Şimdi Ara

Asus sayesinde P525 yerine HP-6815 sahibi oldum, nasıl mı ... Okuyun... Son edit 9 ocak...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
8.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 18 Aralık
    Hepsiburada.com dan almış olduğum Asus P525 kargo tarafından teslim edildi ancak arızalı çıktı. Üründen ses gelmiyordu. Mıncıkladım resetledim şarj ettim tık yok.


    19 Aralık
    Hepsiburada ya mail attım "ürün kutusundan arızalı çıktı, kutudan çıktığı gibi duruyor, değişimini talep ediyorum" dedim,


    20 Aralık
    Telecity'ye info@telecity... adresine durumu yazıp ürüne ihtiyacım olduğunu belirterek mail attım. Okundu bilgisi geldi. Üzerine bir de telefon açtım. Ancak "Şirket prensibi olarak direkt olarak sadece alt şirketler grubu ile görüşüyoruz, sorununuzu almış olduğunuz yere iletin yardımcı olmazlarsa o zaman tekrar arayın yardımcı olayım" denildi. Adım ürün sorunu gibi ayrıntıları not alındı.

    Son kullanıcıyla direkt olarak görüşmek şirket prensibi olarak doğru değilmiş. Asus P525 ilk stokları geldiği zaman hiç de öyle denilmiyordu. Ürün ne zaman gelecek diye arayan kişilerin telefon numaralarını aldıkları kişilere ulaşıp "1300 YTL den alacaksanız ürün elimizde sınırlı sayıda mevcut" deniliyordu. Neyse...
    Aynı gün hepsiburada.com dan mail geldi. "Ürünü gönderin" dediler. Gönderdim.


    22 Aralık
    Hepsiburadan tekrar mail geldi. aynen yazıyorum

    ---------------------------------------------------------------------------------
    # 22.12.2006-->Ürün Elimize Ulaştı
    # 22.12.2006-->Ürün Servise Gönderildi: Yeni ürünler "değişim" talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Buraya kadar sorun yok...


    27 Aralık
    Halen herhangi bir yerden ses yok. Telecity ye tekrar telefon açtım. İlgili bayana tekrar derdimi anlattım. Tekrar konuyla ilgili hepsiburada.com ile görüşmemi tavsiye edip yine de info@... talebimi mail atmamı istedi. Tekrar mail attım, tekrar okundu bilgisi geldi. Arkasında telecity den cevap niteliğinde bir mail geldi. onu da aynen yazıyorum.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    E-mailiniz henüz tarafımıza yeni ulaştığından şimdi yanıtlıyabiliyoruz.

    İlgili satıcı firmaya satış yapan kanaldan cihaz tarafımıza ulaşır ulaşmaz gerekli incelemeler yapılıp ivedi olarak tarafınıza bilgi verilecektir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Oysa ki daha önceki maillerin okundu bilgisi gelmişti.
    Konuyla ilgili Telecity den gelen talep doğrultusunda hepsiburada.com a da mail atıp durum hakkında bilgi verilmesini rica ettim.


    28 Aralık
    hepsiburada.com dan cevap geldi.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Ürününüz talebiniz doğrultsunda tedarikçi firmasına yönlendirilmiş olup, teknik servis tarafından incelemeye alınmıştır. Gireceğimiz hafta içerisinde ürününüzün tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Asus Türkiye den bu forumda bulunan biri ile telefonda görüşüp kendisinden gelen talep doğrultusunda gerekli bilgileri mail attım.


    29 Aralık
    Sabrımı zorlayıp akşama kadar bekledim yine beklediğim oldu ve cevap gelmedi. Akşam iş çıkışında Teknosa'ya giderek HP-6815 alıp kontrol ettikten sonra ödemesini yapıp çıktım.



    Şimdi arkadaşlar sizlere soruyorum !!!
    Ürüne gerçekten ihtiyacım var, ocak ayı içerisinde izne ayrılacağım ve bu sefer kargo firması teslim edecek birini bulamayacak. Bunu özellikle her seferinde karşı tarafta bulunan kişilere belittim. Ses çıkmayan bir ürüne bataryasını takıp sorununu görüp "Evet bu alet arızalı" deyip yenisini göndermek bu kadar zaman alabilir mi. Ürünün tamir edilip gönderilmesini istemiyorum. Hakkım olan değişimi talep ediyorum. Eğer ki bu kadar zaman alıyorsa, garanti süresi veya garanti bittikten sonra alınacak olan servis hizmetinde allah Asus P-525 in kullanıcılarına sabir verip Asus Teknik Servisin eline düşürmesin.

    ASUS TEKNİK SERVİS TARAFINDAN SINIFTA KALDI....

    Burada hepsiburada.com'a kesinlikle sitemde filan bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın. Sonuçta arada kalan bir firma.


    Tüm arkadaşlar iyi bayramlar ve mutlu seneler.....



    5 Ocak

    Saat 17 de Telecity'e tekrar mail atıp ürün hakkında bilgi istedim. Aynı gün cevap geldi ve 29 Aralık'ta yeni ürünün Hepsiburada.com'a gönderildiği yazıyordu.

    Hepsiburada sayfasından arıza takibine baktım ve "Ürün gönderildi" notunu ve arızanın kapatıldığını gördüm.

    8 Ocak

    Ürün gelmedi. Hepsiburada.com'a saat 16:00 mesaj gönderdim. Kargo bilgilerini istedim. Aynı gün saat 21:30 da cevap geldi. Ürün kargoya yeni verilmiş.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aker -- 9 Ocak 2007; 19:47:04 >







  • Hepsi burada arada kalan firma falan değil, istese bal gibi de elindeki başka bi ürünle değiştirip yollardı, bu tamamen müşteriyi umursamama, artık büyük firma olduk ayakları falan filan.
    Keşke ürün değişimini değil direk iadesini talep etseydin.
    Ben de dün Qtek S200 aldım, şuan sorun yok gayet memnunum, fakat cihazın kalemini sokacak bi yer bulamadım, Hp de de aynı durum mu var, yani Sony ericson P900 daki gibi koyacak bi yeri yokmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JSPci

    Hepsi burada arada kalan firma falan değil, istese bal gibi de elindeki başka bi ürünle değiştirip yollardı, bu tamamen müşteriyi umursamama, artık büyük firma olduk ayakları falan filan.
    Keşke ürün değişimini değil direk iadesini talep etseydin.
    Ben de dün Qtek S200 aldım, şuan sorun yok gayet memnunum, fakat cihazın kalemini sokacak bi yer bulamadım, Hp de de aynı durum mu var, yani Sony ericson P900 daki gibi koyacak bi yeri yokmu?
    Ben Hepsi Burada'dan zamanında çok alışveriş yaptım.
    Eğer üründe sorun çıkmazsa herşey çok iyi ama eğer üründe bir arıza çıkar ya da kullanım süresi içinde arıza oluşur ve tekrar hepsiburada.com'la muhatap olmanız gerekirse yandınız ki ne yandınız. Kesinlikle muhatap bulamıyorsunuz. Gönderdiğiniz ürün bazen aynı arızyla geri geliyor. Bazen değişim adı altında daha alt düzey bir ürün geliyor. vs. vs. Ben bunları birkaç defa yaşadıktan sonra artık hepsiburada'dan alış veriş yapmıyorum. Size Allah sabır versin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nörofizyolog

    Ben Hepsi Burada'dan zamanında çok alışveriş yaptım.
    Eğer üründe sorun çıkmazsa herşey çok iyi ama eğer üründe bir arıza çıkar ya da kullanım süresi içinde arıza oluşur ve tekrar hepsiburada.com'la muhatap olmanız gerekirse yandınız ki ne yandınız. Kesinlikle muhatap bulamıyorsunuz. Gönderdiğiniz ürün bazen aynı arızyla geri geliyor. Bazen değişim adı altında daha alt düzey bir ürün geliyor. vs. vs. Ben bunları birkaç defa yaşadıktan sonra artık hepsiburada'dan alış veriş yapmıyorum. Size Allah sabır versin.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu konuda hepsiburada ya yüklenmek bence yanlış. Sonuçta aracı firma ve tedarikcisine ürünü göndermiş ve ben doğrudan ilgili firma olan telecity ile görüştüğüm halde sonuç alamıyorum. Telecity veya Asus teknik servis her kim yapacaksa ilgili tesbiti yapıp hepsiburada üzerinden ürünü bana ulaştırması lazım.

    Telecity okundu bilgisi gelen mail için günler sonra mesaj elimize yeni ulaştı diyerek, her aramamda sanki aynı kişi ile görüşmüyormuşum gibi tekrar tekrar benim bilgilerimi not alarak, ivedi olarak tarafınıza bilgi verilecektir diye mail atııktan sonra herhangi bir bilgi vermeyerek ilgi ve alakasını yeterli derecede gösteriyor zaten.

    hepsiburada ne yapsın....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aker

    arkadaşlar bu konuda hepsiburada ya yüklenmek bence yanlış. Sonuçta aracı firma ve tedarikcisine ürünü göndermiş ve ben doğrudan ilgili firma olan telecity ile görüştüğüm halde sonuç alamıyorum. Telecity veya Asus teknik servis her kim yapacaksa ilgili tesbiti yapıp hepsiburada üzerinden ürünü bana ulaştırması lazım.

    Telecity okundu bilgisi gelen mail için günler sonra mesaj elimize yeni ulaştı diyerek, her aramamda sanki aynı kişi ile görüşmüyormuşum gibi tekrar tekrar benim bilgilerimi not alarak, ivedi olarak tarafınıza bilgi verilecektir diye mail atııktan sonra herhangi bir bilgi vermeyerek ilgi ve alakasını yeterli derecede gösteriyor zaten.

    hepsiburada ne yapsın....

    Alıntıları Göster
    Konunun görgü şahidi ve içinde olan biri olaraktan yazıklar olsun diyorum Telecity'ye bu kadar lakayıt olur bir şirket.

    Allahtan ben Asus P525 imi sattım kurtuldum. Alan arkadaşların inşallah sorunları olmaz da şu servislerde sürünmezler.


    Zaten cihazın Türkiye'ye gelişi de servisinin nasıl olacağını belli ediyordu. 3 ayda cihazı satışa sunamayan bir şirketten ne beklenebilir ¿?¿?¿?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 30 Aralık 2006; 19:27:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Konunun görgü şahidi ve içinde olan biri olaraktan yazıklar olsun diyorum Telecity'ye bu kadar lakayıt olur bir şirket.

    Allahtan ben Asus P525 imi sattım kurtuldum. Alan arkadaşların inşallah sorunları olmaz da şu servislerde sürünmezler.


    Zaten cihazın Türkiye'ye gelişi de servisinin nasıl olacağını belli ediyordu. 3 ayda cihazı satışa sunamayan bir şirketten ne beklenebilir ¿?¿?¿?

    Alıntıları Göster
    Bu satış sonrası işler hakikaten satıştan bile önemli olabiliyor.Geçmiş olsun umarım yeni cihaz da problem yaşamazsınız ve de keyifli bir beraberliğiniz olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vipracing

    Bu satış sonrası işler hakikaten satıştan bile önemli olabiliyor.Geçmiş olsun umarım yeni cihaz da problem yaşamazsınız ve de keyifli bir beraberliğiniz olur

    Alıntıları Göster
    Burada aslında olayın birkaç boyutu var.

    Öncelikle personele verilen eğitim devreye giriyor.
    Eğer onlara, online bir alışveriş sitesinde müşteri memnuniyetinin ne anlama geldiği, tek bir olumsuz yorumun bile diğer kaç potansiyel müşteride olumsuz görüş oluşabileceğini iyi kavramalılar.
    Tabi kaliteli personel yüksek maaş ve yüksek maliyet demek, yoksa herkes biliyor en kaliteli personeli barındırmayı.

    Sonraki aşamada, online alışveriş siteleri de ürün temin ettikleri firmalara bağlılar; her türlü kararı tek başlarına veremiyorlar.
    Ancak bu yine de onları haklı çıkarmaz, tedarikçi firma üzerinde gerekli baskıyı kurmalı ve müşteriye çok yakın ilgi göstererek ellerinden geleni yaptıkları mesajı vermeliler.
    Zaten o zaman müşteri, bak adamlar ne kadar uğraştılar deyip, bir nebze daha hoşgörülü olacaktır; müşteriyi en çok kızdıran olay cevapsız bırakılmaktır. Sorunun çözülmesi illa ki önemli ama, iletişim ve çaba da bir o kadar önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Burada aslında olayın birkaç boyutu var.

    Öncelikle personele verilen eğitim devreye giriyor.
    Eğer onlara, online bir alışveriş sitesinde müşteri memnuniyetinin ne anlama geldiği, tek bir olumsuz yorumun bile diğer kaç potansiyel müşteride olumsuz görüş oluşabileceğini iyi kavramalılar.
    Tabi kaliteli personel yüksek maaş ve yüksek maliyet demek, yoksa herkes biliyor en kaliteli personeli barındırmayı.

    Sonraki aşamada, online alışveriş siteleri de ürün temin ettikleri firmalara bağlılar; her türlü kararı tek başlarına veremiyorlar.
    Ancak bu yine de onları haklı çıkarmaz, tedarikçi firma üzerinde gerekli baskıyı kurmalı ve müşteriye çok yakın ilgi göstererek ellerinden geleni yaptıkları mesajı vermeliler.
    Zaten o zaman müşteri, bak adamlar ne kadar uğraştılar deyip, bir nebze daha hoşgörülü olacaktır; müşteriyi en çok kızdıran olay cevapsız bırakılmaktır. Sorunun çözülmesi illa ki önemli ama, iletişim ve çaba da bir o kadar önemli.

    Alıntıları Göster
    Bu cihazı almayı düşünüyordum fakat bu yazılanları okuduktan sonra vaz geçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih.yanardağlar

    Bu cihazı almayı düşünüyordum fakat bu yazılanları okuduktan sonra vaz geçtim.

    Alıntıları Göster
    dostum tarih olarak 15 günlük süreyi geçmişsin sana aynı makinadan birtane kutulu yollayacaklar
    bunun için 1 -2 hafta daha bekletirler
    bu makinaların servisi gerçekten yok bu memlekette ona emin ol
    servisi olsa servisin yapılamaz verdiği makinaları millet getirip bana yaptırmaz
    anlayanı yok bozulduğu zaman tedarikçinin tek çaresi o makinayı değiştirtmek
    değişimdede ana firma bunu kendin yapabilicekken neden bana yolladın diyor
    ondan kaynaklı eblek bir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilslieutenant

    dostum tarih olarak 15 günlük süreyi geçmişsin sana aynı makinadan birtane kutulu yollayacaklar
    bunun için 1 -2 hafta daha bekletirler
    bu makinaların servisi gerçekten yok bu memlekette ona emin ol
    servisi olsa servisin yapılamaz verdiği makinaları millet getirip bana yaptırmaz
    anlayanı yok bozulduğu zaman tedarikçinin tek çaresi o makinayı değiştirtmek
    değişimdede ana firma bunu kendin yapabilicekken neden bana yolladın diyor
    ondan kaynaklı eblek bir durum

    Alıntıları Göster
    Bu satıcıların alayına ban zaten alışveriş yapmam ben internetten ALLAh korusun.
    Herkesin Bayramı Kutlu mutlu sağlıklı geçsin daimi yeni yılıda hep öyle olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedevilslieutenant

    dostum tarih olarak 15 günlük süreyi geçmişsin sana aynı makinadan birtane kutulu yollayacaklar
    bunun için 1 -2 hafta daha bekletirler
    bu makinaların servisi gerçekten yok bu memlekette ona emin ol
    servisi olsa servisin yapılamaz verdiği makinaları millet getirip bana yaptırmaz
    anlayanı yok bozulduğu zaman tedarikçinin tek çaresi o makinayı değiştirtmek
    değişimdede ana firma bunu kendin yapabilicekken neden bana yolladın diyor
    ondan kaynaklı eblek bir durum

    Alıntıları Göster
    İşin içinde olduğun için diyorum sendeki makina ne ! yada hangisini kullanmak isterdin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: thedevilslieutenant

    dostum tarih olarak 15 günlük süreyi geçmişsin sana aynı makinadan birtane kutulu yollayacaklar
    bunun için 1 -2 hafta daha bekletirler
    bu makinaların servisi gerçekten yok bu memlekette ona emin ol
    servisi olsa servisin yapılamaz verdiği makinaları millet getirip bana yaptırmaz
    anlayanı yok bozulduğu zaman tedarikçinin tek çaresi o makinayı değiştirtmek
    değişimdede ana firma bunu kendin yapabilicekken neden bana yolladın diyor
    ondan kaynaklı eblek bir durum





  • birkaç fark dışında sizinle tamamen aynı durumdayım...bekliyorum hepsiburada dan gelecek cevabı ben de...aleti ben de ilk olarak ankara basari teknik servise bırakmıştım ancak onların konudan durumdan hatta aletten dahi habersiz olduklarını görünce vazgeçip aldığım yere geri gonderdim, bakalım sonuç ne olacak


    quote:

    Orjinalden alıntı: aker

    18 Aralık
    Hepsiburada.com dan almış olduğum Asus P525 kargo tarafından teslim edildi ancak arızalı çıktı. Üründen ses gelmiyordu. Mıncıkladım resetledim şarj ettim tık yok.


    19 Aralık
    Hepsiburada ya mail attım "ürün kutusundan arızalı çıktı, kutudan çıktığı gibi duruyor, değişimini talep ediyorum" dedim,


    20 Aralık
    Telecity'ye info@telecity... adresine durumu yazıp ürüne ihtiyacım olduğunu belirterek mail attım. Okundu bilgisi geldi. Üzerine bir de telefon açtım. Ancak "Şirket prensibi olarak direkt olarak sadece alt şirketler grubu ile görüşüyoruz, sorununuzu almış olduğunuz yere iletin yardımcı olmazlarsa o zaman tekrar arayın yardımcı olayım" denildi. Adım ürün sorunu gibi ayrıntıları not alındı.

    Son kullanıcıyla direkt olarak görüşmek şirket prensibi olarak doğru değilmiş. Asus P525 ilk stokları geldiği zaman hiç de öyle denilmiyordu. Ürün ne zaman gelecek diye arayan kişilerin telefon numaralarını aldıkları kişilere ulaşıp "1300 YTL den alacaksanız ürün elimizde sınırlı sayıda mevcut" deniliyordu. Neyse...
    Aynı gün hepsiburada.com dan mail geldi. "Ürünü gönderin" dediler. Gönderdim.


    22 Aralık
    Hepsiburadan tekrar mail geldi. aynen yazıyorum

    ---------------------------------------------------------------------------------
    # 22.12.2006-->Ürün Elimize Ulaştı
    # 22.12.2006-->Ürün Servise Gönderildi: Yeni ürünler "değişim" talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Buraya kadar sorun yok...


    27 Aralık
    Halen herhangi bir yerden ses yok. Telecity ye tekrar telefon açtım. İlgili bayana tekrar derdimi anlattım. Tekrar konuyla ilgili hepsiburada.com ile görüşmemi tavsiye edip yine de info@... talebimi mail atmamı istedi. Tekrar mail attım, tekrar okundu bilgisi geldi. Arkasında telecity den cevap niteliğinde bir mail geldi. onu da aynen yazıyorum.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    E-mailiniz henüz tarafımıza yeni ulaştığından şimdi yanıtlıyabiliyoruz.

    İlgili satıcı firmaya satış yapan kanaldan cihaz tarafımıza ulaşır ulaşmaz gerekli incelemeler yapılıp ivedi olarak tarafınıza bilgi verilecektir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Oysa ki daha önceki maillerin okundu bilgisi gelmişti.
    Konuyla ilgili Telecity den gelen talep doğrultusunda hepsiburada.com a da mail atıp durum hakkında bilgi verilmesini rica ettim.


    28 Aralık
    hepsiburada.com dan cevap geldi.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Ürününüz talebiniz doğrultsunda tedarikçi firmasına yönlendirilmiş olup, teknik servis tarafından incelemeye alınmıştır. Gireceğimiz hafta içerisinde ürününüzün tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Asus Türkiye den bu forumda bulunan biri ile telefonda görüşüp kendisinden gelen talep doğrultusunda gerekli bilgileri mail attım.


    29 Aralık
    Sabrımı zorlayıp akşama kadar bekledim yine beklediğim oldu ve cevap gelmedi. Akşam iş çıkışında Teknosa'ya giderek HP-6815 alıp kontrol ettikten sonra ödemesini yapıp çıktım.



    Şimdi arkadaşlar sizlere soruyorum !!!
    Ürüne gerçekten ihtiyacım var, ocak ayı içerisinde izne ayrılacağım ve bu sefer kargo firması teslim edecek birini bulamayacak. Bunu özellikle her seferinde karşı tarafta bulunan kişilere belittim. Ses çıkmayan bir ürüne bataryasını takıp sorununu görüp "Evet bu alet arızalı" deyip yenisini göndermek bu kadar zaman alabilir mi. Ürünün tamir edilip gönderilmesini istemiyorum. Hakkım olan değişimi talep ediyorum. Eğer ki bu kadar zaman alıyorsa, garanti süresi veya garanti bittikten sonra alınacak olan servis hizmetinde allah Asus P-525 in kullanıcılarına sabir verip Asus Teknik Servisin eline düşürmesin.

    ASUS TEKNİK SERVİS TARAFINDAN SINIFTA KALDI....

    Burada hepsiburada.com'a kesinlikle sitemde filan bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın. Sonuçta arada kalan bir firma.


    Tüm arkadaşlar iyi bayramlar ve mutlu seneler.....






  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb2005

    birkaç fark dışında sizinle tamamen aynı durumdayım...bekliyorum hepsiburada dan gelecek cevabı ben de...aleti ben de ilk olarak ankara basari teknik servise bırakmıştım ancak onların konudan durumdan hatta aletten dahi habersiz olduklarını görünce vazgeçip aldığım yere geri gonderdim, bakalım sonuç ne olacak


    quote:

    Orjinalden alıntı: aker

    18 Aralık
    Hepsiburada.com dan almış olduğum Asus P525 kargo tarafından teslim edildi ancak arızalı çıktı. Üründen ses gelmiyordu. Mıncıkladım resetledim şarj ettim tık yok.


    19 Aralık
    Hepsiburada ya mail attım "ürün kutusundan arızalı çıktı, kutudan çıktığı gibi duruyor, değişimini talep ediyorum" dedim,


    20 Aralık
    Telecity'ye info@telecity... adresine durumu yazıp ürüne ihtiyacım olduğunu belirterek mail attım. Okundu bilgisi geldi. Üzerine bir de telefon açtım. Ancak "Şirket prensibi olarak direkt olarak sadece alt şirketler grubu ile görüşüyoruz, sorununuzu almış olduğunuz yere iletin yardımcı olmazlarsa o zaman tekrar arayın yardımcı olayım" denildi. Adım ürün sorunu gibi ayrıntıları not alındı.

    Son kullanıcıyla direkt olarak görüşmek şirket prensibi olarak doğru değilmiş. Asus P525 ilk stokları geldiği zaman hiç de öyle denilmiyordu. Ürün ne zaman gelecek diye arayan kişilerin telefon numaralarını aldıkları kişilere ulaşıp "1300 YTL den alacaksanız ürün elimizde sınırlı sayıda mevcut" deniliyordu. Neyse...
    Aynı gün hepsiburada.com dan mail geldi. "Ürünü gönderin" dediler. Gönderdim.


    22 Aralık
    Hepsiburadan tekrar mail geldi. aynen yazıyorum

    ---------------------------------------------------------------------------------
    # 22.12.2006-->Ürün Elimize Ulaştı
    # 22.12.2006-->Ürün Servise Gönderildi: Yeni ürünler "değişim" talebi ile incelenmek üzere tedarikçisine gönderilmektedir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Buraya kadar sorun yok...


    27 Aralık
    Halen herhangi bir yerden ses yok. Telecity ye tekrar telefon açtım. İlgili bayana tekrar derdimi anlattım. Tekrar konuyla ilgili hepsiburada.com ile görüşmemi tavsiye edip yine de info@... talebimi mail atmamı istedi. Tekrar mail attım, tekrar okundu bilgisi geldi. Arkasında telecity den cevap niteliğinde bir mail geldi. onu da aynen yazıyorum.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    E-mailiniz henüz tarafımıza yeni ulaştığından şimdi yanıtlıyabiliyoruz.

    İlgili satıcı firmaya satış yapan kanaldan cihaz tarafımıza ulaşır ulaşmaz gerekli incelemeler yapılıp ivedi olarak tarafınıza bilgi verilecektir
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Oysa ki daha önceki maillerin okundu bilgisi gelmişti.
    Konuyla ilgili Telecity den gelen talep doğrultusunda hepsiburada.com a da mail atıp durum hakkında bilgi verilmesini rica ettim.


    28 Aralık
    hepsiburada.com dan cevap geldi.

    ---------------------------------------------------------------------------------
    Ürününüz talebiniz doğrultsunda tedarikçi firmasına yönlendirilmiş olup, teknik servis tarafından incelemeye alınmıştır. Gireceğimiz hafta içerisinde ürününüzün tarafınıza gönderimi sağlanacaktır.
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Asus Türkiye den bu forumda bulunan biri ile telefonda görüşüp kendisinden gelen talep doğrultusunda gerekli bilgileri mail attım.


    29 Aralık
    Sabrımı zorlayıp akşama kadar bekledim yine beklediğim oldu ve cevap gelmedi. Akşam iş çıkışında Teknosa'ya giderek HP-6815 alıp kontrol ettikten sonra ödemesini yapıp çıktım.



    Şimdi arkadaşlar sizlere soruyorum !!!
    Ürüne gerçekten ihtiyacım var, ocak ayı içerisinde izne ayrılacağım ve bu sefer kargo firması teslim edecek birini bulamayacak. Bunu özellikle her seferinde karşı tarafta bulunan kişilere belittim. Ses çıkmayan bir ürüne bataryasını takıp sorununu görüp "Evet bu alet arızalı" deyip yenisini göndermek bu kadar zaman alabilir mi. Ürünün tamir edilip gönderilmesini istemiyorum. Hakkım olan değişimi talep ediyorum. Eğer ki bu kadar zaman alıyorsa, garanti süresi veya garanti bittikten sonra alınacak olan servis hizmetinde allah Asus P-525 in kullanıcılarına sabir verip Asus Teknik Servisin eline düşürmesin.

    ASUS TEKNİK SERVİS TARAFINDAN SINIFTA KALDI....

    Burada hepsiburada.com'a kesinlikle sitemde filan bulunmuyorum yanlış anlaşılmasın. Sonuçta arada kalan bir firma.


    Tüm arkadaşlar iyi bayramlar ve mutlu seneler.....


    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i



    Ver gazı ver de milleti telefon yağmuruna tutalım ...

    Şaka bir yana arkadaşlar bunun yerine almış olduğum HP 6815 harika bir cihaz. Bir yandan Asus' culara teşekkür etmek lazım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aker

    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i



    Ver gazı ver de milleti telefon yağmuruna tutalım ...

    Şaka bir yana arkadaşlar bunun yerine almış olduğum HP 6815 harika bir cihaz. Bir yandan Asus' culara teşekkür etmek lazım ...

    Alıntıları Göster
    SİLDİM.
    PDA almamda ve her konuda yardımı olan arkadaşlara teşekkürler, en başta racerant@



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 1 Ocak 2007; 23:53:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Fanatiklik yaptım galibaVazgeçtim, Tasarımına hayranın, o özelliğine 1 numara dedim.

    Yoksa PDA sahip olmamda tüm yardımlarından dolayı tüm arkadaşlara teşekkürler. Başta racerant@, hiç bir yardımı esirgemeyen paylaşımcı kişiliği mükemmel, hepinize iyi bayramlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Fanatiklik yaptım galibaVazgeçtim, Tasarımına hayranın, o özelliğine 1 numara dedim.

    Yoksa PDA sahip olmamda tüm yardımlarından dolayı tüm arkadaşlara teşekkürler. Başta racerant@, hiç bir yardımı esirgemeyen paylaşımcı kişiliği mükemmel, hepinize iyi bayramlar...

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle amaç paylaşım. Yardımcı olmak. Ancak burdaki yazılanlarıda aklınızda bulundurun. İlerde neyle karşılaşacağınızı bilin. Zira tepki koymayınca tüketici nasılsa anlamıyor denilip işler uzatılıyor.

    Şu cihazın dağıtımını ve servisini Çizgi Elektronik yapsaydı inanın mükemmel olurdu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 2 Ocak 2007; 0:02:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i

    Alıntıları Göster
    valla hocam öyle oldu kısmet herhalde hatırlarsan benim 6815 te de aynı olay olmuştu şaşırmadım o yüzden allahtan iki ppc var da zor da kalmadım bak gördün mü bir ppc in nesi var iki ppc nin sesi var
    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msb2005

    valla hocam öyle oldu kısmet herhalde hatırlarsan benim 6815 te de aynı olay olmuştu şaşırmadım o yüzden allahtan iki ppc var da zor da kalmadım bak gördün mü bir ppc in nesi var iki ppc nin sesi var
    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i


    Alıntıları Göster


    quote:

    Orjinalden alıntı: msb2005

    valla hocam öyle oldu kısmet herhalde hatırlarsan benim 6815 te de aynı olay olmuştu şaşırmadım o yüzden allahtan iki ppc var da zor da kalmadım bak gördün mü bir ppc in nesi var iki ppc nin sesi var
    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i






  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant



    quote:

    Orjinalden alıntı: msb2005

    valla hocam öyle oldu kısmet herhalde hatırlarsan benim 6815 te de aynı olay olmuştu şaşırmadım o yüzden allahtan iki ppc var da zor da kalmadım bak gördün mü bir ppc in nesi var iki ppc nin sesi var
    quote:

    Orjinalden alıntı: racerant

    Msb2005 sendemi 525 zede oldun geçmiş olsun. Ahhh ahhh hocam ben demiştim sana ver Asus 525 i kullan HP 6815 i




    Alıntıları Göster
    aylar önce asus istanbul servis mudurunu tv de ızlemıstım.
    "parca degıstırmeden servıs yapıyoruz " demıstı.
    etrafımızda bırcok asus maduru war ozellıkle anakart ve adsl modem...
    o gunden sonra "ASUS İSE AT CÖPE" demişimdir asusu soranlara....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micro77 -- 3 Ocak 2007; 0:17:01 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.