Şimdi Ara

audi sorun nasıl giderilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
132
Cevap
1
Favori
10.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben sıfır km bir audi a4 aldım (2.0 TDI, Multitronik 2011). Aracı teslim aldıktan sonra bazı özelliklerin anlatılandan farklı olduğunu gördüm. Audi info ve aracı satın aldığım izmir eröz audi'yi aradım. Durumu belirttim ama bana hiç bir yardımları olamacağını istediğm yolu izleyip istediğmi mahkemey verebilceğimi belirttiler.

    Bu durum için sizin önerebilceğiniz bir yöntem var mıdır? Teşekkür ederim.



  • hocam merak ettim ne gibi farklar var anlatılandan ?
  • istediğiniz yolu izleyip mahkemeye verebilirsiniz
  • Nasil bir fark var ben de merak ettim.
  • Arabanın vites kolunun arkasında olması gereken (orta konsolda) yönetim tuşu eski araçlarda alıştığımız gibi müzik çaların olduğu yerde. Üst açılır tavanı açan tuş bahsedildiği gibi değil de çok farklı dönen bir tuş şeklinde. Aynalar katlanır değil. Aracın tavanında (arka bitişte) estetik duruş kazandıran anten yok.

    Abi aracı almak için aylarca uğraştık (beni BMW 3.20d'den vazgeçiren insanlara ne diyeyim bilmiyorum), şimdi de aylarca mahkeme ile mi uğraşalım...

    Ben en azından daha kestirme bir yol bilen var mı dedim..
  • Aldığınız arabanın teklifinde donanımlar gözüktüğü halde mi yok?
  • markanın seni çözüm yerine mahkemeye yönlendirmesi ilginç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teklifte bunlardan bahsedilmiyor. Konuşurken bana gösterdiği resimlerde var. Bakın aracın iç dizaynı bu şekilde diye anlatıldı. Bizde tamam dedik. Teklifte sadece aracın belli başlı şeyleri yazıyor. Aracın diğer özelliklerinin tamamını içerecek bir teklif olamaz ki zaten.

    Örnek; Audi müzik arayüzünün nerede olduğu, ne tür bir bağlantı şekli içerdiği, hangi cihazları ve dosya tiplerini desteklediğini yazmıyor teklif. Sadece audi müzik arayüzü diyor. Gerisi satış temsilcisinin sana anlattığı ile kalıyor...

    Yoksa her özelliğin uzmanı olmak ve tüm ayrıntılarını tek tek sormak lazım. Kaldı ki ben önem verdim bazı şeyleri özellikle sordum ve onlar da bile farklılık var. Önceki mesajda bahsettiğim özellikleri ayrıntılı olarak sordum ve bana hepsine var denildi. Bunların teklifte yazmadığını (yazılamacağını) bildiği halde var dedi. Bende tamam dedim. Sonuç Eröz audi iyi bir para kazandı, bizde kendi isteğimizin dışında bir arabaya sahip olduk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: radik

    markanın seni çözüm yerine mahkemeye yönlendirmesi ilginç.



    Zaten bende buna isyan ediyorum. Adamlar gayet pişkin bir halde istediğniz yolu izleyebilirsiniz diyor. Benimle konuşan müşteri temsilcisine bu konuyu bütün bildiğim iyi forumlarda paylacağacımı söylüyorum, bana bu konuda özgür olduğumu belirtiyor.

    Bir ayakkabı bile alsak sorun yaşadımızda marka temsilcisi bir şekilde bizi ikna edecek bir yol buluyor, bu adamlar galiba bunun yerine iyi bir avukat tutmayı ve her davadan haklı çıkmayı seçmişler. Bende herkesi buna karşı bilgilendirmek istedim.
  • Hocam size verdikleri satış sözleşmesinde hangi paket olduğu ve hangi donanımlar olduğu mutlaka yazar.
    Sen o dosyayı birde aracın içinden çekilmiş fotoğrafı buraya koy biz bi bakalım.
  • söyledikleriniz arasında sadece katlanır aynalar -ki o da eğer elektrikli denip manuel çıktıysa- konusunda hak iddia edebilirsinz.

    düğmelerin yeri, çalışma biçimi, anten vs üreticinin yaptığı değişiklikler ,distribütörün de yapabileceği bir şey yok.

    kataloglarda bu gibi durumlar için üretici haber vermeksizin değişiklik yapabilir yazar zaten.

    aranızda geçen dialoğu bilmiyorum ama bayiinin tutumu ticari ahlağın dışında tabii...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    Hocam size verdikleri satış sözleşmesinde hangi paket olduğu ve hangi donanımlar olduğu mutlaka yazar.
    Sen o dosyayı birde aracın içinden çekilmiş fotoğrafı buraya koy biz bi bakalım.



    hocam şuanda yıllık izindeyim ama döner dönmez buraya eklerim hepsini. (Bana anlatılan fotoyu, aracın içinden çekilmiş fotoyu ve teklif paketini)
  • Her katalogun altında biryerinde yazar.

    Firmamız ürünler üzerinde haber vermeden değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Bu konularda distribütörün yapabileceği bir şey yok.

    Ayrıca gazete ilanlarının altında da benzer ifadeler yazılıdır. Fiyata dahil olmayan ekstra aksesuarlar içermektedir gibi.

    Elektrikli katlanır ayna konusu teklifte de geçiyor olması lazım. O konuda hak iddia edebilirsiniz.

    Ama düğmenin yeri farklı, şekli farklı vs. konularında pek hak iddia edebilecek gibi görünmüyor.

    Bayinin yaklaşımını da tasvip etmiyorum, ama burada da sizin temsilci ile konuşma tarzınız, konuyu ne kadar uzattığınız gibi kriterler de önemli.
    İkna çalışmalarından ve yönlendirmelerinden bir sonuç çıkmıyorsa, ve siz mahkeme ile tehdit etmeye kalktıysanız, size "hukuki yollara tabii ki başvurabilirsiniz" demiş olabilir. Hiçbir müşteri temsilcisi durup dururken, ki Audi gibi bir markada, azarlar ve başından savar gibi, "mahkeme açın, istediğinizi yapın, bana ne" şeklinde tavır almaz.

    Sonuç alabileceğiniz en somut parça elektrikli katlanır aynalar.

    Bol şans.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316

    Arabanın vites kolunun arkasında olması gereken (orta konsolda) yönetim tuşu eski araçlarda alıştığımız gibi müzik çaların olduğu yerde. Üst açılır tavanı açan tuş bahsedildiği gibi değil de çok farklı dönen bir tuş şeklinde. Aynalar katlanır değil. Aracın tavanında (arka bitişte) estetik duruş kazandıran anten yok.

    Abi aracı almak için aylarca uğraştık (beni BMW 3.20d'den vazgeçiren insanlara ne diyeyim bilmiyorum), şimdi de aylarca mahkeme ile mi uğraşalım...

    Ben en azından daha kestirme bir yol bilen var mı dedim..



    Keşke aracı almadan önce forumlardan falan araştırsaydınız..Broşürlerde bulunan fotograflar genelde aracın full donanımına ait olabilir..Bahsettiğiniz vites etrafındaki kontrol olayı sadece tuşların orda olması değil..Navigasyon paketiyle gelen birşey o..Orta konsoldaki ekran büyüyor ve yaklasık bedeli 4,600 Euro..Aynı şekilde aracın tepesindeki estetik duruş kazandıran dediğiniz anten ( shark fin anten) de bu navigasyon sisteminin bir parcaşı..Araç sipariş formunda ücretli aksesuarlar bölümünde yazıyorsa olan şeyler bunlar..

     audi sorun nasıl giderilir?


     audi sorun nasıl giderilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 16 Haziran 2011; 11:40:43 >




  • Arkadaşlar burada gözden kaçırdığınız bir durum var. Ben bu aracı aldığımda araç zaten türkiye'ye gelmişti. Ben özel bir sipariş vermedim. Var olan bir araç önerdiler bana. Ama araç satış temsilcisinin dediğinin dışında çıktı.

    Konuşma üslubu konusuna gelince; Üniversite mezunuyum ve birisi bana 117000 TL'ye bir ürünü var olandan farklı bir şekilde satıp sonrasında sornu ilettiğimde hiçbir yardımımız olmaz dediğinde heralde tamam deyip telefonu kapatmayacam. Hakkımı aramak isteyecem.

    Adamlar hiç bir şekilde çözüm önermiyor. Aracı satın aldınız ve biz birşey yapamayız diyor sadece.. bende bu yüzden buraya yazıyorum.

    Araştırma konusuna gelince; heryere baktım, kimse ayrıntılı bişey yazmamış bu araç hakkında. Burada da aradım ama audi hakkında olumlu olumsuz neredeyse hiç birşey bulamadım. Sadece birkaç az içerikli mesaj gördüm.

    Ben sorun yaşadım bu firma ve distribitörü ile (İzmir Eröz audi başta olmak üzere). Benden sonra araştıran biri olursa bu konuda bilgilenmiş olsun diye ve varsa bana yardımı olacak birisi ona ulaşayım diye paylaşıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316


    Bir ayakkabı bile alsak sorun yaşadımızda marka temsilcisi bir şekilde bizi ikna edecek bir yol buluyor, bu adamlar galiba bunun yerine iyi bir avukat tutmayı ve her davadan haklı çıkmayı seçmişler. Bende herkesi buna karşı bilgilendirmek istedim.


    Ayakkabı alırken ayağınıza giyer, dükkanda iki adım atarsınız.

    Araba alırken, burada olan bir modeli aldığınızı söylüyorsunuz.
    Var olan bir aracı önerdiler yazmışsınız.
    Hiç mi aracın içine oturup bakmadınız?
    Showroomda aynı araçtan yok ise, servise gelen bir araç da mı yoktu?
    Veya servise gelecek olan?
    Kapıdan girip karar vermediniz sanırım.

    Özür dilerim ama aracı detaylı incelemeden, sadece oradaki satış temsilcisinden dinleyerek, katalogtaki mükemmle fotoğraflara bakarak, kafanızda bir araç canlandırarak araç almışsınız.
    Verilen teklifi de detaylı incelemediğiniz ortada.
    Çünkü navigasyon özellikli bir araçta olan özellikleri beklemişsiniz.

    Elektrikli katlanır aynalar teklifte yazmıyor ise, dava açsanız da elinize bir şey geçmeyecektir. Elinizdeki en somut delil bu.
    Keşke biraz araştırıp alsaydınız.

    Bence yapabileceğiniz arabanızın keyfini sürün.
    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetcelik316


    Bir ayakkabı bile alsak sorun yaşadımızda marka temsilcisi bir şekilde bizi ikna edecek bir yol buluyor, bu adamlar galiba bunun yerine iyi bir avukat tutmayı ve her davadan haklı çıkmayı seçmişler. Bende herkesi buna karşı bilgilendirmek istedim.


    Ayakkabı alırken ayağınıza giyer, dükkanda iki adım atarsınız.

    Araba alırken, burada olan bir modeli aldığınızı söylüyorsunuz.
    Var olan bir aracı önerdiler yazmışsınız.
    Hiç mi aracın içine oturup bakmadınız?
    Showroomda aynı araçtan yok ise, servise gelen bir araç da mı yoktu?
    Veya servise gelecek olan?
    Kapıdan girip karar vermediniz sanırım.

    Özür dilerim ama aracı detaylı incelemeden, sadece oradaki satış temsilcisinden dinleyerek, katalogtaki mükemmle fotoğraflara bakarak, kafanızda bir araç canlandırarak araç almışsınız.
    Verilen teklifi de detaylı incelemediğiniz ortada.
    Çünkü navigasyon özellikli bir araçta olan özellikleri beklemişsiniz.

    Elektrikli katlanır aynalar teklifte yazmıyor ise, dava açsanız da elinize bir şey geçmeyecektir. Elinizdeki en somut delil bu.
    Keşke biraz araştırıp alsaydınız.

    Bence yapabileceğiniz arabanızın keyfini sürün.
    Kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Saygılarımla



    değerli kardeşim diğer arkadaşlarım konu hakında sana bilgiler vermişler ama ben başka birşeyden bahsedeceğim sen aracı alacağın zaman aracın kataloğu veya tanıtım cdsi yokmuydu keşe sen bunları inceleyip baksaydın veya sen aracı sipariş ederken bir sözleşme yaptıiseniz sözleşmeye bağlı kalarak aracın eksiklerini veya sözleşmedeki araç olmadığını bulunduğunuz bölgedeki makina mühendisler odasından onaylattırıp tüketici masasına verdiğiniz zman o birim sizin haklarınızı korur ve gerkeni yapar ama siz kendiniz uğraşmak isterseniz mühendislerin kendi raporu ile türkiye ana distibitörüne yazılı olarak iadeli tahütlü bildirin cevap gelmezse noterden protoso çekiniz mutlaka ilgileneceklerdir

    bende daha önce pasat vardı aracım 110000 km de idi enjektör hatasından dolayı motor gitti servis bana yaklaşık 20000 lira masraf çıkardı ben kabül etmedim bu hata üretici firmanın hatası olduğunu söyledim fakat km 10000 km geçtiği için garanti kapsamı dışında tutulur dendi bende itiraz ettim ben bu aracın motorunun komple değismesini istiyorum gerkli yerlere baş vurun değiştirin diye diretince türkiye distibitörü devreye girdi beni haklı buldular ve araca almanyadan sandık motor getirdiler taktılar fakat kısa bir süre önce onu sattım audi a6 aldık simdi memnunum

    kısacası wolsvagen bu kadar kötü bir firma değildir gerken yapılabileceğini tahmin ediyorum




  • Arkadaşlar ben aracı almadan nasıl inceleyebilirim ki? Dediğiniz gibi yaptım zaten orda duran bir araca baktım. Sonra satış temsilcisi ile konuştum. Bana aracın farklı özelliklerini anlattı. İç dizaynı için de resmi gösterdi. Araç burdaki gibi dedi.

    Servise gelen araçları inceleseydiniz demişsiniz ama ben servise bırakılan bir aracı incelemk istiyorum mu diyecem?

    Motor arızası veren aracın değişimi ile ilgili distribitör devreye girmiş. İşte ben de aradım distribitörü (müşteri temsilcisini) ama bu konuda hiç yardımımız olmaz dediler. Adamlar bana git mahkemeye başvur diyor..

    Ben bu konuyu Eröz audi aracı bana satarken beni bir şekilde aldattığını ve doğuş otomotivin müşteri yerine bayisine destek verdiğini anlatmak için açtım.

    Aracın teklifinde ayna katlanır demiyor. Ama iç dizayn ile ilgili hiç bir özellik yazmıyor. Ben navigasyonu olan aracın o dizayna sahip olduğunu nereden bilebilirim ki? İlk defa audi marka araç alıyorum. Bana ne anlattılarsa onu biliyorum.

    Beni o bayiye bir tanıdık götürdü. Biraz dafazla güven o noktadan geldi sanırım. Şimdi aracı kullanacam zaten. Başka yolu yok gibi.. Ven en kısa zamanda (bir süre para biriktirdikten sonra) elimden çıkaracam sanırım. 117+3 bin masrafa mal oldu bana. bakalım ne zaman ve ne kadara satabilecez..




  • Teklifi Veren YEŞİM TATLI
    Teklif Tarihi 02.06.2011

    A4 2.0 TDI 143 hp Multitronic
    D|úeme Rengi kardamom bej/tara bej-tara bej/bej/linen bej
    Araç Sipariş No 635883
    Araç Rengi : Parlak Siyah
    Model Yılı : 2011
    Menúei : ithal

    STANDART ÖZELLİKLER

    - Ön ve arka paspaslar
    - Servotronic
    - 4 kollu,çok fonsiyonlu deri direksiyon
    simidi
    - Elektrokrom iç ayna, ya÷mur sensörü
    ve kÕsa far sensörü
    - Alüminyum cam çerçeve
    - Bagaj bölgesi kaplaması
    - Hız sabitleme sistemi
    - Deluxe otomatik kontrollü klima
    - Cosine kumaş döşeme
    - Esp
    - Bijon kilidi
    - Manuel yükseklik ayarlı sürücü ve ön
    yolcu koltuğu
    - Hava yastÕkları
    - Mikro metalik platinyum iç dekor
    - Elektrikli ayarlanabilir, ısıtmalı led
    göstergeli yan aynalar
    - Radyo concert
    - Sürücü bilgilendirme sistemi
    - Yokuş destek asistanı
    - Yer tasarruflu yedek lastik
    - ilk yardım çantası ve reflektör
    - Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    - Sideguard
    - Ön kol dayama
    - Hırsızlık alarmı
    - Ön sis farları
    - Alüminyum döküm jantlar, 6 kollu
    7,5j x 16 ebadında, 225/55 r 16

    OPSİYONEL DONANIMLAR
    A2A2 Parlak Siyah
    GR kardamom bej/tara bej-tara bej/bej/linen bej
    PIH ISOFIX çocuk koltuğu hazırlığı ve ön yolcu hava yastığı iptal ünitesi
    PRY Alüminyum döküm jant 7 kol tasarımlı 7.5J X 17 ; lastikler 225/50 R17
    WB5 Konfor Paket (4A3-QE1-3NZ-N5W-PRY)
    (4A3-Isıtmalı sürücü ve ön yolcu koltuğu
    QE1-Eşya gözleri Paketi
    3NZ-Katlanabilir arka koltuklar (A4 Allroad'da standart sunulmaktadÕr)
    N5W-Milano deri döşeme
    PRY-Alüminyum döküm jant 7 kol tasarımlı 7.5J X 17 (A4 Allroad'da pakete dahil değildir.))
    WFT Advance paket (9AQ-PX1-7X1-QQ1-9Q8)
    (9AQ-Konfor klima plus
    PX1-X-enon plus far & Otomatik far yükseklik ayarlı& Far yıkama sistemi
    7X1-Akustik park yardÕm sistemi (arka)
    QQ1-iç ışık paketi
    9Q8-Renkli ekran sürücü bilgilendirme sistemi
    )
    3FE Elektrikli açılır tavan
    N5W Milano deri döşeme
    UF7 Audi müzik arayüzü




  • bence müşteri temsilcisine sadece bu yan aynalar neden elektrikle katlanmıyor diye sorsaydınız
    güzel bir yaklaşımla durum izah edilirdi size
    ama bu düğmenin yeri niye burda değilde şurda diye söylerseniz temsilci uyuz olup size istediğiniz mahkemeye gidebilirsiniz diyebilir
    tabi dememesi daha güzel

    bence mahkemeden hiçbirşey çıkmaz
    zamanınız ve sinir sisteminiz harap olduğuyla kalır

    bence uğraşmayın aracın zevkine varın

    kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.