Şimdi Ara

Aracıma Eibach Sportline yay taktım [Scirocco ss li]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
5.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün Eibach marka sportline yay taktırdım bu kırmızı olanlardan.
    Aracım 2014 model 1.4 tsi 160hp scirocco.

    İlk foto aracın orijinal yayları varken çekildi.
    Diğerleri bugün yayları taktırdıktan sonra çekildi.

    Daha pek fazla deneme şansım olmadı konuyu güncellemeye devam edicem.

    Sormak istediklerinizi, görüşlerinizi vs yazabilirsiniz. Elimden geldiğince cevaplamaya çalışıcam.

    Aracıma Eibach Sportline yay taktım [Scirocco ss li]


    Aracıma Eibach Sportline yay taktım [Scirocco ss li]


    Aracıma Eibach Sportline yay taktım [Scirocco ss li]


    Aracıma Eibach Sportline yay taktım [Scirocco ss li]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BPG2004 -- 29 Temmuz 2017; 22:2:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • leylek gibi olmaktan kurtulmus sanırım. Fakat jantlar biraz içerde mi kalmış resimlerden mi öyle gözüküyor. jantları azcık dışarı alsak fena olmaz gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kendindenvazgeçenadam -- 29 Temmuz 2017; 22:9:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spacer istiyor bence daha toplu durur lastikler. Yay ve spacer birbirini tamamlıyor .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam MaşAllah Allah kazalardan saklasın.



    Merak ettiğim 1-2 soru var



    1- yok tutuşta iyi yada kötü değişim oldu mu?



    2- tahmini ne kadar daha alçaldı araba?



    3- lastiklerin jant boyutun fabrika çıkışlı mı? yani daha büyük jant ve ince yanak lastik mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amortisör ? sadece yay demek arabanın tüm geometresinin içine etmek demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kendindenvazgeçenadam

    leylek gibi olmaktan kurtulmus sanırım. Fakat jantlar biraz içerde mi kalmış resimlerden mi öyle gözüküyor. jantları azcık dışarı alsak fena olmaz gibi

    Çok içerde değil aslında hocam ama belki çok abartmadan bir spacer takılsa fena durmayabilir 👍🏼👍🏼

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Hocam MaşAllah Allah kazalardan saklasın.



    Merak ettiğim 1-2 soru var



    1- yok tutuşta iyi yada kötü değişim oldu mu?



    2- tahmini ne kadar daha alçaldı araba?



    3- lastiklerin jant boyutun fabrika çıkışlı mı? yani daha büyük jant ve ince yanak lastik mi?

    Hocam ben bu konuyu yerli yabancı kaynaklardan biraz araştırdım. Kaynaklara göre yol tutuşunda esaslı bir artış oluyor. Yayları taktıktan sonra çok deneme imkanım olmadı ama bir kaç virajda hissettiğime göre gayet kararlı durdu virajda araç ancak yine güncelleme yaparım denedikçe.

    Ek olarak, yaklaşık lastikle çamurluk arasına 5 parmak giriyordu, şuan 2 parmak anca giriyor. Hafif engebeli yollara da girdim ama çok aşırı bir sarsıntı yaşamadım gayet konforlu geldi bana. Ancak arkadaşlarımdan farklı marka kullananlar çok rahatsız ve sert olduğunu söylüyorlar marka doğru seçmeniz gerekiyor.

    Ayrıca, orjinal interlagos 18" jant var. 17" en stock hali. Dolayısıyla biraz daha ince yanak. Lastik ölçüleri 245/40/18.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Hocam MaşAllah Allah kazalardan saklasın.



    Merak ettiğim 1-2 soru var



    1- yok tutuşta iyi yada kötü değişim oldu mu?



    2- tahmini ne kadar daha alçaldı araba?



    3- lastiklerin jant boyutun fabrika çıkışlı mı? yani daha büyük jant ve ince yanak lastik mi?

    Hocam ben bu konuyu yerli yabancı kaynaklardan biraz araştırdım. Kaynaklara göre yol tutuşunda esaslı bir artış oluyor. Yayları taktıktan sonra çok deneme imkanım olmadı ama bir kaç virajda hissettiğime göre gayet kararlı durdu virajda araç ancak yine güncelleme yaparım denedikçe.

    Ek olarak, yaklaşık lastikle çamurluk arasına 5 parmak giriyordu, şuan 2 parmak anca giriyor. Hafif engebeli yollara da girdim ama çok aşırı bir sarsıntı yaşamadım gayet konforlu geldi bana. Ancak arkadaşlarımdan farklı marka kullananlar çok rahatsız ve sert olduğunu söylüyorlar marka doğru seçmeniz gerekiyor.

    Ayrıca, orjinal interlagos 18" jant var. 17" en stock hali. Dolayısıyla biraz daha ince yanak. Lastik ölçüleri 245/40/18.

    peki yere daha yakın olması için hangi yay kullanılmalı? ve yayla beraber amortisör değiştirilmeli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Hocam MaşAllah Allah kazalardan saklasın.



    Merak ettiğim 1-2 soru var



    1- yok tutuşta iyi yada kötü değişim oldu mu?



    2- tahmini ne kadar daha alçaldı araba?



    3- lastiklerin jant boyutun fabrika çıkışlı mı? yani daha büyük jant ve ince yanak lastik mi?

    Hocam ben bu konuyu yerli yabancı kaynaklardan biraz araştırdım. Kaynaklara göre yol tutuşunda esaslı bir artış oluyor. Yayları taktıktan sonra çok deneme imkanım olmadı ama bir kaç virajda hissettiğime göre gayet kararlı durdu virajda araç ancak yine güncelleme yaparım denedikçe.

    Ek olarak, yaklaşık lastikle çamurluk arasına 5 parmak giriyordu, şuan 2 parmak anca giriyor. Hafif engebeli yollara da girdim ama çok aşırı bir sarsıntı yaşamadım gayet konforlu geldi bana. Ancak arkadaşlarımdan farklı marka kullananlar çok rahatsız ve sert olduğunu söylüyorlar marka doğru seçmeniz gerekiyor.

    Ayrıca, orjinal interlagos 18" jant var. 17" en stock hali. Dolayısıyla biraz daha ince yanak. Lastik ölçüleri 245/40/18.

    peki yere daha yakın olması için hangi yay kullanılmalı? ve yayla beraber amortisör değiştirilmeli mi?

    Hocam daha yakın olduğu zaman sürtme vurma tarzı olaylar yaşamanız çok muhtemel. Ayrıca 40mm den fazla düşüren yaylar için amortisör de değişmesi gerekiyor. Ancak benim şahsi tavsiyem çok düşürmek istiyorsanız coilover takmanızdır. İstediğiniz kadar düşürebilirsiniiz kaldırabilirsiniz hem rahat da oluyormuş duyduğuma göre ama biraz masraflı. Ancak şunu da belirteyim coilover fazla araştırmadım bildiğim kadarıyla söylüyorum sadece. Ancak Eibach Sportline 5cm gayet iyi düşürüyor.. şuanlık öneririm, gayet memnunum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.


    quote:

    Orijinalden alıntı: BPG2004


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fiat S.p.A.

    Hocam MaşAllah Allah kazalardan saklasın.



    Merak ettiğim 1-2 soru var



    1- yok tutuşta iyi yada kötü değişim oldu mu?



    2- tahmini ne kadar daha alçaldı araba?



    3- lastiklerin jant boyutun fabrika çıkışlı mı? yani daha büyük jant ve ince yanak lastik mi?

    Hocam ben bu konuyu yerli yabancı kaynaklardan biraz araştırdım. Kaynaklara göre yol tutuşunda esaslı bir artış oluyor. Yayları taktıktan sonra çok deneme imkanım olmadı ama bir kaç virajda hissettiğime göre gayet kararlı durdu virajda araç ancak yine güncelleme yaparım denedikçe.

    Ek olarak, yaklaşık lastikle çamurluk arasına 5 parmak giriyordu, şuan 2 parmak anca giriyor. Hafif engebeli yollara da girdim ama çok aşırı bir sarsıntı yaşamadım gayet konforlu geldi bana. Ancak arkadaşlarımdan farklı marka kullananlar çok rahatsız ve sert olduğunu söylüyorlar marka doğru seçmeniz gerekiyor.

    Ayrıca, orjinal interlagos 18" jant var. 17" en stock hali. Dolayısıyla biraz daha ince yanak. Lastik ölçüleri 245/40/18.

    peki yere daha yakın olması için hangi yay kullanılmalı? ve yayla beraber amortisör değiştirilmeli mi?

    Hocam daha yakın olduğu zaman sürtme vurma tarzı olaylar yaşamanız çok muhtemel. Ayrıca 40mm den fazla düşüren yaylar için amortisör de değişmesi gerekiyor. Ancak benim şahsi tavsiyem çok düşürmek istiyorsanız coilover takmanızdır. İstediğiniz kadar düşürebilirsiniiz kaldırabilirsiniz hem rahat da oluyormuş duyduğuma göre ama biraz masraflı. Ancak şunu da belirteyim coilover fazla araştırmadım bildiğim kadarıyla söylüyorum sadece. Ancak Eibach Sportline 5cm gayet iyi düşürüyor.. şuanlık öneririm, gayet memnunum.

    hocam teşekkürler bilgiler için güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Türkiye'deki yollar göz önüne alındığında pek sağlıklı olmayan bir değişim olmuş. Hayırlı olsun yine de.
  • Sen bu yorumlara bakma. Çok hoş olmuş, derli toplu durmuş. Güle güle kullan
  • Arabanın stok yaylarını değiştirmek bütün mühendisliği çöpe atmak demektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson

    Arabanın stok yaylarını değiştirmek bütün mühendisliği çöpe atmak demektir

    Hocam bütün mühendislik 4 parça yayla mı çöpe atılıyor acaba? Ayrıca yayın Alman yapımı piyasadaki en iyi yaylardan biri belki de en iyisi olduğunu göz önünde bulundurursak ayrıca araca özel üretim parçalar olduklarını da göz önüne alırsak bu yaptığınız yorumun doğruluğu bana daha da uzak gelmeye başlıyor. Acaba yaptığınız yorumun bir temellendirmesi var mı? Varsa tüm samimiyetimle bilmek istiyorum, iyi akşamlar...
  • 35000 km dir aynı model yayı sciroccomda kullanıyorum. Ek olarak arabamda ön 12 arka 15 mm spacer var. Çok memnunum. Konforu diğer yaylarla kıyaslanamayacak kadar iyi. Arabama binen yay olduğuna şaşırıyor. Bu işin nirvanası tabii ki coil fakat param yoktu yapamadım :) kullandıkça biraz daha düşecek. Hayırlı olsun kazasız belasız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • başarılı olmuş hocam fakat spacer lazım kendini göstersin biraz içeride kalmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arda1043

    başarılı olmuş hocam fakat spacer lazım kendini göstersin biraz içeride kalmış

    Hocam spacer için kararsızım. Arabanın şu anki durumu beni tatmin ediyor. Spacer takılmış sciroccoları internette görüyorum ama bir de canlı canlı yakından görme fırsatı arıyorum. Ona göre bi karara varmaya çalışıcam.
  • Güzel durmuş.
    Ben aldığım konforu geri vermeye kıyamadığım için 17 jant ve 235/45/17 lastik kombinasyonunu hiç ellemedim.
    Okuyan ve Scirocco kullanmamış bazı arkadaşlar "ya spor arabada ne konforu olacak" diyeceklerdir, lakin ki öyle değildir
    Scirocco çok kaliteli yürüyene sahip gerçekten kaliteli bir araç.
    Kullanıcı profili biraz kötü ama bu arabanın kalitesini gölgelemez. Scirocco hoşdir
  • güzel ama o jantların modası geçti.
  • spacer ne oluyor beyler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.