Şimdi Ara

Bağlantım Sürekli Kesiliyor. Sizce Sorun Nedir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
6.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar internet bağlantım sürekli kesilmekte bazen 5 - 10 dakikada bir kesinti oluyor sinirlerim bozulmaya başladı. Modem logları aşağıdaki gibidir. Araştırdım ama herhangi birşey bulamadım. Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

    11/27/2012 10:55:24> Last errorlog repeat 5 Times
    11/27/2012 10:55:24> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80635560
    11/27/2012 10:55:34> Last errorlog repeat 74 Times
    11/27/2012 10:55:35> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80635560
    11/27/2012 10:55:35> Last errorlog repeat 1 Times
    11/27/2012 10:55:36> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80635560
    11/27/2012 10:55:41> Last errorlog repeat 21 Times
    11/27/2012 10:55:41> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80635560
    11/27/2012 10:55:54> Last errorlog repeat 81 Times
    11/27/2012 10:55:54> MPOA Link Up
    11/27/2012 10:55:57> ppp_ready: ch:80686e50, iface:805bfb6c
    11/27/2012 10:55:57> SNMP TRAP 3: link up
    11/27/2012 10:55:57> Accept() fail
    11/27/2012 10:55:57> Accept() fail
    11/27/2012 10:58:8> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80635560
    11/27/2012 11:1:27> Last errorlog repeat 14 Times







  • genelde bu tür sürekli kopmalar hattınızın aldığınız hızı kaldıracak kalitede olmamasından olur çözüm
    1: binanın girişinden daire içine gelen telefon kablosu eksiz ve sağlam olsun 2: internet firmasını arayıp hattınızı test ettirin hattınız hızı kaldırmıyorsa kopma olmayacak hız hangisi ise ona sabitlesinler .
  • benzer sorunla bende karşılaşmıştım ttneti aradım zavallılar tabiki once modeme bok attılar fırmayla gorusturduler beni ama biliyorumki ttnette problem 3-4 sefer aradım yok en sonunda şalter attı bir bağırdım kıza o oldu serverları kontrol ettiler bilmem ne ayarladılar şimdi hiç kopmuyor bunu bi deneyin. olmadı modem sağlammı başka modem varsa deneme şansınız varsa kontrol edin. ama %95ttnetin suçu.. hattınıza kaldırabildiğinden yüksek hız verilirse kopar bundandır sanıyorum
  • Splitter değiştirip denedin mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kursuneses -- 27 Kasım 2012; 11:38:07 >
  • Arkadaşlar tüm ağ sıfır olarak kuruldu ve eksiksiz olarak test edildi. Ağ sisteminde, kablolarında, girişlerinde herhangi bir sıkıntı yok. Hat modeme direk bağlı splitter yok. 2 farklı modem denedim ve ikisinde de aynı sorunla karşılaştım. Dün kesinti sıklıkları azaldı ancak kesinti devam ediyor.

    Bulunduğum yerde daha önceden 8mbit internet verilmiş. Ancak hattın kaldıramayacağı bir hız olduğundan hızı 4mbit e düşürdüler.

    Burada daha önceden beri bulunan bir arkadaşım bana bulunduğumuz yere gelen hatta ek olduğunu ve bu ek yapıldığından bu yana böyle bir sıkıntı olduğunu söyledi. Bende ek olan bir hatta bu tip sıkıntılar olacağını biliyorum ancak burdaki arkadaşların da tecrübelerinden yararlanarak bilgi sahibi olmak istedim.

    bakın şimdi aldığım modem logu

    11/27/2012 11:2:50> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80635560
    11/27/2012 11:5:5> Last errorlog repeat 5 Times
    11/27/2012 11:31:50> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=80635560
    11/27/2012 11:35:51> Last errorlog repeat 26 Times
    11/27/2012 11:45:56> SNMP TRAP 2: link down
    11/27/2012 11:45:56> MPOA Link Down
    11/27/2012 11:45:56> mpoaChannDown: ch<0> null iface
    11/27/2012 11:45:56> netMakeChannDial: err=-3001 rn_p=80635560
    11/27/2012 11:47:4> Last errorlog repeat 273 Times
    11/27/2012 11:47:4> MPOA Link Up

    kesintiler devam ediyor.




  • kesinlikle bina dışı telefon hattının sağlıksızlığından kaynaklanıyor bir şekilde hattınızın sağlıklı hale getirilmesi için uğraşın santrale gidip yetkili birisi ile görüşmeye çalışın telefonda pek olmaz bu işler .
  • Sağlıklı bir internet bağlantısı hiç kopma olmadan ne kadar süre ile internete bağlı kalabilir.?
  • Arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ama aynı sorunu bende yaşıyorum, loglarına kadar aynı. Sebebini bilen var mı?
  • bybossu kullanıcısına yanıt
    Bendeki sorun ptt.nin dış kablolarındaki ek yaptığı yerlerden kaynaklıydı. Ek yapılan yerleri kesip yeniden ekledim üzerini elektrik bandı ile bantladım, 2-3 yıldır sorun yok.
  • Aynı problem benimde başımda, problem tarafımızcamı giderilmeli yoksa telekom tarafındanmı?
  • BarbarosTUGRUL kullanıcısına yanıt
    Ben kendi imkanlarımla düzelttim.

    veya size gelen İnternet hızını şebeke desteklemiyor da olabilir.

    Hız 16mbit'e kadar olan paketi satın aldım ancak hızı 16mbit'e sabitlediklerinde kopmalar oluyor. Şuan 12mbitte kullanıyorum, sıkıntı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilhan3535 -- 21 Ocak 2016; 14:08:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan3535

    Sağlıklı bir internet bağlantısı hiç kopma olmadan ne kadar süre ile internete bağlı kalabilir.?

    istediginiz kadar bunun süresi yok. yeter ki servis saglayı tarafından kesilme olmasın isterse 1 yıl bile kalabilir.
  • Konuyu hortlatıcam ama bende de şöyle bir sorun var modem logları bu şekilde

    10/8/2017 16:57:2> Last errorlog repeat 603 Times
    10/8/2017 16:57:2> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 17:0:6> Last errorlog repeat 1 Times
    10/8/2017 17:0:6> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 17:17:5> Last errorlog repeat 158 Times
    10/8/2017 17:17:5> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 17:19:18> sending request to NTP server(93ace)
    10/8/2017 17:19:18> received from NTP server(93ace)
    10/8/2017 17:19:16> Adjust time to 59da5e14
    10/8/2017 17:19:16> adjtime task pause 1 day
    10/8/2017 17:37:5> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 17:37:52> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 17:57:7> Last errorlog repeat 23 Times
    10/8/2017 17:57:7> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 18:7:34> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 18:17:9> Last errorlog repeat 8 Times
    10/8/2017 18:17:9> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 18:36:46> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 18:37:11> Last errorlog repeat 5 Times
    10/8/2017 18:37:11> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 18:58:37> Last errorlog repeat 1 Times
    10/8/2017 18:58:37> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 19:17:15> Last errorlog repeat 59 Times
    10/8/2017 19:17:15> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 19:34:48> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8
    10/8/2017 19:37:17> Last errorlog repeat 8 Times
    10/8/2017 19:37:17> WANIPConnection->GetGenericPortMappingEntry failed
    10/8/2017 19:47:34> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804d2ae8


    bende ki olay şu

    evde 2 telefon var benim iphone babamın android ve bilgisayarım.

    Babam android den telefonda video vs izlemeye başladığı ya da internetten birşey indirmeye başladığı an bilgisayarda ki internet bağlantım kesiliyor ama telefonuma baktığımda internet aktif bi şekilde çalışmaya devam ediyor yani modemin interneti kesilmiyor.

    Bilgisayarın ipsini değiştirmeye çalıştım bi sonuç elde edemedim halen devam ediyor dns değiştirmekte çözüm napmam lazım




  • aynı sorun bendede var nolursunuz bi çözüm


    2/6/2021 23:54:45> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804715a0

    2/6/2021 23:54:48> Last errorlog repeat 5 Times

    2/6/2021 23:54:48> PPPoE: Send PADI

    2/6/2021 23:54:48> netMakeChannDial: err=-3000 rn_p=804715a0

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.