Şimdi Ara

Avea Şebeke Sorunu Yeniden Doğdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 4-5 aydır Avea kullanıyorum şu ana kadar gerek çekim gücünden gerek H+ nete bağlanabilmesinden gayet memnun idim ama 20 Ekim'den beri çekim problemleri hat safhada. Full çeken kapalı alanda ya hiç çekmiyor ya da bi tırnak çekim gücü ancak yakalıyabiliiyor, gök yüzünü gören yerlerde problem yok ama içeride telefon resmen kapalı. Avea kullanan diğer arkadaşlarımda da aynı problem mevcut. Müşteri hizmetlerini ilk defa aradım ve asıl dumur anını yaşadım; Siz İstanbul'da mı yaşıyorsunuz ? Şu anda hangi ilçede nerdesiniz gibi sorular sordular. Marketi ya da kasabı aradım herhalde dedim içimden. Bu işlerde ihtisas sahibi değilim ama bi operatör hattının o anda nerde sinyal verdiğini göremez mi? Hadi göremiyo üyelik bilgilerimde mi görünmüyo ? Sürekli çeken yerde çekmemesinin bi alt yapı çalışmasına bağlı olup olmadığını sorduğumda ise bize iletilen bi bilgi yok isterseniz hattınızı resetliyelim dediler ve sonuc gelişen ve değişen bi şeyin olmaması. Sanırım en iyisi hiç kafa yormadan bi kaç gün daha sabredip hat transfer etmek... Forumda şu son günlerde problem yaşayan kimse yok mu ?







  • cihaz ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cihazla ilgili değil Avea kullanan 2 arkadaşımda da durum aynı. Tam çeken yerde çekim yok ya da bi tık var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaGgle

    4-5 aydır Avea kullanıyorum şu ana kadar gerek çekim gücünden gerek H+ nete bağlanabilmesinden gayet memnun idim ama 20 Ekim'den beri çekim problemleri hat safhada. Full çeken kapalı alanda ya hiç çekmiyor ya da bi tırnak çekim gücü ancak yakalıyabiliiyor, gök yüzünü gören yerlerde problem yok ama içeride telefon resmen kapalı. Avea kullanan diğer arkadaşlarımda da aynı problem mevcut. Müşteri hizmetlerini ilk defa aradım ve asıl dumur anını yaşadım; Siz İstanbul'da mı yaşıyorsunuz ? Şu anda hangi ilçede nerdesiniz gibi sorular sordular. Marketi ya da kasabı aradım herhalde dedim içimden. Bu işlerde ihtisas sahibi değilim ama bi operatör hattının o anda nerde sinyal verdiğini göremez mi? Hadi göremiyo üyelik bilgilerimde mi görünmüyo ? Sürekli çeken yerde çekmemesinin bi alt yapı çalışmasına bağlı olup olmadığını sorduğumda ise bize iletilen bi bilgi yok isterseniz hattınızı resetliyelim dediler ve sonuc gelişen ve değişen bi şeyin olmaması. Sanırım en iyisi hiç kafa yormadan bi kaç gün daha sabredip hat transfer etmek... Forumda şu son günlerde problem yaşayan kimse yok mu ?

    iyi hoşda senin nerede olduğunu nereden bilsin temsilci sen sürekli sabit 1 yerdemi bulunuyorsun 24 saat orada mı kalıyorsun senden sorunun yaşandığı açık adresi istemiş ne var bunda bunu tüm operatörler ister.
    sen sorunun yaşandığı yerden arayamayacağın için onlarda sorunun yaşandığı yeri bilemeyecekler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaGgle

    4-5 aydır Avea kullanıyorum şu ana kadar gerek çekim gücünden gerek H+ nete bağlanabilmesinden gayet memnun idim ama 20 Ekim'den beri çekim problemleri hat safhada. Full çeken kapalı alanda ya hiç çekmiyor ya da bi tırnak çekim gücü ancak yakalıyabiliiyor, gök yüzünü gören yerlerde problem yok ama içeride telefon resmen kapalı. Avea kullanan diğer arkadaşlarımda da aynı problem mevcut. Müşteri hizmetlerini ilk defa aradım ve asıl dumur anını yaşadım; Siz İstanbul'da mı yaşıyorsunuz ? Şu anda hangi ilçede nerdesiniz gibi sorular sordular. Marketi ya da kasabı aradım herhalde dedim içimden. Bu işlerde ihtisas sahibi değilim ama bi operatör hattının o anda nerde sinyal verdiğini göremez mi? Hadi göremiyo üyelik bilgilerimde mi görünmüyo ? Sürekli çeken yerde çekmemesinin bi alt yapı çalışmasına bağlı olup olmadığını sorduğumda ise bize iletilen bi bilgi yok isterseniz hattınızı resetliyelim dediler ve sonuc gelişen ve değişen bi şeyin olmaması. Sanırım en iyisi hiç kafa yormadan bi kaç gün daha sabredip hat transfer etmek... Forumda şu son günlerde problem yaşayan kimse yok mu ?

    Turkcell e taşıyın bitsin bu iş :) .




  • uzunca bi sureyi kapsayan taahhut vermis olmasam 1 dk. dusunmeyecegim ama boyle devam ederse de yapacak bi sey yok parasini odeyip transfer edicem. Benim anlamadigim kismi; teknik bi prob ya da alt yapi calismasi yok diyor musteri hizmeleri ama 4 aydir full ceken yerde ayin 20'sinden beri cekim 0 bu nasil tezat bi sey?...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.