Şimdi Ara

ASUS TÜRKİYE SERVİSPOİNT SERVİSİNDE ANAKARTIM BOZULDU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
2.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asus Prime b450m-k, geçen gün usb 4 adet 3.1 portu çalışmaz hale geldi. Servise gönderdim. Ücret talep etti. Ücreti kabul etmedim. Kart geldi, 1 uzun 3 kısa bip sesi veriyor. Sistem açılmıyor. Usb port arızası için giden kartın ölüsü geldi. Tekrar onarım talep ettim kabul edilmedi, ya 1500 lira ödemeyi kabul et ya da yasal haklarını ara dediler. 15 yılda 4 asus anakart aldım. Bugün itibariyle asus benim için bitti. Asus un servisine asla güvenmeyin, garanti kocaman bir yalan. Üstelik kartı bozuyorlar.


    Ama bu burda bitmeyecek, yasal haklarımı arayacağım, Tüketici hakem heyetine başvuracağım, tüm şikayet kanallarına mağduriyetimi anlatacağım, bilgisayarla ilgilenen herkese Asus un nasıl garanti politikasını uyguladğını anlatıyorum.



    Garantiden anladıkları sadece bios güncellemek, değişim yok, bakım onarım yok. Benim için ömür boyu Asus bitmiştir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Korgeneral -- 28 Eylül 2022; 0:53:5 >



  • Klasik Asus TR Servis tutumu, kullanıcı hatası demişlerdir.


    Garanti devam ediyorsa, ücretsiz yapmak zorundalar.


    Asus Türkiye'yle de bir görüşün.


    THH şikayet edin eğer durum düzelmezse.

  • Tüm forumlara yazıyorum, şikayetvar dahil, başkaları da mağdur olmasın.

  • Klasik bir Asus Türkiye vakası, THH dışında gerçek bir çözümü yok maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum başıma geldi, strix x570-e ilk sürüm modelinden anakartımı kullanıcı hatası olarak servise gönderdim sorunda anakart üzerindeki küçük bir bileşenin lehim bacağını kırdım sistem açılmıyordu.150 tl karşılığında onarım yapıp gönderelim dediler kabul ettim. 2 hafta bekledim ses soluk yok aradım dediler anakartınız tamir esnasında üzerindeki artık bobinler mi dedi birseyler dedi tam hatıralmıyorum yandı hurdaya çıkarıcaz size de para iadesi yada değişim belgesi göndericez anakartı aldığımda 2900 tl idi arıza meydana geldiğinde eski seriden kalmamıstı wifi 2 adlı yeni serisi vardı onunda fiyatı 7 bin tl idi değişim yapamayız para iadesi ederiz dediler çakallık yaptılar bende tüketici hakem heyetine başvurdum paşa paşa yeni seri anakartı gönderdiler tabi yaklaşık 4-5 ay civarı anakartsız kaldım :D


    not: bunu yazmam etikmi bilmiyorum fakat asusu sağlam marka olarak alıyordum sürekli bu tecrübemden sonra artık asusa pek yanaşmayacağım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abekaynana123 -- 16 Eylül 2022; 14:53:43 >




  • giriş seviye asus anakart ve asus turkıye bırlesınce voltranı olusturuyorlar genelde.

    geçmiş olsun. THH den başka cozumunuz olmaz. cozum sonucu paranızı aldıgınızda cok kaybınız olacak gibi orasıda sıkıntı. 400 500 tl ye aldıgınız anakart 1000 tl uzerıne cıkmsıtır.

  • Üstadım THH ye başvurdum , para iadesi yerine yeni ürün talep ettim, gönderdikleri raporu dilekçe ekine ekledim. Servisteki tecrübesiz arkadaşlar yüzünden mağdur oluyoruz. Eskiden Çizgi Ekektronik kaliteli hizmet verirdi. Şimdikiler çoluk çocuk, haliyle bakım onarım da ona göre oluyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PowerColor Servis Sorunu
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şikayetvar asus servis yorumlarını okudum, sevisteki görevlilere göre garantiye gelen arızalı ürünlerin tamamına yakını müşteri kaynaklı, müşteri memnuyeti için bakım onarım değişim yaptıklarını ancak artık buna son verdiklerini belirtmis, demek ki Asus ta garanti kağıt üstünde. Sakın Asus ürünü alıp garantili diye rahatlamayın, üstelik değişim için piyasa fiyatından yüksek fiyat istiyorlar. Asus tan uzak durun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus Türkiye beni bir kez daha aradı, nam'ı diğer Servispoint,


    1500 lira ödemeyi kabul edersem anakartı garanti kapsamında onaracaklarını söylediler.


    Asus Prime B450M - K


    Ne dersiniz bu işe.

  • Korgeneral kullanıcısına yanıt

    Dalgamı geciyorlar yoksa bir sıfırı yanlışlıkla mi eklediniz o anakart zaten sinerji de 1200 civarında satılıyor. Gidin yenisini hatta başka bir marka model alın daha iyi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ezicioyuncu kullanıcısına yanıt

    Beni servispoint aradı, dedim ki "Ben böyle saçma bir teklifi kabul etmiyorum, teklifinizi yok sayıyorum, anakartın sıfırı 1200 lira, PBC yi değiştireceklermiş, o da 1500 lira tutuyormuş. Tüm çip, komponent, mosfet, ıvır zıvır söküp yeni PBC ye takacaklar herhalde!!! Bu kafayla servis işleten bir firmanın ne son kullanıcıya ne kendilerine faydası olur, üstelik sağlam ürünler serviste bozuluyor ve küfreder gibi üstüne astronomik rakamlar istiyorlar. Yazıktır günahtır, böyle servis olmaz olsun.

  • Korgeneral kullanıcısına yanıt

    Yapacağınız tek şey thh sonucunu beklemek, bu sırada farklı bir marka anakart alıp devam etmek. Bu süreçte ne kafanız yorulur ne de bilgisayarsız kalmış olursunuz. THH zaten çok büyük ihtimalle lehinize karar verecektir. 2012 de bi monitör almıştım onun dışında asustan, ürünleri iyi bile olsa TR pazarında uzak duruyorum.

  • ezicioyuncu kullanıcısına yanıt

    Geçen hafta MSI B450M PRO-M2 MAX aldım. Sorunsuz kullanıyorum, THH den dediğiniz gibi değişim kararı gelirse Asus Prime anakartı satarım. İlginiz için teşekkür ederim.

  • THH den bilirkişi pazartesi günü anakartımı istedi. Insallah benim lehime sonuç çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus un teklifi nasıl bir teklifmiş öyle anakartın ? sıfırı şu gün bile 1200 lere satılıyor 1500 nasıl istiyorlar onarıma :) rakamı yanlış yazmadnız herhalde.

    Normalde istese istese o fiyata olan anakarta , sıkntıya göre en fazla 400 - 500 istemeli onarıma.


    Ne yaptınız sonra msi anakartı alınca asus anakartı...

  • Erhan1982DZC kullanıcısına yanıt
    ASUS TÜRKİYE SERVİSPOİNT SERVİSİNDE ANAKARTIM BOZULDU

    Rapor bu, gerçekten 1500 lira istediler üstadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Korgeneral kullanıcısına yanıt

    Raporda evet 1500 diyor ve müşteri kabul etmedi diyor açıklamada . Yani niye müşteri anakarttan yüksek bir bedeli kabul etsin zaten.


    Bende asus kullanıyorum gerçi ben üründen sıkntı yaşamadığım için memnunum ama bu teknik servis olayını beğenmedim tabi. Bende z 690 tuf ddr 4 var demek bizde de sıkntı olsa 6 - 7 k



    falan istenecek onarıma değişime bir şeyler için. Sağ alltta sonra sağlam çalışır biçimde aldım yazıyor adınıza raporda, istenilen ücreti ödeyerek mi aldınız sonra , benmi yanlış okudum orayı yoksa ?


    Daha önceleri çizgi elektronik bakıyordu asus a, eskiden o zzmanlar bu tip sıkntılar ya pek yoktu ya da minimumdaydı. Zamanla kurumlar ve kişiler değişince bu tip sıkntılar artabiliyor malesef geçmiş olsun.

  • Şikayetimin üstünde garanti içi ücretsiz onarım ibaresi var, zaten ilk gönderdiğimde garanti kapsamında onarım talebim kabul edildi şeklinde açıklama geldi. Sonrasında onarım yapıldı, gönderimden önce son test yapılıyor dendi, ne oldu da akşam aniden iş 1.500 liraya döndü. Asus a asla güvenmiyorum. Tüketici arkadaşlara örnek vesile olsun diye bu forumu açtım, ben yandım benden başka kimse mağdur olmasın.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.