Şimdi Ara

Araçta Gaz Sorunu ATİKER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracı benzinli kullanıyorduk.Gaza geçelim dedik ve Atiker sıralı sistem taktırdık.Araç benzin ile çalışıyor 500 m sonra gaza geçiyor gazda iken aracı boşa aldıgımızda istop ediyor veya dur-kalk yaparken falan sıkıntı çıkartıyor.Sizce sorun ne gazcıya götürdük gazda sorun yok diyor?

    Renault Clio 2001

    LPG: Atiker



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyurt -- 24 Mayıs 2016; 21:08:15 >



  • Aracın marka - modeli nedir?
  • Öyle konular açıyorsunuz ki aracınızın marka - modelini bile yazmıyorsunuz. LPG de sorun varsa aracın motor tipi, lpg kitinin modeli v.s. bilinmeden nasıl yorum yapalım? Siz aracınızın markasını bile yazmamışsınız.
  • Güncellendi
  • Gaza gecme isisi dusuk olabilir,
    Gaz kelebegi rolanti valfi kirlenmis olabilir,
    Hava filtresi cok kirli olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük ihtimalle cut-off dan geri dönüşte zenginleştirme seçeneği olmadığı için stop ediyor. Atiker safefast kitlerde bu özellik devre dışı (bu yüzden lpg kitinin modelini yazın dedim). Özellikle 2. viteste giderken motor cut-off da iken debriyaja basınca stop eder. Hele klima açıksa 2.-3. viteste 1500-2000 devir arasındayken debriyaja basınca stop eder.

    Yol bilgisayarı varsa 2. viteste 1700 devir civarında gazı bırakınca yakıt tüketiminin 0 litreye düştüğünü göreceksiniz. O anda araç cut-off durumundadır. BU devirde debriyaja basarsanız lpg enjektörleri motora yakıt yetiştiremediği için stop eder. Sorun bu şekildeyse kiti taktırdığınız yere bu şekilde anlatın. LPG hortumlarını kısaltarak sorunu giderdiklerini iddia edenler var ancak enjektörleri daha kısa yoldan manifolda bağlamak da pek mümkün değil.

    Kiti taktırdığınız yere gidin, çözemezlerse fabrikayı arayın. Benzin takviyesiyle sorun çözülüyor ama çok tavsiye edilen bir işlem değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Gaza gecme isisi dusuk olabilir,
    Gaz kelebegi rolanti valfi kirlenmis olabilir,
    Hava filtresi cok kirli olabilir


    Bu mevsimde gaza geçiş derecesi 25 C bile olsa sorun olmaz.
    Gaz kelebeği ve rölanti valfi kötü montajcıların klasik bahanesidir. Boşa masraf etmekten başka işe yaramaz.
    Hava filtresi kirli olsa benzinde de sıkıntı yaratır.

    Büyük ihtimalle motora uyumsuz bir kit ve bilinçsiz montaj söz konusu. Bazı Renault motorları için cut-off dan geri dönüşte zenginleştirme opsiyonu gerekli ancak Atiker in bazı kitlerinde bu seçenek yok. MOntaj tadilatı ile belki giderilebilir. Dikkatli sürüş ile stop ettirmemek de mümkün ancak alışkanlık gerektiriyor ve can sıkıyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG Düğme problemi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Gaza gecme isisi dusuk olabilir,
    Gaz kelebegi rolanti valfi kirlenmis olabilir,
    Hava filtresi cok kirli olabilir


    Bu mevsimde gaza geçiş derecesi 25 C bile olsa sorun olmaz.
    Gaz kelebeği ve rölanti valfi kötü montajcıların klasik bahanesidir. Boşa masraf etmekten başka işe yaramaz.
    Hava filtresi kirli olsa benzinde de sıkıntı yaratır.

    Büyük ihtimalle motora uyumsuz bir kit ve bilinçsiz montaj söz konusu. Bazı Renault motorları için cut-off dan geri dönüşte zenginleştirme opsiyonu gerekli ancak Atiker in bazı kitlerinde bu seçenek yok. MOntaj tadilatı ile belki giderilebilir. Dikkatli sürüş ile stop ettirmemek de mümkün ancak alışkanlık gerektiriyor ve can sıkıyor.

    Gaz kelebegi ve valf cok fark yapar zira benzinde sikinti yapmayan kelebek lpg de asiri sorun yaratabiliyor birde isidan fark etmez demissin o da fark eder zira arkadas demis 500 metre de gaza geciyo yani neredeyse daha ucuncu vitese takmadan gaza geciyo bu da cok dusuk oldugunun kaniti bana gore.
    İsi dusukse kendi birsey yapamaz ama eli yatkinsa 8 liralik bi balata spreyi ile kendi temizler kelebegi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi babapars -- 24 Mayıs 2016; 22:11:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Gaza gecme isisi dusuk olabilir,
    Gaz kelebegi rolanti valfi kirlenmis olabilir,
    Hava filtresi cok kirli olabilir


    Bu mevsimde gaza geçiş derecesi 25 C bile olsa sorun olmaz.
    Gaz kelebeği ve rölanti valfi kötü montajcıların klasik bahanesidir. Boşa masraf etmekten başka işe yaramaz.
    Hava filtresi kirli olsa benzinde de sıkıntı yaratır.

    Büyük ihtimalle motora uyumsuz bir kit ve bilinçsiz montaj söz konusu. Bazı Renault motorları için cut-off dan geri dönüşte zenginleştirme opsiyonu gerekli ancak Atiker in bazı kitlerinde bu seçenek yok. MOntaj tadilatı ile belki giderilebilir. Dikkatli sürüş ile stop ettirmemek de mümkün ancak alışkanlık gerektiriyor ve can sıkıyor.

    Gaz kelebegi ve valf cok fark yapar zira benzinde sikinti yapmayan kelebek lpg de asiri sorun yaratabiliyor birde isidan fark etmez demissin o da fark eder zira arkadas demis 500 metre de gaza geciyo yani neredeyse daha ucuncu vitese takmadan gaza geciyo bu da cok dusuk oldugunun kaniti bana gore.
    İsi dusukse kendi birsey yapamaz ama eli yatkinsa 8 liralik bi balata spreyi ile kendi temizler kelebegi

    Arkadaş doğru dürüst bilgi vermediği için çok yorum yapamıyoruz. Aracının marka modelini yaz dedik 1.4 - 1.6 diye yazmaya bile lütfetmemiş. Yorumlar havada kalıyor bu şekilde. LPG kiti Atiker demiş ama bir sürü versiyonu var, bu şartlarda yorum yapmak imkansız.




  • egemena E kullanıcısına yanıt
    1.4
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.