Şimdi Ara

ATLANTİSNET - KENDİ ALT YAPISIYLA SINIRSIZ FİBER İNTERNET BURADA! [ANA KONU] (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.573
Cevap
30
Favori
81.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sago0202 kullanıcısına yanıt

    Mesaj olarak bildirim geldi, teknik sorun varmış, ekipler hızlı şekilde çözecek diye.

  • Bana sorunun çözüldüğüne dair sms geldi ve sorunum çözüldü. Teşekkürler @AtlantisNet Destek

  • Merhaba, Aboneliğim 7 Aralık 2024 tarihinde başlamış olup, 28 Aralık 2024 tarihinde tarafıma 21 günlük kullanım yerine 350 TL tutarında tam fatura yansıtılmıştır. Konuyla ilgili destek sağlayabilir misiniz?

    Hizmet No: 3400185995 @AtlantisNet Destek

  • muhammedakca34 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetin başladığı 20.günde fatura oluşturulup 30.güne kadar ödeme yapması beklenir. 30.gün son ödeme günü ve hattın kısıtlandığı tarihtir. Bu modelde abone son ödeem tarihinde ödeme yapmadığında hattı kısıtlanır hizmeti iptal etmek isterse sadece 1 aylık faturayı ödeyerek firmadan ayrılabilir. Ülkemizdeki diğer tüm operatörler aboneye faturasınıı 30.günde oluştururlar ve aboneye ödeme yapması için 10-15 gün süre verirler siz hizmeti kapatmak istediğinizde son faturanın oluşmasını beklersiniz ama faturanız oluştuğu gün aslında 10-15 gün daha borçlanmış olursunuz bunuda size hizmetiniz sonlandıktan sonra son 1 fatura daha çıkarmak için yapılan bir oyundur. Aslında adil olan bizim modelimizdir ama fazladan kısmi fatura çıkarmak tüm firmaların işine geldiği için kimse sesini çıkarmıyor. Vatandaşta bu durumu normal karşılıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3400148653 numarali aboneniz olarak 3 aydir firmanizdan hizmet aliyorum. Hattimi altyapi olarak gormek icin sorguladigimda PORT YOK gorunuyor. Bu konuda ne yapilmasi gerekiyor. ?

  • megaladon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, durumu türktelekom müdürlüğü ile görüşmeniz gerekiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Merhabalar Tekrar'dan LoL sunucusun'daki TR ms'im bakım sonrasın'da 2'den 5-6 oldu ve garip bir Lag hissi oluştu ayrıca Battelfeild 4 sunucuların'daki Oyun Pingim ise 50 önce'den 35Ping alıyordum acaba Yurt Dışı Portları ile alakalı bir değişiklik mi yaptınız?

  • Gabrien34 G kullanıcısına yanıt

    Peering değişti, ondan dolayı Comnet yerine Vodafone'ye geçiş oldu, pingler arttı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jeannen -- 4 Ocak 2025; 4:27:17 >
  • jeannen J kullanıcısına yanıt

    Emin miyiz umarım tekrar'dan Comnet ve ya Atlantisin kendi altyapısına geçiş olur o halde

  • Gabrien34 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kendi altyapımız ile sağladığımız hizmetimizi üst operatör olarak vodafone a teslim ediyoruz. Gerekli güncellemeler ve iyileştirmeler sürekli olarak takip edilerek yapılmaktadır. Bahsettiğiniz sorunların kısa sürede düzeleceğini düşünüyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Geçtiğimiz günlerde bir destek kaydı bıraktım ama benim anlattığım konudan bağımsız olarak teknik ekip sadece DNS değiştirip geçmiş panelde. Birde modem ara yüzünde tam panel denetimine ihtiyacım var. Mevcut şifre sadece basit görüntülemeye izin veriyor. Ben port yönlendirme NAS cihazı bağlama ev ağına pi-hole reklam engelleyici falan kuracağım. Modemin Tam yetki kullanıcı şifre bilgisi önemli ve paylaşmak istemiyorsanız en azından değiştirin ve o şekilde iletseniz de olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Most Vasat Player -- 4 Ocak 2025; 20:8:21 >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Video'da kanıtlı olarak gösterdim 1080p bir video önce'de açmakta zorluk dahi çekmezdim ama bu son güncellemeler hataları düzeltiğini pek zannetmiyorum Kendi altyapınız'dayken sanki çok daha verim alabiliyordum

  • Gabrien34 G kullanıcısına yanıt
    Hizmet numaranız nedir kontrol edelim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gabrien34 G kullanıcısına yanıt
    Tekrar kontrol sağlayın lütfen

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Videolar'daki sorun yok fakat Ping problemi devam ediyor detaylı kontrolu daha sonra kontrol edebileceğim

  • Gabrien34 G kullanıcısına yanıt
    Bununla ilgilide network ekibimiz haftaiçi bng değişimi sağlayacaklar sonrasında birlikte kontrol edelim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler

  • Most Vasat Player M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yetkili giriş için sms gönderdim.
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Umarım hızlı şekilde çözülür yurt içi ve yurtdışı ping değerleri, yurtiçinde +3+4 ms artışı olup yurtdışında +10'a yakın bir artış oldu.

  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.