Şimdi Ara

AURİS (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.253
Cevap
1
Favori
96.005
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HAKKINIZI SONUNA KADAR ARAYIN!
  • Arkadaşlar neler oluyor beni tavsiye etmekten vazgeçirdiniz, arabayı aldırtıp birde bunları yaşasaydı rezil olurdum arkadaşıma, tşk.
  • http://www.toyotasa.com.tr/turkey-local/musteri_iliskileri/musteri_iliskileri.aspx

    bu linke tıklayarak, telefonla veya forumu doldurarak sorunlarınızı iletin mutlaka ilgilenilecektir
  • Sorun çıkmayacak diye bir şey yok, önemli olan sorunun tüketici lehine en kısa zamanda çözülmesidir...örneğin; arabamın arka fren kaliperlerinde sorun vardı,götürdüm, kaliperler,balatalar ve diskler değişti, garantiden...
    servisin kalite anlayışı sorgulanmalı ve gerekiyorsa yasal yollara ve merkeze şikayet yoluna gidilmeli...
    quote:

    Orjinalden alıntı: selo078

    Arkadaşlar neler oluyor beni tavsiye etmekten vazgeçirdiniz, arabayı aldırtıp birde bunları yaşasaydı rezil olurdum arkadaşıma, tşk.
  • haklısın arkadaşım.sipariş verdiler kaliperler için hafta sonu tekrar işimigücümü bırakıp servise gidecem ve bana en yakın servis 100km ötede...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: circuit

    Merhaba,
    Benim ilginç bir sorunum var arkadaşlar, araç henüz 495 km.de..sağa çekiyor..Ustelik ilk gunden beri saga çekiyormuş hep yoğun trafikte düşük hızlarda
    kullandığım için farkında değildim, sürekli direksiyonla oynamamın gerekmesi beni biraz şüphelendirmişti.
    Otobana ilk çıkışta farkettim; araç direkt sağa kayıyor.
    Servise götürdüm, önce lastiklerin hava basıncında sorun olabileceğini söylediler, aracı içeri aldılar birsüre sonra rot ayarı yapılması gerektiğini
    söylediler..
    Tüm bu işlemler için 1.5 saat bekledim..
    Rot ayarı yapılmış olarak teslim ettiler, servis fişini aldım çıktım..
    Akşam eve dönerken aracı kontrol ettim yine sağa çekiyor..
    Mesai saati bittiği ve ertesi gün pazar olduğu için birşey yapamadım pazartesini bekledim.
    Pt.si sabah ilk işim aracı servise götürmek oldu.
    Servis şefi ile arabayı test sürüşüne çıkardık kendiside gördü.
    Arabayı bırakıp işe döndüm, akşam aracı almaya geldiğimde "lastiklerin ön/arka değişiminin yapıldığını bazen lastiklerin açısı ile ilgili sorun
    olabildiğini" söylediler, test sürüşünün yapılıp yapılmadığını özellikle sordum, yanıt; "test edildi, sorun yok."
    Servis fişini aldım.
    Tahmin ettiğiniz gibi araçla eve dönerken kontrol ettim araç sağa çekiyor..

    Şimdi,
    Karşımda "Tavizsiz kalite anlayışı" felsefesine sahip, MBA yaparken -Toplam Kalite Yönetimi- dersinde örnek olay olarak incelediğimiz TOYOTA var.
    Kaizen Felsefesi, Kalite çemberleri vs.vs..
    Demek ki iş Türkiye'de farklı yürüyor.Kalite Türkiye'de halen laftan ibaret..
    Ne diyor resmi sitesinde Toyota;
    "Bu sözler birer slogan veya duvara asıp unuttuğumuz misyon cümleleri değildir - İş yapma biçimimizin tanımıdır.
    Hatta bunun için kullandığımız bir tabirimiz de vardır: 'Kaizen'. 'Sürekli iyileştirme' anlamına gelen 'kaizen',
    mutlak kaliteye ulaşma çabamızda bizi yönlendiren temel ilkedir."

    Şimdi burda "kalite" anlayışı konusunda kendilerine bir ders vermek niyetinde değilim ama bütün bunların tam dediklerinin
    aksine "birer slogan veya duvara asılıp unutulmuş misyon cümleleri" olduğunu düşünüyorum.Kalite dediğimiz olgu fabrika veya tedarikçi ile sınırlı değilki.
    Sorun yaşamamak için gidip sıfır bir araba alıyorsunuz, Toyota'nın kalite anlayışına güveniyorsunuz, çevrenizdeki insanların "sorunsuz araba"
    ifadelerine inanıyorsunuz ve; 10 günde 2 kez servise giriyor, "kontrol edildi sorun yok" ile teslim edilen araba henüz 495Km.de ve teslimden hemen
    sonra sorunun devam ettiğini görüyorsunuz.

    Toyota ise şöyle diyor;
    "Ödün vermediğimiz kalite anlayışımızla yaşam kalitenizi artırıyoruz.Hepsinden önemlisi....aracınızı ilk satın alıp elinizden çıkarttığınız tüm
    süre boyunca memnun kalmanızı sağlamak en büyük hedefimiz. Bunun sizin için anlamı şu: bir Toyota aracının sürücü koltuğuna oturup motoru her
    çalıştırdığınızda, içiniz yüzde yüz güvenle dolar. Bu güven, kullandığınız aracın en yüksek kalite ve güvenilirlik standartlarıyla tasarlandığını
    ve üretildiğini bilmenizden kaynaklanır. Toyota için kalite yalnızca bir vaat değil, bir yaşam biçimidir."

    Kendilerine önerim;
    Kalite anlayışlarına şunuda eklesinler; "Güven oluşturmak yıllar alır ama onu kaybetmek sadece bir dakika."
    Yarın, aracı aldığım yere gidip satış ve servis müdürü ile görüşeceğim.. Olmadı yasal yollardan olayı çözmeyi ümit ediyorum.
    Bu durumu, sikayetvar.com sitesinde de yazacağım. Ayrıca Toyota Motor Company nin japonyadaki kalite merkezine de bir sikayet maili atacağım.

    Benzer sorun yaşamış olan veya önerisi olanları okumak isterim..
    (Birde yetkisi olan arkadaşlar, Auris Problemleri diye bir başlık açarsa daha kolay bulunabilir bu türlü şikayetler)
    Teşekkürler.



    Bence siz Toyota felsefesine değil Türk felsefesine toslamışsınız. Geçmiş olsun.
    Herşeyi elinin ucuyla yapma, iş yaparken sevgilisini memleketini düşünme, adam gibi test etmeden işi teslim etme malesef Japonların değil bizim felsefenin kronik sorunları.
    Size tavsiyem servise giriş fişlerinizi kaybetmeyin, bazen bizim felsefeyi hukuki yollardan dize getirmek gerekir.
    Hangi bayi veya servis olduğunu ifşa ederseniz biz de dikkat ederiz.




  • Toyota Gedizler'den aldım aracı..serviste aynı yerin servisi.
    3 adet servis raporu var elimde.. rot ayarı yapıldı kontrol edildi diye verdiler, trafik çok yoğun olduğu için test edemedim.
    yarın sabah kontrol edeceğim yine.

    şimdi size sorularım var;
    aracın sağa çekmesinin nedenleri teknik olarak nelerdir?
    bunun giderilmesi için neler yapılır?

    zaman ayırdığınız için teşekkürler..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: circuit

    Toyota Gedizler'den aldım aracı..serviste aynı yerin servisi.
    3 adet servis raporu var elimde.. rot ayarı yapıldı kontrol edildi diye verdiler, trafik çok yoğun olduğu için test edemedim.
    yarın sabah kontrol edeceğim yine.

    şimdi size sorularım var;
    aracın sağa çekmesinin nedenleri teknik olarak nelerdir?
    bunun giderilmesi için neler yapılır?

    zaman ayırdığınız için teşekkürler..



    eğer bu sorun frenleme esnasında oluyorsa disklerde biri eğrilmis olabilir . yani disk sıcakken falan suya girdiysen bu olabir ve frenleme esnasında araç bitarafa çeker.
    bunun dısında

    rot sertleşmesi,fren kaliper-hortum arızaları,arka fren sağ sol ayar farkı,amortisör arızası olabilir. kaliperlerden olabilirmi dicem çünki suan bunlar hatalı ve ses yapıyor. ve benim arka diskler baya cizik daha 900 km de ama çizilmis

    kullandığın lastik markası ne bilmiyorum ama eğer yönlü lastik varsa üzerinde bu sebepten olabilir.lastiklerde hata vardır ve buyüzden sağa sola ceker.

    rot ayarı sırasında ara dingil mesafesi tam sıfır olması gerekir veya az bi toleransı vardır bu sebeple olabilir

    bence ilk yapılması gereken önce lastiklerini kontrol et veya yer değisttirt. veya baska marka yenisi ile değisiklik yapıp dene. bende bridgestone turanza var bi sorun yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karamel -- 15 Ocak 2008; 20:52:40 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: circuit

    Toyota Gedizler'den aldım aracı..serviste aynı yerin servisi.
    3 adet servis raporu var elimde.. rot ayarı yapıldı kontrol edildi diye verdiler, trafik çok yoğun olduğu için test edemedim.
    yarın sabah kontrol edeceğim yine.

    şimdi size sorularım var;
    aracın sağa çekmesinin nedenleri teknik olarak nelerdir?
    bunun giderilmesi için neler yapılır?

    zaman ayırdığınız için teşekkürler..



    eğer servisden memnun değilseniz ankara veya istanbuldaki servislere gidin imkanınız varsa.sorunlarınıza daha kolay çözüm bulabilirsiniz.
  • ben bugun aractan ziyade baska bir konuya deginmek istiyorum..baska illerin ic yollarini bilmiyorum ama adana nin yollari berbat otesi..
    cevre yolunda bile tumsekler ve cukurlar var..duzensiz plansiz koyulan isiklarda cabasi..insanin trafige cikasi gelmiyor..bir de bunlara bizim
    f1 minibus soforleri eklenince tam oluyor..
    ben bu yil 08 model arabam icin tam 560 ytl vergi veriyorum..yollarim duzgun olsa bir o kadar daha veririm..ama bu yollara 5 ytl vermek bile agrima gidiyor..
    simdi diyeceksiniz devlete vergi verilmeli ki yollar kopruler vs. yapilsin hizmet gelsin...
    ben inaniyorum ki bu lanet olasi siyaset oyle pis bir illet ki, icine girenleri nasil yapiyor bilmiyorum ama SADECE SECİM DONEMİ YALAKALIK icin hizmet eder hala getiriyor..
    duyarlar mi bilmiyorum ama burdan SEYHAN BELEDİYE BAŞKANI NA VE BUYUKSEHİR BELEDİYE BASKANINA diyorum ki,
    verdigimiz vergilerle hizmet istiyoruz laf degil..yapamiyorsaniz da s..olun gidin...
  • arkadaşım bendeki sorunda aynı ama servis kaliperleri tek değiştireceğini söyledi.Benim rahatsızlığım mevcut sorun benim diske ve balatayada zarar vermiş olamazmı.Onlar kendilerimi bu parçaları değiştirdi yoksa siz mi ısrar ettiniz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: designedbyimac

    ben bugun aractan ziyade baska bir konuya deginmek istiyorum..baska illerin ic yollarini bilmiyorum ama adana nin yollari berbat otesi..
    cevre yolunda bile tumsekler ve cukurlar var..duzensiz plansiz koyulan isiklarda cabasi..insanin trafige cikasi gelmiyor..bir de bunlara bizim
    f1 minibus soforleri eklenince tam oluyor..
    ben bu yil 08 model arabam icin tam 560 ytl vergi veriyorum..yollarim duzgun olsa bir o kadar daha veririm..ama bu yollara 5 ytl vermek bile agrima gidiyor..
    simdi diyeceksiniz devlete vergi verilmeli ki yollar kopruler vs. yapilsin hizmet gelsin...
    ben inaniyorum ki bu lanet olasi siyaset oyle pis bir illet ki, icine girenleri nasil yapiyor bilmiyorum ama SADECE SECİM DONEMİ YALAKALIK icin hizmet eder hala getiriyor..
    duyarlar mi bilmiyorum ama burdan SEYHAN BELEDİYE BAŞKANI NA VE BUYUKSEHİR BELEDİYE BASKANINA diyorum ki,
    verdigimiz vergilerle hizmet istiyoruz laf degil..yapamiyorsaniz da s..olun gidin...


    Haklısın dostum, sonuna kadar katılıyorum.
    Birde bozuk yollara belediye gelip kendi eliyle tümsek yapmaz mı
    Hızlı giden varsa geç karşısına cezanı kes, paranı al.
    Burda belediye seçimleri oldu, adamın gelir gelmez ilk yaptığı iş yollara yarım metrelik tümsekler yapmak oldu.
    Üstüne çıkınca yayla havası geliyor resmen.
    Adam hizmet için yanıp tutuşuyormuş hakkaten
    Bir de geceleyin gormen imkansız, düşün ki hastan var hastaneye yetiştireceksin, görmenin zaten imkanı yok tümseği, hamile kadın falan götürüyorsan başına her iş gelebilir.
    Zihniyeti ve partisi önemli değil, bu hizmet değil resmen hezimet.. Köylü kafası
    Avrupalı milleti için çalışırken bizimkilerin ne için çalıştıkları belli oluyor.
    Bu kafalara yapacak birşey yok, kabul edip boyun büküyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlm.firebird -- 16 Ocak 2008; 12:21:23 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: selo078

    Arkadaşlar neler oluyor beni tavsiye etmekten vazgeçirdiniz, arabayı aldırtıp birde bunları yaşasaydı rezil olurdum arkadaşıma, tşk.

    Bence kesinlikle oner arkadisina pişman olmassın. Biz a6 aldık geçen ay onda bile küçük sorunlar çıktı.. bunlar hallolmayacak şeyler değil.. auris mükemmel bir araba... bunu kullandıkça daha iyi anlıyorsunuz.
  • valla arkadslar bu tarz seylere o kadar sinir oluyorumki. düsününki bir yol yapıyorsunuz yolun ortasında 15 metre 25 metre bi çukur var ve gittiginiz yolun tam ortasında tek uyarı olarak şu betondan yapılmıs bariyerler var 3 - 4 tane zifiri karanlık bi yolda giderken bi anda karsınıza beton çıkıyor uyarı larak koyulmus ya bu kadar basit gerisini siz düşünün. veya sehir içinde ufak bi çukur kazılıyor is bitiriliyor üstü sadece toprakla örtülüyor asfalt atılmadan 15-20 gün bekliyor. yağmur yağıyor ve görmeden çukure düşüyorsunuz lastiginiz patlıyor jantınız yamuluyor amartisör zarar görüyor kaza atlatıyorsunuz. simdi ananı öpen kadı.kimi kime sikayet edeceksin diye bi laf var.

    temde sol seritte kaptırmıs gidiyorsunuz sol seritin tam ortasında kocaman bir çukur. lastik girse takla atarsınız kesin. ani manevralarla şansla falan kurtarıyorsunuz. o çukur orda durmaya devam ediyor. dünyanın hangi ülkesinde kocaman bir çukur kazılır hiçbir uyarı koyulmaz sonra o çukura yağmur dolar sizde düz yol diye ordan geçmeye çalışırsınız hoop suyun içene. ben bunlardan utanıyorum tiksiniyorum. ve yolları tıkayan minibüs ve otobüsleri anlatmıyorum bile. bir baksalar şu aksam vakti cevizlibağ da e5 üzerine bir baksalar şirinevlerdeki rezilliğe bir baksala durak olmayan yerlerde yolcu bekleyene bir baksalar yolcu almak için 45 dakka orayı işkal edene. ama kimin umurunda bunlar kim düzeltiyor bütün bunları hiç kocaman bi hiç




    quote:

    Orjinalden alıntı: atlm.firebird

    quote:

    Orjinalden alıntı: designedbyimac

    ben bugun aractan ziyade baska bir konuya deginmek istiyorum..baska illerin ic yollarini bilmiyorum ama adana nin yollari berbat otesi..
    cevre yolunda bile tumsekler ve cukurlar var..duzensiz plansiz koyulan isiklarda cabasi..insanin trafige cikasi gelmiyor..bir de bunlara bizim
    f1 minibus soforleri eklenince tam oluyor..
    ben bu yil 08 model arabam icin tam 560 ytl vergi veriyorum..yollarim duzgun olsa bir o kadar daha veririm..ama bu yollara 5 ytl vermek bile agrima gidiyor..
    simdi diyeceksiniz devlete vergi verilmeli ki yollar kopruler vs. yapilsin hizmet gelsin...
    ben inaniyorum ki bu lanet olasi siyaset oyle pis bir illet ki, icine girenleri nasil yapiyor bilmiyorum ama SADECE SECİM DONEMİ YALAKALIK icin hizmet eder hala getiriyor..
    duyarlar mi bilmiyorum ama burdan SEYHAN BELEDİYE BAŞKANI NA VE BUYUKSEHİR BELEDİYE BASKANINA diyorum ki,
    verdigimiz vergilerle hizmet istiyoruz laf degil..yapamiyorsaniz da s..olun gidin...


    Haklısın dostum, sonuna kadar katılıyorum.
    Birde bozuk yollara belediye gelip kendi eliyle tümsek yapmaz mı
    Hızlı giden varsa geç karşısına cezanı kes, paranı al.
    Burda belediye seçimleri oldu, adamın gelir gelmez ilk yaptığı iş yollara yarım metrelik tümsekler yapmak oldu.
    Üstüne çıkınca yayla havası geliyor resmen.
    Adam hizmet için yanıp tutuşuyormuş hakkaten
    Bir de geceleyin gormen imkansız, düşün ki hastan var hastaneye yetiştireceksin, görmenin zaten imkanı yok tümseği, hamile kadın falan götürüyorsan başına her iş gelebilir.
    Zihniyeti ve partisi önemli değil, bu hizmet değil resmen hezimet.. Köylü kafası
    Avrupalı milleti için çalışırken bizimkilerin ne için çalıştıkları belli oluyor.
    Bu kafalara yapacak birşey yok, kabul edip boyun büküyoruz






  • quote:

    Orjinalden alıntı: leventodemis


    quote:

    Orjinalden alıntı: selo078

    Arkadaşlar neler oluyor beni tavsiye etmekten vazgeçirdiniz, arabayı aldırtıp birde bunları yaşasaydı rezil olurdum arkadaşıma, tşk.

    Bence kesinlikle oner arkadisina pişman olmassın. Biz a6 aldık geçen ay onda bile küçük sorunlar çıktı.. bunlar hallolmayacak şeyler değil.. auris mükemmel bir araba... bunu kullandıkça daha iyi anlıyorsunuz.


    ,

    arkadaslar bikaç bişi keşfettikçe buraya yazıyorum

    kapıları yarım kapatıp yani tam kapanmaz ya o şekilde biraz devam edin teyp kapalı sesi dinleyin. birde tam olarak kapatın devam edin. yani şu avensiz reklamı varya valla aynısı oluyo.

    kısa mesafelerde emniyet kemeri takmıyor iseniz ve şu dıt dıt dıt diye öten şeyin susmadığını zannetmeyin. biliyorsunuz hareket edince ötmeye başlıyor ve bi süre sonra bu ötme hızlanıyor tam bu anda kemeri taktığınız yada kilitten çıkardığınız yani kol dayamanın yanındaki kemer çıkartma tuşuna basarsanız ses kesiliyor.

    çukura grinici arka taraftan bi tınlama sesi geliyor. sizce ne olabilir. plakalıkmı baska bişimi

    bilmem farkettinizmi arabanın moturu nedense çok cabuk ısınıyor. çok iyi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: karamel



    quote:

    Orjinalden alıntı: leventodemis


    quote:

    Orjinalden alıntı: selo078

    Arkadaşlar neler oluyor beni tavsiye etmekten vazgeçirdiniz, arabayı aldırtıp birde bunları yaşasaydı rezil olurdum arkadaşıma, tşk.

    Bence kesinlikle oner arkadisina pişman olmassın. Biz a6 aldık geçen ay onda bile küçük sorunlar çıktı.. bunlar hallolmayacak şeyler değil.. auris mükemmel bir araba... bunu kullandıkça daha iyi anlıyorsunuz.


    ,

    arkadaslar bikaç bişi keşfettikçe buraya yazıyorum

    kapıları yarım kapatıp yani tam kapanmaz ya o şekilde biraz devam edin teyp kapalı sesi dinleyin. birde tam olarak kapatın devam edin. yani şu avensiz reklamı varya valla aynısı oluyo.

    kısa mesafelerde emniyet kemeri takmıyor iseniz ve şu dıt dıt dıt diye öten şeyin susmadığını zannetmeyin. biliyorsunuz hareket edince ötmeye başlıyor ve bi süre sonra bu ötme hızlanıyor tam bu anda kemeri taktığınız yada kilitten çıkardığınız yani kol dayamanın yanındaki kemer çıkartma tuşuna basarsanız ses kesiliyor.

    çukura grinici arka taraftan bi tınlama sesi geliyor. sizce ne olabilir. plakalıkmı baska bişimi

    bilmem farkettinizmi arabanın moturu nedense çok cabuk ısınıyor. çok iyi


    bu kapı kapatma olayını anlamadım ben??
    o ses büyük ihtimalle plakadan geliyor çünkü arabayı alırken bana yapıştırıcılar verdiler plakadan ses gelebilir gelirse bunla engelleyin diye.. gerçi şu ana kadar bi ses gelmiyor ama bendende gelirse yapıştırıcam.




  • Arkadaşlar birkaç sorum olacak ! (Comfort, MMT, Dizel)

    1- Araca ipod bağlantısı yapılabiliyor mu?
    2- Manuel klimayı otomatik klimaya dönüştürme şansı var mı?

    bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ees

    Arkadaşlar birkaç sorum olacak ! (Comfort, MMT, Dizel)

    1- Araca ipod bağlantısı yapılabiliyor mu?
    2- Manuel klimayı otomatik klimaya dönüştürme şansı var mı?

    bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.


    1-ipod bağlantısı yapabilmen için bi servise basvurup 360 ytl karsıyığında bağlantı kitini taktırabiliyosun

    2-zor hatta zor yani aracı satıp elegant ını almak daa iyi
  • ya bu kol dayama olayı acaip sıkıntı verici bişey!!!!! bari sol kolu dayıcak yer biraz yukarda olsaymış. oda kullanıssız. ideal surus şeklini bn bulamadım bi turlu rahat edemiyorum. her bindiğimde koltugu yukarı asağı ileri geri oynatmaktan bittim. sanki her gun boyum uzayıp kısalıyo. siz rahatmısınız merak ediyorum??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yilli

    ya bu kol dayama olayı acaip sıkıntı verici bişey!!!!! bari sol kolu dayıcak yer biraz yukarda olsaymış. oda kullanıssız. ideal surus şeklini bn bulamadım bi turlu rahat edemiyorum. her bindiğimde koltugu yukarı asağı ileri geri oynatmaktan bittim. sanki her gun boyum uzayıp kısalıyo. siz rahatmısınız merak ediyorum??


    Selam,

    Ellerin ikisinin de direksiyon üstünde olması gerekiyor. Güvenli sürüş bunu gerektiriyor. Ellerin ikisini de direksiyon üstünde tutarken aynı zamanda nasıl kol dayayacaksınız merak ediyorum. İdeal sürüş şekli ellerin ikisi de direksiyondayken dirseğin yaklaşık 100derece ile açı yapmasıdır. Koltuk pozisyonu buna ve görüşe göre ayarlanır. Yoksa çokça görmeye alıştığımız araba mı kullandığı yoksa ön koltukta mı yattığı belli olmayan tiplere bürünmek için değil.




  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.