Avea kontörlü hattım var. geçenlerde websms hizmetini kullandım. 10 sms attıktan sonra telefonumdan kontörüme baktım ancak günlük 20 SMS atmanın ücretsiz olmasına rağmen benim kontörlerimde azalma oldu. Web sayfasında ücretsiz günlük sms adediniz 10 yazmasına rağmen. Bu sebeple web sayfasından durumu şikayet ettim. aşağıdaki cevabı attılar.
Değerli Müşterimiz;
Zaman ayırarak bize yazdığınız için teşekkür ederiz. Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Avea için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve eleştiri büyük önem taşımaktadır. Kontör bilgilerinin kontrolü güvenlik gerektiren bir uygulamadır. Kontör hareketleri ile ilgili bilgi alabilmek için, hat sahibi Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak inceleme başlatabilir. Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için, anında görüşmek üzere 7 gün 24 saat, Avea hatlı cep telefonunuzdan 500’ü, sabit hatlardan ise 444 1 500’ü tuşlayarak Müşteri Hizmetleri’mize ulaşabilirsiniz.
Telefon esimin üstünde oldugu için aramadım. Zaten cagrı merkezini arayıp sms ler için giden kontörden daha fazlasını telefon ücreti olarak ödemem gerekirdi.
Bu şekilde müşterilerini avea nın kadırması, çok uygunsuz. Hattımı bu sebeple taşımaya kara verdim
edit konu başlığı düzeltme
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
''WebSMS ile gün içinde göndereceğiniz ilk mesaj 1 SMS bedeliyle ücretlendirilir. İlk mesajdan sonra, gün içinde Avea abonelerine göndereceğiniz 20 SMS ücretsizdir. Avea abonelerine göndereceğiniz 21. SMS'ten sonraki her mesaj yine 1 SMS bedeliyle ücretlendirilir.Yurtiçindeki diğer GSM operatörlerine göndereceğiniz her mesaj 1 SMS bedeliyle ücretlendirilir. * Bir SMS 160 karakterden oluşmaktadır. 160 karakterin üzerinde yazılan metinler bölünerek gönderilecek ve ayrı ayrı ücretlendirilecektir.'' buradada gördüğünüz gibi ilk SMS her halukarda ücretli ayrıca sadece avea içi ücretsiz diğer GSM ler ücretli buna dikkat etmek lazım
quote:
Orjinalden alıntı: rimando
Avea kontörlü hattım var. geçenlerde websms hizmetini kullandım. 10 sms attıktan sonra telefonumdan kontörüme baktım ancak günlük 20 SMS atmanın ücretsiz olmasına rağmen benim kontörlerimde azalma oldu. Web sayfasında ücretsiz günlük sms adediniz 10 yazmasına rağmen. Bu sebeple web sayfasından durumu şikayet ettim. aşağıdaki cevabı attılar.
Değerli Müşterimiz;
Zaman ayırarak bize yazdığınız için teşekkür ederiz. Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Avea için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü öneri ve eleştiri büyük önem taşımaktadır. Kontör bilgilerinin kontrolü güvenlik gerektiren bir uygulamadır. Kontör hareketleri ile ilgili bilgi alabilmek için, hat sahibi Müşteri Hizmetleri'mizi arayarak inceleme başlatabilir. Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için, anında görüşmek üzere 7 gün 24 saat, Avea hatlı cep telefonunuzdan 500’ü, sabit hatlardan ise 444 1 500’ü tuşlayarak Müşteri Hizmetleri’mize ulaşabilirsiniz.
Telefon esimin üstünde oldugu için aramadım. Zaten cagrı merkezini arayıp sms ler için giden kontörden daha fazlasını telefon ücreti olarak ödemem gerekirdi.
Bu şekilde müşterilerini avea nın kadırması, çok uygunsuz. Hattımı bu sebeple taşımaya kara verdim
avea 'ya attığın her türlü mail bu şekilde cevaplanır onun yerine şikayetvar.com'a yazarsan daha iyi sonuç alırsın
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme