Şimdi Ara

(SORUN GİDERİLDİ)AKÜ BİTİYOR DURMADAN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
9.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ADANA DA BU KONU HAKKINDA YARDIMCI OLACAK VARSA ULAŞABİLİRSE YADA USTA TAVSİYE EDECEK

    ARKADAŞLAR 3GÜN ÖNCE MARŞA BASTIM TIK YOK ZATEN MERKEZİ KİLİT BİLE ÇALIŞMADI.NEYSE KONTROL ETTİM BİTTİĞİNİ FARK ETTİM TAKVİYE YAPTIK GİTTİM YENİ AKÜYÜ ALDIM 2GÜN KULLANMADIM ARABAYI AKÜ GENE BİTMİŞ BU TESİSATTA KAÇAK OLACAĞINDAN ŞÜPHELENDİM USTAMA GÖTÜRDÜM KONTROL ETTİK KAÇAK YOK AKÜ RÖLANTİDE 14.1V VERİYOR GAZ VERİNCE 14.4V'A KADAR ÇIKIYOR ŞARJ DİNAMOSUNU KONTROL ETTİK ŞARJ EDİYOR.ARACI SÖNDÜRÜP KAPILARI KİTLEYİP BEKLEDİĞİMİZDE 0.3 AMPER AKIM ÇEKİYOR USTAMIN DEDİĞİNE GÖRE BU DEĞER NORMAL ÇÜNKÜ MERKEZİ KİLİT,ARABANIN BEYNİ TARİH SAAT İÇİN FELAN BU KADAR ÇEKER DEDİ SİZCE SIKINTI NERDEDİR

    ARAÇ OPEL ASTRA J KASA

    SIKINTI ARAÇ BEYNİNDE ÇIKMIŞTIR SORUN DÜZELMİŞTİR YARDIMCI OLAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grag0r -- 30 Mart 2020; 22:4:13 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Akü Bitiyor Ama Kaçak Yok: Sorunun Çözümü

    Arabanızın aküsünün sürekli bitmesi ve bunun nedeninin kaçak akım olmadığından şüpheleniyorsanız, aşağıdaki olası nedenleri göz önünde bulundurun:

    • Araç Uyku Moduna Geçmiyor: Aracınızın uyku moduna geçmemesi, akünün sürekli olarak boşalmasına neden olabilir. Uyku moduna geçmediğini fark ederseniz, aracın elektrik sistemini kontrol ettirin.

    • Araç Uyku Modunda Çok Fazla Amper Çekiyor: Aracınız uyku modundayken dahi belirli bir miktar amper çeker. Bu akımın aşırı olması akünün bitmesine neden olabilir. Bir voltmetre kullanarak aracınızın uyku modundaki amper çekimini kontrol edin.

    • Alarm Sistemi: Bazı alarm sistemleri aşırı güç tüketebilir ve akünün bitmesine neden olabilir. Alarm sisteminizin amper çekimini kontrol edin ve gerekirse daha az güç tüketen bir sistemle değiştirin.

    • Elektronik Cihazlar: Aracınızda takılı olan GPS cihazları, telefon şarj cihazları ve diğer elektronik cihazlar bile araç uyku modundayken aküyü boşaltabilir. Kullanılmadıklarında bu cihazları çıkarın veya araç uyku modundayken güçlerini kesin.

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra akünüz hala bitiyorsa, bir oto elektrikçisinden profesyonel yardım almanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Usta dediğin tamirci kaçağı bulamamış. Bu kadar basit.
    https://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/engine/engine_electrical/other_information/battery_electrical_drain/parasitic_load_test/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 25 Mart 2020; 20:37:26 >
  • Merhaba ustam. Bende de Cruze 2010 var. Senin aracın aynısı yani. Bende de akü problemi var bir türlü çözemedim özelden ulaşabilir misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cormen kullanıcısına yanıt
    hocam bu attığın şeyden hiçbir şey anlamadım :D
  • 2020 tarıhlı bır Varta aku alın yada aynı amperaj kutup basında bulablırsenız AC- DELCO tak taktıgın aku maxım. elektronık araclarda 5 amper gecebılır. ama aynı amperde olursa cok daha ıyı olur bu Aku davası elektronık problemlerden cıft turbo 4*4 aracımı sattım Insıgnıa farklı bır gerı vıtes ampulu bıle taksan opel kabul etmıyor bunada dıkkat et ben takmıstım parkda kabul etmıyor araba koruma modu Alarm calınma moduna gecmıstı en sonunda bıktırdı elektronık arızalar yakıtda 13 lıtre dızel yakıyordu sattım bana gore opel pısmanlık ama tank gıbı araba kahırı arızaları var ugrasmayı severım dıyorsan bın gıtsın...
  • aynı durumu 94 pajero'da yaşıyorduk sürekli. kontak termiğini değiştirdik sorun çözüldü.
  • vaya589 kullanıcısına yanıt
    bugün tekrar uğraştım ölçü aleti ile tek tek sigortaları söküp hangisinde düşüş yaşanıyor diye kontrol ettim.önce direksiyon kuutusunun altındakinden başladım-sonra motor kaputunun ordakinden devam ettim ama sabit 0.3 kalıyor çözemedim gitti.sadece lpg'ye sigorta takmışlar sonradan onu sökünce 0.29 oluyor.hangi ustaya götürsem bu normal diyorlar acaba gerçektten normal mi ben mi paranoya yapıyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Uzun aralıklarla ve kısa mesafelerde kullanıyorsanız normaldir
  • Ayni dertten daha yeni komsum 05 caddy satti..ugrasti ugradti 5 elektrikciye gitti cozemedi..alah kolaylok versin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı durum benimde başıma geldi arada bir akü boşalıyordu ama kaçak kontrolünde sorun görünmüyordu. Suçlu teybin içindeki bir kondansatör çıktı teyp kapalı olsada kafasına göre bazen sürekli akım çekiyormuş bende birkaç gün aracı kullanazsam aküyü bitiriyormuş. İyi bir usta bulun birde teybi kontrol ettirin, yukarıda arkadaşın dediği gibi kontak termiğide olabilir, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0.3V Akım çekmek deyimi tam olarak nedir acaba V A ayrı kavramlar kaçakta akıma bakılır, ben buradan boşta 0.3 A akım geçtiğini anlıyorum. Oda 300mA ya eşittir.

    https://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/engine/engine_electrical/other_information/battery_electrical_drain/parasitic_load_test/

    Elimizde zaten cormen arkadaşın attığı Astra için bir tablo var. 250ma için 3.3 gün dediğine göre 300ma yaklaşık 2 gün kadar gidiyor. Yani geçen akım 0.3a ise sonuçlarla yaşadığın tutum tutarlı,

    Sorun ; KAÇAK VAR.

    Arabada ustanın dediği alarm saat merkezi kilit vs aksamlar minimum tüketim odaklı yapılır. Yaklaşık 0.02-0.04A akım çeker. Yani çok azdır. 1-2 ay önce kendi aracımızda kaçak bulduk benim taktığım hud araba kapandıktan bir süre sonra kendini açıp kapatıyormuş kaçak için baktıklarında sonuç 0.08A (80mA) idi 68Ah akü 2 hafta kullanılmayınca boşalıyordu.

    Bir oto elektrikçiye gidiyorsun nerede kaçak var buluyor. Zor iş değil bu arada çoğunda ustanın çok bişey yapmasına gerek kalmaz. Çoğunlukla sorumlusu sonradan takılan teyp ses sitemi amfi geri görüş ve bilimum sonradan basitçe takılan şeylerden olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Amper kademesinde ölçüm yapıyorum dediğin gibi 0.3 amper çeken birşey var en basit yöntem araçtaki sigorta kutusundan yol alarak bulurum dedim ama maalesef hangi sigortayı söktüysem olmadı. Ama bugün şöyle birşey deniyecem sigorta kutusundaki bütün sigortaları sökecem. Öyle bakacam birde elbet bu sefer ortaya çıkacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • grag0r kullanıcısına yanıt
    Benim bildiğim amper ölçerken paralel bağlanmaz seri bağlanır ölçü aleti siz nasıl ölçüm yaptınız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Aküye bağlı olan eksi kabloyu söktüm bir ucunu söktüğüm kabloya diğer ucunu akünün eksi ucuna bağladım. Yani elektriği ölçü aletinin üzerinden geçirerek test ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grag0r -- 29 Mart 2020; 9:33:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • grag0r kullanıcısına yanıt
    Doğru yapmışsınız inşallah sorunu çözersiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Çözeriz bir şekildede uğraştırıyor baya peki şu şekilde yapsam olur mu sence. Ölçü aletini kısa devre konumuna alsam iki kutup başınıda söksem. Söktüğüm kabloları kısa devrem ölçsem kaçak varsa ötecektir zaten sigorta kutusundan tek tek söküp öyle baksam birde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • grag0r kullanıcısına yanıt
    Sigorta kutusundan birşey çıkacağını pek sanmam tabi daha önce müdahale edilmediğini varsayıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Ama sonuçta bu geçen akım sigorta kutusundan geçecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farklı akü denedinizmi. Akü kaç yıllık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIMERIDER

    Farklı akü denedinizmi. Akü kaç yıllık.
    Yeni akü aldim diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.