Şimdi Ara

Atmosferik motorlar dönemi kapandı mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
0
Favori
3.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Teşekkürler. Daha iyisi sizlerin olsun.

    Yas ne 30 u, 33 u geceli 3 ay oldu. Yaslandık be.

    daha iyisi sizlerin mi olsun altı üstü seninki cvt benimki manuel advance

    o değilde çocuklar amca diyor ya, sinir oluyorum benimde 32,5

    "Daha iyisi sizlerin olsun" allasen bu cümleden ne anladın ?

    Sende baya bi yaşlıymışin hani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Teşekkürler. Daha iyisi sizlerin olsun.

    Yas ne 30 u, 33 u geceli 3 ay oldu. Yaslandık be.

    Hocam bi bineyim ona vuracam kirbaci
    İain espirisi soyle detayli kapsamli bir test yapariz birde video mis olur

    Corolla mı auris mı sorularının cevabı var daha hocam. canin sagolsun vur kirbaci. O degilde @icemy corollayi test ederse eyvah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • formula 1'de bile turboya geçiliyor seneye, daha ne atmosferigi artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Teşekkürler. Daha iyisi sizlerin olsun.

    Yas ne 30 u, 33 u geceli 3 ay oldu. Yaslandık be.

    daha iyisi sizlerin mi olsun altı üstü seninki cvt benimki manuel advance

    o değilde çocuklar amca diyor ya, sinir oluyorum benimde 32,5

    "Daha iyisi sizlerin olsun" allasen bu cümleden ne anladın ?

    Sende baya bi yaşlıymışin hani.



    haaa haberdar etmişsin bende alıntı yaptın sandım :) sadece bana yazdın sandım :)

    hayırlı olsun hacı :)




  • avensis42 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Teşekkürler. Daha iyisi sizlerin olsun.

    Yas ne 30 u, 33 u geceli 3 ay oldu. Yaslandık be.

    Hocam bi bineyim ona vuracam kirbaci
    İain espirisi soyle detayli kapsamli bir test yapariz birde video mis olur

    Corolla mı auris mı sorularının cevabı var daha hocam. canin sagolsun vur kirbaci. O degilde @icemy corollayi test ederse eyvah.

    Bak o fena olur iste ben sana soyleyeyim diger tum videolarimizi sollar corollami auris mi testi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • umutsirvan kullanıcısına yanıt
    sağlamlığını baştan test etmek lazım
  • Bir ara cihanın chipli Leonu ile kapistiracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    sağlamlığını baştan test etmek lazım

    Keske bayiye gitseydik Ogün test icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    sağlamlığını baştan test etmek lazım

    Keske bayiye gitseydik Ogün test icin.

    aslında cvt değilde dsg alan arkadaşlara yardım etmek isterim.cvt yi baştan bozup imajını yerle bir etmek sarsıcı olabilir Toyota için.




  • Artık elektrik devri
    Şaka bir yana atmosferik motorun dönemini kapatmaya çalışan otoritelerin alnını garışlarım, ciddiyim.
  • Kim bilir belkide ileride yapılacak küçük bir teknolojik dokunuşla atmosferik motorlar turbo beslemeli motorlardan birim bazında hem güçlü hemde daha az yakıt tüketir hale gelecek....
  • Türkiyede atmosferik motorun güncelliğini kaybetmesi uzun yıllar mümkün değil vergisini benzinden alan ülkede turbo araca binmek cesaret işidir lpg olayı var. turbo araçlar yüksek hızlarda atmosferik araçlardanda fazla yakıyor üstelik lpg de sorunlu bana göre bizde başka bir yakıt türü ortaya cıkmadıkca bu şekilde uzun yıllar devam eder.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Avrupada emisyon kriterleri yüzünden motor hacimleri küçülüyor. turbosu olmayan araç kalmadı. zaten avrupalı aracı en fazla 4-5 sene tutuyor. O bile fazla. o yüzden dayanıklılık problem değil.

    Amerikalı arabayla uzun yollar yapıyor. Amerikan otobanlarına 1.2 tsi, 1.4 tsi falan dayanmaz. Yüksek hacim atmosferik kullanıyorlar. Sıkıntı çekmiyorlar. Uzun süre kullanıldığından sorunsuzluk önemli. Amerikadaki araçların çoğu 4 yaşın üzerinde.

    Ülkemizde lpg çok önemli. Likid lpg sistemleri pahalı. Ayrıca halkımız turbo nedir nasıl kullanılır bilmiyor. Motor çalıştırırken ve stop edilirken 1 dakika bekleyen türk yok gibi birşey. Sonra turbo arızası oluyor. Olur tabi. Zaten turbo narin bir sistem. Hor kullanmaya alışık değil.

    Amerikada benzin sudan ucuz ne işi olsun milletin turbo araçlarla turbo aracı 6 ayda parçalarlar dağılır gider orada 2500-3000 motor araç kullanıyorlar oarada 1.6 motor atmosforik araç sadece türkiyede kaldı nerdeyse vergi yüzünden şaka gibi almanlar bile bizim için 1.6 motor mercedes yapmadılarmı. tam bi komedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vedat61

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Avrupada emisyon kriterleri yüzünden motor hacimleri küçülüyor. turbosu olmayan araç kalmadı. zaten avrupalı aracı en fazla 4-5 sene tutuyor. O bile fazla. o yüzden dayanıklılık problem değil.

    Amerikalı arabayla uzun yollar yapıyor. Amerikan otobanlarına 1.2 tsi, 1.4 tsi falan dayanmaz. Yüksek hacim atmosferik kullanıyorlar. Sıkıntı çekmiyorlar. Uzun süre kullanıldığından sorunsuzluk önemli. Amerikadaki araçların çoğu 4 yaşın üzerinde.

    Ülkemizde lpg çok önemli. Likid lpg sistemleri pahalı. Ayrıca halkımız turbo nedir nasıl kullanılır bilmiyor. Motor çalıştırırken ve stop edilirken 1 dakika bekleyen türk yok gibi birşey. Sonra turbo arızası oluyor. Olur tabi. Zaten turbo narin bir sistem. Hor kullanmaya alışık değil.

    Amerikada benzin sudan ucuz ne işi olsun milletin turbo araçlarla turbo aracı 6 ayda parçalarlar dağılır gider orada 2500-3000 motor araç kullanıyorlar oarada 1.6 motor atmosforik araç sadece türkiyede kaldı nerdeyse vergi yüzünden şaka gibi almanlar bile bizim için 1.6 motor mercedes yapmadılarmı. tam bi komedi.


    bir amerikanla yazışırken türkiyede 1.2 motor var demiştim

    adam motorsiklet motoru mu dedi

    yok araba dedim, kaldı öyle




  • atmosferik motorun sesi yeter, ayrıca i-vtec varsa uzun yıllar sorunsuz kullanabileceğin Turbo motorun var gibi düşünebilirsin.
    atmosferik motorlar yüksek devirleri sever ve saatlerce korkmadan yüksek devirleri çevirirler, saman alevi gibi değildir atmosferik motorlar,
    uzun soluklu sürüşlerde süper keyif verir. turbom patladı, çatladı diye düşünmezsin. motora basarsın bastıkça basss dediğini hissedersin.
    iyi forumlar.
  • kalmadı eski saf güçlü motorlar, şimdi hepsi hormonlu
  • Atmisferik devri kapanmaz,ama turbolar piyasada cok daha yaygin olacak.
    Ikisininde kendine has avantaji var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • civic hb 1.8 I-vtec aracım var. turbo motorlar ne kadar cezbetse de nedense soluksuz ivmelenmeyi seviyorum. sürekli nefesi kesilip sonra nefes alan insan gibi gideceğime. ciğerime çekerim tüm nefesi basar giderim.
  • Turbolar yayılmaya devam edecek katılıyorum ama şu da var türkiyede avrupa gibi araçlar 3-5 yılda çöpe atılmıyor yıllarca kullanılıyor o turbo araçlar 250-300 bin km lere geldiğinde çıkarıcağı extra masrafları yaşarşak hep beraber göreceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.