Şimdi Ara

Araç Bir Yıldır Yatıyormuş Ne Yapmak Gerekir (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
5
Favori
3.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Hocam sonuçta yatan araba iyice bir test e sokun kilometre baya işkillendiriyor . Uzun yola çıkmadan önce de havasına suyuna bakın eksik ilave ettirin . İkamet ettiğiniz zamanda akılda şüphe kalmaması için genel bakım yaptırabilirsiniz .

    Alıntıları Göster
    mutlaka çekiciyle servise, sanayiye götürüp başlayın işlemlere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Hocam sonuçta yatan araba iyice bir test e sokun kilometre baya işkillendiriyor . Uzun yola çıkmadan önce de havasına suyuna bakın eksik ilave ettirin . İkamet ettiğiniz zamanda akılda şüphe kalmaması için genel bakım yaptırabilirsiniz .

    Alıntıları Göster
    508 - 92 bin.

    Hayırlı sürüşler olsun.
  • Cekiciye falan gerek yok. Yagini suyunu degistirin, akuyu kontrol ettirin tamamdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingeniarius

    Cekiciye falan gerek yok. Yagini suyunu degistirin, akuyu kontrol ettirin tamamdir
    millet kafayı yemiş la. duran araca nolur kardeşim?

    aküyü değiş her ihtimale karşı tak sıfır canavarı, yağı ve filtlerin hepsini de değiştirdin mi yapıştır gitsin al sana sıfır araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    mutlaka çekiciyle servise, sanayiye götürüp başlayın işlemlere

    Alıntıları Göster
    Hepsini anladık lastik ve akü degiştirmek nedir.Altı üstü bir sene beklemiş 15 yıldır yerinden oynamıyor dememiş.Bazı konularda bilende yorum yapıyor bilmeyende.Sıfır araba bile fabrikadan çıktıktan sonra 5/6 ay en az bekleyebiliyor.

    Ne sanıyorsunuz sıfır araç alırken abi bu daha yeni boyandı sıcaktır boya iyice kurusun öyle teslim edelim mi diyorlar?İstege baglı sadece yag degiştirilebilir.Onun dışında lastik havalarını tamamlayın devam.




  • Merdomable kullanıcısına yanıt
    Sağolun. Kendi kriterlerimize göre en mantıklı gelen araç buydu. Patlak DSG'li araçlar yada C sınıfı sedan araçlardansa bu araç bize daha mantıklı geldi. Yedek parça ve servisleri de yormuyor insanı. Ayrıca bu kadar donanımlı bir aracıda hiçbir marka/modelde bu fiyata vermiyorlar. Şahsen Corollanın Jettanın bu fiyatlara satıldığı bir piyasa da bu arabaya bu fiyat çok değil.
  • 1 yildan zarar olmaz.

    Lastikleri kontrol ettirin gerekirse degistirtin, yagini durdugu yerde marsa basmadan degistirebilme imkaniniz varsa onu degistirin, bide aku bittiyse onu degistirin baska bir sorun yasayacaginizi sanmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hıpermen

    Sağolun. Kendi kriterlerimize göre en mantıklı gelen araç buydu. Patlak DSG'li araçlar yada C sınıfı sedan araçlardansa bu araç bize daha mantıklı geldi. Yedek parça ve servisleri de yormuyor insanı. Ayrıca bu kadar donanımlı bir aracıda hiçbir marka/modelde bu fiyata vermiyorlar. Şahsen Corollanın Jettanın bu fiyatlara satıldığı bir piyasa da bu arabaya bu fiyat çok değil.

    Corolla ve jetta ya bir şey diyemem zaten onlar zaten ilginç bir piyasa içerisinde.

    Bu arada yatan arabada pek bir şey olmaz sıkı muhafaza edilmişse.Akü , hava filtresi ve yağını yenileyebilirsiniz, sonra basın marşa akın gidin.,

    Ayrıca Insignia lar da sizi tatmin edecek düzeydedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merdomable

    quote:

    Orijinalden alıntı: hıpermen

    Sağolun. Kendi kriterlerimize göre en mantıklı gelen araç buydu. Patlak DSG'li araçlar yada C sınıfı sedan araçlardansa bu araç bize daha mantıklı geldi. Yedek parça ve servisleri de yormuyor insanı. Ayrıca bu kadar donanımlı bir aracıda hiçbir marka/modelde bu fiyata vermiyorlar. Şahsen Corollanın Jettanın bu fiyatlara satıldığı bir piyasa da bu arabaya bu fiyat çok değil.

    Corolla ve jetta ya bir şey diyemem zaten onlar zaten ilginç bir piyasa içerisinde.

    Bu arada yatan arabada pek bir şey olmaz sıkı muhafaza edilmişse.Akü , hava filtresi ve yağını yenileyebilirsiniz, sonra basın marşa akın gidin.,

    Ayrıca Insignia lar da sizi tatmin edecek düzeydedir.

    Alıntıları Göster
    108 km deki araca şüpheyle bakarım, bakıma sokmayıp km oynama yapmış olabilirler mi ?

    bunun dışında bi sakıncası yok gayette alınır binilir




  • eat6 mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    eat6 mı?
    standart olarak aracın yağı değiştirilir, beklemeden ötürü oluşan tortu çökmesi gibi durumlardan ötürü "yağ filtresi de beraberinde değişmelidir". değişmezse araba bozulur-patlar çatlar diye bir şey söylenmez. Tedbiren bu değişimler yapılır.

    ayrıca yağ bakımı yıllık yapılır, km dolmasa bile yıllık değişim yapılmalıdır.
  • İnsignialar 2017 yılında kasa değiştireceği için elemiştik listemizde zira ciddi değer kaybı yaşar. Ek olarak yakıt tüketimi de birazcık fazlaydı haleflerine göre.

    Araç Çarşamba günü Peugeot yetkili servisinde ekspertize girecek. Yetkili serviste km düşürüldüğünü anlayamıyorsa yapacak birşey yok artık. Dışarıdan müdahaleyi yetkili servis dahi anlayamıyorsa kim anlayabilir ki. Zaten satıcı aracın garantisinin devam ettiğini söyledi. Sanırım bu bilgiler doğrultusunda serviste tutarlı bilgi verir.

    Hayır hocam ETG6 isimli yarı otomatik robotize şanzımana sahip araç. EAT6 tam otomatik araçlar için yaklaşık olarak 20.000TL fazla fiyat istiyorlar. Bize pek mantıklı gelmedi şanzıman için bu kadar fazla fiyat vermek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiper-Man -- 18 Ocak 2016; 16:47:31 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hıpermen

    İnsignialar 2017 yılında kasa değiştireceği için elemiştik listemizde zira ciddi değer kaybı yaşar. Ek olarak yakıt tüketimi de birazcık fazlaydı haleflerine göre.

    Araç Çarşamba günü Peugeot yetkili servisinde ekspertize girecek. Yetkili serviste km düşürüldüğünü anlayamıyorsa yapacak birşey yok artık. Dışarıdan müdahaleyi yetkili servis dahi anlayamıyorsa kim anlayabilir ki. Zaten satıcı aracın garantisinin devam ettiğini söyledi. Sanırım bu bilgiler doğrultusunda serviste tutarlı bilgi verir.

    Hayır hocam ETG6 isimli yarı otomatik robotize şanzımana sahip araç. EAT6 tam otomatik araçlar için yaklaşık olarak 20.000TL fazla fiyat istiyorlar. Bize pek mantıklı gelmedi şanzıman için bu kadar fazla fiyat vermek.

    gerçi km düşürecek olsalar, 108 e düşürmek için gerizekalı olmak lazım

    zaten araç atıyorum 20 bin km de falan olsa, km düşürmeye gerek duymaz kimse
    şöyle bi 100 bin falan ise o zaman da aracın parçalarındaki yıpranmadan yetkili servis anlar sanırım aracın durumunu..

    km orjinal olabilir hayırlısı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi he_man -- 18 Ocak 2016; 17:07:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hiper-Man

    İnsignialar 2017 yılında kasa değiştireceği için elemiştik listemizde zira ciddi değer kaybı yaşar. Ek olarak yakıt tüketimi de birazcık fazlaydı haleflerine göre.

    Araç Çarşamba günü Peugeot yetkili servisinde ekspertize girecek. Yetkili serviste km düşürüldüğünü anlayamıyorsa yapacak birşey yok artık. Dışarıdan müdahaleyi yetkili servis dahi anlayamıyorsa kim anlayabilir ki. Zaten satıcı aracın garantisinin devam ettiğini söyledi. Sanırım bu bilgiler doğrultusunda serviste tutarlı bilgi verir.

    Hayır hocam ETG6 isimli yarı otomatik robotize şanzımana sahip araç. EAT6 tam otomatik araçlar için yaklaşık olarak 20.000TL fazla fiyat istiyorlar. Bize pek mantıklı gelmedi şanzıman için bu kadar fazla fiyat vermek.
    Şu forumda gereksiz çok fazla. Yorum yapanların çoğu boş yorum yapmış. Hocam araç alınır binilir. Yağına da aküsüne de pek bişey olmamıştır. Çalıştır git servise durumu anlat onlar kontrolleri yapsınlar. Millet sanıyor ki sıfır aldıkları arabalar direk fırından çıkmış gibi alıcıya geliyor .Hayır alakası yok. Fabrikalarda araçlar zaten 3-4 ay hatta bazıları 1 seneye kadar kalır. Hiçbir şeyde olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Şu forumda gereksiz çok fazla. Yorum yapanların çoğu boş yorum yapmış. Hocam araç alınır binilir. Yağına da aküsüne de pek bişey olmamıştır. Çalıştır git servise durumu anlat onlar kontrolleri yapsınlar. Millet sanıyor ki sıfır aldıkları arabalar direk fırından çıkmış gibi alıcıya geliyor .Hayır alakası yok. Fabrikalarda araçlar zaten 3-4 ay hatta bazıları 1 seneye kadar kalır. Hiçbir şeyde olmaz.

    Alıntıları Göster
    Ben de benzer bir araç aldım, açık havada 1 yıldan da fazla beklemişti, aküsü şişmişti ölmüştü, takviyeyle falan da hayat gelmedi, araç fiat punto evo 2011 1.4 77hp start&stop, dualogic şanzıman...

    Yeni akü aldık geldik, ilk petrole çektik lastik havalarını tamamladık... Sileceklerini bile değiştirmeye gerek kalmadı, 7200km'deydi aldığımda, şimdi 9000'i geçtik bir sorun yok Allah'a şükür

    bu arabaya hiçbir şey olmamıştır, belki akü değişmesi gerekir araçta stop&start vardır muhtemelen onların aküsü farklı

    1 fafta falan bindik devri alana kadar araç o arada muayeneye falan da gitti geldi, daha sonra ben filtrelerini, yağını değiştirdim kontrol ettirdim kullanmaya devam ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 18 Ocak 2016; 17:29:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Ben de benzer bir araç aldım, açık havada 1 yıldan da fazla beklemişti, aküsü şişmişti ölmüştü, takviyeyle falan da hayat gelmedi, araç fiat punto evo 2011 1.4 77hp start&stop, dualogic şanzıman...

    Yeni akü aldık geldik, ilk petrole çektik lastik havalarını tamamladık... Sileceklerini bile değiştirmeye gerek kalmadı, 7200km'deydi aldığımda, şimdi 9000'i geçtik bir sorun yok Allah'a şükür

    bu arabaya hiçbir şey olmamıştır, belki akü değişmesi gerekir araçta stop&start vardır muhtemelen onların aküsü farklı

    1 fafta falan bindik devri alana kadar araç o arada muayeneye falan da gitti geldi, daha sonra ben filtrelerini, yağını değiştirdim kontrol ettirdim kullanmaya devam ediyorum

    Alıntıları Göster
    2014 model araç için 108 bin çok kilometre değil mi ?

    Ne demek sadece 108 bin ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    2014 model araç için 108 bin çok kilometre değil mi ?

    Ne demek sadece 108 bin ?



    araç "108" km'de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Ben de benzer bir araç aldım, açık havada 1 yıldan da fazla beklemişti, aküsü şişmişti ölmüştü, takviyeyle falan da hayat gelmedi, araç fiat punto evo 2011 1.4 77hp start&stop, dualogic şanzıman...

    Yeni akü aldık geldik, ilk petrole çektik lastik havalarını tamamladık... Sileceklerini bile değiştirmeye gerek kalmadı, 7200km'deydi aldığımda, şimdi 9000'i geçtik bir sorun yok Allah'a şükür

    bu arabaya hiçbir şey olmamıştır, belki akü değişmesi gerekir araçta stop&start vardır muhtemelen onların aküsü farklı

    1 fafta falan bindik devri alana kadar araç o arada muayeneye falan da gitti geldi, daha sonra ben filtrelerini, yağını değiştirdim kontrol ettirdim kullanmaya devam ediyorum

    Alıntıları Göster
    Ara sıra çalıştırıldıysa (haftada 1 gibi) bir sorun olmaz.
    Ama hiç dokunulmadıysa sorun çıkabilir.

    1 yıl hiç kontak açılmadıysa, yağ tamamen süzülüp kartere toplanmıştır.
    Pistonlar, sübaplar, turbo vs yağa ihtiyacı olan birçok aksam şu aşamada yağsız ve üzerindeki yağ kurumuş vaziyette olabilir.
    İlk çalıştırma anında buralara yağ gelene kadar aşınmalar olacaktır.
    Çünkü motor montajlanırken yağın girmesi kolay olmayan yerler yağlanarak montajlanıyor.

    Ayrıca motor yağının değişmesi gerekir. O kadar zaman hareketsiz durduğu için özelliğini kaybedebilir.

    "Birşey olmaz" diyen arkadaşlar bunları düşünerek bir mantık yürütürlerse iyi olur.

    Akü vs onlar kolay işler.




  • 2011 yılında 2003 model 31000 km de Fiat Stiloyu fabrikada takılan lastikleri ile İstanbuldan Kahramanmaraşa 1000 km üzerinde yol yaptım hiç bir sorun olmadı 1 yılda hiç bir şey olmaz lastiğine aküsüne Boş laflara kulak asmayın hocam B segment araçlar 70 bin aşıyor 90 bine D segment 100 km de araba gayet mantıklı hayırlı uğurlu olsun.
  • Sebep neymiş ki?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.