Şimdi Ara

Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
661
Cevap
11
Favori
43.528
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    merhaba Beko b55 oled 9900 son sürüm yazılımı sizden rice edebilirmiyim,şimdiden teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza36 H kullanıcısına yanıt
    Selamlar
    DM olarak linki paylaştım
    Bilginize

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    çağlar bey,beko oled için dimi bu yazılımlar dosyasını açmadan direk yüklüyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt

    Servisten geldiler ürünü incelediler. Bazı ayarlar yaptılar yine olmadığı gibi bir de ara ara televizyon kapanıp açılmaya başladı, fabrika ayarlarına döndürdüğümde kapanıp açılma düzeldi ama şikayetlerim düzelmedi. Servise tekrar aradığımda 16.5.2021 de TV yi alıp götürdüler. Test edip sorunu bulamayınca fabrikaya göndermişler. Bana TV ile alakalı servis her gün arayıp bilgi verdi. Bunun için servise teşekkürler.

    Bugün yine servisten arayıp Fabrikadan geri dönüş olduğu TV de hiçbir problem olmadığı televizyonu yarın getireceklerini söylediler. Bu nasıl olur sizde kendi gözlerinizle gördünüz nasıl normal dediğimde bu durumda kararı fabrika verdiğini gerekli yazışmaları yaptıklarını söylediler.

    Yani sorunum çözülmedi, sorunu artık hukuki sürece kaldı yapacak bir şey yok. Bundan sonra Arçelik-Beko-Grundig benim için bitmiştir.

    Bu yorumları tamamen objektif olarak yazıyorum ne bir eksik ne bir fazla.

    Televizyonu aldıktan beri 5-10 kez eve servis geldi 15 gün televizyon serviste kaldı. Hiç yakışmadı Arçelik guruba.


    65gcu9800s modelle yaşadığım sorunlarla alakalı





  • LAZOYI L kullanıcısına yanıt

    Maalesef öyle hocam benimde eve gelen teknik servis ölü pikseli fişe raporlamasına rağmen sorun yok deyip reddetmişler idi. Yok bölge müdürlüğüyle yazıştık, gerekli yazışmaları yaptık gibi incir çekirdeğini doldurmayan kelimeler.


    Genel merkez de yerel servisi ve yerel müdürlüğü baz alıyor. Beko.com.tr üzerinden cihazı almanın hiç bir faydası yok. Hatta kaç kere onlara sorunu fotoğraflayıp göndermiştim, yahu hiç mi bakacak bir çalışanınız yok dememe rağmen aynı şekilde biz bölgenin kararlarını baz alıyoruz, yapacak bir şey yok gibi cümleler kurdular.


    Mecburen tüketici hakem heyetine gittim bende 4-5 ay kadar sürdü ama lehime çıktı karar. Onları karar formunu attım pazar günü durumu söyledim, ek olarak bugün yine aradım halen dönüş yok. Fazla amatörce hareket ediyorlar.


    Ki mesela eve gelen bir ekip vardı (3-4 kere evime ayrı ayrı geldiler) adam diyor bunlar normal bu TV çerçevesiz diye gözüküyor bunda sorun yok, böyle kabaca ve üste çıkmaya çalışarak yapıyordu bunu. Özellikle doğu illerinde halkı ezmeye fazla alışmış bu Arçelik Beko grubunun Elazığ bölge bayisine bağlı olan yerler, ama işlemedi bende.


    Hep dediğim gibi hakkın olan için ekstra çaba sarf ediyorsun.





  • hamza36 H kullanıcısına yanıt
    Selamlar dosya arçelik için ama fark olacağını düşünmüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • caglarr1905 C kullanıcısına yanıt

    Hocam ürün değişimim onaylandı, yeni ürün A 950B diye geçiyor, sanıyorsam sadece kumandası farklı?

  • hanıncipsi kullanıcısına yanıt
    Adınıza sevindim, umarım sorunsuz bir şekilde kullanırsınız yeni modeli, oled sonrası diğer televizyonlar cidden tat vermiyor, bütçe olarakta en uygun oledler bunlar şuanda, yoksa gönül ister Sony :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LAZOYI

    Servisten geldiler ürünü incelediler. Bazı ayarlar yaptılar yine olmadığı gibi bir de ara ara televizyon kapanıp açılmaya başladı, fabrika ayarlarına döndürdüğümde kapanıp açılma düzeldi ama şikayetlerim düzelmedi. Servise tekrar aradığımda 16.5.2021 de TV yi alıp götürdüler. Test edip sorunu bulamayınca fabrikaya göndermişler. Bana TV ile alakalı servis her gün arayıp bilgi verdi. Bunun için servise teşekkürler.

    Bugün yine servisten arayıp Fabrikadan geri dönüş olduğu TV de hiçbir problem olmadığı televizyonu yarın getireceklerini söylediler. Bu nasıl olur sizde kendi gözlerinizle gördünüz nasıl normal dediğimde bu durumda kararı fabrika verdiğini gerekli yazışmaları yaptıklarını söylediler.

    Yani sorunum çözülmedi, sorunu artık hukuki sürece kaldı yapacak bir şey yok. Bundan sonra Arçelik-Beko-Grundig benim için bitmiştir.

    Bu yorumları tamamen objektif olarak yazıyorum ne bir eksik ne bir fazla.

    Televizyonu aldıktan beri 5-10 kez eve servis geldi 15 gün televizyon serviste kaldı. Hiç yakışmadı Arçelik guruba.


    65gcu9800s modelle yaşadığım sorunlarla alakalı

    Haklısınız mahkemeye versem kesin kazanırım. ama para iadesini istemiyorum gerçektende renkler ve görüntü harika. tasarım da harika salona çok yakışıyor çerçevesiz çok hoş gözüküyor. hatta ürünleri incelediğimde çerçevesiz sadece oled tv lerde var.

    ayrıca alırken bu tv yi kampanyadan aldı iade edecekleri parayla böle bir tv almam mümkün değil. benim sorunum çözülsün yeter ya tamiratla yada değişimle.





  • LAZOYI L kullanıcısına yanıt

    Hocam Tüketici hakem heyetine başvururken "alınan hizmetin yeniden görülmesi" seçeneğini seçebilirsiniz, değişim hakkını istediğinizi yazarsınız başvururken.

  • Yeni bir güncelleme gelmis 71 ile biten.Umarim.kapanma kitlenme atma sorunlari ortadan kalkar sonrasinda goruntu ve dolby vision ile ilgili bir gelistirme gelir.


    Arçelik A55 OLED 9900 5B ve A65 OLED 9900 5B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 13 Haziran 2021; 12:32:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Sitede var ama server hata veriyor.

    Diğer yandan kapanma kilitlenme sorunları ekran otomatik temizliği ile alakalı. Bir versiyona kadar sanırım ekran temizliği esnasında kumanda ile müdahaleye izin vermiyordu, güncel yazılımlarda ise ekran açılıp otomatik temizleme başarısız mesajı veriyor. Sorununuz bunla alakalı olabilir.

    Görüntü işleme iyileştirmesi ve dolby vision gibi iyileştirmeler ortak dileğimiz. Umarım sadece uygulamalara exxen vb ekledikleri basit bir versiyon güncelleme değildir.

    9900’ün bir yeni versiyonu A950 aynı yazılımı mı kullanıyor? Bilen var mı? Bu tvnin yazılım alma ömrü açısından önemli olacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aygunal

    Sitede var ama server hata veriyor.

    Diğer yandan kapanma kilitlenme sorunları ekran otomatik temizliği ile alakalı. Bir versiyona kadar sanırım ekran temizliği esnasında kumanda ile müdahaleye izin vermiyordu, güncel yazılımlarda ise ekran açılıp otomatik temizleme başarısız mesajı veriyor. Sorununuz bunla alakalı olabilir.

    Görüntü işleme iyileştirmesi ve dolby vision gibi iyileştirmeler ortak dileğimiz. Umarım sadece uygulamalara exxen vb ekledikleri basit bir versiyon güncelleme değildir.

    9900’ün bir yeni versiyonu A950 aynı yazılımı mı kullanıyor? Bilen var mı? Bu tvnin yazılım alma ömrü açısından önemli olacaktır.

    Kullandigim 65a950b olan,yeni olarak adlandirilan versiyon.


    Sinir bozucu benim için,keza basina gelenler icindedir.71 ile biten güncelleme ota uzerinden geldi.Eve yabanci gelmesin diye serviste cagirmiyordum ama arcelik ilgili birime guzel bir sikayet, performans mail i yollayacagim hissiyatimi anlatan.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 13 Haziran 2021; 12:31:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 71 sürümünü ben de siteden indiremiyorum Server hatası veriyor. OTA üzerinden de güncelleyemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 71 indirebilen varsa gönderebilir mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 71 sürümünü indiremiyorum, varsa elinde olan gönderebilir mi ?

  • LAZOYI L kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,

    65GCU9800S model Ürünüm tekrar servise gitti ve değişim onaylandı ama başka bir ürün olan 75 GEU 8910 modelle, benim tv 65 idi 30Wat ses gücü vardı ve 100HZ (olduğunu iddia ediyorlar ben emaresini göremedim) çerçevesiz bir ekrandı ( bu salonda estetik olarak harikaydı ki bu şekilde bir tv sadece Oled ekranlarda var) ve renkler gerçekten de harikaydı yani siyahı tam siyah gösteriyordu. Ekranı NanoLed di


    Verilecek Tv ise 20Wat ses 50HZ ve kasalı bir tv artıları 75'' olması ve bende olmayan Netflix vb uygulamalar olması bir de benim tv 2019 üretimdi bu ise 2021 üretim.


    TV den iyi anlayan arkadaşlardan ricamdır ne yapmalıyım...yardımcı olurmusunuz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAZOYI -- 14 Haziran 2021; 11:42:50 >
  • 71 ile biten yazilim ile su ana kadar sorun yasamadim.Kumandaya tepkilerde dahi sorun vardi bende,degil Netflix.Acilma sorunuda olmadi daha.Yukleyemeyen arkadaslar vervisten yardim alsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 18 Haziran 2021; 18:57:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizin elinizde var ise bir linke yükleyip gönderebilir misiniz yada paylaşabilir misiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.