Şimdi Ara

Asus Teknik Servisinin Dolandırıcılığı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, yaklaşık 4-5 sene önce aldığım Asus x550-jk modelli dizüstü bilgisayarım son birkaç haftadır kendini ara sıra herhangi bir hata vermeden kapatıyordu. Takdir edersiniz ki, önemli bir iş yaparken bilgisayarın aniden kendini kapatması oldukça can sıkan bir durum. Bunun üzerine bilgisayarımı Asus'un Ümraniye'deki yetkili servisine götürdüm ve bana birkaç iş günü içerisinde bilgi vereceklerini söylediler, buraya kadar her şey tamam. Aradan 2 gün geçti ve Asus'un teknisyenlerinden biri benimle telefon üzerinden irtibat kurdu. Dediği şey anakartta arıza olduğu, değişmesi gerektiği ve bunun da 3950 TL yedek parça + 70 TL servis ücreti olduğu, adeta şok geçirdim. Ben bilgisayarı aldığımda 1740 küsur liraydı sadece bir parça değişikliği için bilgisayarın iki katından fazla bir ücret çıkarılabilinir mi? Zaten şu an ben bu paraya kendi bilgisayarımdan çok daha iyi özelliklere sahip sıfır bir bilgisayar rahat bir şekilde alabilirim, böyle bir fiyat vererek neyi amaçlıyorsunuz? Parça tedariki ile uğraşmamak için yüksek teklif verip müşteriyi başınızdan mı salmaya çalışıyorsunuz? Yoksa sizde dolar kurunu bahane ederek ve ederinin katlarca fazlası paraları isteyerek insanları dolandırmaya mı çalışıyorsunuz? Aklımızla dalga geçmeyin. Totalde 4020 lira gibi bir paraya şu an alınabilecek sıfır bilgisayarlar benim bilgisayarımı 2'ye katlar zaten ama siz 4-5 sene önce çıkarılmış ve şu anki teknolojinin oldukça gerisinde kalmış bir parça için 4020 TL istiyorsunuz. Ya amaç nedir amaç? Elimde bilgisayarı aldığım fiyatın faturası var ve ayrıca sizin de bana verdiğiniz fiyatın yazılı olarak belgesi var. Gerekiyorsa buradan da paylaşırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan-Kwelia -- 17 Şubat 2019; 17:39:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun, Allah sabır versin bu teknik servise karşı Asus teknik servisi rezalet zaten sürekli bana bozuk panelli bilgisayar gönderiyorlardı ben arıza belirtmediğim halde hatta bilgisayarınız çizikler içinde ve toz içinde gelebilir yarım iş yaparlar. Çok şükür ben para iadesi aldım Asus’un yurtdışı servisleri ile iletişime geçmeye çalışmanı öneririm belki bi faydası olur. Bir daha daha Asus markasına yaklaşmamaya karar verdim umarım sende benim gibi düşünüyorsundur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vchi19 V kullanıcısına yanıt
    Maalesef öyle hocam, oraya gittiğimde de bir kişi ekranıyla ilgili bir problem konusunda yakınıyordu, bir problem ile geldim on problemle geri dönüyorum diyordu, adama haber vermeden bilgisayardaki başka parçalarda sorun vardı deyip değiştirmişler asıl ekrandaki problemi de hala düzeltmemişler. İnsanlar ses çıkarmadıkça iyicene sömürmeye çalışıyorlar. Belli yerlere şikayette bulundum eğer sonuç alamazsam dediğini de deneyeceğim hocam teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ozan-Kwelia O kullanıcısına yanıt
    Eyvallah sağolasın inşallah senin işinde hallolur. Olmadı tüketici hakem heyetine taşı uğraş biraz seve seve paranı ödemek zorunda kalacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında 1 günlük bilgisayarımı Ümraniyedeki servise götürmüştüm doa raporu almak için. Kayıt yapan görevli forma laptopta ezilmeler ve kılcal çizikler var diye not düşmüş. Farkedip hemen sormuştum ne eziği ne çiziği incelemediniz bile gösterir misiniz nerede ezik nerede çizik var diye. Tabi gösterememişti ve sildirmiştim o kısmı. Anlayacağınız serviste laptopu hor kullanacakları için oraya ezik var çizik var diye not düşüp kendilerini garantiye alıyorlar. :)

    Sizsiz olun böyle durumlarda gözünüz açık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.