Şimdi Ara

Aveadan Şok üstüne ŞOK Eden Fatura...!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle tüketici haklarına halen gidemediğimi bunun nedenin yine avea olduğunu bilmenizi isterim. Fatura kesim tarihi 9 mayıs. 1 hafta içerisinde mail bana gelecekmiş.
    Aveaya geçtim 2-3 gün sonra yurtdışına çıktım. odur budur bekliyorum yasal olarak hakkımı savunmak için.. faturamı halen alamadığımdan şikayetimi dile getiremedim.

    dayanamadım burada sizlere de danışmak istedim. gelişmeler şu şekilde ;


    Şişli İlçe KAYMAKAMLIĞINA
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığı)

    Davacı : ***** **********
    Adresi : ************************** Mecidiyeköy/Şişli/İstanbul
    Telefon : 05***********
    Davalı : Avea İletişim Hizmetleri A.Ş
    Adresi : Abdi İpekçi Cad. No:75 34367 Maçka / İstanbul - (+90) 212 - 460 1500
    Şikayetin Parasal Değeri : 320 TL ( meğer toplam borç 579 TL imiş, sonra öğrendim )

    Dava Konusu : 3G üzerinden bilinçsizce, habersizce ve de zamanında uyarılmadan istemsizce data/veri yapılandırmasının da otomatik olması konusunda bilgilendirme yapılmamasından dolayı akıllı telefonumun(iPhone 5) kendisi veri aktarmış olduğundan, fırsatçılık yaratarak bunun bedelini müşterisine ağır ödetmişlerdir.

    Olay :
    Daha önce de birçok kez yurtdışına çıktım. Ancak hiçbirinde 3G ile alakalı bir ayar yapma gereği duymadım, Turkcell müşterisi iken. Ancak daha birkaç gün olmuştu ki avea operatörüne geçeli nisan ayının 11’inde yurtdışına çıktım yine. Varmış olduğum Hong Kong ülkesinde bana hiçbir şekilde soru sorulmaksızın otomatik olarak 3(2G) Hong Kong operatörü olan hatta telefonum direk geçmiştir. Nisan 15’ine kadar yani Salı günü akşamına kadar Hong Kong idim daha sonra Çin bölgesine geçtim. Hong Kong a vardığımda hoşgeldiniz tarzında ve de fiyatlandırma konusunda bir iki mesaj aldım. Ayrıca Hong Kong’ta bulunduğum süre zarfında AsiaWord Expo fuarında zaten internete wi-fi ile bağlandım ve de ücretsizdi ve aynı zamanda hemen fuar alanının yanıbaşında bulunan otelde konakladık patronumla. Otelde de internet yine wi-fi ile idi ve de ücretsizdi. Yani asla ve asla değil interneti kullanmak gereği duymak, kolay kolay telefon görüşmesi yapacak bir lükse bile sahip olmayan biriyim ve bunun da farkındayım. Şunu da bu arada söylemem gerek, Hong Kong gsm operatörü olan 3 gsm operatörünün yanında (2G) nin yazması beni şüphelendirdiği için ne olur ne olmaz diye 2-3 gün geçmişti ki, gidip hücresel ayarlardan 3G ayarını kapadım. Hatta patronum birbirimizi kaybettiğimiz anda seni arayabilmem gerek ama sana ulaşamıyorum dedi. Ben de patronumu aradım aramayı gerçekleştiremedim. Bunun üzerine avea müşteri hizmetlerini aradım Skype programı üzerinden. Daha sonra müşteri hizmetleri sadece uluslararası arama yapabilmem için bu yapılandırmaları yapmalarını istedim. İlk kişi bunu yaptığını söyledi ama olmamıştı ve daha sonra bir daha Skype üzerinde müşteri hizmetlerini aradım ve bir şekilde hattımı bu şekilde çalış hale getirdiler. Nihayetinde gelelim iş gezisi sonucuna. Türkiyeye dönmek üzere Çin bölgesinden tekrardan Hong Kong havaalanına geldiğimde birdenbire bana birçok mesaj aynı an da geliverdi. Bunların içerisinde avea’dan da mesajlar vardı. Ancak tüm mesajları okuma fırsatım olmadığından uçağa binip Türkiyeye geldim. Atatürk havaalanına indiğimde internetimi kullanmak istedim. Sonra bir baktım bir gariplik var. Müşteri hizmetlerini aradım, aradığımda bana yardımcı olan müşteri hizmetlerindeki kişi bana bu denli bir faturalandırma yapıldığını ve de hattımın kapatıldığını falan söylemedi ve de bilindik şeylerden bana bahsederek neden internete giremediğime dair yardımcı olmaya çalıştı ve müşteri hizmetlerini aradığımda 300 küsür liralık bir ödemeden ve de 1.25 liralık bir ödemeden bahsetti ve bende hiç ama hiç ihtimal vermediğimden kendi kendime 1.25 liralık bir ödemeden dolayı nasıl olurda hattımı keserler dedim zaten daha yeni bu hatta geçmiştim dedim.
    Daha sonrasında hattımın kapalı olmasından dolayı internete giremedim daha sonra da hattım çalışıyor mu diye merak edip patronumu arayınca o zaman anladım ki ciddi ciddi hattım kapanmış. Daha sonra İstanbul Profilo alışveriş merkezinde ki avea bayisine giderek 1,25 liralık faturamı ödemek istediğim de asıl gerçeği öğrenmiş oldum. Müşteri hizmetleriyle konuştum ve olayı anlamaya çalıştım detayları öğrenmek istedim ancak kesin bir şekilde ödemeyi yapmanız gerekmektedir dediler ve ben ne için ödeme yaptığımı bilmeden, öğrenemeden 320 lirayı benden tahsil ettiler.
    Şimdi soruyorum;
    1- Sonradan öğrendiğim kadarıyla avea internet yapılandırma ayarları otomatikmiş yani yurtdışına çıktığınızda ayar yapmanıza gerek kalmadan internete giriyormuş. Bunu tamamen bir fırsatçılık olarak görmekteyim. Eğer bu hizmet ise bunu bana mesaj olarak hatırlatmak zorundalardı.
    2- Nisan Ayının 11’in de yani Hong Kong’a vardığım gün bana gelen mesajların hepsini aldım ancak 12’si ve sonrasında yani, 18 Nisan akşamına kadar bana hiçbir şekilde mesaj gelmemiştir. Bu da şu anlama gelmektedir bana ulaşmak isteyenler de ulaşamamışlardır. Ya peki hayatımda çok önemli birini kaybetseydim bunun haberini hemen alamayacak mıydım ?
    3- Müşteri hizmetlerini aradığımda bana ayın 15’inde ulaşmak istediklerini öğrenmiş oldum. Eğer avea şirketi bir müşterisine ulaşamıyorsa ben neden bu gsm şirketinden uluslararası bir hizmet alayım ki. Bana kesintisiz bir iletişim sağlamak zorundalar.
    4- Hem ayrıca nasıl bir mantıktır ki, haberim olmaksızın sırf güvenlik açısından hattımın kapatmaları akla mantığa sığmayacak bir şeydir. Diyelim ki Türkiyeye dönerken uçak düştü ve de hayatımızda başımıza gelebilecek bir durum olan bir olay da işte tam da, o an da iletişim sağlamam gerekiyorken telefonumun kapanmış olmasından dolayı kimseye ulaşamayacağımdan dolayı ya hayatımı kaybetsem bunun hesabını kim verecekti. Veya yurtdışında bir yerde kaybolsam veya başıma bir şey gelse kimseyle iletişim sağlayamacağımdan dolayı yaşayacağım sorunların hesabını kim verecekti?
    5- Bana internet ayarlarımın otomatik olarak yapılandırıldığını ve de internet kullanımı sonucu güvenlik açısından bir limite varınca hattımın kesileceğini birşekilde haberdar etmeleri gerekirdi.
    6- Kesinlikle ama kesinlikle bilinçsiz bir şekilde 3G üzerinden veri aktarımı yaşanması sonucu 22 MB bir data trasferi yaşamış olduğumundan bi-haber olduğumu altını çizmek isterim.
    7- Ayrıca bu 22 MB lık veri aktarımının nasıl ne şekilde gerçekleştiğini bana söylemeden yani detay vermeden hattımın açılması için de bu bedeli bana zorla ödettirmişlerdir.
    8- Ayrıca nasıl oluyor da ben Nisan 12’sinden sonra herhangi bir mesaj veya bir çağrı alamıyorum ? Mesela 15 Nisanda Hong Kongta patronumun bana mesaj atıp “ neredesin” dediği mesajı ve diğer mesajların hepsini 18 Nisan akşamı Hong Kong’a geri döndüğümde topluca aldım. Bunun nedeni tamamen Aveanın kendisidir. Ve ayrıca internet kullanımı sonucu faturama yansıyan tutarın hatırlatma mesajlarını ben yine topluca 18 Nisan Cuma akşamı Hong Kon’g’a döndüğümde almışım.
    9- Müşteri hizmetlerinin bana ulaşmak istediğini ancak ulaşamadıklarını ve sanırım bunun üzerine de hattımı kapatmaları bana çok ama çok anlamsız gelmektedir.
    10- Avea gsm şirketi, yurtdışına çıkan Türk vatandaşlarından fırsatçılık yaratarak insanları bilgilendirmeden çok ciddi faturalar yansıtarak şahsımı ve de diğer insanları çok ciddi anlamda sıkıntıya soktuğuna inanıyorum.
    11- Avea müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşme esnasında sorduğum sorulara yanıt alamadığımı ve işi oldu bittiye getirerek geçmiş olsun artık napalım demeye getirdiler.
    12- İş gezisi olmasına rağmen şirketimin bu bedeli tarafıma ödememesi şirketimle olan ilişkilerimi zedeleyeceği durumu söz konusu olup, bu sürecin sonucunu beklemekteyim.
    Hukuki Deliller : 320 TL lik pos makinası çıktısı ektedir.
    Netice-i Talep : Yukarıda bahsettiğim durumun tamamen bilinçsizce gerçekleşmiş olması ve bütün bu gelişmelerden anında haber edilemediğimden ve bu durum tamamen gsm şirketleri tarafınca insanları sömürme açısından çok iyi bir fırsat olduğu konusunda hiç şüphem olmadığından, tarafımdan bilgi ve detay verilmeksizin gerçekleşmiş olan bedelin tarafıma ödenmesi gerektiğini ve bu yaşadığım bu sebeplerden dolayı avea hattımı 3 aylık süreden etkilenmek istemeyip derhal kapamak istediğimi de ayrıca belirtmek isterim. Gereğinin yapılmasını arz ederim.



    Dipnot :
    1- Halen faturamı alamadığım için tüketici haklarına gitmekte gecikmekteyim
    2- az önce (bugün) müşteri hizmetleri ile görüştüm faturam neden mailime gelmedi diye, o esnada faturamın 320 TL değil 579 TL olduğunu öğrenince bir şok daha yaşadım.
    3- Defalarca Avea ile görüşmeme rağmen şu 579 Liralık rakamı bana hiç kimse teleffuz etmedi.
    4- Turkcell de internet yapılandırma ayarları otomatik olmadığından daha önce yurtdışı gezilerimde sorun yaşamadım ancak Avea geçtikten 2 gün sonra yurtdışına çıkınca çok ciddi bir fırsatçılık yapıldığına kanaat getirdim. Turkcellde ki tüm özelliklerim aynen AVEA'ya geçmiş olması gerekmekte iken farklılıklar varmış meğer aralarında. Aralarındaki farklı hizmetin kurbanı olamam...!







  • Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İTMEN

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış
    Herşeyin bir adabı var...Yorum yazarken de bu böyle...Yazdıklarınız doğru veya yanlış sonuçta kendi düşünceleriniz...Ama yazım üslubuna dikkat etmek gerekiyor...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Herşeyin bir adabı var...Yorum yazarken de bu böyle...Yazdıklarınız doğru veya yanlış sonuçta kendi düşünceleriniz...Ama yazım üslubuna dikkat etmek gerekiyor...

    Alıntıları Göster
    bende bir umutla avea ya geçmiştim ama pişman oldum. kontratla telefon aldım bide üstüne... atalar boşa dememiş ucuz etin yahnisi diye... sen sadece fiyat üzüer,nden rekabet edersen kalite olmaz... bu yurtdısında kullanımda da gecerli mh ile konusma da da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Herşeyin bir adabı var...Yorum yazarken de bu böyle...Yazdıklarınız doğru veya yanlış sonuçta kendi düşünceleriniz...Ama yazım üslubuna dikkat etmek gerekiyor...

    Ne yazalım aaa avea adamı çaresiz bırakmışmı yazalım ?
    Hizmet almış karşılığında ücret ödemesi gerek herkes ben ödemem derse firmalar kepengi kapatıp gitsin
    çok şikayet yazısı okudum %95 i madur degii uyanık kendi çıkarlarınca yazılmış yazılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)

    Alıntıları Göster
    Avea benim gözümde fiyat / performans olarak Türkiyede gayet iyi. heryerde çekmez ama benim olduğum yerde çekiyorsa sorun yok, bayilerinde çalışanlar vs bilgilendirme konusunda eksikler ama ben internetten detaylı araştırıyorum zaten birşey yapmadan vs vs.

    Bence herhangi bir hizmeti bu bilinçle kullanmak lazım. Ufakta olsa bi araştırma yapmak lazım. Benzer olay benimde Amerikada başıma geldi ama önceden haberdar olunca birşey söyleyemiyorsunuz. Yurtdışı 90dk paket aldım, 60 sn ücretlendirme periyotlu. dakika bitince uyarı yapmıyorlar, bunu biliyordum ama 90 dk yı geçeceğimi düşünmemiştim. 90Dk için 45 TL paket ücreti ödedim. Paketimi aşmışım, aştığım 8-10 DK için 100 TL ödedim. bile bile lades oldu. ordaykende internetten kontrol etmek gerekliymiş demekki ( bu da ayrı bir konu, denememe rağmen yurtdışında siteye login olamadım)

    geçmiş olsun gerçekten, umarım bir düzeltme vs. olur hakkınızda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)


    güzel kardeşim...

    GSM şirketleri her b..ka mesaj atmasını biliyorda, bu denli bir bilgilendirme mesajını neden atmıyor.

    Yurtdışına çıktığımda bana gelen mesaja bakıver sonra de " Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz "

     Aveadan Şok üstüne ŞOK Eden Fatura...!


    Ayrıca müşteri hizmetlerinde tüm kayıtlar durmaktadır. defalarca görüşmeme rağmen bana telefonumun neden kapandığı söyleyemediler ve de borcumun net olarak ne kadar olduğunu söyleyemediler taa ki düne kadar.

    Yurtdışında iken, Skypetan avea müşteri hizmetlerini aradım ve dedim ki, yurtdışı aramalarına telefonumu açarmısınız diyorum, adam kalkıp bana paket satmak istiyor.
    Anlamıyorum bu insanları! önce müşterinin talebini yerine getir, sonra sor başka bir isteğiniz var mı diye veya birşeyleri satmaya çalış/pazarla.

    bir de diyorsun ki, " müşteri temsilciside üstüne basarak söyler" müşteri temsilcisi daha telefonumun neden kapalı olduğunu bilmiyor borcumun ne kadar olduğunu bilmiyor. Bir de kalkıp birşeyler için bana telkin vermesini mi bekleyeceğim? ey güzel insan.!


    ayrıca cümlenin sonundaki sırıtmanda pek yakışıksız, dilersen o kısmı sil. görüşünü belirt uslubuyla. ama kalkıpta başına birşey gelene sırıtmanın bir anlamı yok. az biraz saygı. o kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersin334

    Avea benim gözümde fiyat / performans olarak Türkiyede gayet iyi. heryerde çekmez ama benim olduğum yerde çekiyorsa sorun yok, bayilerinde çalışanlar vs bilgilendirme konusunda eksikler ama ben internetten detaylı araştırıyorum zaten birşey yapmadan vs vs.

    Bence herhangi bir hizmeti bu bilinçle kullanmak lazım. Ufakta olsa bi araştırma yapmak lazım. Benzer olay benimde Amerikada başıma geldi ama önceden haberdar olunca birşey söyleyemiyorsunuz. Yurtdışı 90dk paket aldım, 60 sn ücretlendirme periyotlu. dakika bitince uyarı yapmıyorlar, bunu biliyordum ama 90 dk yı geçeceğimi düşünmemiştim. 90Dk için 45 TL paket ücreti ödedim. Paketimi aşmışım, aştığım 8-10 DK için 100 TL ödedim. bile bile lades oldu. ordaykende internetten kontrol etmek gerekliymiş demekki ( bu da ayrı bir konu, denememe rağmen yurtdışında siteye login olamadım)

    geçmiş olsun gerçekten, umarım bir düzeltme vs. olur hakkınızda.

    teşekkür ediyorum, yorumunuz için.

    daha önce Turkcell hattımla Hong Konga Londraya ve Çine gittim. Ne bir defa bile ayar yapma gereği duydum ne de paket maket almayı düşündüm. Çünkü yurtdışına çıktığımda ancak gelen aramalara cevap vermekteyim o kadar. Bana ulaşılsın yeter. ( Rahmetli annemi kaybettiğimi 2 gün sonra öğrendim gsm şirketinin hizmetinden dolayı, haber vermek istemişler ancak meğer ulaşamıyorlarmış bana...)

    Turkcelll ile böyle bir sorun yaşamadığım için avea ile yaşayacağım aklımın ucundan bile geçmedi.

    Avea bile bana ulaşamamışken benim telefonum internete girmiş ben nereden bilebilirim ki...

    Yani Telefonumu konuşma amaçlı kullanamıyormuşken, telefonumun internete girmesi ne kadar çelişki olduğunu anlatmaya çalışıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)


    güzel kardeşim...

    GSM şirketleri her b..ka mesaj atmasını biliyorda, bu denli bir bilgilendirme mesajını neden atmıyor.

    Yurtdışına çıktığımda bana gelen mesaja bakıver sonra de " Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz "

     Aveadan Şok üstüne ŞOK Eden Fatura...!


    Ayrıca müşteri hizmetlerinde tüm kayıtlar durmaktadır. defalarca görüşmeme rağmen bana telefonumun neden kapandığı söyleyemediler ve de borcumun net olarak ne kadar olduğunu söyleyemediler taa ki düne kadar.

    Yurtdışında iken, Skypetan avea müşteri hizmetlerini aradım ve dedim ki, yurtdışı aramalarına telefonumu açarmısınız diyorum, adam kalkıp bana paket satmak istiyor.
    Anlamıyorum bu insanları! önce müşterinin talebini yerine getir, sonra sor başka bir isteğiniz var mı diye veya birşeyleri satmaya çalış/pazarla.

    bir de diyorsun ki, " müşteri temsilciside üstüne basarak söyler" müşteri temsilcisi daha telefonumun neden kapalı olduğunu bilmiyor borcumun ne kadar olduğunu bilmiyor. Bir de kalkıp birşeyler için bana telkin vermesini mi bekleyeceğim? ey güzel insan.!


    ayrıca cümlenin sonundaki sırıtmanda pek yakışıksız, dilersen o kısmı sil. görüşünü belirt uslubuyla. ama kalkıpta başına birşey gelene sırıtmanın bir anlamı yok. az biraz saygı. o kadar.



    Atmaz kardeşim bilgilendirme filan o gelen mesajlar sadece operatör devreye girdi diye geliyor roaming için izmirede git yunanistana hoş geldiniz mesajı geilr
    bilgilendirme mesajı paket varsa %80 ve %100 kullanım haklarıdır
    veya faturanız üst sınıra ulaştı mesajıdır
    ayrıca arama yapmak 6 lira almak 2 lira
    internet bölgesine göre mb başına 12/25lira
    avea sana her dakika internete girdin demez bunu yurt içinde de yurt dışında da bekleme bildirim olarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yusuf Saracen -- 13 Mayıs 2014; 16:13:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)


    güzel kardeşim...

    GSM şirketleri her b..ka mesaj atmasını biliyorda, bu denli bir bilgilendirme mesajını neden atmıyor.

    Yurtdışına çıktığımda bana gelen mesaja bakıver sonra de " Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz "

     Aveadan Şok üstüne ŞOK Eden Fatura...!


    Ayrıca müşteri hizmetlerinde tüm kayıtlar durmaktadır. defalarca görüşmeme rağmen bana telefonumun neden kapandığı söyleyemediler ve de borcumun net olarak ne kadar olduğunu söyleyemediler taa ki düne kadar.

    Yurtdışında iken, Skypetan avea müşteri hizmetlerini aradım ve dedim ki, yurtdışı aramalarına telefonumu açarmısınız diyorum, adam kalkıp bana paket satmak istiyor.
    Anlamıyorum bu insanları! önce müşterinin talebini yerine getir, sonra sor başka bir isteğiniz var mı diye veya birşeyleri satmaya çalış/pazarla.

    bir de diyorsun ki, " müşteri temsilciside üstüne basarak söyler" müşteri temsilcisi daha telefonumun neden kapalı olduğunu bilmiyor borcumun ne kadar olduğunu bilmiyor. Bir de kalkıp birşeyler için bana telkin vermesini mi bekleyeceğim? ey güzel insan.!


    ayrıca cümlenin sonundaki sırıtmanda pek yakışıksız, dilersen o kısmı sil. görüşünü belirt uslubuyla. ama kalkıpta başına birşey gelene sırıtmanın bir anlamı yok. az biraz saygı. o kadar.



    Atmaz kardeşim bilgilendirme filan o gelen mesajlar sadece operatör devreye girdi diye geliyor roaming için izmirede git yunanistana hoş geldiniz mesajı geilr
    bilgilendirme mesajı paket varsa %80 ve %100 kullanım haklarıdır
    veya faturanız üst sınıra ulaştı mesajıdır
    ayrıca arama yapmak 6 lira almak 2 lira
    internet bölgesine göre mb başına 12/25lira
    avea sana her dakika internete girdin demez bunu yurt içinde de yurt dışında da bekleme bildirim olarak

    Alıntıları Göster
    nasıl bir bilgilendirme mesajı istediğinizi anlamadım ben. "Merhaba, telefonunuz yurtdışından internet açtı." gibi bir mesaj mı bekliyordunuz?

    Kullanıma ilişkin bilgilendirme mesajı yükümlülüğü satın alınan paketin %80'inin ve tamamının bitiminde vardır sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: delux5534

    Şimdi yazını okudum. Sanırım yurtdışına gidince otomatik mobil verin açılmış ve seninde ister/istemez telefonun internet kullanmış. Ve bu tarafına bilgilendirilmemiş. Haklısınız bunu size söylemeleri gerekliydi. Avea uyanıklık yapmış


    bilgilendirme mesajı gelmeyen telefonum,nasıl oluyorsa artık internete giriyor ve benim bunlardan haberim olmuyor. ve bana ulaşamadıklarını söyleyerek bir de hattımı kapatıyorlar.

    Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz paketlerde de olmaz bunu müşteri temsilciside üstüne basarak söyler sitesinde de belirtillr :)


    güzel kardeşim...

    GSM şirketleri her b..ka mesaj atmasını biliyorda, bu denli bir bilgilendirme mesajını neden atmıyor.

    Yurtdışına çıktığımda bana gelen mesaja bakıver sonra de " Yurt dışına çıkan hatlarda bilgilendirme mesajı olmaz "

     Aveadan Şok üstüne ŞOK Eden Fatura...!


    Ayrıca müşteri hizmetlerinde tüm kayıtlar durmaktadır. defalarca görüşmeme rağmen bana telefonumun neden kapandığı söyleyemediler ve de borcumun net olarak ne kadar olduğunu söyleyemediler taa ki düne kadar.

    Yurtdışında iken, Skypetan avea müşteri hizmetlerini aradım ve dedim ki, yurtdışı aramalarına telefonumu açarmısınız diyorum, adam kalkıp bana paket satmak istiyor.
    Anlamıyorum bu insanları! önce müşterinin talebini yerine getir, sonra sor başka bir isteğiniz var mı diye veya birşeyleri satmaya çalış/pazarla.

    bir de diyorsun ki, " müşteri temsilciside üstüne basarak söyler" müşteri temsilcisi daha telefonumun neden kapalı olduğunu bilmiyor borcumun ne kadar olduğunu bilmiyor. Bir de kalkıp birşeyler için bana telkin vermesini mi bekleyeceğim? ey güzel insan.!


    ayrıca cümlenin sonundaki sırıtmanda pek yakışıksız, dilersen o kısmı sil. görüşünü belirt uslubuyla. ama kalkıpta başına birşey gelene sırıtmanın bir anlamı yok. az biraz saygı. o kadar.



    Atmaz kardeşim bilgilendirme filan o gelen mesajlar sadece operatör devreye girdi diye geliyor roaming için izmirede git yunanistana hoş geldiniz mesajı geilr
    bilgilendirme mesajı paket varsa %80 ve %100 kullanım haklarıdır
    veya faturanız üst sınıra ulaştı mesajıdır
    ayrıca arama yapmak 6 lira almak 2 lira
    internet bölgesine göre mb başına 12/25lira
    avea sana her dakika internete girdin demez bunu yurt içinde de yurt dışında da bekleme bildirim olarak


    neyin savunmasını yapıyorsun anlamıyorum diyeyim şimdilik.
    herşeyin bilgilendirmesini yapıyorsa, internet yapılandırma ayarlarıyla alakalı bir bilgilendirme mesajı atmalıydı.
    anlamadığım şey, Turkcell ile yolculuklarımda neden böyle bir sıkıntı yaşamadım daha önce.
    *124# ile yurtdışında fatura sorgulamayı detaylı olarak sorgulama yapamadığım için beni bilgilendirmek zorundalar...!!!!!!
    ki bana avea mesaj atmış günler sonra topluca bir defada mesajlar geldi. meğer telefonuma kimse ulaşamıyormuş.

    avea ne yapmalı biliyor musun? honk kong ta ki anlaşmalı gsm operatörüne hesap sormalı. bak benim müşterim geldi senin hattını kullandı senin hatandan dolayı ben müşterime ne mesajımı iletebildim ne de aradığımda ulaşabildim demeli...!!!!


    turkcell den avea ya geçmemin en büyük nedeni, yüksek fatura/düşük seçenek ve de yeni kampanyası varmış daha iyi seçeneğe ve daha ucuza. ama bu konuda ne bir mail ne de bir mesaj attı. neden atmıyor? herşey için mesaj atıyorda bunu mu akıl edemiyor?

    turkcell ve vb şirketler diyor ki; zaten sömürüyoruz bu milleti, sesin çıkarma müşteri farkına varana kadar, sömür sömürebildiğin kadar.




  • Yo kimseyi savunduğum yok sistem böyle işliyor turkcell ile avea yı kıyaslamakta doğru olmaz biri sr 5 diğeri sr 13
    yurt dışında ve yurt i.lnde bi hizmet aldıysan bedeli vardır o da faturaya yansır
    ha yok ben ödemem diyosan avukata verip alıyorlar o da size kalmış
    ayrıca iphone 5 otomatik nete erişecegini herkes billr kullanıcısı olarak sende bilmeliydin
    avea haklı görünüyor
    yapılandırmada otomatik gönderillr zaten 3 operatördde de durum aynı
    roaminge çıkarken netimi kapadım telden sizde operatör olarak kapatın deseydin 2sn de kapatırlardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    Yo kimseyi savunduğum yok sistem böyle işliyor turkcell ile avea yı kıyaslamakta doğru olmaz biri sr 5 diğeri sr 13
    yurt dışında ve yurt i.lnde bi hizmet aldıysan bedeli vardır o da faturaya yansır
    ha yok ben ödemem diyosan avukata verip alıyorlar o da size kalmış
    ayrıca iphone 5 otomatik nete erişecegini herkes billr kullanıcısı olarak sende bilmeliydin
    avea haklı görünüyor
    yapılandırmada otomatik gönderillr zaten 3 operatördde de durum aynı
    roaminge çıkarken netimi kapadım telden sizde operatör olarak kapatın deseydin 2sn de kapatırlardı

    HIHI haklısın dostum.
  • Teknolojiyi kullanamayıp suçu hep telefona ve operatörlere atmak alıskanlık olmuş.


    Telefonllar akıllanmış. .....sahipleri .....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0FLU

    Teknolojiyi kullanamayıp suçu hep telefona ve operatörlere atmak alıskanlık olmuş.


    Telefonllar akıllanmış. .....sahipleri .....

    aklın sıra fikrini beyan etmişsin sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0FLU

    Teknolojiyi kullanamayıp suçu hep telefona ve operatörlere atmak alıskanlık olmuş.


    Telefonllar akıllanmış. .....sahipleri .....

    aklın sıra fikrini beyan etmişsin sanırım...

    Alıntıları Göster
    1 saat önce, Avea tarafından tarafıma dönüş yapılmıştır ( şikayetvar.com da yazmış olduğum mesajdan dolayı)
    Tarafıma 414 Liralık bir iade söz konusu olduğunu belirttiler. Zorunlu olarak ödettirdikleri paradan bu fark düşülmesiyle alacaklı durumdayım. Bu ödemeyide en kısa zamanda yapacaklarını söylediler. Buraya kadar herşey güzel ve kendilerine teşekkür ediyorum.

    Ancak burada ki yaptığım açıklamayı kendilerine tekrardan tekrarladım telefonda. Tüketici haklarına giderek hattımın teknik olarak incelenmesi gerektiğini belirttim kendilerine, kendileride böyle bir incelemenin mümkün olduğunu söylediler.

    Hattımın görüşmelere kapalı olmasına rağmen telefonumun interneti kullanması gibi bir tezatlığın olduğunu ve Aveanın tarafıma göndermiş olduğu bilgilendirme mesajlarını zamanında alamadığımı ve de Aveanın beni 15 Nisanda arayıp ulaşamadığının sorumlusunun şahsımın olmadığını, tamamen Avusturalya / İngiltere menşeili olan 3 adlı gsm şirketinin vermiş olduğu hizmetsizliğinden dolayı( bu şirketin Avea ile anlaşmalı olduğu aşikar - mutlaka uluslararası bir anlaşması vardır). bu işin faturası kullanıcıya kesilmemelidir.

    eğer zamanında hattıma mesajlar gelseydi veya avea aradığında bana zamanında ulaşabilseydi, bende birşeylerin farkına zamanında varır 579 liralık fatura kurbanı olmadan 50-100 lira iken bunun bir önlemini alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheBloodyGamer

    1 saat önce, Avea tarafından tarafıma dönüş yapılmıştır ( şikayetvar.com da yazmış olduğum mesajdan dolayı)
    Tarafıma 414 Liralık bir iade söz konusu olduğunu belirttiler. Zorunlu olarak ödettirdikleri paradan bu fark düşülmesiyle alacaklı durumdayım. Bu ödemeyide en kısa zamanda yapacaklarını söylediler. Buraya kadar herşey güzel ve kendilerine teşekkür ediyorum.

    Ancak burada ki yaptığım açıklamayı kendilerine tekrardan tekrarladım telefonda. Tüketici haklarına giderek hattımın teknik olarak incelenmesi gerektiğini belirttim kendilerine, kendileride böyle bir incelemenin mümkün olduğunu söylediler.

    Hattımın görüşmelere kapalı olmasına rağmen telefonumun interneti kullanması gibi bir tezatlığın olduğunu ve Aveanın tarafıma göndermiş olduğu bilgilendirme mesajlarını zamanında alamadığımı ve de Aveanın beni 15 Nisanda arayıp ulaşamadığının sorumlusunun şahsımın olmadığını, tamamen Avusturalya / İngiltere menşeili olan 3 adlı gsm şirketinin vermiş olduğu hizmetsizliğinden dolayı( bu şirketin Avea ile anlaşmalı olduğu aşikar - mutlaka uluslararası bir anlaşması vardır). bu işin faturası kullanıcıya kesilmemelidir.

    eğer zamanında hattıma mesajlar gelseydi veya avea aradığında bana zamanında ulaşabilseydi, bende birşeylerin farkına zamanında varır 579 liralık fatura kurbanı olmadan 50-100 lira iken bunun bir önlemini alırdım.


    Alıntıları Göster
    Telefonun ağ ayarlarında veri dolaşımını kapatmanız gerekiyordu. Roaming olayını sık kullanan kişiler bunu bilir.

    İOS'ta da benzer bir isimle bir seçenek var. Androidde bu seçenek siz seçmediğiniz sürece kapalıdır. İOS'ta da öyledir büyük ihtimal.


    Avea'nın herhangi bir kabahati yok. Bu prosesler tüm operatörler için geçerli. Müşteri memnuniyeti için iade yapmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flodd

    Telefonun ağ ayarlarında veri dolaşımını kapatmanız gerekiyordu. Roaming olayını sık kullanan kişiler bunu bilir.

    İOS'ta da benzer bir isimle bir seçenek var. Androidde bu seçenek siz seçmediğiniz sürece kapalıdır. İOS'ta da öyledir büyük ihtimal.


    Avea'nın herhangi bir kabahati yok. Bu prosesler tüm operatörler için geçerli. Müşteri memnuniyeti için iade yapmışlar.

    aveanın kabahatinin hangi noktalarda olduğunu döne döne söyledim ancak kimileri anlamakta güçlük yaşıyor.
    hatta avea müşteri hizmetleri beni aradı indirim yaptılar, memnun kaldığımı söyledim ama aklıma/mantığıma yatmayan noktaları kendilerine söyledim " haklı olarak tüketici haklarına" giderek teknik bir inceleme yaptırabilirsiniz dediler... Avea anladı ama...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.