< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
AUDI A4 B9 (ANA KONU) (585. sayfa)
-
-
245 beygir bir arabaya göre birşey değil, piyasada muadili ve daha az yakanı yok. Benim de niyetim var zaten 45 tfsi bir a4 veya a5 e geçmek, 40 tdi iyi ama dizel işte kalkışları biraz zayıf kalıyor :)
-
Minnak motorlu araçlara binmiyorum. Güç konfor önceliğim. F/p 45 tfsi rakipsiz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Tüketimlerimi ve araca dair harcamaları tuttuğum sprintmonitor linkini paylaşayım bende..
Siteyi / programı tavsiye ederim.
www.spritmonitor.deGasoline consumption: 6,82 l/100km - Audi, A4, 1.4 Tfsi Avanthttps://www.spritmonitor.de/en/detail/1572841.html
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin uzun -- 18 Kasım 2024; 11:53:1 > -
Yağ yaktığı için 2.0 TFSI yani 45 TFSI alınmaz.
15.000 Kilometrede 1.5 Litre yağ eksiltiyor.
A4 BİTTİ
A5 SportBack BİTTİ
Bakalım A5 Sedan nasıl olacak.
-
Şehir içinde full depo aracımla 310 Km yol gidiyorum ( yakıt ışığında 40km gider yanıyor şuan ) Yani tam bitene kadar tahmini 320/325km yol yaparım.
Söylediğim gibi bu söylediğim full şehir içi için geçerli. ( Sorun değil valla yaksın diyorum , uzun yolda yakıtı gayet güzel ancak şehir içinde kan alıyor maşallah kan )
Aracım 45 TFSİ Sline 2022
-
Burayı Lada forumu sandın herhalde senin lafınla araç seçelim :) Bu arada 45 tfsi otomobilim 5 yaşında ve yağ yakmıyor. Yaksa da ekler geçerdim. Boşuna dolanma buralarda trol vatandaş:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yağ ekliyor musun eklemiyor musun ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aracim 30.000 km’yi gecti, hic de yag yakma gibi bir sorunu yok. Hatta iki bakima da yag seviyesi dusuk seviyeye gelmeden yagi degisti, hic yag eklemem gerekmedi.
Bilmediginiz, kullanmadiginiz araclar hakkinda yorum yapmayin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dostlar o elemanı engelleyin . Trol bir kullanıcı Mercedes formunda da aynı şeyleri yapıyor . Engelleyin geçin yazdıklarını görmüyorsunuz . Parasız çulsuz ve trolun teki . Engellemek en güzeli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Böylelerini yok saymak en güzel cevap arkadaşlar,keyifle kazasız güzel sürüşlerimiz olsun. Farkındalığı olan bir forum bu tarz kişiler kararsızları kendine çeker.
-
Kararsız derken A4 üretimi durduruldu zaten
Sıfır satışı bitti
G20 mi w206 mı alayım diye düşünüyor insanlar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bi sus Allah rızası için ya...Sus da millet huzur bulsun..Alan almış satan satmış.. Biz mutlu mesut biniyoruz..Sana ne !!!
-
Alan almış da, bundan sonra alacak olanlar, ÜRETİMİ BİTMİŞ ve SATIŞI DURDURULMUŞ bir model aldıklarını bilsinler.
Üretimi biten tedavülden kalkan mal alacakların bilmek hakları değil mi ?
-
O kisiler 1.6lt motor 170 beygir arkadan cekis veya 1.5lt motorlu dort ceker araba yerine 2.0lt motor (benzin/dizel) Quattro’ya binmek icin aliyor zaten.
Ayrica bu kisiler, malzeme kalitesi ve henuz maliyetler nedeniyle herhangi bir kisilmaya gidilmemis araclar oldugunu bildikleri icin aliyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Alan alır zaten. Alınmışa lafımız yok. Her malın bir bedeli, her malın bir alıcısı olur.
Lakin 2015 yılından beri aynı kasa. Eski teknoloji eski tasarım eski yüz.
2.0 alıp da yüksek MTV ödemek isteyen olur mu ? Olabilir.
Devlete yüksek vergi ödediğiniz için minnettarız.
-
Rica ederiz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
MTV rakamı araç maliyetleri yanında bence önemsiz kaldı. Audi A4 alan, aynı fiyata mercedes C ya da BMW 3 alsa, devlete daha az ÖTV/KDV vergi ödeyecek. vereceği bedelin çoğu markaya gidecek. Distributor karları Doğuş, Borusan...vs benzerdir.
Markalar ürünleri ömür döngülerinin başında yaptıkları yeni kasa yatırımları için 4-5 yılda geri dönüş beklerler. Örnek yeni C serisi projesi, yeni mühendislik maliyeti+ kalıp maliyeti+ üretim maliyetleri...vs ilk 4 yıl satış adedi ve satış fiyat tahminleriyle, 4 yılda çıkaracağı yeni kasa C serisi projesinin maliyetini çıkarırsa, projeye girer.
Sonrasında bu maliyetlerden kurtulan ürün, daha uyguna satabilir. (Euro bazlı enflasyon hariç) Hele hele 10-12 yaşına doğru ürün yaşam döngüsünün sona geldiğinde artık kar bile gözetmeden, elinde kalan parça stoklarını eritmeye çalışır. Yoksa bu parçalara stok maliyetine katlanacaktır.
Bu sebeple benzer sınıf, premium bir aracı, ÖTV/KDV den arınmış fiyatına baktıgınızda A4'ü, C sınıfına göre çok daha uyguna almış olursunuz. Hem de 2000 cc motor, quattro teknolojisi vs ile.
Tabiki dizayn olarak eski algısını parayla ölçülebilecek bir kısmı yok. İsteyen tercih eder yada etmez.
2. el değeri olarakta her ne kadar ürün A4 olarak üretilmeyecek olsada yerine gelecek A5, çok daha yüksek fiyatla geleceği için, 2. elde de çok kaybettirmeyecektir. Ocakta gelebilecek 2000 CC'lere ÖTV artışı ile de çok daha fazla değerlenme şansı da var.
-
Beyler şu elemana cevap vermeyi bırakın. ( CaptainSkyWalker ) Ben de kendisini normal araç sahibi olarak düşünüyordum ancak değilmiş. Kendisi tam bir trol yani boş boş bilgisizce yazıp gidiyor. Ben 2 ay önce 2.4m e aldığım araç şuan 2.7/ 2.8m ' e satılıyor. Bu araçlar çok daha fazla değer görecek. Quatro 2.0 araçların değerini bilin çıkarmayın elinizden. Elektrikli araçların kalitesi ve keyfi ortada. Elektrikli araçları alanlar işimi görsün algısıyla alınıyor . Sahip olduğumuz araçlar gerçekten de kıymeti doğacak olan araçlar.
22 model 45 TFSİ Sline araç almıştım. İyi ki de almışım diyorum. Ben bu aracı ticari için almadım ancak söylediğim gibi 2.4m e aldığım aracımın muadillerine baktığımda 2.8m üstünde geziyor. Artsın istemem ancak bu araçlar gerçekten de kıymetli modeller.
Herkes aracının kıymetini bilsin denemediğim elektrikli araç kalmadı. Gerçekten de beş para etmez araçlar. Tesla , Togg ve Tüm çinlileri test ettim yok abi gerçekten de AUDİ kalitesi farklı. Bmw i4 modelini denedim o araç evet güzel bir tasarım EQE de güzel bir araç ancak ELEKTRİKLİ araç alacaksan da özellikler ve menzin olarak mantıklı olmuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X