzun. 15.000 km'de bir bakım istiyor. Motorda yağ eksiltme, su eksiltme gibi problemler de yok.
    -Yol tutuşu güzel.
    -Frenleri başarılı.

    Olumsuz yanları;
    -Yalıtım zayıf, motor sesi rüzgar sesi hep kabinin içinde.
    -Direksiyonu elektrik destekli hidrolik ama b sınıfı bir otomobil için sert sayılır.
    -Arka camlar cz3'lerde hiç açılmıyor, kelebek camı gibi açılsaydı bari.
    -Bagaj ufak.
    -İç plastik kalitesi vasat, direksiyon derisi araba 73 binde ve deforme olmaya başladı.
    -Benzinli bir motora sahip olmasına rağmen özellikle soğuk havalarda çok gürültülü çalışıyor, benzinli olduğunu bilmeyen biri araba dizel mi diye sorgulayabilir o derece sesli. Isınınca ses kesiliyor.
    -Amt şanzıman iyi bakılmazsa masraf çıkartabilir. Mesela baskı balata bittiğinde hemen değiştirilmeli. Değişmezse bu sefer debriyaj aktivatörü bozulur 1000 küsür lira masrafı var.
    -Yedek parçası çok pahalı. Piyasadaki pek çok colt ağır hasar kayıtlı bu nedenle. Kaskoyla kullanmak lazım. Ağır hasar kayıtlı colt'lara kasko yapılamıyor.
    -İkinci eli kötü.
    -Amortisörleri sert sayılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 19 Aralık 2016; 13:19:29 >




  • Aracımı yeni aldım okula gidip gelirken baya bi yol gidiyorum avcılar zincirlikuyu arasında gidip geliyorum yaklaşık 2.30 tl yakıyor çok tasarruflu tavsiye edebileceğim bir araç.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZynxEvil -- 19 Aralık 2016; 13:21:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 cirtoen c elyse 1.6 dizel attraction



    Yakit tasarrufu haricinde kaldir at...
  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    150 lira çok be bir tık sesi için, çok takıldığım bişey değil zaten yaptırmam her herhalde ama cevap için teşkkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meshood

    2004 c3 1.4 hdi 92hp

    Deveye sormuşlar neren eğri diye... Citroen c3 cevaplamış nerem doğru ki diye.

    7 yaşındaki kızım bile nefret etti arabadan.

    Arnavut kaldırımı ise yol, arabadakiler o yolu inip yürüyerek geçmek istiyorlar, gezegende tarifi olmayan sesler çıkıyor.

    Motor sesi kucakta çalışıyormuş hissi yaratıyor.

    120yi geçtikten sonra araç yola yapışır derler ya bu tam tersi havalanıyor, hatta 160 sonrası gözleri kapatıp gidebilirsiniz asfaltla temas sıfıra iniyor, manyetik tren yapıcaz diye uğraşıyor japonlar boşuna-citroen yıllar önce yapmış.

    bagaj ses kapağı fena ses yapıyor(izole bant ile 3 tur yeterli oluyor (turkish care)

    Velev ki viraja hızlı girdiniz!! Ahşap parkede koştururken virajı alamayan kedi gibi oluyor.

    Yağmur sensörü depresyonda gibi davranıyor bazen. Bi bakıyorsun güzel çalışıyor, bi bakıyorsun almış sağına rakı-peyniri soluna da bir manita dünya tikinde değil .

    Vites kolu 110cm boya sahip hobbit ırkı için ideal. Biz insanlar için kısa kalmış

    Yani tamam ucuz araba ama insan bir kaç gr kalite arıyor ama yok. Hele şu kaputu havada tutmak için kullanılan demir çubuk yok mu o ne lan. O ne!! Tahta çubuk koyaydınız bari!

    Bir sonraki mesajım beğeni oranına göre 98 model mersedes a160 üzerine olacak. Yalnız dikkat edin mercedes değil mersedes (:

    Cidden baya güldüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hsn_33 kullanıcısına yanıt
    Iste baslikta sorulmus ya. Elestirebilir misin? diye. O arkadas elestiremiyor demek ki :)

    Arac bu aksini savunamazlar..

    Edit: buldum kisinin mesajini. oda elestirmis ama hakkini yemeyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theVerge -- 19 Aralık 2016; 14:06:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 Focus TDCI Ghia

    - Arkadaş bir motor bu kadar mı gürültülü olur. Işıklarda beklerken motor sesi benden mi geliyor yoksa yandaki 80 model leyland'dan mı anlayamıyorum bazen.
    - Arabanın konsolunda kaç farklı bakalit parça kullanmışlar bilmiyorum fakat orasından burasından tıkırtı duyunca kıl oluyorum kaynağını bulana kadar canım çıkıyor.
    - Yakıtı dönemindeki diğer dizel araçlara göre 0.5-1 litre arası fazla yakıyor benim için çokta önemli olmasa da.
    - Durup durup kısa far ampulü değiştiriyorum. Bu kadar çok ampül yakan bir araç görmedim.Tamam taktığm ampüller uzun ömürlü ampül değil(Nightbreaker Unlimited) ama kaç çift bitti saymayı unuttum. Torpido da hep yedek çift le geziyorum.
    - Aracın sertliği. Şehir içinde konfor isteyen orta-üst yaş kitlesi bu araçtan uzak durmalı.

    + Direksiyon hissi çok doğal. Ön tekerlerin yerle teması,ne yaptıkları hakkında hep fikir sahibisiniz uzantınız gibi oluyor.
    + Sürüş dinamiği. Virajlarda yatma çok az(şehir içinde çukurlarda sövdüğüm süspansiyonlar sayesinde).Virajlarda zorlarsanız aracın verdiği tepkiler çok tahmin edilebilir ve kolay toparlanabilir. Yüksek hızda viraj içinde fren yapsanız bile arka tatlı bir şekilde sizi çok korkutmadan açılıyor ufak bir hareketle toparlıyor yine kendini.
    + Ses sistemi. Döneminde çıkmış en başarılı ses sistemlerinden biri herhalde. Sony'nin 8 hoparlörlü bir sistemini kullanmışlar ben sesin akustiğini ve bassların doygunluğunu çok seviyorum.
    + Motor'un gidişi bence gayet güzel.Günümüz 105-120ps arası gibi standart diyebilirim.
    + Bagaj gayet geniş 467litre.
    + Donanım olarak zengin. 2006 yılına göre far sensörü, yağmur sensörü, arka cam perdeleri,8 hoparlör ve yan perde hava yastıkları, standart, comfort ve sport olarak 3 sertlik ayarlı direksiyon gibi özellikleri var.




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.