Şimdi Ara

astra en büük hatası (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
4.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ya benimde eski arabam focusta başıma gelmişti o stop etme durumu. Birinde baya kaza yapiodum son anda el freniyle durdum yavaştım allahtan. ama benimki vites değiştirme esnasında olmadı 3.viteste oldu, araba stop etmiş ben farketmedim, dönmem gerekiyordu, direksiyonu çevirmeye çalışırken farkettim stop ettiğini, el freni kurtardı bir kerede düz yolda oldu ama servise gitme gereği bile duymamıştım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_Lu_E -- 1 Kasım 2006; 20:46:00 >
  • Yumuşak sübap kullanımından dolayı (Sıcak motorlar olduğu için) Opellerde vakum kaçağı oluşur bu da özellkle EGR'yi bozar, Vakum kaçağını gören enjektörler ateşlemeyi keser tekleme ve yığılma başlar diğer sensörleri de etkiler ve elektronik ataşlemede problemler oluşur. Otomatikleri hiç affetmez her an ve her süratte stop edebilir, manueller ise vites boşluklarında yani üst rpm lerden rolanti devrine inerken kendini bırakıverir onlarda stop edebilir.Motor ile alakalı Elektronik ve elektriksel problemlerinin çoğu bir başlangıç değil sonuçtur Sıcak çalışan motorlarda bu gibi sonuçlar çok normaldir. Mekaniği ise inanılmaz iyidir. Yeni kasa astralardaki Twinport motorlar eskilerine nazaran daha soğuk çalışırlar ve EGR iptal edilmiştir. Bu yüzden motor ile ilgili sorunların pek çoğu da bertaraf edilmiştir. Vectra C' ler hariç yağ eksiltmezler, ön takım ile ilgili problem çıkarmazlar, Yeni kasa Astra'ların ilk modellerinde bazı plastik aksamda kalıp hataları, yol bilgisayarı uyumsuzluğu, korna-müzik sistemi problemi(aküyü boşaltma ile sonuçlanan) olmuştur. 2006 modellerinde ise bunlar giderilmiş ve kronik sorun nerdeyse kalmamıştır




  • komik bir konu olmuş
    daha doğrusu sıradan okuyunca öyle gözüküyor
    kimse kimseyi anlamak istemiyor
    yani arkadaşta sürekli "ben yeniyim" diyor

    kendi şahsi fikrim
    genelleme yanlıştır
    opel gibi bir markanın tüm araçlarında aynı şey olduğunu düşünemiyorum
    aracın ne diye sorarsanız
    opel
  • bende 97 opel kullanıyorum ve bende servisten sıkayetcıyım.aracın servise sokulup temızledık dedıkleri enjektörler ve degıstırdık dedıklerı bujıler yuzunden 2 bın km sonra yolda kaldım.işin komıgı henuz 1000. km de yolda kalmıstım,servise deısen parcaları gösterdıgımde servisteki usta(encok 20 yasında genc)parcanın astradan olmadıgını benı kandırdıkları konusunda ısrarcı olmustu.sonra bılgısayardan baktılarda gercektende astrada kullanılmıs oldugunu öğrenmıstı arkadas.çok ilginçki o parca enjektör memesiydi.
    Sizin için sorunsuz kullanım önemli degılse,servise birton para bayılıp(4 ayda 950 mılyon-305 mılyonu özele verdım yolda kalınca)genede yolda kalırım ama arabam fiyakalı olsun dıyorsanız opel alın.Açıkçası bende sımdı arabamı satacak gösterişe meraklı arabadan anlamayan birini arıyorum.dogru duzgun toyota veya honda gibi daha az sorunlu arac alıcam
  • arkadaşlar opellerdeki sorunların astra,corsa,vectra,omega %90 ı egr valfi denilen o salak parçadan olmaktadır parçanın üzerinde elektronik bi devrede vardır eskiden bu parçanın altına bi parça kesilerek yapıştırılırdı sonra geri takılırdı ama en güzeli yazılımla bu parçayı bypass etmektir o zaman gerçekten rahatlıyacaktır araç.yalnız duyduğuma göre benim özel servis egryi bypass edilen yazılımın sadece vectra için ellerinde mevcut olduğunu diğerleri içinse olmadığını söledi şüphesiz resmilerden anca bunu çalabilmişler ondan öle diyolardır.bendede corsa var 98 model ama artık ölüyor vites geçişlerinde beşik hareketleri oluşuyo arabada motor stabil çalışmıyo sarsıntı var vs vs zamnı geldi ama para yok .




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.