Şimdi Ara

Astra H Easytronic arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Astra H Easytronic arızası

    Astra H 1.3 Cdti resimdeki bu arızayı daha önce yaşayıp çözüm bulabilen var mı ? Servise gittiğimizde şanzıman yağı değişti arıza silindi fakat 30km sonra tekrar aynı arızayı verdi.Servis aynı arızayı vermesi durumunda şanzıman beyninde sorun olabileceğini söyledi fakat aracın baskı balatası hiç değişmedi araç 140 binde bununda bir çözüm olabileceğini söylediler net bir şey yok elimizde.Ne yapmamız gerekiyor arızayı daha önce yaşamış olanların bilgisi vardır umarım.Çözüm arıyoruz.

    Not:Fotoğraf alıntıdır.







  • Araç 140.000 binde baskı balata orjinal ve servisin aklına baskı balata gelmiyor, yağ geliyor, beyin geliyor ama baskı balata gelmiyor ha, ne diyeyim hocam. Vardır bir bildikleri
    İlk akla gelecek şey o kmdeki bir yarı otomatik için baskı balatadır.
    Bununda işarwtleri vardır.
    Titreme varmıydı aracınızda,
    Yokuşlarda yada ani güç isteklerinde şanzımanın kaçırdığını (boşa devir çevirme yani ses var ama hızlanma yok) falan hissettiniz mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 7 Ocak 2020; 22:23:20 >
  • Şanzıman arızası olduğunu nerden anladınız hocam? Geçişlerde falan mı sıkıntı var? Genelde şanzımanda bir arıza olduğunda A5 yazana yerde F yazar.Ayrıca ESP ışığınız yanıyor.Her türlü orjinal cihazına bağlanıp arızayı görmek gerekiyor.
  • Bu easytroniclerde debriyaj ayırıcı mekanizmanın motordan bir yerden koyulan dot 4 hidroliği olması lazım. Değişmediyse eğer hidroliği yenilemek sorunu çözebilir. Balata 140k iyi dayanmış belki de basit düşünüp sorunu balatada aramak lazım ama sürekli uzun yolda kullanılıyorsa balatanın da biraz daha ömrü olabilir.
  • Aküyü de bir ölçtürün derim...
  • Forumda bolca konusu var, arama fonksiyonunu kullanırsanız bulursunuz.
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Titreme değilde benim hissettiğim vites düşmesi gereken yerde düşmeden daha düşük devirde gereksiz zorlaması ve yükseltmesi gereken yerde geç yükseltiyor bu da aklıma baskı balatayı getiriyor.Titreme hissettirmedi ya da ben hissetmedim hata bende de olabilir
  • Josepth kullanıcısına yanıt
    F hiç yazmadı normal vitesleri yazdı fakat arızayı verdiği zaman manuel kullanmaya izin vermiyor tabi bu aracı stop edip çalıştırınca geçiyor 30 km sonra aynı hatayı veriyor.Geçişlerde vitesi geç yükseltiyor ya da geç düşürüyor.Servis baktı cihaza bağlayıp üstte yazdığım şeyleri söyledi.
  • hlksnrr kullanıcısına yanıt
    Servis kağıdını tekrar kontrol edip bakayım hidrolik değişmiş mi diye.İnşallah baskı balatadır beyin çok daha yüksek maliyet.
  • websosyal kullanıcısına yanıt
    Akü yeni yaklaşık 1-1.5 ay önce değişti.
  • Yüksek ihtimal baskı balatadır.
    Yarıotomatik eski aracımda viteste takılı kalma, geç vites değiştirme gibi sıkıntılar vardı(debriyaj kaçırdığı da oluyordu). Baskı balata değişince sorun çözüldü.
  • Araç kontak kapalıyken gaz frene aynı anda tam basılı şekildeyken 2 tık kontak açın marş basmayın ama sakın. Arıza kodunu h modellerde direkt teypte gösteriyordu diye aklımda kalmış, radyo ekranında ki kodu google a yazıp aracın sorununu öğrenebilirsiniz cihaza falan bağlamadan. Ayrıca opel yetkili servisleri yerine özel servisleri tercih edin, emin olun daha bilgili ve çözüm odaklı çalışan iyi ustalar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr4power -- 8 Ocak 2020; 17:19:39 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.