Bildirim
asus laptopum 3 haftadır seviste ?
Samsung Galaxy S25: Yapay Zeka Parmaklarınızın Ucunda
https://www.amazon.com.tr/stores/page/92F263DE-74F5-45CA-B8EE-2FA578898A76?ref_=s25dh
Lepro LED el feneri LE2050 ultra parlak LED el feneri, klipsli, yakınlaştırılabilir kamp el lambası, 5 modlu, su geçirmez el feneri, kamp, dış mekan, doğa yürüyüşü, balık tutma, hediye, 2'li paket : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/dp/B0932X7YH6?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
10 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
laptopu vereli 3 hafta oldu ama hala çıt yok...verirken sorunları tespit ettik ödemeyi yapın hemen çözelim dediler
temizlik
kasada bir kaç vidalama
ve bir flex kablo değişimine
450 TL verdik ama hala çıt yok...
20. günümde değişim istesem verirler mi =?
20 iş gününü geçtiği an iste değişimi mecbur vermek zorundalar yeni cihaz -
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam -
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum
Hocam burada biraz hata sizde hiç garantisiz faturasız ürün alınır mı bu devirde ? 2.el alıyorsunuz madem faturası , garantisi olanı alsaydınız keşke belki değişim çıkardı laptopunuza yenisini alıp paşa paşa kullanırdınız. Şuan tek yapabileceğiniz şey o arkadaştan haber beklemek hocam veya servisi beklemek. Aslında durumunuzu servisi arayarak ta anlatabilirsiniz belki bi çözüm üretirler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum
Eğer ürünün alındığı yeri biliyorsanız seri numarasıyla galiba faturayı tekrar çıkartıyorlar. Ama tabi siz 3. sahibi olduğunuz için belkide size veremeyebilirler. Yinede bu kanaldanda ilerlemeye çalışın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
açıkçası ürün benı alırken cezbetti bi anlık hipnoz...
giden 2binliraya şimdi sıfır bi kasa toplanırdı...
insan başına gelmeden malesef anlayamıyor... -
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
açıkçası ürün benı alırken cezbetti bi anlık hipnoz...
giden 2binliraya şimdi sıfır bi kasa toplanırdı...
insan başına gelmeden malesef anlayamıyor...
Servisle iletişime geçtiniz mi hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçtimde...bu hafta kesın tamir etcez diyorlar... 5 hafta olmuş hala tamir ediyorlar :D
bi nalet fatura yüzünden 4bin tl lik pc yi alamıyorum..şansıma ben
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X