Şimdi Ara

Ayıplı Kontratlı iPhone 8 (Turkcell'in Oyalama Rezilliği)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sikayetvar'a açtığım şu linke yorumları da okuyup bir göz atar mısınız? Ek olarak belirteyim hala aranmadım. Bu konuyla ilgili ne yapabilirim başına gelen falan var mı?

    https://www.sikayetvar.com/turkcell-ayipli-iphone-8

    Son durumu paylaşayım da rezilliği görün;

    İlk günden itibaren şunları yaşıyorum. 17 Kasım'da talebi açtım, 96 saat içerisinde geri dönüş yapılıyor dediler. İyi, hoş. 1 hafta geçti geri dönüş yok, canlı desteğe yazdım dediler ki "Bayiden bilgi bekleniyor", iyi bu da çok güzel. 1 hafta daha geçti yazdım, "Çözüm sürecinde en kısa sürede bilgi verilecek. " dediler. İyi bu da güzel, 1 hafta daha geçti tekrar yazdım yine aynı şey, "Çözüm sürecinde en kısa sürede bilgi verilecek". Ve, ardından bugün tekrar yazdım, dediklerine bakın şimdi, "Bayiden bilgi bekleniyor". Ben de dedim ki 1. hafta bekleniyordu zaten bilgiyi aldınız, 2 haftadır çözüm sürecinde dediniz, şimdi yeniden bayiden bilgi bekleniyor diyorsunuz bu ne dedim ve tabi işkillendim. Biraz önce bayiye gittim sormak için bakalım nedir ne değildir, bayi kendilerine hiçbir bilgi verilmediğini söyledi en başından itibaren. Yani bayiyi ne arayan olmuş ne eden ne mail atan hiçbir şey yok, resmen oyalamışlar. Bugün yarın THH'ne dilekçe vereceğim ama şunu öğrenmek istiyorum durum gördüğünüz gibi bu, hadi sözleşme bir şekilde çok yüksek ihtimalle iptal edilecek faturalarım geri ödenecek ama ben bu yaptıkları dolambaçlı iş için daha ne yapabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raydr1c -- 7 Aralık 2017; 17:44:57 >







  • Geçmiş olsun. Bu telefonlarda taksit kaldırma olayının arkasında kesinlikle operatörler var bence.

    Taksit olsa kimse bunlardan almaz. Apple storedan alınmış olsa hemen değişim yaparlardı.

    Turkcellin eline cihaz konusunda allah kimseyi düşürmesin.

    Tüketici Hakem Heyetine gittiniz mi?
  • Turkcell 3 4 günde bir talebiniz hala incelenmektedir diye mesaj atıyor, arayıp bir şey söylemelerini bekliyorum THH için. Aksi bir cevapta zaten başvuruda bulunacağım fakat pozitif bir cevap alırım belki diye bekliyorum, ama arayan eden yok o ayrı hala.
  • direkt apple a gitsene

    kvk ile neden uğraşıyorsun
  • ogameci kullanıcısına yanıt
    İlk Apple Store ile görüştüm. Onlar refurbished cihaz vereceklerini veya onarım yapacaklarını söylediler.
  • Son durumu paylaşayım da rezilliği görün. İlk günden itibaren şunları yaşıyorum. 17 Kasım'da talebi açtım, 96 saat içerisinde geri dönüş yapılıyor dediler. İyi, hoş. 1 hafta geçti geri dönüş yok, canlı desteğe yazdım dediler ki "Bayiden bilgi bekleniyor", iyi bu da çok güzel. 1 hafta daha geçti yazdım, "Çözüm sürecinde en kısa sürede bilgi verilecek. " dediler. İyi bu da güzel, 1 hafta daha geçti tekrar yazdım yine aynı şey, "Çözüm sürecinde en kısa sürede bilgi verilecek". Ve, ardından bugün tekrar yazdım, dediklerine bakın şimdi, "Bayiden bilgi bekleniyor". Ben de dedim ki 1. hafta bekleniyordu zaten bilgiyi aldınız, 2 haftadır çözüm sürecinde dediniz, şimdi yeniden bayiden bilgi bekleniyor diyorsunuz bu ne dedim ve tabi işkillendim. Biraz önce bayiye gittim sormak için bakalım nedir ne değildir, bayi kendilerine hiçbir bilgi verilmediğini söyledi en başından itibaren. Yani bayiyi ne arayan olmuş ne eden ne mail atan hiçbir şey yok, resmen oyalamışlar. Bugün yarın THH'ne dilekçe vereceğim ama şunu öğrenmek istiyorum durum gördüğünüz gibi bu, hadi sözleşme bir şekilde çok yüksek ihtimalle iptal edilecek faturalarım geri ödenecek ama ben bu yaptıkları dolambaçlı iş için daha ne yapabilirim?




  • Kvk dan servis raporu alabilirsin veya Apple'dan git değiştir nolacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben bu yazdığınız mesajdan şunu çıkarıyorum ki bu firmalar tüketiciyi mağdur etmekte ve olayın içeriğinde de belirttiğim gibi oyalamakta haklılar
  • Raydr1c kullanıcısına yanıt
    Servisten arızalı raporu alırsan iade almak zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • refurbished Cihaz abd ve ingilterede 200$ ucuz olan teller degilmi ?

    Türkiyede varmıymış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Hocam öyle bir olay var mı bilmiyorum da swap cihaz işte yani arızalı telefonu alıyorlar mesela başkasından onarıyorlar, jelatinliyorlar ve sendeki telefon yerine onu veriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raydr1c

    Hocam öyle bir olay var mı bilmiyorum da swap cihaz işte yani arızalı telefonu alıyorlar mesela başkasından onarıyorlar, jelatinliyorlar ve sendeki telefon yerine onu veriyorlar.

    Turkiyede swap verme yok sadece imei nosuna vergi ödememek için swap adıyla geliyor

    Verilen cihazlar direk sıfır kasasına imei işlenmemiş cihazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Hocam sen bu bilgiden ne kadar eminsin? Daha 1 sene öncesine kadar böyle bir şey varken neden şimdi olmuyor anlamadım ki bunu ben ilk görüştüğümde Apple Store inkar etmedi veya herhangi bir şey demedi, Turkcell de öyle. Zaten şuan osu busu pek umrumda değil çünkü haklarım var ve o bayiden bilgi bekleniyor diye yalan söylemeleriyle hepten patladım ve THH'ne dilekçe verdim
  • Raydr1c kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız olaya benzer birşey yaşamıştım 4S zamanında, THH başvurusu sonra karara itiraz ve TİM olan bayiye dava açtım derken gel zaman git zaman davayı kazandım. Yargıtaya itiraz ettiler derken 4 yıl geçti hala bekliyoruz. Tabi bu arada Turkcell eski ceo'suna mail vs attım enteresan bir şekilde tarafıma memnuniyet adına para iadesi yapmışlardı. Sizde Kaan Terzioğluna mail atın ben olsam öyle yapardım direkt asistanı ulaşacaktır size kapalı kutu değişim talebinizi iletirsiniz belki destek olurlar. Olmaz ise uzun bir yargı süreci sizi bekliyor olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi charsaf21 -- 10 Aralık 2017; 12:41:28 >
  • charsaf21 kullanıcısına yanıt
    Hocam sözleşmeyi iptal ederlerse direk bir problem olmayacak fakat sizinki gibi ortalık karışırsa söylediğiniz çok iyi oldu, eğer böyle bir durumla karşılaşırsam bunun yararı olacaktır çok sağolun. Eğer ki maillerinize erişiminiz var ise Kaan Terzioğluna attığınız mail'i özelden gönderebilme şansınız var mıdır eğer ihtiyacım olursa içeriğe bakarak mail atabileyim.
  • Raydr1c kullanıcısına yanıt
    Benim zamanımda Süreyya bey idi, sözleşme iptali umarım olur ama zor bir durum. Mağazadan çıktınız mı tüm sorumluluk kullanıcıda oluyor :( umarım çok kısa sürede istediğiniz gibi sonuçlanır.
  • charsaf21 kullanıcısına yanıt
    Hocam benimki fabrika çıkışlı olduğu çok belli o yüzden o konudan sıkıntım yok, bu arada eğer erişiminiz varsa maile bekliyorum. :) Çok teşekkürler tekrardan bilgi için
  • Dün mail attım ve asistanlarından biri döndü gelecek ayın faturasındaki telefon bedelini memnuniyet açısından iptal ediyoruz dediler ve ettiler ek olarak teknik servise götürün telefonu dediler ama ille de sözleşme iptal olmaz dediler, telefon değişimi olur dediler yalnızca. THH sözleşmenin iptalini yaptırabilir mi bilmiyorum ama THH'ne verdiğim dilekçe duruyor sizce ne yapmalıyım? Beni oyalamış oldukları bariz ortada ve bugün ayrıca eski talep için de aradılar diyorki bayiden bilgi geldi, bayi bana bilgi verilmedi dedikten sonra Genel Müdürlüğü arayınca anca olayları çözdüler yoksa oyalanıyordum
  • Tarifeye ek telefon alıyorsun ama resmen soyuyorlar piyasa değerinin 1000-1500 bazı modellerde hatta 2000tl varan vade farkları koyuyorlar ayıptır günahtır...
    Keşke telefona taksit kredi kartına geri gelsede kimse almasa şu gsm şirketlerinden bakalım o zaman böyle insanların çaresizliğinden faydalanabilecekler mi?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.