Şimdi Ara

ARKALAR DİSK Mİ İYİ KAMPANA MI (konu ESP ye kadar gidiyor) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
3
Favori
40.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Konu bilgi kirliliği kaynıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Konu bilgi kirliliği kaynıyor..

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dunyanın en ıyı fren sıstemlerını brembo uretır, seramık veya karbon seramık olarak onlarca hava kanalı delıklerınden olusan dısklerdır,bu baglamda on,arka,sag,sol farketmez en basarılı ve saglıklı fren modulü,disk'dır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DİSK TABİKİ DAHA İYİDİR PREMİUM ARABALAR HERZMAN DİSKLİ FREN KULLANIR BENDE BİR OTOMOTİV MEZUNU OLDUĞUMA GÖRE Bİ BİLGİM VAR YANİ SONUNA KADAR DİSK
  • kampana daha iyi olsaydı spor ve üst donanımlı modellerde arka kampana olurdu.. olay tamamen maliyet. yük taşıyan araçlarda ise kampana daha az kirlendiği için tercih edilir.
  • Kimse kampananın iyi yönlerini yazmamış;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    Hepsini okudun yani?
  • Aynen öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CyberBot

    Aynen öyle

    Yaz öyleyse burada yazmayanları da öğrenelim.
  • Sana konunun özetini mi çıkarıyım ? Çok merak ediyosan oku mobilden 4 sayfalık yazı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CyberBot kullanıcısına yanıt
    peki
  • Disk frenlerde ayar sorunu yok.Kampana frenlerde ayarsızlık olabiliyor.Bir de kampanalarda paslanma sorunları da oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.