< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 18 Kasım 2019; 2:35:38 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 18 Kasım 2019; 2:35:38 > |
Anakartta asus tercih etmenizi tavsiye ederim. 3 yıllık garantisi dolduktan bir ay sonra pinlerini yanlışlıkla tırnağımla yamulttum düzelteyim derken daha da yamultup servise götürmüştüm. Hem pinleri ben yamulttugum için garanti dışıydı hem de garanti süresi zaten dolmuştu, piyasada pek kalmamış bir ana karttı z97 chipli. Olanların fiyatı 1000 küsure yaklaşmıştı. Sanırım pin soketi değişen tek asusmus diğerleri de yapmıştır belki bu sürede bilemiyorum. Neyse garantide yapmazlar soket degistirirler parasıyla dedim. Sonra durumunu sorguladım onarıldı 2 günlük testte mi ne diyor. Adamlar fark etmedi mi diyecem fark edilemeyecek bir şey değil benden onay almayı mi unuttular tamir için dedim. Testler bitince gittim aldım para almadılar servis kağıdını okudum "müşteri memnuniyeti çerçevesinde soket değişimi yapılmıştır" yazıyor. Başka marka almış olsam bin TL'lik olacaktım. Bu ana kartı hala kullanıyorum 5, 6 yıl oldu işlemcim 4790k, ramlerim 16gb 2400 MHz değiştirme ihtiyacım olmadı şu ana kadar. Ileride toplayacağım zaman ilk parçam Asus anakart olur yine.
|
Tüketici hakem heyetine şikayet et. Süreç uzun sürerebilir ama hakkını alırsın.
|
Akortek yani teknobiyotik biz şöyle iyiyiz böyle iyiyiz demeyi biliyor ama iş satış sonrasına gelince böyle hinlikler yapabiliyor.
Daha önce birinden 2.el asrock marka bir anakart almıstım anakarta çok fazla dikkat etmedim ödemesini yapıp eve gittiğimde baktım ki üzerinde bazı kapasitörler sökülmüş, bu nedenle satın aldığım kişi ile iletişime geçtim ve bilgisayarın daha önce garantiye gittiğini öğrendim, müşteri hizmetlerinden serviste ne yapıldığına dair bilgi aldığımızda bilgisayardaki ekran kartının fazla güç çekmesi nedeniyle bazı kapasitörleri söktüklerini öğrendik, böyle saçma çözümleri olabilen bir firma. |
Buna katılmakla beraber. Teknobiyotik sattığı ürünün arkasında durmada TR'nin en berbat firmasıdır.
Zamanında monitör aldım. Işık sızması, ölü piksel, aux girişi bozuk ve kasada cızırtı sesi geliyor aynı coilwhine sesleri gibi. Aldığım monitörü diğer gün iade oluşturup kargoya verdim ve önce servise yollayacağız kontrol ettireceğiz dediler. 15 gün iade hakkım olmasına rağmen iade olarak saymadılar. 1 ay sonra paramı alabildim hakem heyetine şikayet oluşturarak. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Me[S]uT -- 17 Kasım 2019; 14:28:42 > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 17 Kasım 2019; 1:0:35 > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperepla -- 17 Kasım 2019; 16:31:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |