Şimdi Ara

Türk Telekom Telefon Tanımama (ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
5.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GM 5 Plus d telefonum var. Dün gece Türk Telekoma geçişim sağlandı. Ancak cihazı 4.5g uyumsuz olarak görüyor. Dolayısıyla sil süpür, 4.5g ek internet paketleri, volte gibi hizmetlerden faydalanamıyorum.
    Müşteri hizmetleri başka bir telefona takın yarım saat dedi. iPhone 7'ye taktım, 1 saat kullandım, onu da tanımadı hat, 4.5g uyumsuz diyor. İphone 7'de hali hazırda çalışan başka bir Türk Telekom hattımı GM 5 Plus d telefonuma taktım, hem 4.5g hem de volte desteği gayet de çalıştı.
    Müşteri hizmetlerini ikinci aramamda #330*0000# ##002# tuslama yapmamı istedi. Yaptim ama değişen bir şey yok. Bu durum başına gelen var mı, müşteri hizmetlerine ne yaptırmam gerekiyor?
    Edit: Hattı farklı üçüncü bir telefona taktım, 10 dakika onda mobil veri açık şekilde kaldı. Sonra geri kendi telefonuma taktım, wifi açık hat resetleme yaptım. 1-2 saat geçti, telefonu tanıdı hat, problem düzeldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mukuk20 -- 21 Kasım 2020; 15:55:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >







  • Biraz. Bekleyin düzelir sistem yeni olan aboneleri geç algılıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam, bekleyelim bakalım. Umarım öyle olur çünkü diğer operatörlere geçme şansım yok, 3 ay dolmadı hiçbirinde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam diğer problemler için beklemeniz gerekiyor ancak Sil Supur'den yararlanabilmeniz gerekir. Sil Süpür için 4.5G Cihaz değil, Sim kart uyumluluğu zorunluluğu mevcut.

    Ayrıca *100#'dan 5'teki ayarlar kısmından toplu ayar almayı deneyebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mukuk20 M kullanıcısına yanıt

    Turkcell Faturalı'ya geçmek istiyorsanız herhangi bir bekleme limiti yok. Faturasız için ise 1 ay beklemeniz gerekiyor . Vodafone için ise 3 ay olması lazım yine.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mukuk20 M kullanıcısına yanıt

    Hep yaşanan sorun düzeliyor sistem cihazı tanısın yeter ki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam toplu ayar için 3 yazıp ilerleyince bu ekran geliyor, kalıyor böyle. Sil süpür 1 hafta sonra açılıyormuş, o yüzden görünmüyormuş, pardon.
    Türk Telekom Telefon Tanımama (ÇÖZÜLDÜ)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Geçiş Problemi Uyarısı
    geçen yıl önce açıldı
    Türk Telekom 4.5G sorunu
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler hocam, ben 3 ay yasal zorunluluk sanıyordum, düzelmezse Turkcell'e geri dönerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Öyle mi hocam teşekkürler vallahi bekleyeyim madem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mukuk20 M kullanıcısına yanıt

    Hocam 3 ay yasal zorunluluk yalnızca sıfır alınmış hatlarda mevcut. İlk 3 ay hiçbir operatöre geçiş yapamazsınız. Diğer durumlarda ise aslında istediğiniz zaman istediğiniz operatöre geçebilirsiniz. Ancak yeni müşterilere özel kampanyalardan yararlanabilmeniz için belirli bir süre diğer operatorde durmaniz gerekir. Yoksa yeni müşterilere özel fiyat ve kampanyalardan yararlanamazsiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mukuk20 M kullanıcısına yanıt

    Hocam arada o işlemi tekrarlayın, bazen cihazı görebiliyor. Ben kendi cihazımı ilk aldığımda TT görmüyordu. Bu kombinasyonu arada yapıyordum, bir süre sonra sistem cihazımı gördü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım hocam teşekkürler, ilginç bir problem gerçekten. Türk Telekom da farkında bunun ama cozmemisler yıllardır. 3 ay bilgisi için de teşekkür ederim. Bekleyeceğiz artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mukuk20 M kullanıcısına yanıt

    abone yeni olduğundan sisteme yansıması geç oluyor


    bende de görüşme yaparken arayan kişiler ulaşılamıyordu arama geldiğinde telefon 3g ye düşüyordu .


    Bi gün restlediler ne volte ne wowifi açabildim 3. gün açıldı denememde .

  • Cihazın mobil interneti açıkken cihazı tamamen kapatıp en az 10 dakika bekleyin. Zamanınız oldukça 2 saatte bir bunu yapın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    1 hafta içinde düzelir sanırım o zaman. Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teşekkürler hocam deneyeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı durumu bende yaşadım GM 20 cihazımı tanımadığı için volte - wifi arama gibi özellikler açılmıyor

    turk telekom un bu telefonları tanımama durumunu düzeltmesi gerkiyor

  • Aynı durumdayım realme 5 pro var tanımadı gm5 plus'a taktım yine tanımadı hala tanımıyor yani mh aradım yazdım başka cihaza takın diyor başka bir şey demiyor.. Turkcell ve Vodafone kartı taktığın gibi volte vowifi(turkcel) aktif oluyor.. Cidden nasıl bir sistemleri varsa rezil ötesi..

  • Türk Telekom kullanacaksanız main hat olarak kullanmayın cidden yolda kalırsınız. Yanına Turkcell veya Vodafone alıp geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AAD4AAA61 -- 20 Kasım 2020; 21:0:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bi öğrenmişsin main de main, ana hat demek bu kadar kolayken mainler havada uçuşuyor, hiç bir amerikalı yada ingiliz mainli bir cep telefonu terimi kullanmaz, primary yada secondary line-cell fln der, main bir şeyin altı üstü varsa kullanılır, mainline (ana su borusu) brachline (dalboru, servis borusu, bir küçüğü gibi) aylardır bir maindir gidiyor bari doğru kullan. sonra vay efendim maaart aksi, huysuz, sert tavırlı.


    ayrıca gelişmiş toplumlar böyle boş işlerle uğraşmaz, en cok company number, yada personal numnber diye ayrıma gider...

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.