Şimdi Ara

Benim hızımı niye düşürüyorsun TURKNET

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 gün oldu halen bi netice yok
    türknet telekoma topu atıyor telekom türknete 32 olan hattım 12 mbps ye düştü. ilgilenen yok muhattap yok arayan yok.

    Destek No
    35459973
    Açılış Tarihi
    05.08.2020 17:34:04
    Güncelleme Tarihi
    10.08.2020 11:16:34
    Destek Konusu
    İnternet Arıza

    bana gelen son mesaj

    10.08.2020 09:59
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 05-08-2020 17:34:04
    İşlem Zamanı : 10-08-2020 09:26
    Arıza ID : 2020080600074789993
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok



  • Çok kullanıyorsun, biraz tasarruf olsun diye kısmışlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 10 Ağustos 2020; 23:56:5 >
  • normal ev kullanıcısıyım ticari değilimki kardeş günde 2 film izlerim kalitesi belki kalitelidir çok olsa 1 2 saat de oyun oynarım aylık 300 400 gb veri çekiomuşum çok değil bence heleki bu devirde millet canlı yayın yaparken birileri arşiv yaparken korusuna komşusuna dağıtırken tek kullanıcı olarak internetimi kullanıyorum
  • onuda yapamayacaksam niye internet alıyım ?
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun için ekiplerin çalışması devam ediyor. Bende takibini yapıyorum ve gelişmeleri sizinle paylaşacağım.
  • 10.08.2020 17:45
    Telekom Sistem Mesajı
    Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
    Arıza Bildirim Tarihi : 05-08-2020 17:34:04
    İşlem Zamanı : 10-08-2020 17:30
    Arıza ID : 2020080600074789993
    İlgili Ekip : Teknik Saha Ekibi
    Santral Ekip Açıklama : Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz.
    Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok

    10.08.2020 18:17
    değerlerim aynıdır herhangi bir değişiklik yoktur hattım bile deneme için kesilmemiştir hat olduğu gibi duruyor hızım halen düşük.


    bu günüde yediniz TURKNET halledin şunu artık ya 5 inci gün doluyor daha ne kadar beklemem lazım 1 ay mı beklemem lazım 6 ay mı beklemem lazım bu sorunun çözülmesi için
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    İşin şakası tabiki, hat değerlerini atabilir misin?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ============================================================================
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 1 day: 4 hours: 28 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.548 Mbps 12.756 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.519 Mbps 12.707 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 6.5 dB 5.8 dB
    Actual Delay: 7 ms 8 ms
    Transmit Power: 5.3 dBm 12.9 dBm
    Receive Power: -43.4 dBm -31.7 dBm
    Actual INP: 1.0 symbols 1.0 symbols
    Total Attenuation: 48.7 dB 44.6 dB
    Attainable Net Data Rate: 0.519 Mbps 11.948 Mbps
    ============================================================================
    VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
    Line Attenuation(dB): 40.6 45.8 N/A N/A 43.5 51.4 77.3
    Signal Attenuation(dB): N/A 48.7 N/A N/A 43.5 51.3 N/A
    SNR Margin(dB): N/A 6.5 N/A N/A 5.8 5.7 N/A
    Transmit Power(dBm):-18.7 5.3 -128.0 N/A 11.5 7.6 N/A
    ============================================================================

    VDSL Counters

    Downstream Upstream
    Since Link time = 28 min 47 sec
    FEC: 824277 871
    CRC: 3829 92
    ES: 945 54
    SES: 27 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 2 0
    Latest 15 minutes time = 14 min 13 sec
    FEC: 6999 0
    CRC: 3 0
    ES: 2 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
    FEC: 5774 0
    CRC: 6 0
    ES: 3 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 1 day time = 4 hours 29 min 13 sec
    FEC: 275966 99
    CRC: 196 11
    ES: 116 8
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Previous 1 day time = 24 hours 0 sec
    FEC: 548311 772
    CRC: 3633 81
    ES: 829 46
    SES: 27 0
    UAS: 25 25
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 2 0
    Total time = 1 days 4 hours 29 min 13 sec
    FEC: 824277 871
    CRC: 3829 92
    ES: 945 54
    SES: 27 0
    UAS: 25 25
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 2 0
    ============================================================================




  • 1 senedir ben 32 mbps kullanıyorum hattımı o zamanki değerleri ne bilmiyorum.
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    İç tesisat sağlıklı ise devreniz arızalı. Telekom çözecek sorunu yani.
  • iç tesisat olduğu gibi duruyor çatıdan gelen telefon kablosunu cat4 ağ kablosuyla indirdim sağlam kablo yani kolay ezilecek bükülecek bi kablo değil
  • valla bunlar topu telekoma atıyor telekomda kaç turdur belki 10 etti Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok diyor sistem mesajında aslını astarını bilmem kim çözecekse çözsün ya 6 gün oldu.
  • türknette yazışmadığımız personel kalmadı hepsi topu türktelekoma atıyor telekom sorun bizden değil diyor.
  • Merhaba ben Suzan Ö.
    Arızanızı ile alakalı gereken işlemleri sürdürüyoruz Türk Telekom ile çalışmamız devam ediyor. En kısa sürede çözümleyeceğiz..Gelişme olması halinde sizlere dönüş yapacağım.Çözüm süresinin uzamasından ötürü üzgünüm.
    iyi günler dileriz.

    Merhaba ben Mehmet Ö.
    Telekoma ilettiğim arızanız devam etmektedir.Saha ekiplerinden aldığım bilgiler doğrultusunda sizinle bilgi paylaşımında olacağım.İyi günler.

    Merhaba,ben Şehmus B.
    Yaşadığınız hız düşük arızanın farkındayım durumun acili yetini saha ekiplerine ilettim. Yakından bizzat takibini sürdürüyorum.Gelişme olması halinde sizlere dönüş yapacağım.Çözüm süresinin uzamasından ötürü üzgünüm.
    İyi günler dilerim.

    Merhaba Ben Esra Ç.
    Yaşadığınız hız sorunu için kalıcı olarak çözümlemek adına saha ekipleri ile irtibat halindeyim. Arızanıza ilişkin alacağım her türlü bilgiyi sizinle paylaşacağım. Bu süre içerisinde modeminizi açık bırakmanızı rica ederim.
    Sağlıklı günler dilerim.

    bu ne kardeşim ya




  • 4 5 kişi bi sorunu çözemiyormusunuz bu ne ya kaç gün oldu ya
  • her gelen tamam takip ediyoruz diyor 1 mesaj başından savıyor geçiştiriyor bu nasıl iş anlayışı ya adamlar koca mesai yi 1 mesaj atıp geçiştiriyor ekiplerimize aktarılmıştır tamam araki ondan sonra muhattap bulasın..
  • Tüm saha ekiplerinin neyse şimdi gerek yoktur bi zamanlar ben de sahada mühendislik yaptım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • telekom binasını tepesindeki canakları evimdeki pencereden görüyorum tamam kablo arkadan dolaşıyor kutu arkadan dolaşıyor 32 mbps ye razıyız tamam eyvallah 200 metre yok telekom binasıyla aramda turknet sayfasında santral uzaklığıma 850 metre diyor eyvallah 1 sene 32 mbps hız aldığım hat nasıl 12 mbps ye düşüyor ya VDSL kullanıyorum 16 mbps zaten adsl bunu veremiyor bana şuan böyle iş mi olur ya ben bunla oyun mu güncelleyim sesli iletişim mi kurayım film mi izleyim hangi film sitesini açarsam açıyım donuyor kalıyor napcam ben bunu hangi devirdeyiz ya bişi indiriyorum ufak bişi 1 gb lık bi dosya yarım saat onu nasıl bekliyim ya önceden olsa tıklıyorum 1 dkda geliyor. eziyet resmen yani rezillik yani. bilgisayar boş yatıyor.
  • işi gücü bıraktım tüm platformlarda türknet ekibinin peşinden koşuyorum heryerden yazıyorum arıyorsun zaten muhattap yok direk bağlıyorlar robota..
  • googlede bu ara en fazla aranan konu türknet canlı destek ekibine nasıl bağlanırım ? ADAMLAR MUHATTAP BULAMIYOR Kİ
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.