Şimdi Ara

Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
11
Favori
43.077
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt
    tv kurulumu yapıldığında benimde ekranın ortasında 2 adet büyük lekesi vardı galiba ambalaj lekesi. usage total time herkesde aynı, büyük ihtimal test süresidir
  • dgn61 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam usage total time 9850 dk 151 saat yapıyor siz aldığınızda kaçtı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arçelik oled tv maceram erken bitti tv yi iade ettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt
    Sağlık olsun, umarım istediğiniz gibi bir TV denk gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglarr1905

    Sağlık olsun, umarım istediğiniz gibi bir TV denk gelir
    İnşallah yaa hiç istemezdim iade etmeyi ama 9850 dk kullanım süresi nedir bir kaç kez de Wi-Fi koptu Wi-Fi görmedi fabrika ayarlarına döndükten sonra geldi tarayıcıda dondu bende iade ettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt
    Elektronik şans işi bence, ben şuan çok mutluyum, sadece Amazon prime yok o üzdü :D ama yine de bu paraya alınabilecek en iyi tvler olduğunu düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglarr1905

    Elektronik şans işi bence, ben şuan çok mutluyum, sadece Amazon prime yok o üzdü :D ama yine de bu paraya alınabilecek en iyi tvler olduğunu düşünüyorum
    Kesinlikle oled güzel ama smart tarafı kumandası tarayıcısı çok kötü bilemiyorum yaşadığım sıkıntılar olmasa kullanmaya niyetliydim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarum_58

    Kesinlikle oled güzel ama smart tarafı kumandası tarayıcısı çok kötü bilemiyorum yaşadığım sıkıntılar olmasa kullanmaya niyetliydim

    Alıntıları Göster
    Hocam bu sıkıntı 500 TL'lik bir Android TV Box ile çözülebilirdi. Kullanıcıya göre öncelikler değişir gerçi ama bence esas olan panel, görüntü kalitesi ve kontrasttır. Panel kaliteli görüntü üretmezse bunun harici cihazlarla çözümü yok çünkü. Kararınız hayırlı olsun. Umarım içinizin rahat edeceği ve keyifle kullanacağınız bir TV'ye en kısa sürede denk gelirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • erolustun E kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi 9850 dk çalışmış gelmese idi kesinlikle iade etmezdim öylesine değiştirelim deseler kabul edecektim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bişey danışmak istiyorum, hdmi ile soundbarı bağladığımda sesi çok güçlü alamıyorum ama tek kumanda ile kullanabiliyorum. Optik ile bağladığımda ses daha iyi fakat tek kumanda kullanamıyorum? Optik için tek kumanda ayarı var mı? Hdmi link gibi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglarr1905 -- 19 Eylül 2020; 14:37:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dgn61 kullanıcısına yanıt
    Turkcell tv+ sizde açılıyor mu? Bende bir mesaj çıkıyor sadece. Program henüz aktive olmamış gibi. Amazon Prime Video da ekleseler keşke.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gfbmert kullanıcısına yanıt
    Xbox üzerinden Netflix izlediğinizde hızlı görüntülerde atlama sizde de oluyor mu? Bende hem tvnin kendi yerleşik netflix programı hem mibox ile bu durum var. Uyduda akıcılık iyi. Netflix’in sıkıştırma algoritması ile ilgili bir durum diye tahmin ediyorum hem cihazın gücüne hem internet bağlantısına bağlı olarak. MEMC ile durum bir nebze hafifliyor ancak Sony’lerdeki kadar pürüzsüz akıcılıkta bir deneyim hayal zannedersem. Yazılım nedeniyle 100hz’in nimetlerinden faydalanamıyoruz gibi. Bir de yerel ağ ve usb üzerinden dosya oynatmayı deneyeceğim ayrıca.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aygunal A kullanıcısına yanıt
    Aynı mesaj bendede çıkıyor hocam açılmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aygunal A kullanıcısına yanıt
    Atlama mevzusu tamamen yazılımsal, melesef kötü bir yazılıma sahip. Kendi bilgisayarımı bağlayıp netflix açtığım zaman dolby seçeneği 5.1 seçeneği çıkıyor gayette akıcı bir görüntü var. Tvnin kendi netflix uygulaması galiba güncel olmadığı için dolby seçenekleri gözükmüyor.
    https://4kmedia.org/lg-oled-art-uhd-4k-demo/
    Bu siteden oled hdr diye aratıp lg sony demolarını indirip usb’ye atarsanız bakabilirsiniz akıcılıktan ben memnun kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Beko B55 oled modelini aldım. 2 kez değişim yapıldı. Yani 3 adet TV geldi. Hepsinde özellikle sağ üst kısımda ölü piksel grubu vardı. Yine sol üst ve üst kenarda da hepsinde piksel sorunu vardı. 3. üründe TV ortalarinda da ölü piksel görünce bunun kronik bir sorun olduğunu düşünüp iade istedim. TV görüntü olarak fiyatına göre iyi. Ses konusunda beklentimin çok üstündeydi. Sağlam bir ürün geleceğini bilsem yine değişim isterdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maneyat

    Ben Beko B55 oled modelini aldım. 2 kez değişim yapıldı. Yani 3 adet TV geldi. Hepsinde özellikle sağ üst kısımda ölü piksel grubu vardı. Yine sol üst ve üst kenarda da hepsinde piksel sorunu vardı. 3. üründe TV ortalarinda da ölü piksel görünce bunun kronik bir sorun olduğunu düşünüp iade istedim. TV görüntü olarak fiyatına göre iyi. Ses konusunda beklentimin çok üstündeydi. Sağlam bir ürün geleceğini bilsem yine değişim isterdim.
    Elektronik şans işi diyorlar, doğru sanırım. İlk gelen TV'de bende de ölü piksel sorunu vardı. Konuda fotoğrafları paylaştım hatta. Değişim talep ettim ve ikinci gelen TV gayet iyiydi. Sıkıntı görmedim. İki defa değistirmelerini takdir ettim. Adamlar en azından sattıkları ürünün arkasındalar. LG olsa değişim vs. zor. Forumda ölü piksel mevzusundan dolayı mağdur olanlar konu açmış durumda. Güzel TV bana göre. Sorunsuz bir panel gelmesi durumunda smart TV özellikleri anlamında beklentisi üst düzeyde olmayan standart bir kullanıcı pişman olmaz. Artıları, eksileri konuda mevcut zaten. Umarım içinize sinen sorunsuz bir TV'ye denk gelirsiniz ve keyifle kullanırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erolustun -- 24 Eylül 2020; 3:7:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada TV'nin indirimli fiyatına zam gelmiş. Yerinde sayan bir fiyat yok. Memleketin haline üzülmemek elde değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dgn61 kullanıcısına yanıt
    Dün akşam denedim, çalışmaya başlamış. Umarım amazon prime da gelir. Arçelik’in destek / iletişim e-mail’i bulup topluca yazsak aslında. Veya web sitesinde ürünün altına yorum olarak yazabiliriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aygunal A kullanıcısına yanıt
    Örnek bir yazı yazıp toplu şekilde mail atabiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dgn61 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam iyi olur bizim tv de yarın kuruluma geliyorlar bakalım umarım sorunsuz panel gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.