Şimdi Ara

Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
11
Favori
43.103
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fato65 F kullanıcısına yanıt
    Hocam ekran süresine bakarmısınız kaç dk gözüküyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarum_58

    Hocam ekran süresine bakarmısınız kaç dk gözüküyor
    2620 dakika görünüyor. 620 dakikası benimdir zaten

    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fato65 F kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    Geçen Pazartesi sipariş ettiğim A55 OLED 9900 bugün yetkili servis tarafından getirildi ve kuruldu.

    . TV sorunsuz, ölü piksel yok.
    . Duvar asma aparatını onlar ücretsiz getiriyor.
    . Servis TV konısunda pek bilgili değil, servis menüsündeki video testini benden gördüler. Onun dışında çok düzgün iş yaptılar. 👍

    TV'yi henüz detaylı incelwmedim ama ilk izlenimlerim söyle;
    . Görüntü kalitesi ve renk derinliği çok iyi
    . TV standby da iken OLED temizliğibi yapıyor.
    . Kanal geçişleri iyi.
    . D-Smart modül sorunsuz.
    . Netfilix, Bein Connect, YouTube güzel çalışıyor. Bence de Amazon Prine Video önemli eksiklik.

    . Kumanda tuşları çok hassas, bastığım tuşu sık sık iki kere algılıyor. Zamanla alışırım sanıyprum.
    . Hazır bir kanal sıralaması ya da seçimi yok. Tek tek sıralamanız gerekiyor 👎.
    . Favori listesi yapabiliyorsunuz, ama yüzlerce kanal içinde arama olmadığı için kanalı sizin bulmanız gerekiypr.
    . Zaman kaydırma otomatik değil, elle başlatmanız gerekiyor, sadece 1 saat kaydırabiliyorsunuz. 2012 Philips 6877 bu konuda daha başarılıydı.

    Sonuç olarak ben beğendim. F/P olarak ise süper bence.

    Sorularınız olursa doğrudan forumdan sorun ki cevapları herkes görebilsin.

    Hayırlı olsun Hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erolustun -- 20 Ekim 2020; 0:55:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fato65 F kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun hocam

  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B

    değişim ürünü geldi daha beter bu :/


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Üzüldüm adınıza, sanırım 55 inç olanlarda bu sorun daha sık LG C9 serisinde olduğu gibi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tarum_58 kullanıcısına yanıt
    alienlord kullanıcısına yanıt
    aygunal A kullanıcısına yanıt
    dgn61 kullanıcısına yanıt
    erolustun E kullanıcısına yanıt

    benim gelen değişim ürünü 4000 dakika yazıyor hocam sanırım kullanılıp iade edilen bir şey geldi bu sefer çünkü yine ölü piksel çıktı yarın kontrole gelecekler yine değişim isteyeceğim, mağdur olma ihtimalim var mıdır? nasıl bir yol izlemeliyim yasal olarak bir sorun yaşamam değil mi?


    ilk ürünümde de vardı ölü piksel ama daha iyiydi, bunda net olarak hem ses seviyesi hem ekranda canlılık bayağı kötü diğerine göre, ölü pikselleri saymıyorum bile üzüldüm şahsen şu an

    @dgn61 @alienlord @erolustun @aygunal


    ek olarak bekonun sitesinde beko 55 inç olanın ( benim kullandığım ) stoğu kalmamış , ne olacak?

  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    sorma hocam ben de üzüldüm

  • maneyat M kullanıcısına yanıt

    Hocam bir şey diyeyim mi bu ürünler dolaşıyor şu an büyük ihtimalle, benim 2 ürün geldi ikisi de aynı yerlerde benzer sorunlar var ve sonuncunun kullanım süresi 4000 dk

    ben de yarın 2. değişimi isteyeceğim olmazsa mecbur iade, siz ne demiştiniz 2. değişimden sonra nasıl yol izlemeliyiz

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hanıncipsi

    benim gelen değişim ürünü 4000 dakika yazıyor hocam sanırım kullanılıp iade edilen bir şey geldi bu sefer çünkü yine ölü piksel çıktı yarın kontrole gelecekler yine değişim isteyeceğim, mağdur olma ihtimalim var mıdır? nasıl bir yol izlemeliyim yasal olarak bir sorun yaşamam değil mi?


    ilk ürünümde de vardı ölü piksel ama daha iyiydi, bunda net olarak hem ses seviyesi hem ekranda canlılık bayağı kötü diğerine göre, ölü pikselleri saymıyorum bile üzüldüm şahsen şu an

    @dgn61 @alienlord @erolustun @aygunal


    ek olarak bekonun sitesinde beko 55 inç olanın ( benim kullandığım ) stoğu kalmamış , ne olacak?

    Hocam bende aslında memnundum ama sadece görüntüden kumanda işletim sistemi beni tatmin etmedi ve 38000 dk açık gelince bende iade ettim bu arada Wi-Fi sıkıntısında varmış bir seferde ben yaşadım baktım iyice soğudum tv den iade ettim şu anda 55Q70t ile mutluyum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 3.değişimde de sağlam ürün gelmezse iade edip sizin ürünü mü alalım bilemedim hocam ya bir de taksitle aldık taksitle iade olacak ? öyle olursa zaten kartın limiti bile boşalmıyor ki alalım peh

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    55Q70 ile oled tvyi karşılaştırmak olmaz, Samsung smart yönünde en güçlü tvlerdendir fakat oled ve qLED TV tamamen ayrı kategoride bence
    Arçelik/Beko en uygun oled tv imkanı sağlıyor.
    Bundan sonra LED ya QLED TV alacağımı sanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Ne yapmamı önerirsin hocam?

    https://www.beko.com.tr/4k-oled-tv/b55-oled-9900-5b-tv-ve-tv-unitesi


    stok kalmamış, arçelik olanı istesem getirirler mi ki? bildiğin iade olmuş ürünleri sırayla getirtiyorlar kim yutarsa diye...

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Bayadır indirim yok, karar sizin tabiki
    Her geçen gün fiyatlar daha da artacak gibi
    Umarım sorunsuz bir ürün gelir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Korkum o benim de o yüzden iade etme taraftarı değilim. Taksitle alınan ürünün iadesi de kimseye fayda sağlamıyor zaten.


    Yarın yine değişim istemek ile ilk TV'yi geri getirin deme arasında kaldım maalesef. Hayır değişim gelse ne, beko satmıyor sıfırını nerden buluyorlar ki orası beni işkillendiriyor.

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Bence sorunsuz TV gelene kadar değişim talep edebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Evet hocam yarın teknik servis geliyor.


    Hocam ses ile ilgili problem yaşayan oldu mu daha önce duydunuz mu ? Bu gelen üründe 40 a getirince gelen ses diğerinde 25 de geliyordu bunu tek ben değil evdeki diğer kişiler de ayrı ayrı söyledi bana.


    Ek olarak ses bazen anlık olarak korkutucu şekilde yarım saniye kadar çok yüksek, boğuk şekilde çıkıyor. Bilemedim ama net olarak ilk ürünün sesi daha net iyiydi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Bende 65inç var, kendi hoparlör sesinde hiç sıkıntı yaşamadım,sadece evimdeki Samsung soundbarı Bluetooth ile bağlayamıyorum, optik yada hdmi ile başladığımda tvden de ses geliyor otomatik kapatmıyor ve tam performans çalışmıyor soundbar.
    Bu sebepten yeni soundbar arayışındayım. 11.11 de birşey çıkarsa alma planım var. Aklımda sl10 yada sn11 modeli var LG nin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar internet sayfası üzerinden güncelleme gelmiş
    Bilginize
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.