Şimdi Ara

Aracımın durumu berbat! (Belediye rezilliği, BMW F30 içerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
0
Favori
8.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Yasal süreci nasıl olur bilemem.



    Ancak arabanın altını(şanzımanı, motoru) sağlamsa bi yere çarpmadıysa hiç bir şey olmaz. Güzelce toplanır. Yani arabadan ümidi kesmenize gerek yok.


    200 metre civarında sürüklendi geriye doğru araç ileri vites konumundayken. Sanmıyorum ki düzen tutsun.

    Problem şanzımanda olmaz, motor geri dönmeye çalışırsa triger diş atlayabilir. O da zaten ya çalışmamaya, ya da aşırı sarsıntılı çalışmaya neden olur, anlaşılır. Başka da bir şey olmaz merak etmeyin.

    Teşekkürler hocam aydınlatıcı cevap için. Triger diş atlarsa nasıl çözülür bu sorun, triger seti mi değişir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Yasal süreci nasıl olur bilemem.



    Ancak arabanın altını(şanzımanı, motoru) sağlamsa bi yere çarpmadıysa hiç bir şey olmaz. Güzelce toplanır. Yani arabadan ümidi kesmenize gerek yok.


    200 metre civarında sürüklendi geriye doğru araç ileri vites konumundayken. Sanmıyorum ki düzen tutsun.

    Problem şanzımanda olmaz, motor geri dönmeye çalışırsa triger diş atlayabilir. O da zaten ya çalışmamaya, ya da aşırı sarsıntılı çalışmaya neden olur, anlaşılır. Başka da bir şey olmaz merak etmeyin.

    Teşekkürler hocam aydınlatıcı cevap için. Triger diş atlarsa nasıl çözülür bu sorun, triger seti mi değişir?

    Serviste sente ayarı dediğimiz işlem yapılır, söküp tekrar takarlar basitçe, işçilik alırlar tabi. KM o kadar yüksek değil, seti değiştirmeleri absürt olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Yasal süreci nasıl olur bilemem.



    Ancak arabanın altını(şanzımanı, motoru) sağlamsa bi yere çarpmadıysa hiç bir şey olmaz. Güzelce toplanır. Yani arabadan ümidi kesmenize gerek yok.


    200 metre civarında sürüklendi geriye doğru araç ileri vites konumundayken. Sanmıyorum ki düzen tutsun.

    Problem şanzımanda olmaz, motor geri dönmeye çalışırsa triger diş atlayabilir. O da zaten ya çalışmamaya, ya da aşırı sarsıntılı çalışmaya neden olur, anlaşılır. Başka da bir şey olmaz merak etmeyin.

    Teşekkürler hocam aydınlatıcı cevap için. Triger diş atlarsa nasıl çözülür bu sorun, triger seti mi değişir?

    Serviste sente ayarı dediğimiz işlem yapılır, söküp tekrar takarlar basitçe, işçilik alırlar tabi. KM o kadar yüksek değil, seti değiştirmeleri absürt olur.

    Anladım hocam, teşekkür ederim. Benim dileğim perte çıkması aracın ama hakkımızda hayırlısı.




  • çok geçmiş olsun :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slajer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: slajer

    @BordoVeBeyaz: Yarın Borusan ile görüşüp öyle yapayım hocam. Teşekkür ederim.

    @GrandLotus: Satarken çok zarar ettirecek, o üzücü gerçekten...

    @airarmada: 15 yıldır boşa araç kullanıyorsunuz. Muhalefet olmak için kendinizi küçük düşürmeyin lütfn.

    @Du Hast: Aracımda kasko ve sigorta var, "yan verirken" kaza yapmış olsam söylerdim. Elektronik kontroller hiç kapanmadı, aldığımdan beri yani :) Araçla ağaca vurdum, oradan sekip sürüklendi.



    30 km hız ile ağaca vurup 200 mt mi sürüklendi
    30 değildir o. 30 olsa yerinizde duramazsınız

    Araç kaydığından dolayı kazanılan momentumu, zemin şartlarını hesaplayamayacak zekaya sahip değilseniz konumu kirletmeyin. Teşekkürler yorumunuz için.

    Araç kayınca momentum mu kazanıyor?
    teker ile asfalt arasında sürtünme eksilere düşüp araç ekstradan enerji mi kazanıyor?
    vayy beleş enerjiyi bulmuşsunuz. Aracınızı kaydırıp kaydırıp enerji üretin bari. baksanıza havadan momentum falan üretiyorsunuz da

    ha zeka demişsiniz de; gerekli parametreleri verin size ne kadar enerji çıkmış ortaya onuda hesaplarım. Bunun okulunu okuduk da..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 26 Ekim 2017; 20:36:34 >




  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum.
  • Ben çok daha kötü kavşaklarda (ıslak, kumlu ve çukurlu) kontrolü kaybedememişken 30 km hız ile bu araç nasıl bu kadar savruldu?
  • Açıkçası ben de söylediklerinizi çelişkili buluyorum, 40-50km gibi hızla ağaca vurdum diyorsunuz, ön sol çamurluktaki izden bahsediyorsak bu aracı 200 metre fırlatacak bir vuruş değil. Ya siz 200 metrenin nasıl bir mesafe olduğundan habersizsiniz, ya da en az 80le gidiyordunuz kontrolü kaybedince frene bile basamadınız araç kafasına göre gitti, vurdu kaldı..

    Yağmurda bir çok kez spin attım, kaldırıma çıktığım da oldu. Yaklaşık 30km civarı hızla ağaca da vurdum hatta, araç sadece 5 metre kaydı kaldı, toplam hasar da 150-200 lira civarıydı. (Yağmurlu hava- arkadan itiş- ESP yok)

    Sorunuza gelirsek de, aracınızın pert olacağını ve şanzımanda arıza oluşacağını zannetmiyorum. Aracınızın kaskosu var, yetkili serviste orjinal parçalarla değişim yapılarak güzelce toplanır eskisinden hiçbir farkı olmaz.

    Ekleme : Fotoğrafları detaylıca inceledim de, siz bariz şekilde aracı savurup ağaca ve kaldırıma çarpıp orda kalmışsınız. Araç hızdan dolayı ağaçtan biraz sekip geri yola atmış kendini, lastiğin yatay sürünme izi ve yere-kaputa dökülen bolca yaprak tanesinden bunlar çıkıyor ortaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 26 Ekim 2017; 20:52:3 >




  • Altınızda motor yok
    Ben bu aracın ya yanlanırken yada kavşağa çok hızlı girildiği için yoldan çıktığını düşünüyorum
    geçmiş olsun allah beterinden korusun
  • yerler zaten ıslak.bence belediye sulama yapmıyordu
  • Geçmiş olsun.Hava yağışlı zaten belediye ıslasa pek sorun olmaz gibi.

    Aracı görünce içim cız etti o derece üzüldüm.

    Asıl mesele ise 30 ya da 40 km/h ile dönerken araç nasıl kendini atıyor? Gaza basmış olmayasınız?
  • Arkadaşlar, gerçekten takdir ediyorum beni haksız çıkarma çabanızı fakat dediğim üzere aracımın kaskosu ve sigortası hali hazırda var, size yalan borcum da yok. Aracın ne kadar sürüklendiği hakkında yanılıyor olabilirim zira kazanın şokunu hala atlatmış değilim. Hayatım boyunca herhangi bir araçla ekstrem bir hareket yapmaya çalışmadım, onu yapabilecek şöförlük yeteneğimin olmadığını da rahatlıkla söylüyorum. Toparlamaya çalışırken gaza bir miktar zıt yönünde bastım tabii, o yüzden kesin bir hız da belirtemiyorum ama bu yorumlarınıza gerçekten anlam veremedim. Bu basit bir olay değil, can ve mal meselesi. Kendinizi kanıtlayıp ego yarışına girmeden önce geçmiş olsun demeyi öğrenmeniz gerektiğini düşünüyorum, kendinizi insan olarak adlediyorsanız tabii ki. Aracın nasıl bu şekilde bir anda hızlanıp kaza yaptığını ben de bilmiyorum, 13 yıldır araba kullanıyorum, uzun yol yapıyorum bu da ilk kazam. İyi dileklerini belirten arkadaşlara teşekkür ediyorum, kendi çapında geçmiş olsun bile diyemeyen arkadaşlara da teessüf ediyorum.




  • Ayrıca hızlı gidiyor olsaydım airbagler açılırdı, bunu da ekleyeyim.
  • 30 km hızla bu kadar hasar alınmaz , alınamaz. Bence en az 70 kmlik hız var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slajer

    Ayrıca hızlı gidiyor olsaydım airbagler açılırdı, bunu da ekleyeyim.

    Önden alttan darbe yok ki airbag niye açılsın. Ayrıca geçmiş olsun tabii cana geleceğine mala gelsin, ama suçu belediyeye sağdaki soldaki ağaca atmanız doğru değil, %100 sürücü hatası mevcut, hava yağışlı fotoğraflardan belli. Yanlarken vurdum deseniz size kimse birşey demezdi ama "50yle giderken ağaca vurup 200 metre sektim" derseniz savaş çıkar.

    Ayrıca, 13 yıllık şoförüm deyip bu kazanın nasıl olduğunu anlayamamış olmanız da ayrı bir ironi, fotoğraflardan belli bu kazanın niye ve nasıl olduğu.
  • Cok gecmis olsun,size bir sey olmamasi sevindirici bir durum..



    Oncelikle 60 Km/s hiz ile girmissiniz tahminen..En fazla da 10 Metre kendi kendine suzulmustur arac..



    Hic bir arac 30 Km/s ile hafif gaz verseniz bile spin atmaz dediginiz yerde..Ancak gaza abanirsaniz spin atar ki 320i ED biz de kullaniyoruz. Guclu bir makina...



    Olan olmus yapacak bir sey yok..Umarim araciniz pert olur da Degerinde para alirsiniz Sigorta sirketinden..



    Tekrar gecmis olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler iyi dilekleriniz için arkadaşlar. Hava yağmurlu değildi kazayı yaptığımda, yağmur yağmadan önce yaptım kazayı. Belediyenin suçu var, ağaca kimsenin bir şey dediği yok. Sürücü hatası da vardır illaki, robot değiliz. Arabayı düzeltmeye çalışırken gaza refleks olarak basmış olabilirim, bilemiyorum.
  • Belediyeyle alakasi yok. Her zaman tedbirli olacaksin. Orada bir yaya olsaydi ne olacakti? Bunu dusunmeniz gerekliydi. Bende motorcuyum yol islak oldugundan kaza yapip kafasi kolu kopan cok arkadasimiz oldu malesef. Ancak bu gibi seyleri millete oraya buraya suc atarak engelleyemiyoruz. Bana daha cok olay, sizin arkayi savurarak gecmek isteyip, beceremeyip kaza yapmaniz seklinde gelisti diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, yoruldum artık bu muhabbetten açıkçası. Ben kazanın nasıl yapıldığını biliyorum, şöförüydüm aracın. Kazanın nasıl olduğuyla ilgili fikri olan arkadaşlar lütfen yazmasın artık. Ne kadar hasar çıkar, araç düzen tutar mı, perte ayırılır mı gibi sorular açtım bu konuyu. Sizin gereksiz trafik kurallarına uymama iftiralarınızı dinlemek için değil.
  • Kimsenin günahını almak istemem ama 30 km ile her iki aksı birden kıramazsın.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.