Şimdi Ara

ASTRA SEDAN 1.4 COSMO MANUEL SATIN ALDIM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
1
Favori
6.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • seyma1972 S kullanıcısına yanıt
    doğrudur, ben de civicin süspansiyonlarının daha yumuşak sürüşünün daha keyifli olduğunu düşünüyorum. Ancak yakıt konusundaki hoyratlığı, kasasının eskidiği, beğenilmediği, makyaj yiyeceği ve opsiyonlarının azlığı beni vaz geçirdi. Ama hondayı alana da neden aldın denmez. Bununla birlikte şahsen astranın bir çok anlamda daha iyi tercih olduğunu nacizane düşünüyorum. opelsiz asla diye de ekliyorum. Artık ben tarafım çünkü, objektif olmam beklenmemeli. Kargaya yavrusu şahan gelirmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 3 Ekim 2013; 13:58:22 >
  • Hayirli ugurlu olsun. gozlerim kahverengi bi astra arayacak avrupa yakasi yollarda :) yakismistir o renk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Arkadaşlar uzun, çok uzun araştırma ve incelemelerden sonra nihayet karar verip odaklandığım ve satın aldığım aracımı dün akşam itibariyle oğlumla birlikte teslim aldım. 56 litre olan yakıt deposu nasıl olduysa 58,590 litre benzin aldı. Siz ne alıyorsunuz bilmiyorum ama ben 97 oktan aldım litresi 4,95 tl.den 290 tl ödeyerek.İstanbul'un akşam trafiğini ve yağmurlu halini bilen çok iyi bilir, 6 km.lik yolu tam 47 dakikada gidebildim. Aldığımda 7 km olan aracım şu an 13 km.de garaja akşam güç bela getirdim, park ettim. ortalama hızıma şöyle bir baktım 5,5 km. yakıt tüketim ortalamam 35,6 lt/100 km diyor. menzil 450 km. Full depo benzin ve menzil 450 km ise işimiz var demeyeceğim. Çünkü bu bir gösterge olamaz. Hem bu kadar sıkışık trafik her zaman olmayacak hem de araç daha çok yeni. Müthiş bir yağmurun altında aracı kullanmaya çalıştığımdan ve sürekli debriyaj gaz fren yaptığımdan kullanım olarak hiç bir şey anlamadım. Ama lise üçe giden oğlumun ilk dikkatini çeken şey kapılar oldu. BAba bu arabanın kapıları çok ağır, kapatırken güç sarf etmek gerekiyor dedi gayri ihtiyari. Oğlum kokpiti de çok beğendi. Zaten aracın dış ve iç görünümüne hasta olarak aldığımız için bu konuda tereddüdüm yok. Önemli olan yakıt tüketimi, sürüş keyfi, hızlı giderken ve durmak gerektiğinde güven vermesi ve konforu. Bunları da zaman gösterecek. Belki söylemek için çok erken yanılmış olabilirim ama süspansiyonları sert geldi bana. Çukur ve tümseklerde sert tepkiler verdi gibi geldi bana. Daha önceki aracım 2009 honda city idi(2.kasa), o daha bir yaylanarak ve yumuşak geçerdi kasislerde sanki. Umarım bu konuda bir sorun yaşamam. Ayrıca çok isteyerek olmasa da bronz kahverengi almıştım bir takım şüphelerle. Ancak gördükten sonra doğru karar verdiğimi anladım. Renk budur dedim. Paspaslar çok uyduruk, kauçuk paspas lazım. Bir de bagaja havuz yaptırmak lazım, çabuk kirlenecek gibi duruyor. Koltuklar deri-kumaş karışımı ama beğenmedim, kapkara. Bej seçeneği olmalıydı, bu kadar güzel arabaya yakışmamış bence. Aracı garajda bırakıp geldim işe ve daha çok öğrenmem gereken şeyler var. Örneğin telefonumu araca bağlayamadım. Daha doğrusu bağladım birbirlerini gördüler ancak sistem üzerinden görüşme yapmayı beceremedim. Pratik bir yolu varsa paylaşırsanız sevinirim. Şimdilik bu kadar.

    Aracınız hayırlı olsun. Büyük ihtimalle araç bayide durdugu yerde çalıştırıldığı için 35.6lt görünüyor. Yol bilgisayarını sıfırlayın ve kullanmaya öyle başlayın. Normal seviyeye inecektir lakin şehiriçinde 9-10Lt lerden aşşağısını düşünmeyin hayal kırıklığına ugrarsınız.

    Süspansiyonlar konusunda ise konudaki ilk mesajımda belirtmiştim. Sıradan bir binek aile otomobiline göre çok sert ve kemikli bir otomobil. Daha çok sporsedan havasında bir araç. Ama tabi bunun avantajını uzunyolda yüksek süratlerde ve virajlı yollarda görürsünüz. Rayda gider gibi viraj almak yüzünüzde istemsiz bir gülümseme oluşmasına sebep olucaktır.




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    İşin açıkçası ne nasıl sıfırlandığını biliyorum, ne de ayarların nasıl yapıldığını. Sabah 06.30 da işe geliyor ve 19.00 dan sonra eve gidiyorum yorularak. Kurcalamaya, kitağçığını okumaya, ayarlarını yapmaya vaktim olmadı. 56 litrelik depo nasıl 58,59 litre benzin aldı hayret. Bluetooth telefonu da bağlamayı beceremedim. ya benim telefonda bir şey var ya benim anlayamadığım bir şey. Süspansiyonlara alışacağım zamanla herhalde. Aracı alalı üç gün oldu ve garajda yatıyor. İşe araçla gelip gitmiyorum şimdilik. Hafta sonu kişisel ayarlarını yapabilirsem kullanmaya başlayacağım. Daha önce kullandığım araçlar hep sedandı, ama bunun kasası çok battal geldi bana. Resmen tank gibi.
  • 60 bin lira para veriyorsun rengini gormedigin arac aliyorsun. Sasirdim... Sonra insan gordugu begendigi araci alir nasil kadercilik bu? Kismet bize elde kalan rengi verdiler ne demek?. Yine de hayirli olsun icinize sinmis ama boyle bir kumara girilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanmerto -- 4 Ekim 2013; 8:18:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    Yaw hele bi sakinleş, dehşete kapılacak bir şey yok,elbette zorla satmadılar. Rengi beğeniyor, fakat canlısını görmediğim için tereddüt ediyordum. Hep beyaz, gri ve füme araçlar olduğundan acaba nasıldır diyordum. fakat bu saydığım renklerin hiç birini de istemiyordum. E galeride shwroomda da bu renk yoktu. Napsaydım bi getirin izmirden bakayım, beğenirsem alırım beğenmezsem geri yolarım mı deseydim. Ayrıca düşündüğümden çok daha güzel bir renk oluşumu varmış. Doğru karar verdiğimi anladım. Ayrıca 60 bin vermedim., sadece 57.800,00 TL verdim. şimdi fiyatı 59.495 TL. yani durup dururken iki günde 1.695 TL kar ettim. Dehşetiniz geçmiştir umarım.
  • Tüm renkler yakışıyor bu araca, güle güle kullan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    Tüm renkler yakışıyor bu araca, güle güle kullan.
    o fiyata otomatik honda alırdın özellikleri zaten 3 aşagı beş yukarı aynıdır.benzin olayında ise de bence aynıdır kagıt üzerinde 100 km biri 9 yazıyor biri 7,8 ama opelin kesinlikle 9 dan aşagı düşecegine inanmıyorum honda ise 9-10 arası değişir. tek fark motorundan dolayı yıllık vergisi olurdu . ona rağmen yinede tercihim honda olurdu çünkü istanbulda artık otomatik vites şart oldu azizim. ben de astra hb varson 2 yıldır arabadan sogumuştum . geçen hafta aynasını kırdılar park halindeyken bana yakın olan 3 servisi birden kapanmış iyice gıcık oldum açıkcası opelden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbulturkusu -- 4 Ekim 2013; 9:39:09 >
  • istanbulturkusu İ kullanıcısına yanıt
    elbette bu paraya honda da alınırdı corolla da focus da jetta da... önemli olan gönlündekini alabilmek. sizin de buyurduğunuz gibi üç aşağı beş yukarı tüm donanımları veya teknik özellikleri birbirine yakın. civici alana da corollayı alana da neden bunu aldın denmez. astra da bir tercih meselesiydi. Kendi adıma en doğru tercihi yaptığımı düşünüyorum. Sizin siz olun civic alın, gönlünüzdeki olsun. Ayrıca dediğiniz gibi astranın vergi avantajı yok, çünkü 1.4 motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 4 Ekim 2013; 10:03:29 >
  • Ise arabayla gidip gelecekseniz otomatik almaniz daha iyi olurdu. Sol ayaginiz sabah ve aksam trafiginde size cok sover . Opelin otomatiginde active select yaziyor bu nasil sanziman bilginiz varmi cvt den mi dsg denmi alinma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzin istasyonunuz varsa güzel seçim, hayırlı olsun..
  • 1.4 Turbo Astra ortalama 9litre yaksa 9X4,80= 43,20 TL
    1.3 CDTI Astra ortalama 7 litre yaksa 7X4,37= 30,59 TL

    Aradaki fark 12,61 TL/100 km

    Sıradan yaşam tarzı ve 9-5 çalışan biri yılda 30.000 km yapsa 3600 TL fark olur kabaca

    1.4 Cosmo Astra 56.665 1.3 CDTI Cosmo Astra 64.905
    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/04_Price_Lists/MY_2013_opel_fiyat_listesi_01.10.2013.pdf

    Aradaki fark 8240 TL yani 2 yıl ve 60.000 KM'den fazla bir süre bu aracı kullanacan ki kar edesin ki işletme giderleri dizel motorda kesinlikle daha fazla ve malumunuz benimde CDTI motorlu aracım vardı 100.000km'de çoğu Turbo patlatıyor ama henüz benzinli modeller için böyle ir istatistik yok.

    Şimdi soruyorum bu arkadaşa "Benzin istasyonunuz varsa güzel seçim, hayırlı olsun.." demek ne demek?

    @ozgun77
    @bahcerun




  • meganers kullanıcısına yanıt
    valla ben cevap yazmayacaktım benim yerime siz yazmışsınız. Hislerimin tercümanı olmaktan ziyade polemiğe girmenin bi anlamı yok. Bazı arkadaşlara göre yanlış karar vermiş de olabilirim. Ama ben kendimce verdiğim kararın doğru olduğunu düşünüyorum., katılırsınız katılmazsınız. Ayrıca ben yılda 12 bin km yi geçme şansım yok. Dolayısıyla dizele vereceğim fazla parayı kurtarmam için yaklaşık yedi yıla ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    1.4 Turbo Astra ortalama 9litre yaksa 9X4,80= 43,20 TL
    1.3 CDTI Astra ortalama 7 litre yaksa 7X4,37= 30,59 TL

    Aradaki fark 12,61 TL/100 km

    Sıradan yaşam tarzı ve 9-5 çalışan biri yılda 30.000 km yapsa 3600 TL fark olur kabaca

    1.4 Cosmo Astra 56.665 1.3 CDTI Cosmo Astra 64.905
    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/11_Brochure_Library/04_Price_Lists/MY_2013_opel_fiyat_listesi_01.10.2013.pdf

    Aradaki fark 8240 TL yani 2 yıl ve 60.000 KM'den fazla bir süre bu aracı kullanacan ki kar edesin ki işletme giderleri dizel motorda kesinlikle daha fazla ve malumunuz benimde CDTI motorlu aracım vardı 100.000km'de çoğu Turbo patlatıyor ama henüz benzinli modeller için böyle ir istatistik yok.

    Şimdi soruyorum bu arkadaşa "Benzin istasyonunuz varsa güzel seçim, hayırlı olsun.." demek ne demek?

    @ozgun77
    @bahcerun

    Arkadaşım ben anlatiyim sana ne demek olduğunu. hesap kitap yapmışsın iyi güzel de bu işler öyle olmuyo...

    Ben Opel sahibiyim. Şuan Corsa kullanıyorum, astra hb 1.4 turbo da kullandım bir süre. Opelin motorları teknolojiden nasibini almamış gerçekten çok başarısız motorlar. Bunu bir opel sahibi olarak söylüyorum dikkat et. Sen kullandın mı bilgin var mı da yorum yapıyosun bilmiyorum ama ben anlatiyim.

    Öncelikle istanbul şehir içinde araç 10 litrenin altına asla inmez. İner diyenler konya'da filan yaşıyodur.
    İkincisi motoru beklenen performansı asla vermez södze 140 beygir, 100 beygir araçları var ama gel gör ki kağıttaki değerle alakasız. Performansı almak istersen de anlık tüketim 30 litrelere çıkıyor biraz ivmeli süriyim de direk 12 litrelere çıkar şehir içinde.


    Senin o hesabı yapmayı bende biliyorum ama gerçek hayatta öyle yürümüyor o işler. Türkiye şartları maalesef böyle. Özellikle opel'in eski teknoloji motorları adamı çıldırtır. Ne bu yakıt tüketimini hak etti dediğimiz bir performansı var ne de performansı düşüriyim diyince yakıt düşüyo. Ayrıca şunu da beliritiym CDTI ile karşılatırmışsın ama ben onu alsın demedim. O cdti'da adamı kanser eder o ayrı bir konu. Opel'in şuan ki hiçbir motor varyasyonunu tavsiye etmem. Fiyatı düşük olsa savunabilirsin ama o da yok VW ile yarış halinde fiyatta da maşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgun77 -- 4 Ekim 2013; 12:22:28 >




  • hayırlı olsun öncelikle. Aldıktan sonra siz olsanız ne yapardınız diye sormak gereksiz artık geri verip başka araba almayacağınıza göre kurcalamak gereksiz. Elbetteki herkesin farklı tercihleri olacaktır. Örnek olarak ben focus tercih ederdim kimiside o kadar para vermişken 3 daha koyar gider avensis alırım diyebilir kimiside sedan sevmem o paraya giulietta prog plus dizel alırım yada benim için donanım daha önemli distinctive 1.4 tb alırım yada dizel lancia delta alırım der liste uzar gider. Bence içiniz rahat olsun bende 39500 e dizel ypsilon + pack dolce vita aldım. Görenler la o arabaya 40.000 verilir mi diyor içinden farkındayım. Ama hiç birisinin şuanki fiyatlardan haberi yok temmuz öncesi almış olsak o paraya c sınıfı alabilirdik ama şimdiki fiyatlarla yapacak bir şey yok. Gidip aveoya o parayı verip 75 hp motorla ve motor konsolu gibi ön göğüsle içime sinmeyen bir araba almaktansa bunu tercih ettim. Bu arada 39500 de trafik sigortasi dahil fiyat yani üstüne masraf yok 38100 liraydı normal fiyatı. Diğer markaların dizellerinin fiyatlarına bakınca doğru tercih yapmışım diyorum ama millet 2.el golf alsaydın kimisi dacia sandero alsaydın yani bilen bilmeyen herkes konuşuyor ama benim kafam rahat sizinki de rahat olsun bence.




  • dusau kullanıcısına yanıt
    Kimsenin onayını veya görüşü almak için açmadım bu başlığı. Sadece almış olduğum aracı forumdaki arkadaşlarla paylaşarak fikirleşmek istedim. Çünkü biliyorum ki herkesin kendine göre bir doğrusu var ve bu çoğu zaman başkalarıyla örtüşmeyebiliyor. Ben kendimce verdiğim kararın en doğru olduğunu biliyorum ve aracıma da mükemmel demiyorum. Çünkü değil, sadece harika bir araç.
  • Üstadım yaş 33 İstanbul'da doğdum büyüdüm ilk Opel'imizi 97'de B kasa Vectra GLS 2.0 16V aldık sonrasında Corsa'da aldık sattık Astra GSI'da Astra CDTI'da! 1.4 140'ı da kullandım 1.6 180 insignia'da kullandım anlicağın sorunun cevabı kullandımda bilgimde var yaşımda tecrübemde.Şu an 1.4 Passat CC kullanıyorum benim ortalamam 7.2 Gittiğim yol B.çekmece-havaalanı (biliyorsun trafik avcılarda herdaim kilit hele dönüş komple kilit)sen diyorsun ki astra'nın ortalaması 10 olur!Motorun beklenen performansı vermeyeceği konusunda fikir sahibi değilim ama acaba arkadaş bu motordan köküne kadar performans bekliyor mu?

    Ha derin ki Dizel 2.el'de daha az değer kaybettirir doğru ama acaba arkadaş aracı ne kadar kullanmayı düşünüyor buda bir soru?

    Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım bir ara bende düşündüm ama bana içi dar geldi nedense çoluk çocukta olunca sığamayız diye düşündük almadık ama iç ışıklandırma detayları vs güzel araba güle güle kullan

    @bahcerun




  • performansla işim olmaz, silah çekseniz 120 yi geçmem, az yaksa( 8,5 litre civarı) iyi olur, daha fazla da yaksa sorun yok, severek isteyerek aldım, benim yerime tasalanmayın keyfinize bakın.Araç almak istediğinizde de o övdüğünüz araçları alın güle güle kullanın. Genişliğe gelince bu güne kadar hep B segmenti araç kullanmış biri olarak bu araç bana son derece geniş geldi. Ben 69, eşim 60 kg çocuklar da 70 er kilo, dolayısıyla yayla gibi geliyor bana. İnsignia, mondeo, passat, C5, 508 gibi D segmenti araçlara binenler için dar gelebilir. B segmentinden C ye geçmiş benim gibi gariban için yeter genişliği. Yılda taş çatlasın 10-12 bin km yapabilirim. Ne kadar yakarsa yaksın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HarunHoca -- 4 Ekim 2013; 13:57:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    Kimsenin onayını veya görüşü almak için açmadım bu başlığı. Sadece almış olduğum aracı forumdaki arkadaşlarla paylaşarak fikirleşmek istedim. Çünkü biliyorum ki herkesin kendine göre bir doğrusu var ve bu çoğu zaman başkalarıyla örtüşmeyebiliyor. Ben kendimce verdiğim kararın en doğru olduğunu biliyorum ve aracıma da mükemmel demiyorum. Çünkü değil, sadece harika bir araç.

    Onay almak için açtınız demedim zaten kimsenin onaylamasına hiç birimizin ihtiyacı yok olan olmuş yani almışsınız inşallah hayırlısı olur artık kazasız belasız sürersiniz. Benim demek istediğim daha fazla bakıpta keşke şunu alsaydım ya da buna da baksaydım gibi şeyler gereksiz.Sizin içinize sinmişse (belliki sinmiş) en doğrusunu tercih etmişsiniz demektir.
    Görüşü almak için açmadım demişsiniz ama fikirlerde görüştür ve siz olsaydınız ne yapardınız da bir görüştür.Neyse dediğim gibi artık kazasız belasız sürersizniz inşallah. Aracın incelemesini de bekleriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahcerun

    performansla işim olmaz, silah çekseniz 120 yi geçmem, az yaksa( 8,5 litre civarı) iyi olur, daha fazla da yaksa sorun yok, severek isteyerek aldım, benim yerime tasalanmayın keyfinize bakın.Araç almak istediğinizde de o övdüğünüz araçları alın güle güle kullanın. Genişliğe gelince bu güne kadar hep B segmenti araç kullanmış biri olarak bu araç bana son derece geniş geldi. Ben 69, eşim 60 kg çocuklar da 70 er kilo, dolayısıyla yayla gibi geliyor bana. İnsignia, mondeo, passat, C5, 508 gibi D segmenti araçlara binenler için dar gelebilir. B segmentinden C ye geçmiş benim gibi gariban için yeter genişliği. Yılda taş çatlasın 10-12 bin km yapabilirim. Ne kadar yakarsa yaksın.

    Deme di deme Sol ayagina yazik otomatik almaliydin hata yapmissin:))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.