Şimdi Ara

Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
11
Favori
43.124
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Wp üzerinden fotoğrafları çok detaylı çekerek yükledim durumu açıkladım hocam bakalım yarın dönüş yapılacak imiş.

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Sonuç ne oldu? Değiştirdiler mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fato65 F kullanıcısına yanıt

    İlk 6 gün ölü rolü oynadılar, şikayet vara yazınca döndüler ( açıkta bekleyen 3 talebime 6 gün boyunca kimse dönmedi)

    Arayıp iade talebi oluşturalım dedi yetkili servis, ben de değişim istedim yine. Arkadaki barkodun fotoğrafı gelip çektiler.


    Haber bekliyorum şu an.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Sonunda çözülecek gibi görünüyor ama size çok ayıp ettiler.

    Sonucunu merakla bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fato65 F kullanıcısına yanıt
    1 aydan fazladır denk gelmedim. Açıkcası ben de panel temizlemeden şüphelendim. Ara sıra televizyon kapalıyken kendi kendine açılış kapanışta çıkan röle sesi geliyor ekrana hiçbir görüntü gelmeden. Daha önceki Samsung plazmada da benzer kendi kendine açılıp kapanma durumu vardı tamamen siyah ekran olarak. Muhtemelen ya yazılım kaynaklı o açılış kapanış esnasında kapanamayıp takılıyor, dolayısıyla bizim açma komutumuza da yanıt vermiyor ya da kullanım süresine göre görüntü temizleme yapıyor olabilir, zira bizde gün içinde televizyonu çok uzun kullandığımızda bu durum yaşandı, bu aralar günlük kullanım çok azaldı buna bağlı panel temizleme süresi de azaldıysa ben denk gelmiyorum demektir.

    Dün de ilginç bir şekilde uydu yayınındayken kumandadaki tuşlara farklı tepki vermeye başladı, örneğin ortadaki ok yuvarlağına basınca kanal listesi açacağına ? info tuşuna basmış gibi altta kanalın detay program bilgilerini açıyordu. 1-2 dakika sonra kendi kendine düzeldi. Görüntü işleme hariç panelden çok memnun olduğum için gülüp geçiyorum artık.

    Görüntü işleme ile ilgili olarak da kendimce deneye deneye en iyi durumun görüntü ayarlarındaki herşeyin kapalı sadece MEMC orta ve renk sıcaklığı soğuk olduğu şeklinde olduğuna inandım. Bu şekilde kullanıyorum şimdilik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Acaba sizin için de uygunsa fark ödeyip 65” olana geçmeyi mi teklif etseniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar servis bölge bayisi ile yaptığı yazışmalar sonucu değişim talebimi REDDETMİŞ , sebep olarak da tv'nin normal olduğunu ve çoğunun böyle olduğunu belirttiler bana.


    Sinirden elim ayağım titriyor 4440888 e belirttim durumu hemen, gün içince dönmezlerse thh'ye gideceğimi de söyledim ki gideceğim gerçekten.


    Normalmiş, şaka gibi.






    @aygunal @caglarr1905

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Yaptıkları çok saçma. İkinci değişim olunca çamura yatmışlar resmen.

    Ölü pikseller çok bariz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 13 Kasım 2020; 11:1:6 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Arçelik müşteri hizmetleri çözecektir diye düşünüyorum. Bayilerin sistemi çok garip. Umarım en hızlı şekilde çözülür. Çoğunun böyle demeleri çok garip ama

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Bugün kimse dönmedi maalesef.

  • Arkadaşlar bende A65 OLED 9900 5B TV ye sahibim.Akşam tv izlerken ekranın sol üstünde iki tane ölü piksel gördüm.Piksel testi yaptığımda özellikle yeşil ve sarı renklerde daha fazla ölü piksel gözüküyor.Ayrıca tv izlerken belli bir süre sonra sol tarafta ekranın dik olarak boylu boyunca birkaç sıra pikselin siyah olduğu farkettim buda sanki ekranın sol tarafının çerçeve kalınlığı fazla gibi duruyor.Yani ekran çerçevesi 1cm ise 1.5 cm gibi oluyor.Tv yi açıp kapatınca bu düzeliyor.Belli bir süre sonra yeniden oluyor.Tv yi Alalı 1 ay kadar oldu.Ne yapmalıyım.Değişim isteme hakkım varmı?
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B
    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramses-59 -- 14 Kasım 2020; 10:45:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ramses-59 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, üstekiler ölü pixel, sağ ve soldaki boydan boya olanlar ise ekran yanığına karşı alınmış önlemmiş, zamanla ekran sağa yada sola doğru kayıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Ekran kayması olayının bilinçli yapıldığını hiç düşünmemiştim öğrenmiş oldum.Piksel.olayına gelince servis çagırsam değişim yaparlarmı acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ramses-59 kullanıcısına yanıt
    Bence yapmak zorundalar, TV yi alırken test yapmışmıydınız? Acaba o zmn mı vardı sonradan mı oldu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Tv ilk kurulduğunda eşim evdeydi. Ben evde yoktum üstün körü bir test yapmışlar.Eve gelince ben youtube den bir test videosu açıp bakmıştım.ozman farketmedim muhtemelen sonradan oldu.Birde şu piksel temizleme olayını arada yapmak gerekiyormu ?İki kere kendim başlatıp yapmıştım gece bir buçuk saat sürüyor.Saki ondan sonra oldu gibi bir alakası varmı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ramses-59 -- 14 Kasım 2020; 15:6:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ramses-59 kullanıcısına yanıt
    Ben pixel temizleme yapmadım, senede 1 2 kez yapın diye bir yerde okumuştum
    Servisi çağırıp bir gösterin derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ramses-59

    Tv ilk kurulduğunda eşim evdeydi. Ben evde yoktum üstün körü bir test yapmışlar.Eve gelince ben youtube den bir test videosu açıp bakmıştım.ozman farketmedim muhtemelen sonradan oldu.Birde şu piksel temizleme olayını arada yapmak gerekiyormu ?İki kere kendim başlatıp yapmıştım gece bir buçuk saat sürüyor.Saki ondan sonra oldu gibi bir alakası varmı?

    Ölü pikseller panelin en üstünde bir hat boyunca aralıklarla yer alıyor. Seyir zevkini etkileyen bir durum yoksa uğraşmaya değmez bence. Değişim işleri de sıkıntılı olabiliyor. Bir arkadaş uzun zamandır uğraşıyor bildiğiniz gibi. Ekran gürültüsünü temizleme işlemini hiç yapmadım. TV kapatıldığında bu işlemi otomatik olarak yapıyor bildiğim kadarıyla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün Arçelik Beko genel merkezden yine döndüler, başka bir servis yönlendireceklerini bir de onlar baksın diye belirttiler.

    Ben de onlara diyorum ki fotoğrafları mail olarak 2 kere attım sizin orada elbet vardır bu işe bakan biri bir de onlar baksın.

    Müdürlük çok çabuk dönüyor da somut adım atma açısından yetersiz kalınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erolustun E kullanıcısına yanıt

    Ben biraz böyle kullanıcam zaten ekran sağa sola yukarı aşağı ekran yanığına karşı hareket ediyormuş.Zate n ölü piksel ekranın en üstte olduğu için çok yaklaşmadan belli olmuyor.Hatta ekran aşağı kayınca gözükmüyor.Benim için şuan gözüme takılan bir sorun değil. İleeride ne olur bilemem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar , 65 olan versiyonu kullaniyorum ancak tv bazen cok gec tepki veriyor ornegin acma kapama tusuna basiyorum tepki vermiyor 2-3 defa basinca calisiyor hdmi tusuna basiyorum bisey olmuyor kanal degistire basiyorum ayni anda hem hdmi hem kanal degisimi oluyor bazen kitleniyor vs bu nasil bir problemdir bileniniz var midir?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.