Şimdi Ara

audi sorun nasıl giderilir? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
1
Favori
10.333
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
    Dostum bu arada 117 bin TL verilmez kesinlikle o A4 e, fiyatta pahalı geldi bana. Neyse seni delirtmeyim ama. Bu arada motor gücü farkıda fazla A4 143 hp, BMW 3.20 d 184HP

    Abi aylarca inceledim 320d'yi, tam alıyorken birileri çıktı fikrimi değiştirdi. Walla ne kadar yansam yeridir ve bunu daha ilk günden farkettim. Full M paket BMW'yi bu rezil arabaya değiştim. Bakalım daha neler gelecek başıma...
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMMaNDeRCX -- 21 Haziran 2011; 19:19:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316


    quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX
    Dostum bu arada 117 bin TL verilmez kesinlikle o A4 e, fiyatta pahalı geldi bana. Neyse seni delirtmeyim ama. Bu arada motor gücü farkıda fazla A4 143 hp, BMW 3.20 d 184HP

    Abi aylarca inceledim 320d'yi, tam alıyorken birileri çıktı fikrimi değiştirdi. Walla ne kadar yansam yeridir ve bunu daha ilk günden farkettim. Full M paket BMW'yi bu rezil arabaya değiştim. Bakalım daha neler gelecek başıma...


    Yapma be hocam KEYLESS GO HARMAN CARDON ses sistemi yokmuydu onlarda araba zaten sensörlerle dolu, hafızalı koltuk vs. çok dolu bir aracı nasıl bıraktınız. Bence şansınızı deneyin, paranızı alma konusunda.

     audi sorun nasıl giderilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CoMMaNDeRCX -- 21 Haziran 2011; 19:18:08 >




  • Bunda da audi müzik arayüzü varmış :) acaba ne işe yarıyor ve bağlantı ara kablosunu nasıl bulacam? Çünkü torpidonun içinde olması yetmez gibi tv'lerin scart girişine benzer bir bağlantı yeri var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcelik316 -- 21 Haziran 2011; 19:55:22 >
  • hocam 110 küsür lira a4 e mi verilir yapmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frk96 -- 21 Haziran 2011; 20:29:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    hocam 110 küsür lira a4 e mi verilir yapmayın

    Walla ben 117+masraf ~ 120 bin tl verdim. Ama bu parayı eder mi dersen, bu müşteri memnuniyeti ile etmiyor gibi gözüküyor.
  • Merhaba arkadaşım,

    Sipariş ettiğiniz araç ile tarafınıza teslim edilen araç arasında sizin LEHİNİZE bir donanım artışı varsa ve fiyat farkı talep edilmediyse zaten bir şikayetiniz olmaz. Ancak sizden ekstra bir ücret talep edilmiş ve siz de bunu ödemekten vazgeömiş iseniz aracı almazsınız ve taraflar birbirlerini karşılıklı olarak ibra eder (siz parayı vermez ve aracı almazsınız, onlar da kaparoyu iade eder, aracı başkasına satarlar).

    Ancak sipariş ettiğiniz araç ile tarafınıza teslim edilen araç arsıdna sizin ALEYHİNİZE bir donanım eksilmesi varsa ve fiyat farkı da iade edilmediyse sizin bir alacak hakkınız doğar. Bu durumu AUDI yetkili satıcısı size mutlaka belirtmek zorundadır ve donanımın bedelini araç satış fiyatından (vergisiz) düşmesi gerekmektedir. Eksik donanımın bedelini mahsup etmiş ise sorun yok ama etmemiş ise ve bu çok fazla bir tutar değilse yetkili satıcı nezdinde temaslarda bulunun. İddianızı inkar ve talebinizi reddederlerse DOĞUŞ OTOMOTİV'e başvurun ve şikayetinizi ayrıntılı olarak anlatın. Doğuş Otomotiv'den cevap alamzsanız AUDI AG'ye Türkçe mektup yazın ve mail ile gönderin. Cevap gelmez veya gecikirse hemen DOĞUŞ OTOMOTİV'e NOTER kanalı ile İHTARNAME gönderin. İhtarnameye cevap verir ve sizi haksız bulurlarsa TÜKETİCİ MAHKEMESİNDE dava açın ve DAVALI olarak AUDI AG ve Doğuş Otomotiv A.Ş.'yi gösterin.

    Tabi bunnun için eksik donanımın bedeli elle tutulur bir meblağ olması gerek. 500-1000 TL için değmez ama 3000-10000 TL gibi donanımlar için değer.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    DOĞUŞ OTOMOTİV
    Yönetim ve İletişim : Şekerpınar Mah. Anadolu Cad. No:22 PK:41490 Çayırova/KOCAELİ
    Santral Telefon Numarası : (0262) 676 90 90
    Kanuni Merkez : Maslak Mahallesi, G-45, Ahi Evran Polaris Cad., No:4, Ayazağa-Maslak, Şişli/İstanbul

    AUDI AG
    Postanschrift / Posta Adresi: AUDI AG 85045 Ingolstadt / Almanya
    Telefon +49 (0)841 89-0
    Telefax +49 (0)841 89-32524
    E-Mail kundenbetreuung@audi.de




  • Doğuş Otomotiv gibi bir şirket Türkiye otomotiv piyasasının 1 numaralı yüzkarası. Bunu 49999. defa söyledim, bu da 50000. defa olsun. VOLKSWAGEN, AUDI, SEAT ve SKODA, hatta BENTLEY ve LAMBORGHINI de hepsi çok güzel ama Doğuş Otomotiv "Amerikanvari" KORKU POLİTİKASI ile KURUMSAL TERÖR yaratmak ve müşteriyi iğrendirmek ile ne amaçlıyor acaba? Sürekli yaptığı zamlara kılıf mı uyduruyor, parası olan gelsin mi diyor, ne diyor.

    Bu arada, 110.000 TL'ye AUDI A4 2.0 TDI sizin tercihiniz miydi acaba?

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316

    Arkadaşlar ben sıfır km bir audi a4 aldım (2.0 TDI, Multitronik 2011). Aracı teslim aldıktan sonra bazı özelliklerin anlatılandan farklı olduğunu gördüm. Audi info ve aracı satın aldığım izmir eröz audi'yi aradım. Durumu belirttim ama bana hiç bir yardımları olamacağını istediğm yolu izleyip istediğmi mahkemey verebilceğimi belirttiler.

    Bu durum için sizin önerebilceğiniz bir yöntem var mıdır? Teşekkür ederim.




  • Tercih tam olarak benim sayılmaz aslında. Son kararı ben verdim ama sonuçta almaya karar verdiğim araç bu değildi (ben anlatılan farklı bir aracı almış oldum) ve tanıdık bir arkadaş bizi audi ye götürdü. Adam övdü durdu... Sonuç itibariyle 117 bin tl ye amış bulunuyorum.
  • konu gittikçe çirkinleşiyor bence bilmiyen insanlar konu hakında yorum yaptıklarından dolayı esas mağdurun kafası karışıyor sayın mehmet bey sizin zararlı çıkabilme olasılığı zayıf ama var malesef üzülerek söylemek isterim audi nin hukuk danışmanı bu yazılanları duysa kanunen size tazminat davası açsa büyük olasılıkla kazanır ben size audi kulanıcısı olarak birebir olanları yazdım benim doğuş otomotivle bir ortaklığımda yoktur fakat siz olmayan birşeyleri istiyorsunuz bir audicide çıksın desinki tamam benim arabamda var niye seninkinde yok diye dişimi kıracam ama yok öyle birşey
    ayrıca sizin mağdur olmanızın bana bi zararı yok ama ben vatandaş olarak şize yardımcı olmaya çalışıyorum fakat bazı kisiler sanki ben satıcı firmanın yandaşıymısım gibi eleştirilerde bulunuyorlar lütfen konuya hakim olun
  • Kardeşim anlattıklarının çoğunda haklısın. Bende şu anda türkiyede satılan araçlarda bu özelliklerin olmadığını öğrenmiş bulunuyorum. Zaten araca o özellikleri koymalarını da istemedim hiç. Ama satıcı kadın ben aracı alma aşamasındayken bu özellikler var diyerek bana aracı sattı. Şimdi adamlara bu durumu anlatıyorum. Ama bu onların umrunda bile değil. Bir müşterinin onların satış temsilcisi nedeniyle uğradığı zarar onları hiç ilgilendirmiyor. Kimi arasam beyefendi bişey yapamayız diyor ve telefonu kapatıyor. Böyle bir ticari mantık olur mu? Ben zaten buna kızdığım için uğraşıyorum. Abi sonuçta kesinlikle ne kendim nede bir yakınım veya arkadaşıma bir daha doğuş oto dan araç aldırmayacam. Sebebini de herkes ve onlar bilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcelik316 -- 23 Haziran 2011; 6:55:22 >
  • www.audi.com.tr sayfasındaki audi a4 katalogundan alıntı yaptım.

    Opsiyonel MMI A4’ünüzü daha kolay kumanda etmenizi sağlar:
    Birçok farklı düğme yerine MMI için bir düğme yeterlidir. Bu
    merkezi kumanda elemanı ile örneğin opsiyonel navigasyon
    sistemini, opsiyonel radyo sistemi veya opsiyonel cep telefonu
    hazırlığını tamamen sezgisel olarak kumanda edersiniz. Tüm
    bilgileri okuyabileceğiniz ekran görüş alanınızda, orta konsolun
    üst tarafında ve yüksekte bulunmaktadır.

    Yeni tasarlanmış olan ön göğüs size bir çok bilgi sunmaktadır. Opsiyonel sürücü
    bilgilendirme sistemi size doğru vitesi seçmenizde yardımcı olarak yakıt tasarrufu
    sağlar. Menüdeki vites göstergesi sayesinde sürüş fonksiyonlarını, ekran aydınlığını,
    dış aydınlatmayı ve diğer birçok ayarı kişiselleştirebilirsiniz. Opsiyonel Bang & Olufsen
    ses sistemi, eğlenceli bir ortam sağlar ve 505 Watt müzik gücünde on kanal ve on
    dört hoparlör ile surround ses özelliğine sahiptir. Standart elektro mekanik park
    freni ve ön konsolun üst tarafındaki birinci sınıf kalitedeki standart ekran daha fazla
    konfor sunar.


    Yan ayna isteğe göre:
    Isıtılabilir
    Isıtılabilir cam yıkama memeleri dahildir

    Isıtılabilir ve elektrikli katlanabilir
    Isıtılabilir, elektrikli katlanabilir ve otomatik elektro krom
    Sadece elektrokrom dikiz aynası ile birlikte alınır)

    Isıtılabilir, elektrikli katlanabilir ve otomatik elektro krom, hafızalı
    Sadece elektrokrom dikiz aynası ve hafızalı koltuklar ile birlikte alınabilir)

    Açılır/kalkar cam tavan
    Elektrikli, tek katlı, renkli tonlarda emniyet
    camı, kademesiz ayarlanabilir güneş
    koruması, entegre rüzgarlık, istenilen açılır
    tavan konumu için ön seçim otomatiği
    ,
    merkezi kilitleme sistemi uzaktan kumanda
    üzerinden dıştan kapama özelliği
    bulunmaktadır.


    NOT: Burada yazan "istenilen açılır tavan konumu için ön seçim otomatiği" sizin belirttiğiniz döndürmeli sunroof kumanda kolu oluyor vebence çok kullanışlı bir kumandadır.

    Ve katalogun son sayfasında su paragraf yazılıdır.
    Bu katalogda gösterilen veya tanıtılan modeller, donanımlar ve hizmetler ülkelere göre farklılık göstermektedir. Gösterilen araçlar kısmen opsiyonel donanımlarla
    ek ücret karşılığında temin edilebilir
    . Otomobillerin teslimat kapsamı, dış görünüş, motor özellikleri, ebatları, ağırlıkları, yakıt tüketimi ve çalıştırma
    maliyetleri hakkında verilen değerler katalog basıldığı zamana kadar elde edilen bilgilere göre hazırlanmıştır. Resimlerde renk ve şekil farklılıkları, yanlışlık ve
    baskı hataları yapma hakkımız saklıdır. Donanım ve teknik verilerle ilgili tüm bilgiler Almanya pazarının özelliklerine dayanmaktadır. Değişiklik yapma
    hakkımız saklıdır. Kısmen de olsa basılması AUDI AG’nin yazılı onayına tabidir.



    Özetle bu markada herşey opsiyonel. Siz satın almadığınız donanımlar yok diye markayı ve bayiyi kötüler duruma gelmişsiniz.
    Bir satış temsilcisinin lafına bakarak 100.000 TL bir arabaya verilir mi?
    Katalog okunmaz mı?
    İçine oturulmaz mı? (Eğer bir arabaya 100.000 TL vereceksem, mutlaka test sürüşü yaparım, eğer bulunduğum şehirde yoksa bir bahane ile gerekirse İstanbul'a gider test sürüşünü yaparım, topu topu iki uçak biletine, taksi masrafına ve yarım gün mesaime patlar.)


    Yukarıda yazan arkadaşa katılıyorum. Doğuş Oto'nun avukatları size dava açsa kazanırlar.

    Sizinki son pişmanlık gibi birşey. Satın alırken yeterince araştırmamışsınız, bir satıcı temsilcisinin " evet aynısı" demesine inanmışsınız (belki de o anda siz mmi kumanda panelini düşünürken satış temsilcisi direksiyon ve ekranı düşünüyorsu) ve katalogda gördüğünüz özellikler neden yok diye isyandasınız. Ki onlar opsiyonel özellikler ve size verilen teklifte de yazılı değiller.

    Benim tavsiyem kazasız belasız aracınıza binin. Küçük şeyleri takmayın.
    Bu yazdıklarımı da kötü algılamayın, sinirli vs. yazmıyorum. Kelimelerle yazarken duyguları yansıtmak zordur.
    Sizin durumunuzu da anlıyorum, beklentileriniz karşılanmamış.
    Saygılarımla




  • Teşekkür ederim kardeşim. Bir satıcının lafına gerçekten inanmamak lazım.
  • Hakkını sonuna kadar ara, satış danışmanıyla da ilgili bizzat şikayette bulun, gerekirse de dava aç..

    Ancak, malesef kağıt üzerinde HERŞEY prosedüre uygun işlendiği için, herhangi bir kazanımınız olacağını sanmıyorum...
  • nihayet konuyu anlayan arkadaşlar çıktı fikirlerimi anlayış gösteren arkadaşlara burdan teşekür ediyorum
    arkadaşlar benim kötü niyetim yok yalnızca mehmet beyin içinde bulunduğu durumun daha hafif şekilde atlatması için mücadele veriyorum
  • Arkadaşlar dün akşam Audi AG den konu ile ilgileneceklerini belirten bir mail geldi. Bakalım burdan bişey çıkacak mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316

    Arkadaşlar dün akşam Audi AG den konu ile ilgileneceklerini belirten bir mail geldi. Bakalım burdan bişey çıkacak mı...

    kesin ilgilenirler tabi senin tutumuna bağlı eğer sen ılımlı davranırsan sonuç albilirsin
    aksi takdirde orası son merci orasıda bu konuyu redederse yargıtay bile bozamaz
  • Yaşadıklarınız hakikaten çok tatsız.. Haklı ya da haksız olmanız bir kenera; bu denli büyük bir firmanın tek bir müşterisini bile -hele ki premium segmentte ve hatırı sayılır bir meblağ karşılığında satılan bir araçta- her ne şekilde olursa olsun mağdur etmemesi, mutlak müşteri memnuniyeti ilkesiyle hareket etmesi gerektiği kanaatindeyim..
    Umarım süreç arzu ettiğiniz şekilde neticelenir..
  • Evrensel olarak ele alırsak arkadaşı net şekilde dolandırmışlar.

    Esasında bu yaptıklarının güzel ve yeni evi gezdirip, tapuda eski-dökük evin devrini yapmaktan farkı yok.

    Ama iş Türkiye pratiğine gelirse bizim çok ahlaklı halkımız ve her kesimden ticaretle uğraşan insanlar bu kanıksanmış ve normal kabul edilen bir durumdur.

    İyisini gösterir kötüsünü, "abi zaten aynısı", "bi tek kulpu farklı", "valla showroomda yok, kesin alacaksan açtırıyım kutuyu" vs bin çeşit yolla satar.

    O yüzden bir mal alacaksan ya çok iyi araştıracaksın ya da kazıktan zevk almaya bakacaksın başka yolu yok.

    Şu durumda mahkemeden de hiç bir sonuç çıkmaz bir de orada mesai harcamayın.
  • Mehmet bey öncelikle yeni aldığınız bir araçta hayal kırıklığı yaşamanıza derinden üzüldüm. Fakat üzülerek söylemeliyim ki sizin bu hayal kırıklığınızda firmanın suçundan çok sizin ihmalkarlığa varan güven açığınızı görüyorum. Doğuş otoyu bir gün savunacağım hiç aklıma gelmezdi, berbat bir pazarlama sirki olsa da sezar ın hakkı sezar a diyerek size bir kaç dostane eleştirim var:

    Öncelikle aracın sipariş olmadığını söylüyorsunuz. Başka bir bayii de olsa bile 120.000tl verdiğiniz bir malı görebileceğiniz ilk anda gidip incelemeniz gerekmez miydi?
    Henüz plaka işlemleri bile başlamadan aracınızı görseydiniz rahatça "bana vaadettiğiniz araç bu değil" diyerek paranızı alıp rahatça oradan çıkabilirdiniz.

    ikinci ihmaliniz de ne yazık ki şikayetinizi belirtmekte çok etkin kullandığınız interneti ve bu forumu aracınızı alırken aynı etkin tutumla kullansaydınız rahatça aklınızdaki donanımların hangi pakete dahil olup olmadığını tespit edebilirdiniz. "İnternette adam akıllı bir bilgi bulamadım" şekildeki cümlenizi görünce hayrete düştüm açıkçası.

    Son ihmaliniz ise belki de en acısı; sizin insanlara makul ölçülerin dışındaki güveniniz. Aracınıza verdiğiniz ücreti buradaki birçok kullanıcı belki hayatı boyunca kazanamıyor. Sizin böyle bir kararı bir tanıdıktan aldığınız kulaktan dolma bilgiler ve bir satış temsilcisinin bir cümlesine böyle bir güvenle yaklaşmanızı çok garipsedim. Satış temsilcisi bayan size "bu araç ferrarileri porscheleri geçiyor" deseydi ve ferrari nin bir metre önünde bir fotograf gösterseydi aynı güveni sergileyip daha sonra burda ferrarileri geçemediğiniz için şikayet edebilirmiydiniz?

    Lütfen eleştrilerimi sataşma olarak algılamayın, yanlızca böyle bir alışverişte memnuniyetsizlik yaşamamak için biraz daha araştırmacı yaklaşmanızı diliyorum. Ve ne yazık ki ihmali firmada değil sizde görüyorum. Saygılarımla




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.