Değişim talebi bugün alındı hocam, değişim ürünü gelene kadar bunu kullanmaya devam edeceğiz. Gelen üründe de benzer bir sorun olursa yine değişim olacağına dair bilgiyi de aldım. |
Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (14. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Hayırlısı olsun, temiz ve düzgün bir panel gelir umarım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Umarım hocam , bir de şey soracaktım Netflix de hdr yazan filmlerde ben ayarlardan açmama gerek var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Panel ayarlarında HDR kapalı geliyor, servis menüsünden açmamız gerekiyor diye hatırlıyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Açmanız gerekmiyor. HDR bir yayın izlediğiniz zaman tv kendisi algılayıp HDR'yi aktifleştiriyor. Test etmek için Netflix'den HDR bir yayın açıp kumandanızın tools tuşuna bastıktan sonra HDR yazısını görüceksiniz.
-
Bilgilendirme için teşekkür ederiz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bilgilendirme için teşekkür ederiz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bugün Digiturk indirimi ile 7699 liraya 55" sipariş verdim. Umarım sorunsuz gelir.
Mağazada görüntü ve Smart özelliklerini incelemiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun güle güle kullanmanız dileğiyle
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. 😍
Kurulunca izlenizlerimi paylaşırım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
iyi günler
B65 OLED 9900 5B model tvnizi kullanmaktayım. Bu model markanızın en üst segment ve en pahalı modeli olmasına rağmen, Vestel ve çok daha ucuz led tvlerde bile bulunan Amazon Prime Video uygulamasının bu oled tvde olmaması bu markaya ve modele yakışmamaktadır. Amazon Prime Video uygulamasının bir güncellemeyle birlikte TV yazılımına entegre edilmesini istiyorum.
Arkadaşlar malum tvde amazon prime yok, sadece amazon prime için mibox açmak sinir bozucu olmaya başladı. Siz de benim durumumdaysanız bu mesajı kendinize göre değiştirip https://www.beko.com.tr/iletisim ve https://www.arcelik.com.tr/iletisim buraya yazabilirsiniz. 3-5 kişi bile gönderse belki dikkate alırlar, biraz darlayalım şansımızı deneyelim bence,destek olursanız sevinirim. Güncellemeyle tv+ ve bein connect eklediklerine göre isteseler bunu da ekleyebilirler bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alienlord -- 14 Ekim 2020; 20:13:49 >
-
yazı için teşekürler hocam. Öneri seçeneği ile formu doldurup yolladım bende mesajı
-
teşekkürler hocam, göndermiş bulunmaktayım
-
Gönderdim Hocam. Umarım bir faydası olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben tv’nin sayfasına yorum olarak bırakmıştım. İki taraftan da çalışmak faydalı olabilir.
Bir de bende 2-3 haftada bir yaşanan tv’nin açılmama durumu başladı. Elektrikten kesmedikçe düzelmiyor. Korumalı prizden kapat/aç yapıyorum bu durumda.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
elektriği kesip tekrar açtığınızda ekran kalibrasyonu yapılmadı diye bir uyarı mesajı çıkıyor mu ?
-
-
Bu kötü bir durum. Servisi aradınız mı?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
bana telefonla döndüler aynı şeyleri söylediler ben de tv plus eklenmiş ise bu da olur dedim, öneri olarak ileteceğim dedi
-
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X