Öncelikle merhabalar herkese direk aracım hakkında bilgi vereyim ve geçmişini anlatayım. Aracım Peugeot 1.4 2010 206+ Model LPG Benzinli Arkadaşlar öncelikle aracım sanayiye gitmeden önce kaloriferim ısıtıyordu ve hararet hiç kalkmıyordu 90-100 arası gidip geliyordu hiç hararet görmedim STOP falan görmedim hararetin böyle olmasını da sordum soruşturdum çok normal dediler bu araçlar için velhasıl kelam, Bir küçük sorun için sanayiye gittim. (hız sayacı) değişim yapıldı. yapılırken radyatörde kaçak vardı zaten biliyordum gelmişken değiştireyim dedim Kale marka radyatör takıldı ve içinden paslı su çıktı önceki sahibi su kullanmış su koyduk yine 1 hafta böyle kullan dedi, her şey tamam hava falan aldılar çalıştırdım aracı 5 metre gittim gitmedim hararet birden kalktı 1 dakikalık olay STOP uyarısı yandı yandı söndü hemen istop ettim. Hemen geri geldim girdim dükkana zaten çok yakın yani gittim gitmedim arası. Neyse ustaya soktum tekrar söktü etti. Dedi ki bu gerçek hararet değil radyatörün üst borusu sıcak alt borusu soğuk bak dedi üst boru şişmişti. Termostat devreye girmemiş dedi bozuk olabilir dedi. Biz radyatörü değiştirince dedi sıkıntı olmuştur tıkanmıştır dedi sonuçta termostatı da değiştirdik mecburen neyse halloldu üst boru sıcak alt boru sıcak hararet normale bindi eskisi gibi 90 rölanti yoğun trafikte yükseliyor bir üst çizgiye kadar çıkıyor fan açıyor düşüyor vs.. Eve giderken kaloriferi açayım dedim. Kalorifer soğuk üflüyor bir sorun olduğunu anladım. Aradım işte tekrar böyle anlattım durumu motor ustasına. Oda dedi ki biz bu parçaları değiştirdiğimiz için dedi sıkıntı varsa o öyle ilerliyordur diye anlatmaya başladı tekrar gel dedi. İlk önce LPG ciye gittim(arkadaş) oda beynin soğuk dedi söktü orayı beynin sağlam dedi su geldi oradan geri taktı ısındı sonra LPG beyni o düzeldi.Motor ustasına geri gittim tekrar baktı etti hani dedi ki petekler temizlenmesi lazım belki orası tıkanmıştır dedi gittim petekçiye temizlettim. Yine soğuk üflemeye devam etti Daha ÖNCE SICAK üfleyen kaloriferim hala soğuk üflüyor. Motor ustasını tekrar petekleri temizlettim aynı dedim. Oda dedi ki arabayı bir gün bırak bakalım sökelim neyse halledelim devirdaim(trigerin altındaki) de olabilir dedi, taktığım 0 termostat bozukta sıfırda taksam bazen böyle olabiliyor dedi ona bakalım o olmazsa borulara bakalım oda olmaz ise conta üst kapak açılabilir dedi.. Yani anlıyacağınız bir radyatör değişimi sonucu bunları yaşadım aracımda normalde hiç bir sıkıntı yoktu kaloriferim ıstıyordu.Hararet 90-100 arasıydı normal dediler pejo için. Yani bu üçgenden çıkamıyorum 4 5 ustaya gittim hepsi birbirine yönlendiriyor. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olun lütfen yani bu konuda fikriniz nelerdir merak ediyorum. Sonuç olarak arabanın kalorifer ısıtmıyor kalorifere giden borular soğuk. Acaba diyorum o borularda pislik mi var sadece sorunum boru değişmesi vs mi bilemiyorum lütfen yardımcı olursanız sevinirim. Her gittiğimde para bayılıyorum suan 6bin TL lik oldum. Yardımcı olanın allah ne muradı varsa versin. Kayserideyim usta vs tavsiyesi olan da söyliyebilir. Bu işin sonu herşeyi değiştirip Üst kapağı açacak conta vs derken 20 30bin lik olacağım korkusu var. O ustaya da gitmek istemiyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim