Şimdi Ara

Ayıplı mal iadesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Keyifli forumlar
    Konuyu yanlis yere acmis olabilirim ancak en uygun burayi buldum.ancak en uygun burayi buldum.

    Söyle bir problemim var.bellonadan mobilya aldim ancak garanti suresi icinde, beyaz olan urunler renk atti ve sarardi.ürünleri iade ettik.ben parasini almak istiyorum ancak bellona benim mobilyalarin aynisi uretilmedigi icin muadil urun vermek istiyor.

    Tecrubesi olan arkadaslar var midir.bellonanin para iadesini reddetme gibi hakki var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tecrübesi olan yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam beyaz eşya-elektrikli ev aletlerinde vs ilk 6 aylık süreçte, satın alınan malın ayıplı olduğunun ortaya çıkması ya da parça değişimi gerektiren arıza yapması durumunda servisten gerekli belgeleri alarak tüketici hakem heyetine başvurulduğunda para iadesi yapılıyor kesinlikle. Mobilyada bu durum nasıldır bilmiyorum fakat çok da farklı olacağını sanmıyorum. Tabi bellonadan malın ayıplı vs olduğuna dair bir belge falan alıp onunla giderseniz THH'ye daha iyi olur.
  • Resmi belge alınabilirse mutlak suretle ödeme yapılmalıdır.
  • Servis geldi iade olacak dedi.esyalari alip goturduler.bayi tanidik oldugu icin cok fazla evrak derdine dusmedim.ama bellona sadece muadil urun vermeyi kabul ediyor.para iadesini yapmiyor.bakalim artik bayi paramizi vermezse hakem heyetine giderim artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=102327040&p=1#102327040

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.