Şimdi Ara

Ben TIr şeçiminden İYii anlarım Diyen tırcı Kamyoncu Ve diğer arkadaşlar hadi sizde verin bi tavsiy

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
8.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelerden 50 ayak kamyon ile ilgili mesajlarım olmuştu aldık elli ayak kamyonu gayet güzel idi ancak işimiz damper dorse tır gerektiriyo


    damper dorseye iyi gelen ve karadenizin iç kesimlerindeki yollara dayanabilecek en güzel araç man olarak karar ettik.

    birine soruyom 19.422 man al diyo birine soruyom f2000 diye biri 423 biri 464 sizce hangisini almalıyım damper dorse ile standart olarak 25-30 metreküp kum veya çakıl getirecek ve 422 aklımda 422 ler nasıldır yardımlarınız bekliyorum



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TIR Seçiminde Uzman Tırcılar ve Kamyoncuların Tavsiyeleri

    TIR seçimi, işletmeniz için önemli bir yatırımdır ve doğru aracı bulmak son derece önemlidir. Uzman tırcılar ve kamyoncular, yılların deneyiminden yararlanan değerli tavsiyelerde bulunur.

    MAN F2000 Hakkında Yorumlar

    MAN F2000, güvenilirliği ve dayanıklılığıyla tanınan bir TIR modelidir. Tırcılar, güçlü motorunu, sorunsuz sürüşünü ve düşük bakım maliyetlerini övmektedir. Ayrıca, kabinin genişliği ve rahatlığı uzun yolculuklar için idealdir.

    MAN 423 Hakkında Yorumlar

    MAN 423, ağır yük taşımacılığı için tasarlanmış yüksek performanslı bir TIR'dır. Kamyoncular, güçlü çekiş gücünü, manevra kabiliyetini ve güvenilirliğini takdir etmektedir. Ek olarak, yakıt verimliliği özellikleri, işletme maliyetlerini düşürmeye yardımcı olur.

    MAN 463 Nasıl Seçilir

    MAN 463'ü seçerken aşağıdaki faktörleri göz önünde bulundurmalısınız:

    • Yük kapasitesi: Taşımanız gereken yükün ağırlığını ve hacmini belirleyin.
    • Motor gücü: Taşıyacağınız yükün ağırlığına ve yol koşullarına uygun bir motor gücü seçin.
    • Şanzıman: Manuel veya otomatik şanzıman ihtiyaçlarınıza ve sürüş tercihlerinize bağlıdır.
    • Kabin özellikleri: Uzun yolculuklarda konfor ve güvenlik için geniş bir kabin ve rahat özellikler arayın.

    Diğer Tavsiyeler:

    • Diğer tırcılar ve kamyoncularla görüşün ve onların deneyimlerinden öğrenin.
    • Farklı TIR modellerini karşılaştırın ve özelliklerini, performansını ve maliyetlerini değerlendirin.
    • Uzman bir kamyon satıcısıyla görüşün ve ihtiyaçlarınıza uygun öneriler alın.
    • Test sürüşü yapın ve farklı modellerin sürüşünü ve kullanımını ilk elden deneyimleyin.

    Doğru TIR'ı seçerek işletmeniz için verimliliği, güvenilirliği ve karlılığı artırabilirsiniz. Uzman tırcı ve kamyoncuların tavsiyelerine kulak verin ve bilgili bir karar verin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Alabiliyorsan F2000 al ikisininde çekişi güzeldir artı ağır işlerede gelirler yanlız hız yapmazlar
  • 422 ve 423 iyi diyorlar mıcır piyasasında.Tabi kullanmadan bilemezsin, onun içinde kesin yorum yapamam.
  • TIR nedir, ÇEKİCİ nedir? İkisi aynı şey midir, ikisi arasında ne fark vardır?
    "Çekici" deyince arabaları yanlış park edenleri çeken araçlar anlaşılmaz mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoubleDragon

    TIR nedir, ÇEKİCİ nedir? İkisi aynı şey midir, ikisi arasında ne fark vardır?
    "Çekici" deyince arabaları yanlış park edenleri çeken araçlar anlaşılmaz mı?



    Toplumda genellikle dorse+çekici ile birlikte olunca Tır denir..
    Yine toplumda çekiciye pek çekici denmez, kafa denir..

    Bu işin içinde olan kişiler çekiciyi başka anlamlara çekmez.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827


    quote:

    Orjinalden alıntı: DoubleDragon

    TIR nedir, ÇEKİCİ nedir? İkisi aynı şey midir, ikisi arasında ne fark vardır?
    "Çekici" deyince arabaları yanlış park edenleri çeken araçlar anlaşılmaz mı?



    Toplumda genellikle dorse+çekici ile birlikte olunca Tır denir..
    Yine toplumda çekiciye pek çekici denmez, kafa denir..

    Bu işin içinde olan kişiler çekiciyi başka anlamlara çekmez.


    Bu konuda biraz daha araştırma yaptım. Anladığım kadarıyla;
    Uluslararası taşımacılıkta aracın transit olarak geçtiği ülkelerde gümrük işlerini kolaylaştırmak için bir takım anlaşmalar yapılmış. Bu anlaşmaya uygun taşımacılık yapan araçlar TIR karnesi alarak aracın uygun yerine "tır plakası" takarlar.

    />


    Dorseyle birlikte çekici görünce bunlara tır denmesinin sebebi bu galiba... Uluslararası taşımacılık yapmayan bir çekici, tır karnesi almadığı için "tır plakası" takmaz ve tır olarak adlandırılmaz. Buna mukabil uluslararası taşımacılık yapman ve tır karnesi almaya müsait bir kamyon, tır olabilir.

    Doğru mu anlamışım acaba?




  • Evet doğru anlamışsınız..

    quote:

    Uluslararası taşımacılık yapmayan bir çekici, tır karnesi almadığı için "tır plakası" takmaz ve tır olarak adlandırılmaz.


    Şu cümle bilmiyorum uluslararasında nasıl ama TR'de bu bir alışkanlık olduğuna uluslararası çalışan araca da, yurtiçi çalışan araca da Tır deniliyo
    r..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Evet doğru anlamışsınız..

    quote:

    Uluslararası taşımacılık yapmayan bir çekici, tır karnesi almadığı için "tır plakası" takmaz ve tır olarak adlandırılmaz.


    Şu cümle bilmiyorum uluslararasında nasıl ama TR'de bu bir alışkanlık olduğuna uluslararası çalışan araca da, yurtiçi çalışan araca da Tır deniliyo
    r..


    Aynen öyle doğru anlamışsın.Kamyonda TIR olarak adlandırılabilir gümrükte.TIR iki parçadan oluşur diye bir kural yok yani.
  • uluslararasında TIR : TRANSPORT INTERNATIONAL ROUTES dir.

    double dragon dogru anlamıssın ama tabela her seferınde sokulup takılmaz arac muhurlu ıken acılır muhursuz ıken kapalıdır bunun anlamı uluslararası yuk tasıyıp tasımadıgını gozetımcılerın anlamasıdır.

    TIR uygulamaları ve TIR karneleri bunlara baglı kurulus olan IRU ( ınternatıonal routes union) tarafından yonetılır .

    turkıyede tır karne sahıbı 2300 adet fırma bulunmaktadır .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.