Şimdi Ara

Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
660
Cevap
11
Favori
43.077
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ürünü kurdular 2 tane yeşil 3 tane kırmızı renkte gördüğüm toplam 5 adet ölü pixel var , yalnız sağ üst tarafta 3 tane daha vardı kendi kendine geçti böyle bir durum var normal mi?

    haber verdim servis gelip bakacak
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Servis menüsüne girip test yaptınız mı ekran için?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    yok hocam nasıl yapacağım, bir de bir şey merak ediyorum bunu kurmaya gelen ekibin yapması gerekmiyor mu?
    adamlar trt 1 açıp aradılar ölü pikseli ya nasıl fark edeceksin haraket eden ekranda şaka gibi bir ekip gelmişti ben sonradan youtubdan açıp baktım

    izlemeyi olumsuz etkilemiyor ama yine de değişim isteyeceğim
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Source tuşuna basıp 3196 yı tuşlayın, gelen menülerden giriş için 2356 ile giriş yapıyorsunuz, oraları kurcalayan test menüsünü görürsünüz, eve geçince girip resim atabilirim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    2356 yazınca burası geliyor hocam test bulamadım ben


    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B


    tamamdır hocam videonun üstüne gelip o tuşu tuşlamak lazımmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanıncipsi -- 1 Ekim 2020; 10:59:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Servis menüsü sonrası video configuration
    Sonrasında testi yapabilirsiniz
    Test fotolarını paylaşırsanız seviniriz

    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B

    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglarr1905 -- 1 Ekim 2020; 18:45:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    Hocam fotoları biraz yakınlaştirmak gerekiyor.
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanıncipsi -- 2 Ekim 2020; 13:13:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanıncipsi

    Hocam fotoları biraz yakınlaştirmak gerekiyor.






    Hocam servis menüsündeki panel configuration kısmındaki değerleri atarmısın bir zahmet panel kaç saat açık kalmış benim iade etme nedenlerinden biri panelin çok uzun süre açık kalması idi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Evet baya var, değişim yada iade talep edin bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt

    Hocam hangi değerleri bulamadım tam


    Edit: oha hocam 4000 dakika diyor bunun 1200 dakikası biz olsak 2 günde gerisi peki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanıncipsi -- 2 Ekim 2020; 16:10:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Servis zahmet edip gelmiyor ki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    şaka gibi bugün bulunduğum ildeki servisin yetkilisi ile konuştum bana diyor ki abi gelenlerde ona benzer gelecek bu sefer benim elimde kalıyor siz iade edin, böyle bir şey var mı ya

    genel merkeze ilettim durumu bakalım
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Aldığınız ürün 55 mi 65 mi?
    55 alan arkadaşlarda da olmuştu sanki
    65 de duymadım ölü pixel
    Yanlışsam düzeltin lütfen

    LG c9 panellerin 55c9 modelinde de baya bir mağdur var, (dip not alıp iade ettim )

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Evet 55 hocam , yalnız servis değişim yapmamak için ısrar ediyor garip bir şekilde iade diyor bana bakalım genel merkeze ilettim bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanıncipsi

    Hocam hangi değerleri bulamadım tam


    Edit: oha hocam 4000 dakika diyor bunun 1200 dakikası biz olsak 2 günde gerisi peki

    Seninki normal benimki 38.000(min) yazıyordu iade ettim 6 gün 151 saat çalışmış demek bu yüzden iade ettim ama görüntüsünü diğer aldığım Samsung ta bulamıyorum ne yalan söyleyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt

    Hocam o zaman benimki test süresi o zaman


    Sizinki çok fazlaymış




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hanıncipsi -- 2 Ekim 2020; 20:20:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LED, qLED ekranlar asla Oled in yerini tutamıyor, insanlar oled sıkıntı diyor ömrü az diyor ama bu görüntüye hiçbiri ulaşamıyor. Bence OLED candır😁 eski tvmde TV film vs hiç tat vermiyor oled den sonra

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Evet hocam katılıyorum


    bir soru soracağım bu arada değişim hakkımı kullanırsam 14 günlük iade hakkım bittiğinde gelen ürünü iade edemeyeceğimi söylediler, peki gelen de sorunlu çıkarsa ne olacak? düzgün gelene kadar değişim mi yapacağız?

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Bu konu hakkında fikrim yok, Arçelik müşteri hizmetleri ile wp üzerinden yazarak hızlı cevap alabilirsiniz. Yasaya da bakmak lazım bu süreç nasıl işliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Sordum bana dönecekler ona göre değişim mi iade mi karar vereceğim. Bu bantta buna denk tv olsa düşünmem de işte yok.

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.