< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 7 Mart 2018; 22:42:52 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 7 Mart 2018; 22:42:52 > < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
Eskiden BMW'de 4 silindir motor bulmak zordu, hatta E36 318is gelip de 320i parası istenince çüş falan demiştik. BMW geçerken 6 silindir sesinden, Mercedesi kompresor vızıltısından ayırt ederdik. Mercedeste 5 silindir dizeller vardı, Audi'de farklı hacimlerde 2.5-2.7 turbo motorlar vardı, E sınıflarının çoğu 6 silindir 3.0 civarı idi zaten. Ses performans vs muhteşemdi, ipek gibi çalışırdı motorlar. 300m 3.5'ler, X5 4.4'ler gerçekten araç motor gamı çeşitliliği olarak avrupadan farksızdı Türkiye. Yıllar geçtikçe palazlanan Ötv katliamından sonra piyasada bir kaç istisna dışında 2-3 tip motor kaldı, 1.4-1.6 turbo ve 1.6 dizel mamüller. B sınıfından, spor Gtı'lardan E premiumlara kadar bütün araçların motoru asker gibi aynı.
Sözün özü sen boşa A6 3.0'in fiyatını falan güncelleme, bu araçlar bize yalan olduğu için 1 milyon olsa da kimsenin umrunda olmaz artık. Yeni kasa A6, 1.4 tsi temcit pilavı motorla gelince onu güncellersin. |
Ülkemizde fiyatların nereye gittiğini göstermek ve Almanya'da 55 bin Euro olan aracın Türkiye'de ki fiyatını vurgulamak için var.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |