İyi akşamlar arkadaşlar, yakın zamanda 2.5 milyonluk bir bütçe ile arabamı yükseltmek istiyorum güncel olarak kullandığım araç Peugeot 5008. İkinci el piyasasında gözlemlemelerime göre 2020 model BMW 5.20i ve Audi A4 Allroad Quattro 90 bin km lerde bana makul gözüktü, bu iki araç arasında kaldım. Sizlerin de yorumlarınızı görmek isterim. Ekstra olarak siz ne tercih ederdiniz ve neden? Bu arada 0 araç piyasasında da skoda superb alınabiliyor bu da başka bir alternatif. |
Audi A4 Allroad Quattro 2.0TDI vs BMW 5.20i 1.6
-
-
A3 sline bakabilirsiniz . SUV dan sonra size sürüş keyfi verecek araç lazım bence. Süper b falan dede arabası . A4 ve 5.20 de size iki boy büyük gelir. Siz A3 bakın . 2.700'e falan sıfırını bulursunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1) birisi d segmenti birisi e segmenti. Kıyas yanlış tabiki 520i
2) birisi 2.0 dizel birisi 1.6 benzin. Ben 2.0 dizel kullanıcısı olarak 1.6 benzin derim. Sadece depo olarak üzsün geri kalanda cebinizi yormaz
3) a4 sürüş olarak daha zevkli gelsede E segmenti rafineliğinin yerini tutmaz
4) şanzımandan dolayı bi kere 520i zaten kazanıyor
520i alın geçin. Yalnız 5008 den sonra çok çağ atlatır ve ilk 1 yıl park sorunu yaşayabilirsiniz ebatlarından ötürü alışmanız zaman alır
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
5 Kişilik bir aileyiz hocam yoksa emin ol benim de kafamda neler vardı malesef s3 aile için uygun bir araba değil.
-
Stronic şanzıman için de aynısı geçerli midir bilmiyordum.
-
Çift kavrama ve yağlı olsa bile onunda "debriyajları" olduğu için kavrama veya mekatronik bakımı gerektirecektir. Şanzıman sorun çıkarmasada içerisinde zamanla eskiyen mekanik parçaları var.
Zf8 de sadece şanzıman yağı, filtresi değişimi yapar geçersiniz. Ha bide tork konvertörünün (sanayi tabiriyle şanzıman türbini)n revizyonunu yaptırırsınız (yağı mı değişiyor yoksa başka bişeyi varmı bilmiyorum) geçersiniz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim bilgilendirmen için.
-
2020 520i dediğiniz G30 5 metre limuzin gibi bir şey.. kalitesine, konforuna lafım yok ama bu araçlar haddinden fazla büyüdü. yurtdışında yakın boyuttaki Superb ile nereyi boş bulsak hiç bir yere arabayı sokamadığımızı hatırlıyorum, bir kapalı otopark bulduk da son anda öyle hallettik. trafikte de oraya buraya sokmak, dönmek, o şeride geç, dar sokaktan dön falan tövbe dedim artık benim böyle araçlarla işim olmaz.
station olsa, yani touring 520i olsa neyse, en azından o büyüklük muazzam kullanışlı bir bagaja yol açıyor. al içeride kamp kur, hayat kur, köpeğini taşı, ne istersen taşı. ama goca sedan olunca bir sürü valiz koyar gidersin anca.
520i efendi efendi otobanda gitmelik prestij arabası. A4 allroad çok daha kullanışlı, ismine yakışır motoru olan, daha kullanılabilir boyutlarda, quattro avantajı falan daha optimum bir araç. kapısı vakumlu olmayıversin, kütüphane yalıtımı mesela bana şart değil, iyi bir yalıtım olsun yeter.. bir aracın her üst sınıfı, sizin o sınıfta sulan nitelikleri illa arayacağınız anlamına gelmemeli. ihtiyacınıza göre araç seçin bence. sadece Audi A4 neslinin artık epey eski olması düşündürüyor. ben olsam Volvo Xc60 da bakabilirdim o rakamlarda. elektrikli modelleri de göz ardı etmeyin derim.
-
90 bin km ye gelmiş 1.6 BMW alana kadar her türlü 2.0 TDI Quattro alırım
Çok çok DSG cortlasa mahallede bile tamiri var
Burada anlamadığım neden A6 değil de a4
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2.0 tdi + guattro a4 allroad'u 1.6 arkadan itişli 5.20'ye her türlü tercih ederim. 1.4 tfsi avantı 7 sene kullandım, çok memnun olarak sattım. Bakımları zamanında yapıldıysa ve düzgün kullanıldıysa şanzıman sıkıntısı yaşama olasılığı düşük, kronik sorunu da yok.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X