Şimdi Ara

Avea paramızı caldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28.01.2015 tarihinde paketim bitti bende bunun üzerine aveanın sayfasından lira yükledim ve aynı iş yerinde çalıştığım birkaç arkadaşım daha aynı gün yükleme yapmış ve hala bugün 02.02.2015 tarihine geldik para gönderilmedi her aradığımda şikayet formu dğzenlememiz lazım biz size döneriz diolar ama kimse dönmedi ben arıyorum hatalarını kabul ediyor ogün sistemlerinin bozuk olduğunu ve yüzlerce kişiyi mağdur ettiklerini üzeri kapalı söylüyolar ama parayı vermeyi kabul etmiyolar ne rezil bi operatör bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Turkcell 'de de olmuyor değil, hatta konusu vardı. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    28.01.2015 tarihinde paketim bitti bende bunun üzerine aveanın sayfasından lira yükledim ve aynı iş yerinde çalıştığım birkaç arkadaşım daha aynı gün yükleme yapmış ve hala bugün 02.02.2015 tarihine geldik para gönderilmedi her aradığımda şikayet formu dğzenlememiz lazım biz size döneriz diolar ama kimse dönmedi ben arıyorum hatalarını kabul ediyor ogün sistemlerinin bozuk olduğunu ve yüzlerce kişiyi mağdur ettiklerini üzeri kapalı söylüyolar ama parayı vermeyi kabul etmiyolar ne rezil bi operatör bu

    Kısa bir zaman önce Avea, hattından bir neden belirtmeksizin aralıklarla 0.99 TL ücret alıyordu. Alınan ücret, toplamda 7 TL olduğunda sikayetvar.com adresinde sorununu anlatarak Avea'yi ağır bir dille eleştirdim ve hattını taşımak istediğini belirttim.

    Çok fazla araştırmama rağmen, bu durumu da kanıtlamanın hiç bir çaresi olmadığını gördüm. (Lira harcama detayları da dahil) 1 hafta sonra, şikayet var sitesindeki şikayetim le ilgileneceklerini belirten bir mesaj aldım ve 7 TL hattına yüklendi.

    Dilerseniz bu yolu deneyin. Avea, şikayet var sitesi konusunda bayağı hassas. Hemen hemen her şikayete cevap veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EcehanD


    quote:

    Orijinalden alıntı: kdevelioglu

    28.01.2015 tarihinde paketim bitti bende bunun üzerine aveanın sayfasından lira yükledim ve aynı iş yerinde çalıştığım birkaç arkadaşım daha aynı gün yükleme yapmış ve hala bugün 02.02.2015 tarihine geldik para gönderilmedi her aradığımda şikayet formu dğzenlememiz lazım biz size döneriz diolar ama kimse dönmedi ben arıyorum hatalarını kabul ediyor ogün sistemlerinin bozuk olduğunu ve yüzlerce kişiyi mağdur ettiklerini üzeri kapalı söylüyolar ama parayı vermeyi kabul etmiyolar ne rezil bi operatör bu

    Kısa bir zaman önce Avea, hattından bir neden belirtmeksizin aralıklarla 0.99 TL ücret alıyordu. Alınan ücret, toplamda 7 TL olduğunda sikayetvar.com adresinde sorununu anlatarak Avea'yi ağır bir dille eleştirdim ve hattını taşımak istediğini belirttim.

    Çok fazla araştırmama rağmen, bu durumu da kanıtlamanın hiç bir çaresi olmadığını gördüm. (Lira harcama detayları da dahil) 1 hafta sonra, şikayet var sitesindeki şikayetim le ilgileneceklerini belirten bir mesaj aldım ve 7 TL hattına yüklendi.

    Dilerseniz bu yolu deneyin. Avea, şikayet var sitesi konusunda bayağı hassas. Hemen hemen her şikayete cevap veriyor.

    Sikayetvar 'da olmasa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar ilginize teşekkür ederim buna benzer bir durumu turkcell de yaşadım yanlış numaraya türkcell in kendi sayfasından yükledim müşteri hizmetlerini aradim mail atmamı söyledier attım inanın 4 5 dk sonra para hattıma geldi ama avea her seferinde kıvırıyo her aradığımda bilgiler eksik diye form düzenliyolar ucuz etin yahnisi işte ve şikayet var durumu bildirdim bakalım nolacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself
    Sikayetvar 'da olmasa

    Oraya pek güvenmeyin. Haklı olduğum halde bugüne kadar o siteye yaklaşık 20 şikayet girdim, sadece 2 tanesi olumlu sonuçlandı. İşlerine göre hareket ediyorlar ve müşterileri korumak yerine firmaları korumayı tercih ediyorlar. Firma klasik bir cevap yazınca sorunu çözülmüş olarak işaretliyorlar. Örneğin firma müşterimizle mail üzerinden irtibata geçtik yazınca şikayeti çözülmüş olarak işaretliyorlar.

    şikayetvar.com da parayı veren düdüğü çalıyor. ben oraya hiçbir şikayetimi yazmam artık. durumum çözülmediği halde çözüldü yaptılar. neden böyle dediğinde ipleyen yok...




  • Çalıyor ama çalışıyor da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harcama itirazında bulunun.
  • btk ya şikayet edin mecbur çözerler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonda biraz hakaret edip ağzıma geleni saydım ve parayı iade ettiler ilginen arkadaşlara teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.