Şimdi Ara

AVİS, BUDGET, SİXT, HERTZ vb. firmalardan araç kiralayanlar deneyimlerini paylaşıyor (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.236
Cevap
47
Favori
215.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mini hasar sigortası yaptırılmadıysa hasarı karşılamak zorunda zaten arkadaş ancak kurumsal şirket diye tercih edip, o kurumsal şirketin filosuna ait olmayan aracın verilmesi kabul edilemez. Aracın rent a car sigortası var mıydı biliyor musunuz? Varsa bile kurumsallığa aykırı, ancak yoksa ipler tamamen sizin elinize geçer bu durumda. Şikayetinizi maille vs. gizli kalacak ortamlarda değil sikayetvar.com, Twitter vs gibi herkesin görebileceği yerlerde dile getirin. Daha çok yardımcı oluyorlar.
  • büyük şirketleri bilmem ama küçük şirketlerde kafa rahat oluyor bence.

    fethiye pegasus oto'dan hyundai matrix kiraladım 6 gün, aracı teslim ettim adam bakmadı bile. bana dedikleri tek şey alkollü araç kullanma bizde kasko falan her şey dahil dedi... dizel aracı 65tl'ye kiraladım günlük ve km'si 44bin idi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliYazıcı

    Bu mesajın olduğu yerde cevap yazacaktım ama kapalıydı.
    Mini hasar sigortası yaptırmadığınız için bunlar başınıza gelmiş ve bence haksızsınız. Kiralama yapmadan önce bu detaylara dikkat etmelisiniz. 10 lira fazla vermeyerek araçtaki hasarı firmaya yükleyemezsiniz çünkü kiralık araç kaskoları bu şekilde çalışıyor.

    Normalde içim rahat olsun diye bende yaptırıyorum araç kiraladığımda, bir yere parkederken, geri geri gelirken vs. içiniz rahat bir şekilde, kendi aracınız gibi kullanıyorsunuz. Benim tavsiyem de herkese yaptırması yönündedir.

    Fakat işin gerçeği, mini hasar sigortası dediğiniz şey, diğer tüm sigortalar gibi, müşterinin cebinden nasıl daha fazla para çıkartırız diye düşünülüp uygulamaya sokulmuş bir şeydir. Normalde araç kiraladığınızda cebinizden 100 lira çıktıysa günlük, mini sigortasıyla 110 lira çıkar. Ha biz 10 lira verdik diye aracı ayrı bir sigorta şirketine sigortalatsalar ve yaptığımız hasar, aracı kiraladığımız şirkete değil, sigorta şirketine yüklense amenna. Fakat burada aracı kiraladığınız yerle, sigortaladığınız yer yine aynı oluyor.

    Hadi aynayı kırsaydım, aracı ağaca sürtseydim, farını kırsaydım yani ciddi ciddi bir mini hasar verseydim araca ve sigortam yok diye benden bunun ücreti talep edilseydi, yine öderdim. Sonuçta adamların arabasına ben zarar vermişim. Fakat benim durumumda araçta hiç bir şey yok ki, 3 tane çizik sadece. Eğer fotoğrafa baktıysanız zaten, göreceksiniz, o çizikler dert edilecekse, kimse araç kiralamasın.

    Hadi diyelim o çizikler de mini hasar, tamam buna da eyvallah. Avis beni yönlendirsin servisine, gideyim serviste faturalı bir şekilde yaptırayım. Yok o da yok. Sen kredi kartından çektireceksin parayı, biz acentaya fatura kestireceğiz, acenta da sana kesecek. Sonra da randevu alıp, sözde acenta getirip arabayı yaptıracak... Neden? Çünkü sen Se*** abinin müşterisisin, araba onun, Avis adına bir fatura da kesemeyiz, başka da bir şey yapamayız.

    Neyse ben bu konuyu kapattım, Avis'ten ikinci bir cevap gelmedi. Bu konu üzerine daha fazla kafa yormak istemiyorum. Olan oldu, madem her şey normal, kaybeden acentanın kendisi oldu, bana sık sık araç lazım olacaktı Avis Fethiye'den, şimdi kapısından bile geçer miyim. Hele hele bu kadar çok alternatif varken.

    Daha yeni Dalaman'da, Garenta'dan 75 lira günlüğüne, Yeni Polo kiraladım, araca ikinci binen bendim. Kesinlikle tavsiye ederim çünkü yeni firma, kolay kolay müşteriyi üzmezler. 10 liraya mini hasarını da yaptırısanız, mis gibi kullanırsınız arabayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliYazıcı

    Bu mesajın olduğu yerde cevap yazacaktım ama kapalıydı.
    Mini hasar sigortası yaptırmadığınız için bunlar başınıza gelmiş ve bence haksızsınız. Kiralama yapmadan önce bu detaylara dikkat etmelisiniz. 10 lira fazla vermeyerek araçtaki hasarı firmaya yükleyemezsiniz çünkü kiralık araç kaskoları bu şekilde çalışıyor.

    Mesajınızı şimdi tekrar okudum da, baya yanlış biliyorsunuz. 10 lira vermedim, araçtaki hasar firmaya yüklendi diye bir şey yok. Sigorta işini yanlış biliyorsunuz.
  • Siz beni yanlış anlamışsınız.
    10 lira fazla vermemek için mini hasar sigortası yaptırmamışsınız.
    Sigorta sözleşmesinde bu ek sigortalar için imzaladığınız kısımlar vardır. Buna göre sigorta hasarı karşılar ya da karşılamaz.
    Mini hasar sigortası almazsanız sigorta bu tip hasarları karşılamaz ve firma cebinden yaptırmak zorunda kalır. Sigorta sözleşmesi bu şekilde.
    Siz bunu ödemeye yanaşmayarak bu yükü firmaya ödetmeye hakkınız yok.
    Ayrıca firma size servis yönlendirmesi ve sizin gidip yaptırmanız gibi bir olaya giremez. Ne zaman yaptıracaksınız, aracı neden siz götürüyorsunuz, götürürken kaza yaparsanız ne olacak gibi bir sürü konu var. Firma pekala sizden ödemeyi alır ve faturasını keser.
    Ayrıca aracın başka bir firmaya olup olmaması durumu ile neden bu kadar ilgileniyorsunuz onu da anlamadım.
    Firmayı denetleme işi Avis'e aittir. Sizin şikayetinize istinaden onlara da sorular sormuşlardır zaten merak etmeyin. Ayrıca tüm araçların da kiralık araç kaskosu ile sigortalandığını garanti altına da alıyorlardır.




  • Bu duruma neden bu kadar takıldınız?
    Franchising sisteminden haberdarsınızdır sanırım. Siz Burger King'den hamburger yediğinizde köftelerin Burger King merkezinden gelip gelmediğini bilmediğiniz halde Burger King'e güvenip yiyorsunuz değil mi?
    Burada da Avis ile çalışıyorsanız Avis'e güvenmelisiniz. Avis bu firmayı denetliyordur sigortalar ve araçlar konusunda zaten.
    Ha eğer güvenmiyorsanız Avis'e gitmezsiniz.

    Ben bu şirketten sadece 1 kez araç kiraladım. Bunun haricinde hep Hertz'den kiralarım.
    Şirketi savunmuyorum sadece düşüncelerinizi yanlış bulduğum için yazıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliYazıcı

    Siz beni yanlış anlamışsınız.
    10 lira fazla vermemek için mini hasar sigortası yaptırmamışsınız.
    Sigorta sözleşmesinde bu ek sigortalar için imzaladığınız kısımlar vardır. Buna göre sigorta hasarı karşılar ya da karşılamaz.
    Mini hasar sigortası almazsanız sigorta bu tip hasarları karşılamaz ve firma cebinden yaptırmak zorunda kalır. Sigorta sözleşmesi bu şekilde.
    Siz bunu ödemeye yanaşmayarak bu yükü firmaya ödetmeye hakkınız yok.
    Ayrıca firma size servis yönlendirmesi ve sizin gidip yaptırmanız gibi bir olaya giremez. Ne zaman yaptıracaksınız, aracı neden siz götürüyorsunuz, götürürken kaza yaparsanız ne olacak gibi bir sürü konu var. Firma pekala sizden ödemeyi alır ve faturasını keser.
    Ayrıca aracın başka bir firmaya olup olmaması durumu ile neden bu kadar ilgileniyorsunuz onu da anlamadım.
    Firmayı denetleme işi Avis'e aittir. Sizin şikayetinize istinaden onlara da sorular sormuşlardır zaten merak etmeyin. Ayrıca tüm araçların da kiralık araç kaskosu ile sigortalandığını garanti altına da alıyorlardır.



    Yani öyle bir söylüyorsunuz ki sanki 10 lira vermem gerekiyormuş da ben vermemişim gibi. Mini hasar sigortası isteğe bağlıdır ve aslında hiç bir dayanağı da yoktur, tamamen müşteriden daha fazla para çıkartabilmek için. Çünkü yaptırdığınız zaman araya başka bir sigorta şirketini sokmuş olmuyorsunuz. 10 lira verseniz de yine AVIS ödüyor bu hasarı. Yine firmaya yükleniyor hasar. 10 lira verip sigorta yaptırdığınız da siz firma tarafından " Biz ufacık şeyi dert etmeyeceğiz, siz beyan verin, biz yaptıracağız, canınız sağolsun." denilmesini satın alırsınız. 10 lira buna yarıyor. Başka bir sigorta şirketiyle aranızda anlaşmaya değil, firma(avis veya acentası)yla aranızda anlaşmaya.




  • AliYazıcı A kullanıcısına yanıt
    Burger King'in İzmir Alsancak şubesinde de, Hatay bilmemne şubesinde de aynı standarttaki hamburgeri yerim. Gerçi Burger King, McDonalds tarzı yerlerden asla yemem ama madem örnek olarak verdiniz tüm şubelerinde aynı ürün vardır bu sistemde. Avis'ten en az 10 kere kiralama yapmışımdır hepsinde 34 JT xxxx vb. plakalı araçlar verildi İzmir, İstanbul, Ankara farketmeksizin. Ben kurumsal şirket seçiyorsam kafam rahat olsun, süprizle karşılaşmayım diye seçiyorum. Bana merdiven altı rent a carcılar gibi rastgele kişisel kaskolu araç verilip sonra kendi ustasından kabarık bir fatura kesecekse olası bir hasarda nerede kaldı o kurumsallık? Kurumsal firma asla arkadaşa verilen cevabı vermez, sorumluluğu franchising verdiği yere atmaz, kendi üstüne alır ve sorunu çözer. Madem Avis bunu yapmıyor Garenta vs diye şirketlere yönelmek gerekir. Garenta'dan da 5 kere kiralama yaptım, tek sorun biraz fazla bekletiyorlar Avis'e göre ama hep nerdeyse sıfır araç veriyorlar. Sıfır 3.20'nin multimedya sistemi benim müdahalem dışında bozuldu ama benim üstüme atmaya çalışmadılar hiç, üstüne bir sürü özür dilediler multimedya sistemini kullanamadığım için. Avis'in Fethiye şubesi olsa 5-10 bin lira faturayla çıkardım anlaşılan. Bu arada Hertz'in Türkiye fiyatlarını pahalı buluyorum, size de Garenta'yı öneririm. Ben hiç kiralama yapmasam da Central'e de iyi diyorlar ve sorun yaşayanı görmedim.




  • Avisten ilk defa araç kiralayacağım ve şehir dışına çıkacağım. Avea Prime%50 İnd. Kampanyası kapsamında 16.09.2014 tarihinde 04 Ekim Cumartesi Kurban bayramının 1. günü gece 23:00 teslimli 3 günlük Volvo S60 araç rezervasyonu yaptım.Rezervasyon kodum tarafıma mail olarak geldi.Daha önce farklı firmalarda sorunlar yaşadım.Bunların bazıları da kurumsal firmalardı. (Farklı araç talebi,bilgim dahilinde olmadan son dakika rezervasyon iptali,provizyon iadesinin geç yapılması vb.) Avis Genel Merkeze bu yaşadığım sıkıntılara istinaden tereddütlerimi ifade eden bir mail attım. Sağ olsunlar 1 gün içerisinde mailimi geri dönüş yaptılar ve aracımı sorunsuz bir şekilde teslim alacağımı,aynı zamanda konuyu Ofis Müdürüne de ilettiklerini belirten bir mail gönderdiler.Ofis müdürünü de mailde cc eklemişler.Bir kaç seferde Müşteri Hizm. ve teslim ofisini aradım rezervasyonumla ilgili bir sıkıntı olup olmadığını sordum.Hiç bir problem olmadığını rezerve yaptığınız gün ve saatte aracınız hazır olacaktır denildi. Tüm bu bilgilendirmelerin ötesinde aklıma acaba bir sıkıntı yaşarmıyım,aracı sorunsuz bir şekilde teslim alabilirmiyim diye sormadan edemiyorum kendime. Aviste REZERVASYON İPTALİ gibi bir sorunla karşılaşan kimse var mı?




  • Cihan Sahin C kullanıcısına yanıt
    Avis İzmir Şair Eşref ofisinden dediğim gibi 10 kereden fazla kiralama yaptım. 1-2 kere istediğimden farklı araç verdikleri oldu. Ancak 1.16 istemiştim 3.20 verdiler mesela gibi daha üst araç verdiler onlarda da. Onun dışında hep istediğim araç hazır edildi rezervasyon saatinde. Kesinlikle hiçbir problem yaşamadım. Provizyonlar kısa sürede iade edildi. Geçen süre zaten bankanın transfer süresi. Sigortalarımı hep full yaptırıyordum, bir 3.20'nin ön alt tampondaki dışarı doğru olan çıkıntısını yol kenarında durduğunu görmediğim küçük bir taşa çarptım, hafif içeri girdi orası ancak tutanak bile tutmadılar biz hallederiz dediler. Avis'ten her zaman memnun kaldım. Ama buradan anlaşıldığına göre bazı fason Avis'lerde sorun çıkabiliyormuş. Büyük şehirlerde sorun çıkacağını sanmıyorum. Garenta'ya ise çok uygun fiyatları yüzünden geçiş yapmıştım. Avis kadar hızlı değiller araç teslim etmede ve provizyon iadesinde. Sadece bir kere rezervasyon yaptırdığım 3.20'den olmadığını söylediler, sadece A3 varmış ellerinde gece geç saatlerdi, A3 ile evime gittim sabah dönüp 3.20 aldım A3'ü bırakıp. Onun dışında onlarla da bir sorun yaşamadım.




  • Teşekkürler umarım bende bir sorun yaşamam ve memnun kalırım...
  • İşim gereği özellikle Avrupa'da çok araç kiraladım. Nereleri gezmedim ki arabayla, Danimarka'dan, İsveç'e, Milano'dan Lugano gölüne kadar
    Avrupa'da araç kiralama çok kolay ve uygun fiyatlıdır. Sizlere fikir vermesi açısından yurtdışı ve yurt içinde kiraladığım firmaları yazayım:

    Yurtdışı:
    Dollar: Amsterdam'da kiralamıştım. Havaalanında yerleri yoktu ama yakındı. Fiyatları çok uygundu. A sınıfı kiraladığım halde B sınıfı araç vermişlerdi.
    Budget: Oldukça iyi bir araç kiralama firmasıdır. Biraz kuralcıdır ama hakkın neyse de alırsın. Araçları hep güzeldir. Bazı yerlerde Avis ile beraber çalışır. 500 km'de araba kiralamışlığım var Budget'tan. Buradan Kopenhag şubesindeki sarışına selamlar.
    Sixt: Fiyatları çok orantısız. Bazen çok uygun bazen çok uçuk oluyor ama iyi firmadır. Hiç sorun yaşamadım.
    Avis: En bilindik rent a car firması. Araçları genelde yenidir. Üst sınıf araç hiç alamadım.
    Hertz: Yine en iyi firmalardan birisi. Üst segment araç talebine en çok olur verenlerden.
    Eurocar: Standart bir firma ama araçları yenidir.
    Alamo: Bir kere kullandım. Sorunsuzdu.

    Yurtiçi Firmalar:
    Zeplin: Koşarak uzaklaşın.
    Hertz, Sixt, Budget, Avis: Türkiye'de kalbur üstü firmalardır.
    Garenta: Fiyatlar uygun, araçlar yeni ama kasko yok. Dikkat edin. Kasko isterseniz ek ücret vermelisiniz.
    Enterprise: Pazara yeni girdi, Amerikan firması diye biliyorum. Fiyatlar bilindik firmalara göre daha uygun, agresif bir fiyat politikası var.
    Almira: Yeni bir firma. Ankara'da bir kere kiraladım, neredeyse sıfır araç verdiler. Yerleri havaalanında değil, Pursaklara yakın ama aracı havaalanına getiriyorlar ve havaalanından alıyorlar. Fiyatlar uygun.



    Araç kiralarken dikkat edilecek hususlar:
    1- Asla ve asla merdiven altı, isimsiz yerlerden araç kiralamayın. Boş senet imza atmak gibi bir aptallığı yapmayın.
    2- Artık Türkiye'de iyi iş yapan firmalar var. Onlardan birisinde mutlaka uygun fiyatlı araç vardır.
    3- flypgs.com'un araç kiralama servisini es geçmeyin. İnanılmaz uygun fiyatlar olabiliyor.
    4- Kredi kartından bloke edilecek paranın miktarını ve bloke süresini öğrenin.
    5- Aracın zorunlu trafik sigortası haricinde rent a car kaskosu olup olmadığını sorgulayın.
    6- Uzun süreli kiralayacaksanız mini hasar hizmeti alın.
    7- Avrupa'da tek başınıza iseniz küçük sınıf araç kiralayın. 3-4 kişiyseniz bile küçük sınıf kiralayın. Çoğu firma üst sınıftan bir aracı ücretsiz veriyor. Vermese de bagaj sorununuz yoksa biraz sıkışırsanız ama park sorununuz olmaz.
    8- Özellikle havaalanından araç alış ve veriş saatleri geç saatlerde ise mutlaka şube ile konuşun ya da yazışın.
    9- Aracı kesinlikle sizden başkasına vermeyin, verecekseniz ek sürücü hizmeti alın.
    10- Telefonunuza gideceğiniz yerin haritasını yükleyin, boşuna navigasyon parası vermeyin. Yine Avrupa'da çoğu firma navigasyonu ücretsiz veriyor.
    Talep etmeyi unutmayın
    11- İyi firmalar her zaman dolu depo verir dolu depo alırlar. Boş depo veren virmadan uzak durun.
    12- Aracı alırken, çekinmeyin en ufak çiziği bile işaretlettirin.
    13- Ruhsatı mutlaka kontrol edin. Aldığınız araç dizel mi benzinli mi? Mutlaka kontrol edin.
    14- Aracı erken teslim etmişseniz mutlaka teslim formuna teslim ettiğiniz saati yazdırın.
    15- Aracı teslim ettikten sonra kredi kartı blokesinin kaldırılıp kaldırılmadığını, ogs/hgs hariç başka bir kesinti olup olmadığını kontrol edin.
    16- Daha önce otomatik araç kullanmamışsanız çekinmeden firma çalışanından yardım ve bilgi isteyin.
    17- Acemi iseniz kesinlikle araç kiralamayın.
    18- Garantisi bitmiş araçları kiralamayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wind06
    Araç kiralarken dikkat edilecek hususlar:
    1- Asla ve asla merdiven altı, isimsiz yerlerden araç kiralamayın. Boş senet imza atmak gibi bir aptallığı yapmayın.
    2- Artık Türkiye'de iyi iş yapan firmalar var. Onlardan birisinde mutlaka uygun fiyatlı araç vardır.
    3- flypgs.com'un araç kiralama servisini es geçmeyin. İnanılmaz uygun fiyatlar olabiliyor.
    4- Kredi kartından bloke edilecek paranın miktarını ve bloke süresini öğrenin.
    5- Aracın zorunlu trafik sigortası haricinde rent a car kaskosu olup olmadığını sorgulayın.
    6- Uzun süreli kiralayacaksanız mini hasar hizmeti alın.
    7- Avrupa'da tek başınıza iseniz küçük sınıf araç kiralayın. 3-4 kişiyseniz bile küçük sınıf kiralayın. Çoğu firma üst sınıftan bir aracı ücretsiz veriyor. Vermese de bagaj sorununuz yoksa biraz sıkışırsanız ama park sorununuz olmaz.
    8- Özellikle havaalanından araç alış ve veriş saatleri geç saatlerde ise mutlaka şube ile konuşun ya da yazışın.
    9- Aracı kesinlikle sizden başkasına vermeyin, verecekseniz ek sürücü hizmeti alın.
    10- Telefonunuza gideceğiniz yerin haritasını yükleyin, boşuna navigasyon parası vermeyin. Yine Avrupa'da çoğu firma navigasyonu ücretsiz veriyor.
    Talep etmeyi unutmayın
    11- İyi firmalar her zaman dolu depo verir dolu depo alırlar. Boş depo veren virmadan uzak durun.
    12- Aracı alırken, çekinmeyin en ufak çiziği bile işaretlettirin.
    13- Ruhsatı mutlaka kontrol edin. Aldığınız araç dizel mi benzinli mi? Mutlaka kontrol edin.
    14- Aracı erken teslim etmişseniz mutlaka teslim formuna teslim ettiğiniz saati yazdırın.
    15- Aracı teslim ettikten sonra kredi kartı blokesinin kaldırılıp kaldırılmadığını, ogs/hgs hariç başka bir kesinti olup olmadığını kontrol edin.
    16- Daha önce otomatik araç kullanmamışsanız çekinmeden firma çalışanından yardım ve bilgi isteyin.
    17- Acemi iseniz kesinlikle araç kiralamayın.
    18- Garantisi bitmiş araçları kiralamayın.

    not aldık..
    3 hafta sonra bende ilk kez kiralık araç kullanacağım..
    hayırlısı inş..




  • ben daha önce hiç araç kiralamadım,kısmet olursa 16 aralık da Sivas da ilk deneyimim olacak.2 günlük kısa bir iş seyahati için.araştırmalarım sonucunda Sivas için en uygun Sixt firmasını buldum. turkcell indirimi ile fiyat uyguna geliyor.benim öğrenmek istediğim önerilen sigortalar bölümü ve tam sigorta.bunların anlam ve önemini siz tecrübeli arkadaşlardan öğrenebilir miyim.tam sigorta aldığım da diğer sigortaları da almış olur muyum.
    ayrıca dikkat etmem gereken hususlar nelerdir.

    tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
  • Tam Kaza Sigortası (Top Cover CDW)

    Kaza durumunda, kiralanan araç grubuna bağlı olarak değişen tutarlardaki kiracı sorumluluğunu ortadan kaldıracağı gibi, çarpışmaya bağlı olmadan meydana gelen muafiyet tutarına kadar olan hasarları (park yeri, lastik -cam- far hasarları vb gibi üçüncü şahısların karışmadığı hasarlar) müşteri beyanı ile polis raporuna gerek kalmaksızın teminat kapsamına alır.


    Yani muafiyetsiz sigorta ve lastik, cam, far sigortasını ayrı ayrı almanıza gerek kalmıyor tam sigorta aldığınızda.

    Aracı alırken görevli aracı kontrol edip hasarlı yerleri işaretleyecek ama siz yine de dikkatlice inceleyip en ufak noktayı bile işaretletin kesinlikle çekinmeyin. Tam sigorta olmasına rağmen prosedürlerle uğraşmamak için bu önemli. Aracı alırkenki benzin durumunu kontrol edin, görevli doğru işaretlemiş mi karşılaştırın. Bagajda trafik seti ve varsa stepnenin siz alırken mevcut olduğundan emin olun. Araca bindikten sonra kiralama yerinden ayrılmadan önce içinde varsa hasar ve lekeleri ufak büyük demeden görevlilere bildirin. Ruhsatı kontrol edin. Km sınırı var mı öğrenin. (Sixt'te günlük 400 km diye biliyorum.) Teslim etme ile ilgili tüm ayrıntıları size aracı teslim eden görevliyle tekrar konuşup emin olun. Havaalanından kiralıyorsanız otopark kartı gibi bazı şeyler gerekli olabiliyor. İyi yolculuklar.




  • Cesc_ kullanıcısına yanıt
    bilgiler için çok teşekkür ederim.o zaman tam sigorta almak daha mantıklı.
    belirttiğiniz hususlara da ayrıca dikkat edeceğim.
  • arkadaşlar merhaba.. avis yada budgetten thy aracılığıyla araç kiralamayı düşünüyorum. bir yere sürter ya da çarparsa ne gibi bir sorun yaşarım parasal olarak yardımcı olabilir misiniz?
  • arkadaşlar kredi kartı limitimim kısıtlı olması nedeniyle depozito almayan veya minimum alan bir firma lazım. Bilgisi olan varsa bilgi verebilirmiyim?
  • full kasko yada mini hasar tarzı sigorta oluyor, onları yaptırırsanız sorun olmaz.

    değişmedi ise yes national 300tl alıyordu geçen sene, tabi fiesta era symbol vs tarzı araçlar için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pharheke


    quote:

    Orijinalden alıntı: matador_36

    quote:

    Orijinalden alıntı: pharheke

    beyler 29 aralık 2 ocak arasında antalya havalimanından araba kiralayacağım.araştırdığım kadarıyla en uygun fiyatlar sixt te.araç tercihi konusunda kararsız kaldım.aşağıdaki bütün fiyatlar tam sigortalı 4 günlük kdv dahil fiyatlar(3. şahıs ve bireysel kaza sigortası yok) araçlar dizel.

    Renault Clio Grand Tour-272 tl
    VW Golf TDI-425 tl
    Nissan Qashqai-450 tl (tam sigorta olmazsa 372 ye geliyor)

    bu araçlar içersinde gönlüm nissan da, araç dizel manuel.yakıtta üzer mi acaba bu araç.ya da sixt dışında başka yerlerden önerebileceğiniz başka araçlar var mı?şöyle sürüşü güzel bir araç olsun istiyorum.aslında olsaydı leon kiralayacaktım keyif için ama o yokmuş sixt de

    acil görüşleri bekliyorum.görüşler için şimdiden teşekkürler.





    hocam tekseniz clio alın bence yani 200 250 lira fazla vermeye değmez onuda benzin parası yaparsınız :) yok param var konforlu oluyum rahat oluyu diyorsanız golf yafa nissan alın

    Clio yu kiraladım.ama sixt den hiç memnun kalmadım.

    Öncelikle havalimanının içinde büroları yokmuş. Aracı almak biraz sıkıntılıydı o yüzden.

    Araç kilometresi getirilen belgede 20 km fazla yazılmıştı. 400km günlük sınırını aşmayacağım in pek önemsemedim ama pek de durumdan hoşlanmadım.

    Araç 15bin küsürdeydi. Bakımına 3500 km filan vardı. Ancak silecekler eskimişti ve iyi temizlemedi. Yağmurlu havada cam da su kaldığından görüş kötüleşiyordu.

    Aracı bana boş depo teslim ettiler, bahane olarak da aracın yeni geldiğini öne sürdü görevli. Ben de aracı boş teslim etmek istedim ancak görevli ekstra 20 tl para istedi. Neymiş getirdikleri seviyede değilmiş, uçağım olduğu için verdim parayı geçtim ayrıca görevlinin kaba davranışı da cabası. Ayrıca elindeki araç teslim tutanağında da aracın boş depo bana teslim edildiği yazıyordu. Konuşurken anladım ki her zaman aracı boş depo teslim ediyorlar.

    Asıl bomba ise sonra geldi. Müşteri hizmetlerine de yazdım ama bir özür bile dilemediler. Maddi bir şey beklemiyorum ancak bir özür telefonu beklerdim. Nitekim yazdıkları mailde de şubeleri ile görüştüklerini ve şubelerinden kendilerine bana aracın 2çubuk teslim edildiği bilgisi verildiğini yazmışlar. Benim elimde ise boş teslim edildiğine dair kiralama belgesi var.

    Yani sixt genel merkez müşteriye ve onun elindeki belgeye zerre kadar önem vermiyor.

    Antalya'dan bir çok firmadan araç kiraladım. Bu kadar memnun kalmadığım başka bir firma daha olmadı.

    SÖZÜN ÖZÜ ANTALYA SİXT DEN KESİNLİKLE ARAÇ KİRALAMAYIN.

    MÜŞTERİYE KARŞI BU KADAR SAYGISIZ VE İLGİSİZ BİR FİRMA GÖRMEDİM.

    bu haftasonu 2 günlüğüne Antalya'ya gideceğim.

    Araştırdıgım kadarıyla sixt en uygun fiyata geldi,(Turkcell kurumsal hat %25 indirimiyle )



    Fotoğrafta görülen indirimsiz 86,40'lık reno ve muadili araç bana fazlasıyla yeter diye düşündüm,daha sonra altındaki chevi,skoda olan araçları da listeme ekledim.
    toplamda 20 TL fark ediyordu.

    Çok enteresandır, tarayıcıda öğlenden kalma chevi sayfası açıktı,yeni sekmede şu anda tekrar açtım,ancak fiyat değişmiş,şöyle ki;

    öğlen;



    şimdi



    Ama yukarıda Antalya/Sixt ile ilgili memnuiyetsizliği görünce,fiyat uygun olmasına rağmen vazgeçtim.
    Türk menşei olması sebebiyle ,fiyatı fazla bile olsa sanırım garenta'dan alacağım.

    Para Alman Sixt'e gideceğine,yerel bir firmaya gitmesi,en azından desteklemek adına bile olsa 10-20 TL fazla vermeyi dert etmiyorum.
    Garenta'da şu anda Dizellerde günlük 71 TL kampanyası var ama diğerleri gibi ne turkcell/avea vs.'lilere ,ne de miles&smiles indirimi var,kötü yanı o olmuş.




    Nolur nolmaz diye max. güvence paketi de alacağım sanırım,2 gün kalıp dağ tepe gezeceğim ama insalık hali,40 TL için milyarların altına girmek istemiyorum.



    Müşteri hizmetlerini aradım,belki kampanya vardır vs. diye ama 71TL dışında hiçbir indirimleri yok,hatta sonra ödemeli 172TL ye geliyor,fazlasıyla pahalı netten ödenmezse.Süprizle karşılaşmamak için netten peşin peşin ödemekten de çekiniyorum, hayatımda ilk defa araç kiralayacağım,kararsız kaldım :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dökümcübaba -- 3 Aralık 2014; 16:09:20 >




  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.