Şimdi Ara

AVEA E-Fatura Hediyeni Seç Kampanyasında SUİSTİMAL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilindiği üzere Avea faturalı hatlara E-faturanı seç kampanyası sunuyor 20 Aralık 2011 - 20 Mart 2012 arasında.

    Link:http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/e-fatura_hediye.shtml



    Bu kampanyaya göre ilk kez e-fatura kampanyasına dahil olan faturalı abonelere sadece 1 aylık olmak üzere 11.000 sms yada her yöne 100 dk veriliyor.

    Ben bu kampanyaya yaklaşık 1.5 ay önce iki Kartalcell hatla dahil oldum. SMS paketini seçtim.

    Yaklaşık 15 gün sonra Avea'dan şu şekilde iki hatta (bu kampanyaya dahil olan bütün hatlarada) şu şekilde mesaj geldi.

    Avea olarak Avea içi atılan sms lerinizi her yöne sms lerinizden düştüğünü tespit ettik. Bu sorunu düzelterek 20 Ocak 2012 tarihinden itibaren hattınıza 1 aylık 11.000 sms tanımladık.




    Bu mesajdada belirtildiği üzere Avea'nın kampanyada verdiği 1000 heryöne + 10.000 Avea içi sms lerde atılan Avea için sms ler heryöne smslerden düşüyordu. Avea bu hatasını anlayıp 15 gün sonra düzeltti ve bu kampanyadan yararlanan bütün hatlara 20 Ocak 2012 tarihinde 11.000 sms i 1 ay geçerli olmak üzere geri yükledi.

    Bugün 21 Şubat 2012. Hattımdan SMS yazıp 6000 e gönderdiğimde sms lerimin sıfırlandığını gördüm. Ve online işlemlerden güncel fatura bilgimi sorguladığımda yaklaşık 1 haftadır attığım bütün sms lerin normal olarak sms adeti 40 krş olarak ücretlendirildiğini ve 56 tl gibi faturalandırılmamış bir tutar olduğunu tespit ettim. Kısacası sms paketinin bitişinde yada bittikten sonra bana uyarı sms i gelmediği için bizde dolaylı olarak bitiş sonrası sms leri ücretli atmışız.

    Burada AVEA 20 OCAK 2012 de başlayıp 18 Şubatta bitecek 11.000 sms kampanyasının biteceği tarihte hattıma/hatlarımıza herhangi bir bildirim uyarı sms i atmadığı için bizde o tarihten sonra sms leri ücretli olarak atmışız. AVEA Burada 18-19 Şubatta bitecek sms paketimiz için bize hiçbir sms paketi süresi bitişi mesajı yada paket süresinin bittiğine dair sms atmamıştır. Böylece müşteriyi suistimal yoluna giderek SMS PAKETİNİN BİTİŞİNDE BİZE BİLDİRİM SMS İ ATMAYIP mağdur olmamızı sağlamış ve bizde paket bitiş süresini günü birlik kontrol etmediğimiz için mağdur olmuş bulunmaktayız.

    Bunun için iki hat adına da 500 ü arayıp şikayet kaydı oluşturduk.

    EDIT: Tarih 03.03.2012 Aynı tarihte hediye sms paketine üye olan ve birebir aynı sorunu yaşıyan 2 hat içinde şikayet kaydı sonuçlandı ve ŞAKA GİBİ SONUÇ ÇIKTI ORTAYA.


    99 TL fatura gelen hatta AVEA hatasını kabul ederek 88 TL tutarı geri iade etti. Ancak aynı sorunu yaşayan ve 70 TL fatura gelen hatta sorun yoktur diyerek 2 kere şikayet kaydı oluşturmama rağmen ücreti geri iade etmedi ve ETMEMEKTE ISRAR EDİYOR.

    İlk hatta ettiği bakiye ile hatasını kabul eden AVEA, aynı sorundan müzdarip diğer hatta fazla gelen tutarı iade etmeyerek yüzsüzlükte sınır tanımamaya devam ediyor.

    An itibari ile BTK ya şikayet bildirimi yollanımıştır web sitesi üzerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 5 Mart 2012; 20:53:49 >







  • Avea yakaladımı affetmez, faturayla ilgili sorunlarında muhatap bulamazsın. Defalarca ararsın, utanmadan mesaj gönderirler. Sorununuz için mhyi arayın diye, ben kurtuldum bu adamlardan ama az daha teli kırıyodum. Tavsiyem, avea ucuzdur mucuzdur ama yakalarsa burnunuzdan getirir.
  • Guncel sorgulaması ÜCRETLİ ve doğru rakam vermezken halen neden insanlar sorgular ve ordaki rakama güvenirler anlamam..

    Faturanız çıkınca, yeniden bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basturkemin

    Guncel sorgulaması ÜCRETLİ ve doğru rakam vermezken halen neden insanlar sorgular ve ordaki rakama güvenirler anlamam..

    Faturanız çıkınca, yeniden bakmak lazım.

    0.99 Ücreti var niye doğruyu yansıtmasın hocam ?

    Ben her ay bir kere kontrol ediyorum yakın rakamları veriyor.

    Ayrıca Aveanın verdiği 11.000 hediye sms in süresi 1 ay olmadan iptal olmuş. Ve sms ler ücretli sayılmış. Sorunumuzda bunun üzerine kurulu.

    Tabiki faturayı bekleyeceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 21 Şubat 2012; 9:05:19 >
  • Evet fatura kesilir ve itiraz edersiniz ki şu durumda haklısınız (eğerki günü dolmadan sms paketi bittiyse) ve bi sorum olcak kampanya ya ne zaman dahil oldunuz 20 ocaktan önce mi 20 ocaktamı ve ne zaman n0rmal ücretten ücretlendirildıniz?
    Not: sanane kardeşim diyenler hiç cevap yazmasın cunku a dan z ye avea prosedurunu bıliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nino4u -- 21 Şubat 2012; 20:14:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nino4u

    Evet fatura kesilir ve itiraz edersiniz ki şu durumda haklısınız (eğerki günü dolmadan sms paketi bittiyse) ve bi sorum olcak kampanya ya ne zaman dahil oldunuz 20 ocaktan önce mi 20 ocaktamı ve ne zaman n0rmal ücretten ücretlendirildıniz?
    Not: sanane kardeşim diyenler hiç cevap yazmasın cunku a dan z ye avea prosedurunu bıliyorum.

    Vodafone daki gibi güncel yapılan sms konusma detaylarını göremiyoruz AVEA da malum. O yüzden hangi gün kac sms attığımın net bilgisini veremiyorun.

    2 hattın olduğu telefonların sms sayacına göre yaklaşık 1 hafta-10 gündür bu normal sms ücreti üzerinden ücretlendiriliyoruz.

    Avea nın 11.000 hediye sms i tam 20 OCAK 2012 de öğlen üzeri iki hattada tanımlanmıştı.




  • Faturanız çıktıqında mh ı arayın bilgim yok derse ve size saçma sapan sözlerle avuttuğunu düşünürseniz (tam bilgi vermezse) hizmet talebi isteyin mutlaka (veya bana takım liderini bağla de) ortalama 2gün içinde size döneceklerdir mutlaka zaten fazla ödediqiniz tutarı alırsınız ama mutlaka ve mutlaka detaylı faturanızı isteyin siz inceleyin birde (detaylı faturada ilk 2 sayfa ücretli bilgnize) eğerki 20 ocaktan önce kayıt oldunuzda ve hata s0nucu 20 ocakta dùzeltme yaptıysa avea haklıdır. (1aylık hakkın tekrar tanımlanmıştır la 1 aylık hakkın tanımlanmıştır arasnda fark war)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben kısa ve öz kelimeler yazacam kardeşim sen bu işi avea ile çözemezsin 50_60 tl içinse boşver iç hattını taşı vallahi uğraştığına deymes adamın canı sıkılır. Haa bu yaptıkları yanına kâr mi kalacak diyecen evet adamlar bişey olmayacağıni bildiği için bu üç kağıda basvuruyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nino4u

    Faturanız çıktıqında mh ı arayın bilgim yok derse ve size saçma sapan sözlerle avuttuğunu düşünürseniz (tam bilgi vermezse) hizmet talebi isteyin mutlaka (veya bana takım liderini bağla de) ortalama 2gün içinde size döneceklerdir mutlaka zaten fazla ödediqiniz tutarı alırsınız ama mutlaka ve mutlaka detaylı faturanızı isteyin siz inceleyin birde (detaylı faturada ilk 2 sayfa ücretli bilgnize) eğerki 20 ocaktan önce kayıt oldunuzda ve hata s0nucu 20 ocakta dùzeltme yaptıysa avea haklıdır. (1aylık hakkın tekrar tanımlanmıştır la 1 aylık hakkın tanımlanmıştır arasnda fark war)

    20 Ocak'ta düzeltme yapıldı.

    O zamana kadar ki bütün sms ler sıfırlandı ve tekrardan 11.000 sms benim gibi mağdur olan herkese yüklendi.

    SMS paketide 1 aylık olur. Kalkıpta ara sms tanımlayamaz.

    Ayrıca şu durumda var. SMS paketi bittiğinde kesinlikle sms gelir. Ancak SMS in bittiğine dair bir uyarı dahi gelmedi hatlarıma.

    Bu durumda her şartta AVEA sorumluluk sahibidir. Buda bu kadar basit. Fatura kesilsinde bakarız duruma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildirimr -- 22 Şubat 2012; 12:12:05 >




  • Tarih 05.03.2012 Aynı tarihte hediye sms paketine üye olan ve birebir aynı sorunu yaşıyan 2 hat içinde şikayet kaydı sonuçlandı ve ŞAKA GİBİ SONUÇ ÇIKTI ORTAYA.


    99 TL fatura gelen hatta AVEA hatasını kabul ederek 88 TL tutarı geri iade etti. Ancak aynı sorunu yaşayan ve 70 TL fatura gelen hatta sorun yoktur diyerek 2 kere şikayet kaydı oluşturmama rağmen ücreti geri iade etmedi ve ETMEMEKTE ISRAR EDİYOR.

    İlk hatta ettiği bakiye ile hatasını kabul eden AVEA, aynı sorundan müzdarip diğer hatta fazla gelen tutarı iade etmeyerek yüzsüzlükte sınır tanımamaya devam ediyor.

    An itibari ile BTK ya şikayet bildirimi yollanımıştır web sitesi üzerinden.
  • Geçmiş olsun. İnşallah düzeltilir. ŞikayetVar sitesine de yazdınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ykaraca -- 5 Mart 2012; 21:49:45 >
  • Dün itibari ile benim hattada iade yapıldı.

    Tabiiki iadeyi benim dediğim sebepten değilse başka sebepten yapmışlar. Avea içinde tam bir iletişim kopukluğu var anlaşılan.

    Neyse iademizi aldık ya gerisi önemli değil...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.