Şimdi Ara

Atasun Optik Pişmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
3.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Size Atasun'da başıma gelenleri anlatacağım. Karar tabiki size kalmış.

    9 Nisan 2018 Pazartesi günü atasuna gerekli muayenemi olduktan sonra (yüksek numara gözlük kullanıyorum) Atasun'a gidip çerçevemi seçtim. Cam olarakta gözlüğü hiç çıkarmadığım için iyi bir şey olsun diye gösterdiği broşürdeki en üsteki inceltilmiş falan olan camı seçtim. Üzerine ovalleştirme ve sürücü filtresi uygulamasını falanda eklettim. Birde satıcı 120 liralık hediye çeki gibi bir şeye hakkınız var deyince birde yedek gözlük olsun diye sadece filtre eklenmiş düz cam ve çerçeve eklettirdim. Toplamda 700 küsür liraya mal oldu. Haftaya hazır olacağını söyleyip dükkandan ayrıldım.

    16 Nisan günü 2 adet çerçeve ve camınız hazır mesajı geldi. Akşamına fırsat bulup gidip aldım. Şimdiye kadar gözlüklerde biraz sonra anlatacaklarımla karşılaşmadığım için (zira küçük yaştan beri bir sürü gözlük kırıp değiştirmişimdir) gözlüğü taktım numarada oynama olduğu için alışmam gerektiğini düşünerek alıp evime döndüm.

    Biraz inceleme yaptığımda normal ışıkta görünemyen fakat beyaz ışıkta üstündeki mor filtrenin berbat kalitede dalgalı ve fırça ile üstüne atılmış gibi olduğunu gördüm. Ayrıca telefona jelatin takarken içeride toz tanesi kalırda leke oluşurya aynı öyle bir şey de vardı. Bununla da bitmeyip çerçevesini de yamultmuşlardı. Sağlıkçı olmadıkları ve özenden bi:haberler.

    Yedek gözüteyse (bunun filtresi yeşil renkte) canım ortasında küçücükte olsa cama taş çarpmış gibi yeşil fonda mavi nokta vardı. Bu kadar zaman gözlük kullandım böyle rezil bir işçilik görmedim. Sinir oldum.

    Ertesi gün 17 Nisan geri götürdüm (satarken memnun kalmazsanız değiştiririz demişlerdi. Zaten olması gereken budur). Başka bir görevli vardı. Bizimkisi izinliymiş. İşte aldı baktı ben de gördüm falan dedi. Diğerleri iş kitlenmesin diye kaçmaya başka şeylerle uğraşmaya çalışıyor. yedek gözlükte göremedim ama onuda inceler değiştiriz falan deyip ruhsuz bir şekilde aldı. Geri aldığınıza dair bir şey verin falan dediğimde zorla (gerçekten zorla) karınca yazısıyla yazılmış bir tadilat fişi verdi. Onda da isim soyisim-inceleme-cam+çerçeve yazıyor.

    18 Nisan ilk gün görüştüğüm görevli telefon açtı. Yeni cam siparişi verilmiş fakat yeni camda kötü çıkarsa yeniden değişim uzayacaktır. isterseniz gelin başka marka cam ve çerçeve bakalım (On binde bir olan olasılık bana denk geliyor ve kendi de gelecek cama güvenmiyor). Gittiğimde camı değiştirirsek iyi olacağını (tabi daha pahalı olanla) ve çerçevenin böyle olduğunu, onu da değiştirelim isterseniz dedi. Bakalım derken 400 lira fark çıkınca ücretin iadesini istedik. İade konusunda çalışan eleman hiçbir zorluk çıkarmadı. Bu konuyu da belirtmek isterim.

    Özetle dostlar, eğer halen sabırla okuyorsanız ve gözlüğü bir zorunluluk olarak kullanıyorsanız sağlık işi yaptığından habersiz olan Atasun Optik'ten gözlük almayın derim.

    Atasun Optik Pişmanlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnigmaEW -- 24 Nisan 2018; 18:55:59 >







  • Yaşadığınız olay kötü fakat aynısını başka bir optik firmasıyla yaşasanız iade alma vs. konusunda sıkıntı çıkarabilirlerdi muhtemelen. Geçenlerde başka bir firmadan aldığım güneş gözlüğünü götürdüm ücretsiz ayarladılar sapını mesela. Ben atasunu beğeniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seni mağdur etmemişler paranı iade etmişler işte daha ne istiyorsun?

    1 kişi sorun yaşar 1000 kişi yaşamaz. O 1 kişi sorununu her yerde anlatır ama diğer 1000 kişi durup dururken ben çok memnun kaldım diye söylemez.

    Kişisel bir sorundan genelleme yapıp ordan almayın dememiz doğru olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SudaEriyenAspirin

    Seni mağdur etmemişler paranı iade etmişler işte daha ne istiyorsun?

    1 kişi sorun yaşar 1000 kişi yaşamaz. O 1 kişi sorununu her yerde anlatır ama diğer 1000 kişi durup dururken ben çok memnun kaldım diye söylemez.

    Kişisel bir sorundan genelleme yapıp ordan almayın dememiz doğru olmaz.
    Amerikada olsa firmaya neler yaparlar sirf o vakit kaybi icin.



    Bir insanin is guc kaybi, psikolojik zarari bile onemlidir. Tuketici haklari o kadar mi onemsiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gözlük, her ne kadar umursanmasa da sağlık sektörünün bir parçasıdır. O yüzden sap düzeltme, pabuç değişimi şeyler her zaman yapılır ve para istenmez. Cam işi hassas konu olduğu için şimdiye kadar hiç iade edilememe gibi bir sorun yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SudaEriyenAspirin kullanıcısına yanıt
    Paranı iade ettiler oldu bitti demekle olmuyor bu iş. Eğer gözlüğümü kırmış olsaydım bu süre çok ama çok daha zor olacaktı. Ayrıca gidip gelmelerim esnasında başka şikayetçiler de oluyordu. bunu da gördüm. ama hala bende bir sey olmadı diyorsan böyle devam et...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnigmaEW -- 24 Nisan 2018; 19:48:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.