Şimdi Ara

Battlefield 3 (2011) [ANA KONU] (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.796
Cevap
63
Favori
1.526.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında düşman için de bir çok sinsi tuzak kurma özelliği olmalı bence.MEsela binalara ateş ederken kırılan camların üzerlerine gelip onları öldürmesi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Aslında düşman için de bir çok sinsi tuzak kurma özelliği olmalı bence.MEsela binalara ateş ederken kırılan camların üzerlerine gelip onları öldürmesi gibi.

    Yok artık. Bu senin dediğin Arma 2 de bile yok :) BSC de biride şöyle yazmış"tank topuyla ateş ettiğinde şarapnel parçaları etrafa dağılsın milleti yaralasın"

    Bu dediklerin hoş şeyler ama şuanki oyuncu profili bunu kaldıramaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lifetaker -- 6 Şubat 2011; 0:31:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Ben en cok sınıfları silahları ve perkleri merak ediyorum,bence 5 sınıf olmalı ,sniper,assault,medic,Antitank-bulding,support(ammo ve bombardıman )

    Bu zaten kesin olacak bişey belki daha da fazla sınıfa ayırabilirler. BC2 de medic+support a uyuz oluyorum zaten

    @keskinbalta
    Ben tamamen yıkılma çökme anlamında yazdım. crysis 2 de böyle şeyler yok gibi. Sadece kısmen bazı yerler yıkılıyor moh gibi.

    bc 2 deki sınıflar çok saçma yav. ne işi var medicin elinde 100-200 mermilik silahın. bir tek mühendisle, recon olmuş orda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Aslında düşman için de bir çok sinsi tuzak kurma özelliği olmalı bence.MEsela binalara ateş ederken kırılan camların üzerlerine gelip onları öldürmesi gibi.

    Yok artık. Bu senin dediğin Arma 2 de bile yok :) BSC de biride şöyle yazmış"tank topuyla ateş ettiğinde şarapnel parçaları etrafa dağılsın milleti yaralasın"

    Bu dediklerin hoş şeyler ama şuanki oyuncu profili bunu kaldıramaz.


    Olursa güzel olur her yerde korku içinde olmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Ben en cok sınıfları silahları ve perkleri merak ediyorum,bence 5 sınıf olmalı ,sniper,assault,medic,Antitank-bulding,support(ammo ve bombardıman )

    Bu zaten kesin olacak bişey belki daha da fazla sınıfa ayırabilirler. BC2 de medic+support a uyuz oluyorum zaten

    @keskinbalta
    Ben tamamen yıkılma çökme anlamında yazdım. crysis 2 de böyle şeyler yok gibi. Sadece kısmen bazı yerler yıkılıyor moh gibi.


    zaten ben de bu mümkün olmaz diye crysis 2 örneği verdim 40 50 katlı binaların çökmesini hangi işlemci kaldırabilir ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    BC2 de evler 1-2 katlı fazla bişey olumuyo ama Newyork da felan o 30-40 katlı binaların, gökdelenlerin yıkılmasını düşünemiyorum. Bide iç içe binalar(mesela) Ekran kartı ortadan ikiye çatlar artık



    crysis 2 zaten new york temalı olduğu için hayal etmek zor olmasa gerek




    Bu aralar New york içinde geçen oyunlarda çoğalma var hepde new york yıkık dökük acaba Amerikayı kötü günlermi bekliyo bu kadar oyun yapiyolar onunla ilgili




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lifetaker

    quote:

    Orijinalden alıntı: napolyon94

    Ben en cok sınıfları silahları ve perkleri merak ediyorum,bence 5 sınıf olmalı ,sniper,assault,medic,Antitank-bulding,support(ammo ve bombardıman )

    Bu zaten kesin olacak bişey belki daha da fazla sınıfa ayırabilirler. BC2 de medic+support a uyuz oluyorum zaten

    @keskinbalta
    Ben tamamen yıkılma çökme anlamında yazdım. crysis 2 de böyle şeyler yok gibi. Sadece kısmen bazı yerler yıkılıyor moh gibi.


    zaten ben de bu mümkün olmaz diye crysis 2 örneği verdim 40 50 katlı binaların çökmesini hangi işlemci kaldırabilir ki


    Kaldırır kaldırır.Bu durumda aslında CPu'ya değil GPU'ya büyük görev düşer artı Ram ne kadar hızlı olursa CPU GPU RAM arası bilgi işleyişi o kadar hızlanır.




  • 40-50 katlı bina olursa neresinin yıkımını kaldıracak cpu-gpu ikilisi allah aşkına.Crysis 2 de var yüksek binalar ama yıkılabilenini hiç görmedim.Serbest bir parçalanma olur duvarlar kolonlar vs ama 40-50 katlı bina yıkılırsa mümkün değil.4-5 katlı binalar yıkılsın oynanabilir bir fps yakala şükret.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    40-50 katlı bina olursa neresinin yıkımını kaldıracak cpu-gpu ikilisi allah aşkına.Crysis 2 de var yüksek binalar ama yıkılabilenini hiç görmedim.Serbest bir parçalanma olur duvarlar kolonlar vs ama 40-50 katlı bina yıkılırsa mümkün değil.4-5 katlı binalar yıkılsın oynanabilir bir fps yakala şükret.


    İlk Crysiste 3bin veya daha fazla varilin patlaması veya yıkılması daha ağır birşey değil midir? Onları nasıl kadırdı o zamanın sistemleri?
  • Oyunlar evrenseldir.Dünyada çok iyi sisteme sahip insan sayısı sınırlı.Seninki kaldırmaz bunu benimki kaldırır.Bu değişkendir.Oyun yapımcıları bir süper sisteme sahip oyuncuya yönelik oyun yaparsa bu oyunu ne sen nede ben oynarım.Herkesi düşünmek zorundalar.Ben 3 bin tane varilin patladığı bir sahne görsem Crysiste ve bu benim sistemimde olabiliyorsa amuda kalkarım.3 bin varilin patlama sahnesini kaldıracak,gösterecek sistemler vardır ama sayılıdır bu....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.K.T

    Diyelimki BF3 kutulu 60 TL , Limited Edition ne kadar olur ?

    Bad Company 2 LE 80'den satılmıştı
    Ancak BF3'ün normali 80'den satılacak EA'in yeni fiyat politikası yüzünden. Limited 90 olur sanırım. 100'e çıkmazlar bence.
  • Satın alma gücü pariteside önemli.EA fiyat konusunda cömert bir firma.
  • Kısacası bir 100 tl ayırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    Oyunlar evrenseldir.Dünyada çok iyi sisteme sahip insan sayısı sınırlı.Seninki kaldırmaz bunu benimki kaldırır.Bu değişkendir.Oyun yapımcıları bir süper sisteme sahip oyuncuya yönelik oyun yaparsa bu oyunu ne sen nede ben oynarım.Herkesi düşünmek zorundalar.Ben 3 bin tane varilin patladığı bir sahne görsem Crysiste ve bu benim sistemimde olabiliyorsa amuda kalkarım.3 bin varilin patlama sahnesini kaldıracak,gösterecek sistemler vardır ama sayılıdır bu....


    Zaten o kadar patlamayı Pentium 4 sistem kaldıramaz.Günümüz teknolojilerine göre yapılıyor oyunlar.Ama dikkat edersen eski oyunların çoğunu da yeni sistemler kaldırmıyor ne kadar ilginç değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4


    quote:

    Orijinalden alıntı: Peset

    40-50 katlı bina olursa neresinin yıkımını kaldıracak cpu-gpu ikilisi allah aşkına.Crysis 2 de var yüksek binalar ama yıkılabilenini hiç görmedim.Serbest bir parçalanma olur duvarlar kolonlar vs ama 40-50 katlı bina yıkılırsa mümkün değil.4-5 katlı binalar yıkılsın oynanabilir bir fps yakala şükret.


    İlk Crysiste 3bin veya daha fazla varilin patlaması veya yıkılması daha ağır birşey değil midir? Onları nasıl kadırdı o zamanın sistemleri?



    bunun mümkün olmasına seviniriz
  •  Battlefield 3 (2011) [ANA KONU]
  • En ince ayrıntısına kadar çizmişler adamlar.
  • Beyler Türkiye de sunucu açılacak mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akeneton34

    Beyler Türkiye de sunucu açılacak mı

    sanmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karn-ı bahar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akeneton34

    Beyler Türkiye de sunucu açılacak mı

    sanmam

    Bence bunu crysis 2 nin Türkiye satış rakamları bunu belirliyecek.
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.