Şimdi Ara

Audi A6 C7 Kasa Arıza

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle iyi forumlar hayırlı Ramazanlar arkadaşlar,
    Audi a6 c7 kasa binicisiyim yaklaşık olarak 2 hafta önce esp, el freni arızası aldım stop ettim tekrar çalıştırdığımda hata duruyodu yoluma devam ettim daha sonra bindiğimde hata yoktu. Daha sonra bu olaydan sonra özel servisime gittim makinaya bağladığında yakıttan olduğunu söyledi bende yıllardır shellden almama rağmen opete geçtim. Bundan yaklaşık 1 hafta önce direksiyon hatası aldım kitlendi hiçbir şekilde çevrilmiyodu bende zorlamadan stop ettim ertesi gün düzelmişti. Aracım 107 binde 2014 model bu olaylar neden oluyo olabilir veya başına gelen arkadaşlar varsa bilgisi olan yazarlarsa sevinirim şimdiden iyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Buna benzer sorunları yıllar önce A4 kasada yaşadık, aracın neredeyse değişmedik elektrik aksamı kalmamıştı fakat sorunlar ara ara devam ediyordu sattık kurtulduk. Sizin sorununuz muhtemelen kontrol ünitesi ve ona gelen sensörlerin kısa devre yapıyor olması. aracın komple elektrik aksamına bir baktırmanız gerekecek.
  • Cevabınız için teşekkürler peki neden kaynaklı yapıyor olabilir bir sonuca vardınız mı ? Özel servistemi yaptırdınız uygulamaları yoksa yetkilide mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu mevzu yaklaşık 7-8 sene önce idi ilk arızalarda servise gittik sonraki arızalar için Maltepe de bir özel servise gittik orada bütün sensörler değişmişti çok tuzluya patlamıştı sonra o sinirle satmıştı bizimkiler aracı. Servis sadece arızalı yeri çözüyor fakat arkasından öbür arıza geliyor arıza vermeyen parçaları değiştirmeye yanaşmadıklarından biz gece yarısı iki defa yolda kalıp çekici ile aracı çektirmiştik. Bardağı taşıran arıza Malkara da gecenin bir vakti aracın yağ yok ikazı ile marş basmaması idi halbuki yağ vardı.
  • Ben böyle anlamsız hatalar aldığımda parça değişiminden önce soketleri ve kabloları kontrol ederim. Gerekirse değiştiririm. Daha önce problemli bir peugeot 206 almıştım. Sürekli bir takım hatalar veriyordu. Sebebi ise aracın tesisatını mahvetmişlerdi. Soketlerin tırnakları kırık, kablolar ekli gibi bir çok tesisat problemi vardı. Çoğu noktayı kendim yenileyerek veya sağlamlaştırarak tamir ettim. Tesisat sorunları, ya kazalardan sonra doğru toplanmamasından ya da bir sebepten motor indiyse tesisatın düzgün toplanmamasından kaynaklanıyor.
  • Yakittan olmasi cok sacma. Hic zannetmiyorum.

    Ben ise akuyu degistirmekle baslardim. Bence denemekten fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu olaylardan önce sağ ön tampondan ufak bir kazaya karıştı araç sürtme vardı ve sağ çamurluktan kasma yaptığı için düzelttirdim farda su alıyodu içten tırnak kırılması vardı tamire girdi bu sebepten dolayı elektronik aksamın doğru toplanmama ihtimali olabilir mi? Birazdan servise gidicem konu ile ilgili bilgilendirmesini yazıcam başka arkadaşların da başına gelirse bilgilensinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A3 2013 Multimedya Ekran
    2 ay önce açıldı
    AUDİ A6 C6 hakkında
    9 yıl önce açıldı
    Audi A5 şanzıman sorunu!
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Elektronik aksamın yakıttan hata vermesi yada arıza yapması çok saçma bence. Klasik servis yalanı işte .



    Beyin kaynaklı bir hata olabilir mi acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hop hop hop!



    Beyin falan, ters yönde gidiyorsunuz :) O tarafta kucak var...



    Bu gibi elektronik hatalarda, önce loglara bakilir. Yazılımcıların bir deyimi vardir, " loglar yalan söylemez."



    Önce bir obd baglanti modülü edinin. Ya da ariza bakan servislerden birine girin. Güzelce aracınızın bsi menusune girip abs sistem testi yapin. Hata kodlarini not alin.



    Sonra tum sistem testi yapin baska arizalar varsa onlarin da hata kodunu not alin.



    Belli ki ingilizce de var, meterya inciniiir falan





    quote:

    005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller

    P1653 - 008 -

    Freeze Frame:

    Fault Status: 01101000

    Fault Priority: 0

    Fault Frequency: 49

    Reset counter: 255

    Mileage: 168730 km

    Time Indication: 0

    Date: 2015.03.08

    Time: 00:13:44



    00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45)

    012 - Electrical Fault in Circuit



    01327 - Control Module for Parking Aid (J446)

    004 - No Signal/Communication - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00100100

    Fault Priority: 5

    Fault Frequency: 13

    Reset counter: 245

    Mileage: 168730 km

    Time Indication: 0

    Date: 2015.03.07

    Time: 18:41:26



    00003 - Control Module

    014 - Defective - Intermittent

    Freeze Frame:

    Fault Status: 00101110

    Fault Priority: 5

    Fault Frequency: 1

    Reset counter: 77

    Mileage: 70716 km

    Time Indication: 0



    02596 - Rear Brake Pads Worn

    008 - Implausible Signal

    Freeze Frame:

    Fault Status: 01111000

    Fault Priority: 6

    Fault Frequency: 13

    Reset counter: 205

    Time Indication: 0





    Ahanda bunun gibi sonra google dayiya audi a6 c7 dtc diye kodu yazarak bir sorun bakalim, ne diyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güncel- Arkadaşlar an itibar ile çıktım servisten usta tekrar bağladı ve hataları gördü direksiyon kutusundan olduğunu söyledi arızaları sıfırladı 2-3 gün kullan eğer tekrar aynı hatayı alırsan gel direksiyon kutusunu değiştirelim dedi. Yaklaşık 10 yıldır gittiğim ustam yani yalan söyleyecek birisi değil. Bende sordum aynı soruyu ilkinde yakıttı şimdi bu diye ancak farklı arızalar dedi yani ilk arıza yakıtla ilgiliymiş bununla bir bağlantısı yokmuş. Esp ve direksiyon hataları da direksiyon kutusunda birleşik mekanizma olduğundan eğer hata tekrarlanırsa direksiyon kutusu değişecek. Konuyu güncel tutucam arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel- 04.06.18 // Arkadaşlar 1 hafta oldu en son arıza sıfırlamadan sonra çok tuhaf şekilde şöyle özetliyicem daha önce önden sürtme yaptığım kazada adam silecek borusunu takmamış sileceğe bastığım zaman su atmıyodu tabi önemsememiştim ben kabloyu taktırdığım gün 29 u yani arızaları sıfırladığım gün o günden sonra 1 tane hata almadım araçta ki normalde yapması lazımdı ustamla görüşmedim henüz ama silecek borusundan dolayı sanırım böyle bir hata alıyodum çok tuhaf geldi hemde paylaşmak istedim. İyi forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A.Akdikan A kullanıcısına yanıt
    Çok güzel haber.



    Sigorta sensor ile bir hata bekliyordum sivi temasi yada takilmayan uçmuş anladigim.



    Tebrikler



    Farkli farklibhatalar varsa temassizlik sivi temasi sensorlerin sabitlenmesi vs olabilen hatalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle katılıyorum sıvı teması vb. Hatalardan dolayı olabilmekteymiş bu arada ne kadar tanıdık veya güvendiğiniz servis bile olsa bizzat kontrol etmekte fayda var ufak bir kablo takılmaması araçta uyarılara sebep vermekte.



    Sorun çözüldü, yorum yapan fikrini sunan arkadaşlara ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. 2012 A6 C7 kasa aracta hill-holder (yokus kalkis destegi) kendiliginden aktif olmuyor. Araci her calistirdigimda elle tusa basip aktif etmek zorunda kaliyorum. Ayrica emniyet kemerini çözdüğümde Park freni kendiliğinden aktif olmuyor. Ancak hill-holder aktifken kemeri cozdugumde ya da P vitesine alinca park freni kendiliginden aktif oluyor. Bu iki durum bir sorun mudur yoksa ozelligi mo bu? Ozelligi bu ise degistirilebiliyor mu? Simdiden tesekkur ederim cevaplar icin

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.